- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #82828 üzenetére
Reggel is súlyos volt ma, állt a fél város...
De amikor két autó összekoccant, egy sávon lehet haladni mellettük, és a szerencsétlen baromnak sikerül pont mellettük bealudni, ezáltal teljesen elzárva az utat, akkor elég durván megy fel az emberek agyvize. Vagy ngéyen nyomtuk rá a dudát, nagy nehezen meglett az egyes.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #82879 üzenetére
Mint ahogy nagyon sokan, akikre dudálnak, ilyen pl. a random út szélén leparkolás, kereszteződésbe behajtás anélkül, hogy meggyőződött volna arról, hogy el is tudja hagyni, stb, stb. Igazából szerintem nincs olyan ember Budapesten, aki nem szeg kresz szabályt, mire beér reggel dolgozni.
A dudálásról pedig annyit, hogy aki feltart másokat, az érezze már, hogy ez nem oké. Én bízom abban, hogy ha valakit kétnaponta ledudálnak, az elgondolkodik rajta, hogy valamit nem jól csinál.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Az a fura mostanság, hogy kitolódott a reggeli csúcs. Régebben legalábbis az volt a tapasztalatom, hogy 8-9 között volt a legnagyobb szívás, de 9 után, főleg 9:30 körül már teljesen vállalható volt a helyzet.
Ma pl. 9:15-kor indultam otthonról, és mindenhol rohadt sokan voltak.Viszont nekem ebben az a furcsa, hogy ha ilyenkor jövök be, és mondjuk f7-7 körül megyek haza, akkor valahogy jóval kevesebben vannak. Szóval nem értem, hogy ezek az emberek miből élnek, mert láthatóan nem napi 8 óra munkából.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #82961 üzenetére
Szerintem ha itthon használja, és kap egy alvázvédelmet, nem fog.
Az itthoni Mazdák is azért rohadnak nagyon, mert a zöme német illetve osztrák import, ott meg sóznak, mint állat.
Faterom MX5-je magyar forgalomba helyezésű, 2003-as (asszem), csillaggarázsos. Egy pötty rozsda nincs rajta. Persze, nem is futott sokat, főleg nem télen, viszont végig magyar autó volt, szóval sokkal kevesebb sót látott, mint az import társak.
Fater szintén magyar forgalomba helyezésű 323-ját már kellett lakatolni (ajtók alja, sárvédőívek), de 16-17 éves volt ekkor az autó, volt benne 300e fölötti km. Ez is csillaggarázsos volt végig.Szóval azért annyira nem rossz a helyzet, mint sokan mondják, csak sok a kintről behozott, ott már lehet, hogy tákoltan javított autó, és azok láttak mindent...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Az RC igazából inkább egy GT, mint egy sportgép.
Nagy is, nehéz is, nincs is kéziváltó...
Ebből aztán következik az is, hogy hiába a 240 lovas turbómotor hegynyi nyomatékkal, a sima 2 literes szívó gt86 jobbat megy százra.Az orra egyébként nekem annyira nem adja, viszont oldalról tényleg baromi jól néz ki.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Jaja, jogos, nehéz és lassú az rc200. De a 8.6 a hibrid gyorsulása lesz, a 200t-re 7.5 a gyári adat. Az azért egy fokkal jobb.
Arról már nem is beszélve, hogy az 1565kg-ra jutó 240 lóval 5.8-as 0-100 valszeg szakadékban mérődött, ott is enyhe hátszéllel, meg 245-ös slickkel. MR2 Turbo, S2000 is 6s fölött vannak, nem kicsit jobb súly-lóerő arányokkal.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ez amúgy bennem is felmerült, hogy tény, a Lexus 7.5-ös gyorsulása sem egy egetrengető adat, de józan keretek között mire nem elég?
Szerintem közlekedésre még a hibrid 8.6-os 100-as sprintje is tökéletesen elég.
Ezek amúgy sem sportautók, (a 430i sem) inkább GT-k, kényelmes utazásra vannak, nem arra, hogy kirakjuk a seggét a körforgóban. Egy 5 méter hosszú, másfél tonnás autót nem is olyan triviális összeszedni ilyen helyzetben.
Szóval persze, nem megy jól, de igazából bőven elég.
Azzal meg aztán végképp felesleges érvelni, hogy "nem lép olyan nagyon 170-ről", mert Magyarországon nincs is hova. És egyre kevéssé van.
Pont a hétvégén tűnt fel, hogy most már egy szokványos vasárnap délután/este is akkora diliház van az M3-on, ami néhány éve még csak hosszúhétvégék/ünnepek környékén volt jellemző. M5 ugyanez.
Azt a pár percet leszámítva, amikor a múltkor egy speciális szituból megnéztük, hogy mennyit megy az IS (percekig lefogta a belsőt egy kamion, így lett előttünk pár km szabad út), nem is emlékszem, hogy mikor mentem utóljára 160 fölött. Valószínűleg hónapok óta nem. Mert egyszerűen nincs hol, nincs értelme, 3 perccel hamarabb fogsz odaérni, de azon az áron, hogy a féktárcsa és betét kopása többe lesz, mint a fogyasztás.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
Jaja, csak az ára.
Pont azon gondolkodtam épp, hogy mit tudsz kezdeni vele, ha van egy ilyened.
De igazából az idő döntő többsége leginkább kín. Városban egy szenvedés vele közlekedni, sehová nem férsz be a parkolóhelyekre, szívsz a szűk utcákban, stb.
Autópályán oké az első terelésig, az első sávszűkítésig, de ott nem tudsz bemenni a kamionok mellé, mert szélesebb vagy, mint a sáv.
Csomagtartó ugyan van, de sedan, szóval igazából elvinni se tudsz vele semmit, ami nagyobb...Oké, persze, ezek sofőrös használatra vannak, de reálisan nézve nyálcsorgatáson és reprezentáláson kívül nem jók semmire. Nem csak az A8, egyik kategóriatársa sem.
Az viszont tény, hogy a beltér, az nagyon pöpec.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz gergobaby #83117 üzenetére
Én a Budafoki-Hengermalom saroknál lévő OMV-nél szoktam.
brumi1024: még nem dolgoztam olyan helyen, ahol a mélygarázsban egy ekkora autóval le tudnál parkolni normálisan.
Az amúgy megvan, hogy a németeknél pl. szűkítésnél nem is mehetsz be vele a belsőbe? Ehun van róla szó. De egy ekkora autóval tényleg elég kényelmetlen is lehet, már az IS-sel sem tágas...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bajnokpityu #83204 üzenetére
Az 1.6 szívó mondjuk teljesítsen is túl, amennyit fogyaszt, annyiból akár mehetne is.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Mágus és mások, akik Szlovákiában járatosak:
Ez az útvonal a google szerint tartalmaz egy fizetős szakaszt, az tényleg fizetős?
Tavaly végigmentem rajta, nem volt matricám, és nem volt bünti. Nyilván megveszem, ha kell.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ez azért beteg. 12 éves autóra felnit 500-ért...
Miközben egy szar állapotú gyári alu szett megvásárlása és fullos felújítása megáll 100-ból.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Én is elköltöttem most épp 100k-t mindenféle cuccokra (gyári lengőkar, fém fékcsövek, féknyereghez felújító szett, ilyesmi), de ettől még egy kipolírozható karctól nem sírom el magam, meg néha nyilván kosz van a kocsiban, de hát használjuk, nem szobor...
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Gyorsan elugrottunk ma, megvolt az olajcsere a szereldmagadnál. Ajánlom őket, korrektek, segítőkészek voltak. Az a jómadár viszont, aki az olajszűrőt a bal első futómű alsó lengőkarjai és a szívósor közé rakta, háljon tehenekkel.
Szabi: Dekra, tüv papír van hozzá, de attól még lehet, hogy nem teljesen legális. Mindegy, nem zavar.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Acheron #83289 üzenetére
Azért engedd meg, hogy ezt kicsit furcsálljam.
Az ugyanaz az 1.4 vvti motor, ami 2001 óta volt Corollákban is, a váltó pedig emlékeim szerint ugyanaz, ami az 1.6-okban volt. És azokról nem hallottam, hogy döglöttek volna, szóval valami furcsaság ott lesz, vagy nagyon nem kíméltétek, vagy olaj nem lett benne cserélve, vagy valami gyári hibás darab, mert Corolla clubban sem hallottam még döglött vvti váltóról (najó, de, egy turbós Corolla megevett vagy kettőt, 250+ lóval ).
Cserébe az a jó hírem, hogy olcsón kapsz hozzá bontottat, mert hegyben áll és nem kell senkinek.A Corollámat 220 körüli futással adtam el (óra szerint, a gyakorlatban lehetett több), a váltónak nem volt semmi baja.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz #94529552 #83300 üzenetére
Ezt fejtegettem korábban bővebben, hogy valóban hajlamosak rohadásra a Mazdák, de zömmel azok, amelyek német/osztrák, erősen sózott vidékről érkeztek, az itthon forgalomba helyezettek valahogy jobban bírják.
Szóval ha új autót vennék, mondjuk 10 évre, tuti nem aggódnék ezen.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #83309 üzenetére
Nade ezért van a műszerfalon sárga meg piros pilács. A sárga az alacsony olajszintet jelzi (oké, nincs még nagy baj, de tölts rá), a piros meg az alacsony olajnyomást (jobbra lehúzódik, tréler).
Nekem most az olajcsere előtt bevillant néha a sárga. Megnéztem, a minimum fölött volt még kicsit, 15k alatt eltűnt kb. fél liter.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #83335 üzenetére
Ma elég későn jöttem be (9:40-re kb), viszont a Lágymányosin 90-nel jöttem át. Bárcsak mindig ilyen lenne.
(#83337) [vilike]: jó kérdés, szerintem se lesz nagy kasszasiker, de nem is feltétlen arról szól, inkább a márkaimage-et akarják változtatni, tudatosítani az emberekben, hogy nem kizárólag nem túl feltűnő átlagautókat tudnak gyártnai.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest