- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz Veron #190721 üzenetére
Másodkézből van csak.
Ha mindenképp ...erősenkissé ódivatú és egyszerű megoldásokat szeretnél, Vitara. Nem tudom melyik/mikori Vitarákat nézel. Futómű és kormánymű kezesebb a micunál, meg a lámpája is valamivel jobb, amíg nem kapta meg a ledest a Vitara.
PSA kasznival is kapni az ASX-et, ha az jobban tetszik. Utastér is kellemesebb, csomagtér igényessége meg másik liga.
Ha 3,5-4mFt magasságában keresel ilyesmit, S-Crosst is felvenném a listára. Ha ettől drágábban, vagy újban, akkor határozottan lebeszélnélek arról, hogy egy egyszerű nyújtott B szegmenses kisautót vegyél egy marha drága hajtásrendszerrel, amíg nem néztél körbe a piacon (egyik ismerősömnek az elmúlt 2 hét erről szólt, és nem értette elsőre hogy miért mondtam hogy 4ért jó az S-Cross, 5,8ért meg miért kiabáltam hogy neeeee).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Doki16 #190724 üzenetére
Nyilván főként ezek az előnyök dominálnak; csak a kényelem felára egy bizonyos szintig fér bele. Ezzel spórolni csak szélsőséges esetben tud az ember (amire vidéken én inkább bringát használok). A mostani 102km-es melóbajárós körömre nem találtam olyat, ami 'megérné', a kényelmet is beleszámolva (otthon fűtött garázsból indul). Meg ugye a részletek is fontosak, úgymint fűteni a benzinmotor fog-e, illetve pl az 1.4TSi meg a DSG körében mennyi változás van a simához képest.
De mivel érdekel, mindig lesem, számolom<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Veron #190770 üzenetére
Ceed/i30 menne első helyre nálam, Auris ST (hibrid) a másodikra (ha nem dugózol sokat, mert akkor fordítva).
Civic túlárazott és annyira nem jó. Astra, Focus sztem nem nagy szám (tudom a K év autója lett, de mert kicsit késett a négyes Megane, lásd összehasonlító tesztek). Leon (ST) és 308at emelném még be a pakliba a Megane mellé.Ezek a legavittasabb suvok sajna. Ami japán és jó, az a HRV. Vagy nem japánból a 2008. 4felett picivel van SCross (2016fl), ami már csak 10 évvel tűnik öregebbnek a 2008tól, kifinomultságban, bővíthetőségven, vezethetőségben nem egy liga.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Veron #190784 üzenetére
N E M szabad 6ért Vitarát venni (amíg nem vezetted a konkurenciát). A 2018as ára kb reális volt, azóta elromlott a az olcsó divatos autó recept...
Ülj be Vitara ellenében 2021es Sandero Stepwaybe, Konába, 2008ba, C3 Aircrissba vagy a piacvezető Capturbe, vagy ha akciósan van Karoq/Ateca. (Rapid vége, Cactusból az újabb szintén érdekes lehet.)
Egy nem túl igényes (finoman fogalmazva, ergónómiában, kidolgozásban, finomságban, stb) nyújtott kisautó, ami 4et érne, de divat neg eu normák miatti hibridség meg a 10év gari felára miatt 6ba kerül.
Akkora a különbség a többiekhez képest, mint 2001ben a régi Swift és egy Fabia, 206, stb között. Túlzásnak tűnik, de nem az, akit érdekel, kifejtem; aztán menjen vezesse.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Magnum_ #190789 üzenetére
Harmadjára jött csak át, gratula
Ülésre: Szemeztem az Evolvával, de lebeszéltek róla. Most 15kg a picilány, sokdíjay cbx Yari lett a kövi, és papíron 9kg-tól jó, gyakorlatilag majdnem nagy (az előzőnek a közepén jár).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #190824 üzenetére
Ami miatt nem adnék 6mFt-ot Vitarára:
Íróasztal kábelátvezető fedél a két légbefúvó között (nem fogdosom, de ránézésre se jó, akárcsak az ajtó'kárpit'), vagy +20ért egy óra, amivel már 3db lesz a fedélzeten (de 2 féle időt tudnak, mert külön állítós). Rühellem azokat a légbefúvókat (másban is). Kormányon, középkonzolom, (a csúnyácska tipográfiájú) óracsoportban az a kályhaezüst szintén erősen bántja a szemem, ahogy a karcosodó zongoralakk is. A fedélzetit nem a kétezerből hátramaradt (kapcsolási érzetű) bajuszkapcsolóval, nem is a hasonló kormány gombokkal; hanem kormányon/mellett átnyúlva a két kiálló pöcök forgatásával és nyomkodásával lehet léptetni, állítani (wtf). A ködlámpa vezérlése sem fért a bajuszkapcsolóra; hanem a start stop, kipörgésgátló, esetleg parkszenzor, lejtmenetvezérlő és egyéb vezetéssegéd gombok mellett a bal térdemnél vannak a 90es évekből származó gombokon. Akciósan vehették a tükörállítóval, ablakemelő panellel együtt; vagy lehet hogy azért kapták meg olcsón, hogy az egyes Swiftből megmaradt ajtó nyitó-záró gombokat feltegyék minden ajtóra, mert pármillió darabbal több van maradt készleten.
Valószínű így került be az Ignis kulcsa(broáf), amit még GL+ szinten sem gondolnak gáznak (ez szerintem 2000ben is az volt, nem is emlékszem mikor láttam hasonlót, meg eleve ilyen önvédelmi célokra alkalmas tollat a negatív helyett).Ajtópanel, vagy ahova a kezed rakod (akár hátul) nekem erős/kemény(főleg a karcolódó kályhaezüsttel), és kicsi/kevés helyet hagytak (1 flakon, kész).
Az rádió hangja nem nagy szám, engem kicsit zavar a csak 3 lépcsős fényerő állítás a fejegységen, ebben (meg Opelben, más autóknál nem szokott), de érzékeny a szemem a fényre. Bár arra is, ha tolatásnál fix a segédvonal mint a filléres univerzális aliexpress-es fejegységen. Úgyis erősen kel mondjuk lesni, mert csak 1 tolatólámpa adja a fényt...
A hangerőszabályzás kivitelezése tapisan (ha utasként nyúl hozzá valaki) szintén nem a kedvencem.
Ülésfűtés 15 éve minden általam használt európai autóban (15+) 0-1-2-3 állású; 2esen indítom hidegben, egyesre visszaveszem kicsit később, hogy a hátam még melegítse egy kicsit. És a Vitara? A szépséges LO-HI kapcsoló LO állásánál 2 perc után forró, ki kell kapcsolnom, a derekam/hátam csak kézi PWM vezérléssel tudom melegen tartani .
A csomagtér műanyag(!) burkolatával is (#swift) nem tudok megbékélni. Swiftben is gyűlöltem, bringát, keményebb dolgokat külön plusz be kell csomagolnom hogy ne zörögjön, ne karcolja össze! Csomagtér praktikumban és világításban is átlag alatti.
Ülés egy óra után nekem már nem kényelmes, és kicsit izzasztó a szövet. Oldaltartása is kicsit kevés nekem; bár a futómű se nagyon csábít kanyarvadászatra, így ez nem akkora érvágás, de szeretem ha a nyomi hátam és a testem is jól tartja. A kormány kissé döglött, és középen méginkább. Az új lámpának végre reflektora is ledes, cserébe sikerült eltérő színhőmérsékletű helyzetjelzőt rakniuk egy lámpatestbe a többi fényforrással.Viszonyításnak most is van egy hasonló autónk viszonyításnak(2012es konstrukciójú kisautó); de az első autóm (alap feletti következő felszereltségű Picasso, ami anno hasonló árfekvésbe volt mint most a Vitara) ami már 21 éves is tudott olyanokat, hogy ha leállt a motor, felküldhetem az ablakot (ill befejezi). Sebességfüggő (ügyesebben) az ablaktörlés, ami motorleállítással sem ott áll meg ahol van, hanem azt is befejezi. Sőt, ha pár percnél régebben állítottam le az autót (addig újra elindítja) akkor nem kezd törölni, amíg újra be nem kapcsolom. Késleltetve kapcsolja fel a tompítottat ha direkt/véletlen rajtahagytam motorindítás után. Állíthatom hogy bezárjanak ez az ajtók 10km/h felett vagy ne, töröljön rükibe rakva hátul (ha megy az első) vagy ne, várjon egy kicsit az ablakon szétterített(!) vízre, mielőtt (szárazon szétkarcolva szélvédőt a kosszal) törölne.
Ezek nem jellemzők a szintén 6mFt környékén kapható konkurenciára akik fentebb lettek említve (kompaktok, kis crossoverek). Tartom azt, hogy (ugyan modellfrissítés előtt áll valószínű) a Vitara kb akkora lemaradásban van a (hasonló árú) konkurenciához, mint anno 2001ben volt a Swift a többi (főként európai) kisautóhoz.
Természetesen lehet másnak más véleménye, de mindenképp nézze meg a konkurenciát is, nehogy utólag érje meglepetés, pl ha beül egy 2015 utáni más japánba vagy főleg egy európaiba.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Nikla #190944 üzenetére
Ahogy írták, kevesebbet akarj. Vagy 2x-1xx (legtöbb dologra elég, gyertyák, szűrők, kerékcsavarok, stb). Ha féknyerget kell sűrűbben, vagy kerékagyat, oda 2xx-es kell. Én előbbit vettem, utóbbit klasszik 'érzésre' húzom (2-300 közé, meg menetrögzítő persze).
CactuS: Majd holnap gépről
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #190943 üzenetére
Mindenben van ami zavar, meg amit szeretek (na jó, Vitarában semmi nincs a plusz rovatban nálam), de eredendően a + oszlopban 10× annyi dolog szokott lenni.
-A kormány kögötti rádióvezérlőket _sokkal_ jobban szeretem mint a gombon. Nem olyan jó a tapintása, nyomásérzete, de elmegy; zene és telefonvezérlésre jobb mint a 208on a kormányon lévő tekerő (plusz volt annyi eszük, hogy a névjegyzékben kezdőbetűket lapozod előbb végig, nem az 500 kontakt egy listában van és abban kell tekerni mint a *** Bosch fejegységen). Tempomat és limiter kapcsolót minden cikkben fikázták, de beülve benyomod tempomatra, évente párszor átnyomom limiterre... nekem nem zavaró. A PSA megoldást jobban szeretem, de a VW-étől (bajuszkapcsolós) vagy Opelétőlez szimpatikusabb.
A 208ban is ezer éves (kb 20) a tempomat vezérlésem, de jó a tapintása, jó a nyomásérzet, határozott a röccenés a tekerőn, nincs vele bajom (ezt is mindig savazzák). 1 tekerő és 3 gombbal megy 1km/ánként a léptetés, mennek a mentett sebességek előhozása, megy az 5km/-énti léptetés, a szünet/vissza. A renaulté a kormányon ettől bőven butább.Az ülésfűtést nem szeretem különösebben oldalt. Azt hittem a Renaulté egy fos hogy függőleges a tengely, de a vízszintes tengelyű 208asét a napokban hóval, esővel áztattam, az se tetszik . Akkor legyen bent és vízszintesen, mint a Picasson, hogy ott csak innivalóval csöpögtethessem le, vagy a vizes táskámmal . Vagy a műszerfalon, nyomógombosan (pl Kia). Igaz, Renault legalább kiírja a műszerfalra ha be van kapcsolva (ezt kötelezővé tenném hogy legyen valamilyen visszajelzés).
Fordított bajuszkapcsoló (fedélzeti)? Európaiakhoz
németekhez?képest? Ez nincs meg, idáig a családban mindennél a jobb oldalin volt a BC (igaz, főként franciák, de Skoda is).
