- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Magisk
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
ma Megjelent az iOS 17.5.1, ami javítja a furcsa hibát, de az Apple hallgat a miértről és a hogyanról.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #82270 üzenetére
Szerintem is tekinthető sportautónak a TypeR, de leginkább a hot hatch illik rá.
Azért a GT86 nem csak a hátsókerékben más. Persze, nyilván hátul hajt, de ezen felül komolyabb futómű van alatta, alacsonyabban és jobb súlyelosztással, sperr, stb. Élményben is többet ad, de köridőben is mérthető különbség lesz.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #82282 üzenetére
Az IS-be is, csak kilóg a teteje a napfénytetőn.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
Megállt ma mögöttem egy ilyen Citroen egy lámpánál este 7 körül, mikor jöttem haza.
Először néztem, hogy miért jön ez refivel, mert k...ra vakít.
Aztán leesett, hogy nem, ez nem refi. Egyszerűen annyira magasan van a fényszórója, hogy nem tud nem vakítani. Annyira magasan, hogy az oldalsó tükreimbe felülről világított bele, a középsőben pedig még láttam a lámpatestjeinek felső felét a hátsó fejtámlák fölött!
Könyörgöm, normális?!Azért az IS egy átlagos magasságú sedan, van egy pár centivel alacsonyabb, nem egy MX5.
Hát hogy a f@szomba lehetett ezt így forgalomba engedni?Emlékeim szerint pl. tilos közúton használni tetőre szerelt szúrófényeket, de pedig ez már abban a magasságban van, mint egy laposabb személyautó teteje. És ez így rendszámot kap, bazze...
És itt már mindegy, hogy hogy állítja be, mert ebből a magasságból mindenkit vakítani fog, aki normál magasságban ül.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #82362 üzenetére
Én csak az első három éves értékvesztését szeretném kérni.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #82458 üzenetére
Mitol felsz? Nem neked szop@s ha a postanal vagy, hanem annak akit esetleg lezuzol.
Ez kiválóan mutatja egyébként, hogy mennyire elbaszott a rendszer.
Van 1-2 köztudottan tróger biztosító, aki ritka seggfej a károsultakkal (Posta, Köbe), mert egyszerűen bele van kódolva a rendszerbe, hogy nem vagy ügyfele annak, aki Neked fizet, mikor károsult vagy, tehát érdeke lehúzni.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #82520 üzenetére
A közvetlen befecsis 30i-ről nem sok jót hallottam, ellenben rosszat inkább.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #82546 üzenetére
Azért 1600kg-ra 180+ paci legyen már elég.
Közlekedni! Sportolni nem sok, de autópályázni bőven elég, a légellenállása amúgy is elég jó.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Azert kemény ez a 28 lóerő/kipufogó arány
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #82626 üzenetére
Nekem is vezetett nemrég egy cimborám Ariel atomot, de egy kibólyázott reptéren, nem a Hungaroringen...
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #82687 üzenetére
Egy ilyen sportgép (MR2, ilyesmi) ott is egész sokat mutat, mert jó az alaktényező és kicsi a homlokfelület, szóval egész barátságos a légellenállása.
Nézd meg, ott van Bitpork Tuaregje, ott azért van ló bőven, mégis vége van 200-nál, de hát ekkora felülettel nincs ebben semmi meglepő.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Idei Tannistest felhozatal. Hát, ez elég unalmas. Oké, van 1-2 látványos újítás, pl. az Arteon egész jól néz ki, de amúgy tucatautók, tucatsuvok, semmi olyan, amiért rajongani lehetne egy kicsit is. Oké, az A8 nem tucat, annak azért megvan a maga stílusa, de annyira nem vonz.
Mágus2: ehhez azért nagyon sokat kell menni. Egy turbó + DMF csere munkadíjjal alsó hangon fél guriga. Az 1500 liter benzin/gázolaj kb. 100km-en, ha 3 litert nyersz is 50.000km.
Kevesen mennek ennyit két év alatt.
És a fél milla meg a 3 liter nyereség is viszonylag optimista becslés.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #82728 üzenetére
Azért a K20-szal 10-es átlag elég durva, spritmonitoron 8.7 az átlaguk.
Oké, vannak felétek hegyek, nyilván, de Kassa nem egy nagy város, 10-es átlaggal BP-n elmegy egy K20.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Miért, DMF-et vagy turbót szeretnél 100k alatt venni garival? Bármelyikhez sok sikert...
Tsebacsi: +1, ülésfűtés még a bezinesben is jól jön, nem hogy egy dízelben. Különösen, ha mondjuk hölgy az utas, akik ugye különösen érzékenyek a felfázásra.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #82746 üzenetére
Jó, hát a sorhat is gyorsan befűt. meg ugye nálam alcantara az ülés, ami nem olyan hideg, de bőrülésnél azért jól jön az ülésfűtés, mert a hideg felületet, amin már rajta ülsz, nem melegíti át a fűtés.
Szóval szerintem egy hasznos extra még egy nagyobb benzinesben is. Nyilván ez már ízlés kérdése.
Senki nem mondta, hogy szar a Skoda, főleg nem egy ilyen tisztességesen felszerelt példány.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #82755 üzenetére
Jaja, illetve az első szériából van még nagyon sok 1.4 meg 1.6 szívó, de azok a motorok nagyon hurkák abba a bódéba...
Főnökömnek van egy második generációs RS kombija, azzal azért már odébb lehet állni.
Nekem annyi bajom van vele, hogy fekete bőr, fekete tetőkárpit, nincs tetőablak, így nagyon komor a beltér.Abban pedig van igazság, hogy egy új Octavia egy abszolút jó autó, viszont most már nem olcsóbb, mint a konkurencia, és a Mazda6 szerintem pl. egy szebb autó.
Az első szériából azért adtak el errefelé nagyon sokat, mert a méretéhez képest olcsó volt, de ez most már nem igaz.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #82769 üzenetére
Jaja, főleg, hogy a használtpiac nem nagyon fizeti meg az egyébként frankó extrákat.
Én se kapnék plusz pénzt a tetőablakért, ülésfűtésért, fém küszöbért, szinte vaciúj gyári plüss szőnyegekért, stb. Pedig ezek határozottan növelik a komforérzetet/esztétikát.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Linux kezdőknek
- Ukrajnai háború
- Milyen notebookot vegyek?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Microsoft Excel topic
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen