- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Netfone
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz EQMontoya #83030 üzenetére
Én egyébként sem hajtok gyorsan általában (sosem néztem meg mi a vége az autónak, nem érdekel), pályán sem. 2 mód létezik nekem. Óra szerinti 120, és 140-143.
Idén ha 2x mentem 160környékére néhány sec-re, mert megkívánta a forgalmi helyzet.
120nál, meg ha jön gyorsabb autó, annyi kraft van még, hogy hamar kigyorsítok 140-re, és nem ragadok be pl. kamion, vagy bármilyen lassú jármű mögé.
(8.6s sok azért, de a 7.5 az elég már. Az enyém is határeset a 8.2-vel.)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!