Mindegyikben rühellem a zongoralakkot, de van ahol csak keret, van ahol meg nagy plexik is ilyenek egybe. Ajtón duplafasság, valóban. Renault műbőr passz, csak F30asban ültem benne, abban katasztrófa volt.Kevés autó veri ki nálam a biztosítékot; évről évre a kettes-hármas Focusok és Kugák képesek illogikus, gagyin és hiányosan kivitelezett, ergonómiát nélkülöző/kényelmetlen/sorjás cuccokkal előállni, de kollégák is hasonlókra panaszkodnak (klasszik a térdnyomorítás, vagy az elektromos rögzítőfékes szopatások). Az F30 meg egy akkor terjedelmű írás lenne legalább mint a Vitara, abban csalódtam idáig a legnagyobbat (318d automata, jobbkormány). Meg van ami nem rossz, csak a híréhez képest csalódtam benne (IS200, kicsit az MX5 NB, S Cross, Auris/Corolla szedán, kicsit az Accord is).
Pozitív meglepik is szoktak lenni, Rapid/Toledo, C4PII, 208, részben a Megane is az volt (amíg nem állsz neki szerelni rajta valamit).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Én mindenen Operázok, azzal mindig is jó volt a TC. Gondoltam szólok
AMD Power: Legtöbbször amikor ilyen (és japán autóknál még sűrűbben van ilyen) autót látok, az nekem eleget szokott elárulni a karbantartásról való hozzáállásról ahogy, hogy el se menjek megnézni/eljöjjek. Ma is néztem egy ilyen hirdetést, büszkén fényképezi az alufelnit, és a 3,2mFt-os autón még X-Greenes Michelin eco nyári gumi (most, télen, ami kb 7 -9 éves).
Egyébként mikor sok éves, két szélén elkopott (1,1-1,3b volt a gumikban) gumikkal vettük a C3at, hazahozatal előtt, a kereskedésből egyből a gumishoz mentem, én olyan öreg félrekopott szarokkal haza nem se jövök; aztán nejem nézegesse otthon 1-2 hétig hogy itt az autód, de még ne menj vele, rossz szájíze lett volna kapásból.
A 208at hazahoztam a (1,5éves) Kléberrel, és csak itthon rendeltem rakattam rá az új szettetQru: Így is jártam, meg úgy is, hogy mire egy-egy újabb bér/céges autónál kiismerem azt a rohadt tempomatot, előfordul hogy ráhúznám 110re, de hamar kiderül, hogy 150es előző értéket igyekszik gyorsan elérni helyette
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz szabonagyur #191127 üzenetére
Pár km-en mínuszos lesz az egyenleged.
Majd utána ha használod, ülésfűtés/ablakfűtés, tompított, stb-t kapcsold fel 90-120 másodpercre, majd mindent le, és indíthatsz.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz szabonagyur #191133 üzenetére
Ebben az időben? Ki van kiért? Menj autóval, de akkor még kb 3 perced hagyd járni leállítás előtt, vagy menj el boltba, lecsapatni a koszt róla, stb.
Holnap a Megane lenne a soros az otthoni flottában, de most az áll kint; úgyhogy majd jövő hét elején lesz a soros, nem szeretek -12 fokos autóba ülni.
Hm, most nézem akkor se lesz sokkal jobb, max hét közepén átcserélem őket, vagy még egy hetet kint áll.Qru: Ha utána még megyek lakotton kívül is, simán lemosom ilyenkor, sose volt ebből bajom. 90nél még leszárad nagyjából (otthon max egy ronggyal áttörlöm az ajtónál).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
A vizet nem érdekli hogy majd éjjel -7⁰ lesz, kicsit jégből nagyonnjég már nem lesz . 99% kifolyik, a maradék meg megfagy (ahogy ónos esőnél is) a felületen.
rasotamas: "Facebookon jött velem szemben egy hirdetés" - és még ettől tovább is mentél? Az ott fent semmit nem fog a blokkot érő levegőn, meg nem is sokat számít a hűtőköpeny (víztér) mellett.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz BigBlackDog #191161 üzenetére
Az már a motorburkolat magassága; szelepdeklit meg burkolatot aztán hűtheti.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #191173 üzenetére
14 éve mosom télen is, nálam egyszer sem fagyott még be pl tanksapkám; ajtó vagy kilincs meg akkor is hajlamos, ha egy hete nem érte víz; passz .
Igaz, ha csak helyben megyek, nem mosom (Egom vagy Oroszlány 22 illetve 50km-re vannak ahol szoktam), meg nem is -15nél, csak mínusz pár foknál (mondjuk is szokott sokat 'extrém' hideg lenni).Dluinet: Nem volt szmájli, nem tiszta hogy trollkodás volt vagy komoly
"Már a maszk letakarási is sokat számít" - próbáltam, Picassora vettem pajzsot us, és több lépcsőben lefalaztam elöl mindent. Mérhető eredmény nem volt.
Illetve évekig jártam Szibériába, Jakutföldre, Kara tengernél, stb, és az ottani (30 évnél fiatalabb, főként japán, koreai) gépparkon sem használtak, max hófogókat. Olyan helyeken sem, ahol extra 2-3 venti volt bent(az orosz autókban), hogy ne fagyjon a leheletünk az üvegre (télen -40⁰- -55⁰ is volt).
De mindenki azt raknfel amit akar, olyan km/hőfok határok mellett, amilyennél csak szeretné.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rasotamas #191187 üzenetére
Nem lehet értelmes áron 1.9PD-ből 250 lovast faragni, amit tartós, jól vezethető. Vagy egy helyiértéknyi különbség van az értelmes keretnél amire gondolunk.
Tél:
Glicerin meg víz kombót használok kéderekre, jégoldónak (üveg, stb) pedig: A kifogyott aldis szélvédőjégoldós flakonba szélvédőmosót (téli) töltöttem.Cactus: E46ot még nagyon szerettem, E90 elment, F30at utálom, a törökszedánok normálisabban vannak megcsinálva.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #191215 üzenetére
Ha igen, akkor asszony előző autója is az volt.
Csipsz, fék, kerék, drl, index, fények, fólia, kipu vég, új kormány/kulcs, matricázás, stb[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Pttypang #191239 üzenetére
Vigyázz, nehogy új járj mint a vw konszernesek, hogy befagy a tankajtó
Mondjuk nekem a Meganeon már esett le a földre nyáron is . Láttam ez nem egyedi jelenség, megnéztem otthon tüzetesebben, és egyelőre úgy tűnik javítottam.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz pècsimunkás #191244 üzenetére
Az első sokkal jobban néz ki az Aurison.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
AN Sandero teszt.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #191309 üzenetére
Ha jól néztem olyankor jellemző hogy nem homológ, ha nagyobb a nyomtáv, és más ET kellene, mint ami létezik gyáriban 16osból. Pl Megane 3 RS felni jóval másabb ET számú (pedig szép és relatív könnyű az a felni, és nem drágább rá a gumi mint a 205/50R17, sőt).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #191339 üzenetére
Természtesen a kW-ot a legnagyobb számú lóerőt mutatóba váltja, de enyémet pl 110 lovast 111,8ra mérte(hp-ra visszaszámolva) 100as benyával, ill a legtöbb szívó is a névleges 97-101%ára volt mérve alapból.
Azt nem tudom hogy egyes turbósoknál mennyi a ráhagyás, pár 1,2-1,4-es 10-25 lóval eleve többet ad le padon mint amit ígérnek rá (anno a tc is mérette cliot meg puntot).
De a suzukinál is van tarcsi, itt ennyit 16 lovat és 19 nyúlmókust mértek pl gyárilag megadotthoz képest pluszba [link] .[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Kolondrum #191348 üzenetére
Az országban kb 3 helyen chippelnek szívómotort (mmc, atc, rigotech, árban növekvő sorrendben).
A sport módra nem tudom mennyit tudnak rakni, ki kell próbálni. Nálam az alapteszt, hogy pl 4.ben 110re állított tempomattal hogy indul meg, meg gázpedállal is megnézem hogy hogyan. Ha tempomattal sokkal lelkesebb, akkor lesz érezhető eredmény (van ahol óvatos a tempomat, de legtöbb (főleg)szívónál nem az, és nincs olyan lambda(?) korlát.
Megane és Picassonál sokat hozott a vitaminkúra (észreveszik mások is utasként/turbósnak gondolják a Megant) megindulási hajlamban, a C3nál nem sokat.Összkerekest csak padon csipszeltetnék, mert ugyan szívónál kicsi az esélye, de dízeles kollégáknál gond szokott lenni a 2wd programokkal. 120-150be tuti belefog kerülni sztem.
Amit még megpróbálhatsz, hogy a hátsó dobot lekötöd (5-10p), és stoperrel/appal méred a különbséget rugalmasságban. Ha így javul(vannakntípusok ahol sokat fojt, de relatív ritka) egy szolíd forgatott dob, esetleg egy k&n/bmc (ha mindkettő van, előbbit vedd) mosható légszűrő, aztán erről lehet tudatni az ecut is.tboldi: Az meg már szinte kevésnek tűnik. Ráadásul ugyanazzal a paddal vitarát, s crosst és swiftet másra mérnek, vszínű eltér az ecu, meg lehet hogy a turbo terén is nagyobb tűréssel/szórással dolgoznak (nálunk is vannak típusok amire iszonyú nehéz belőni a megengedettbe, meg vannak amiből szinte mind jó állítás nélkül is).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Nálam kettőből (M, C3) kétszer lepattintottak (ecotuning a szomszéd településen van, ő 5/5ször, csak mérni voltam nála). 1,4-1,5-1,6-1,8 as gépkekket vittünk, sok helyet megkérdeztem.99%ban árlistában ott vannak a szívók, de nem vállalják el a polgári (1,4-1,8) autókat. Próbáld ki, hívd fel mennyi lenne a tiéd.
Szerk: Fogyasztáscsökkenés:
Nekem úgy tűnt, hogy ötös, hosszabb/nagyobbat ejtő váltókkal van inkább, ha az ember normálisan gyorsít (3-3500ig normálisan lenyomva a pedált, nem cirógatva). Papásan vezetve illetve pl a Meganeon a kis ejtésű hatos váltóval nem mértem különbséget, a Leon (20V) meg a Picassonál pedig 5-10%-ot. Szerintem tudok azért nagyjából takarékosan, de dinamikusan vezetni, főként hasonló vezetés él lesz különbség, ha racsingol az ember, akkor nem,vagy nőni fog.
Mondjuk a Megane esetén is az a baj, nem ugyanúgy vezetem mint előtte, hanem sűrűbben kihasználom az élénkebb nyúlmólusokat(pl többet előzök), de leszarom, centire ugyanannyit eszik így is[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
AN C4 teszt, lássuk mennyire tippeltem jól .
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #191363 üzenetére
Hát, még egy egy statikus bemutatóhoz képest is elég sovány lett az AN cikk, ellenben kellemes lett az autó, tetszik
tboldi: Hát, akkor másik autó kell . Az 1.8as Picassomat se lehetett,ez volt az első szög/szálka
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Kolondrum #191381 üzenetére
Ha van akinek tuti jó lett, az alapján bepróbálhatod, de én másnak nem nagyon hiszek amíg nem próbáltam/nem produkált méréseket, mert placebo erősen bejátszik sokaknál.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Ha már múltkor kis crossoverekről is volt szó, nekem tetszik a C3 AC facelift, egész más karakter lett: [link] . És mivel egy kisegyterűt váltott, még a praktikum/bővíthetőség nagy részét is meghagyták, meg a futómű illetve ülés upgrade is wellcome . Tessék a Vitarásoknak majd ide is átmenni egy próbakörre. Tudom, ne ide írjam
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #191399 üzenetére
+1 Puretechre, elektromos hibák meg 10-15 éve voltak jellemzők, azóta nem rosszabb mint egy vag, vagy jobb mint egy ford szvsz. A praktikum kevés gyártónak maradt szempont mamapság
Kolondrum: Ki kell próbálni az övét, stopper legyen kéznél.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #191427 üzenetére
A vége nagyjából igaz, de sokszor használtaknál is. Ez a legfontosabb talán. Olyan legyen, amire szüksége van tényleg az embernek, és szeresse. Mindegyikre kell majd 'extrán' költeni, de nem mindegy milyen szájízzel, hányszor és mennyit.
PSAnál adblue tartály problémákról hallok (összefoglalót írtam nemrég a psa topikba), más különösebbet nem nagyon (egy ideje nem szivatják alulméretezett Siemens BSM-ekkel a juzereket már, ami nem nagy cucc, otthon 3 perc alatt cserélhető 15ből, de addigra 3 szerelő találgatott és kókányolt, aki a ladák szintjén ragadt meg, pedig 20-25 éve minden európai hasonló remote IO megoldásokat használ). Az is megelőzhető ha tudjuk mire kell figyelni, de hát a legtöbb 3-5 éves autó tulaj honnan tudná. Amúgy hihetetlen hogy ezeket a gyártók nem bírták normálisan megcsinálni (kiválasztani).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MunezXBK #191448 üzenetére
Android10től tudtommal igen, bár van ahol nem látszik, de fent van. A11-es Pixelen storeba nincs, de a telefonon fent van gyárilag.
Más kérdés hogy diktálni majd nem lehet onnantól címet...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
AA (on screen) app és a múltkor linkelt C57-es bt-fm-töltő cucc és bódottá. Korábbi autókba így toltam, tök jó - mondjuk navit meg naptárbejegyzéseket most is, mert egyik autó sem AA kompatibilis.
Fű, az a streamer a Baseus Energy Column-hoz képest egy elég brutál monstrum. Nem annyira jó a hangja mint a korábban linkelt fm transmitteres cuccnak (ez sztem nem küldi a testre) de elég jó még ennek is.
Bdanyy: Fejlesztői beállításokban állítsd be hogy több aktív bt eszköz is legyen.vezess.hu: Annyira mocskosul bulváros, hogy évek óta nem olvasom őket (max évi 10szer).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Napi 2 órát csücsülök az autóban, a zene még megy ugyan rádióról, de ez túl sok idő ahhoz, hogy ne ilyenkorra időzítsem a telefonálásokat. Vagy néha tc/an podcastot.
C57: Meg egy normális szivargyújtós töltő amúgy is kell, alig volt drágább ez a cucc. És amikor teli a hócipőm a rádióval, benyomom a letöltött spotifyos zenéimet<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
MC Pite
veterán
Izé, mi ez az M0 para?
Járatatok ti már az M1en belefé (románok, német rendszámos románik/törökök/magyarok)?
Évi 10-20* M0ázok, de a déli szűkítést, felmart burkolatot és a szar táblázást leszámítva nincs bajom vele.M6: Na az az egyetlen, ahol nem izgat a korlátozás, céges Focusokkal padló volt. Felhajtó vagy alagút vagy felüljáró előtt gázt el, majd vissza koppanásig. Más pályákon óra szerinti 150 csak (nem volt tempomat).
Szerk: Jut eszembe, a colt nagyfőnöknis így gondolta, a kétezres Accordot kikormoltuk. Mikor mondja telefonba hogy 3 óra múlva értünk oda, mutatom hogy nem nem, 4 óra lesz még az M0ról kb. Legyintett, majd felhajtottunk az M6ra[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Igaz, nem pályán, de előző tankolásom a kisoroszlánnal az 902km után volt, és akkor még maradt 6,5lityó a(z 50 literes) tankban. Ha ez lenne a cél, akkor 4 szemjegynyit is elmehetnék (pályán ez csak 850 lenne száraz tankig, és mondjuk 700-750 amíg el is engedem a tankot).
Nem emlékszem már pontosan melyik, de valamelyik japó kisautónál elég kicsi (36-37?) liter volt a tank ami néztem anno páromnak. Súlyt akarnak spórolni, vagy min spórolnak ennyit?
Meganenál 800kmre megy 45-50 liter (60as tank), pályán szintén 850/700-750.AMDPower: Azért tankolással is csekkolj rá.
Qru: Annak a padlógáznak kisebb a sportértéke . Jó a 101 lovas fóka se volt sokkal gyorsabb, óra szerint 17x ha enyhe hátszél volt.
Sógoréktól hazafelé (nem A1en (130) hanem S6on(110GPS),majd onnan fel az M1-re, ~600m to 100m szint és szinte vonatozva 409,0km 21,03l 5,14l/100km [ BC:2532km 6,4l/100km 73 avg volt az oda vissza és helyben járkálás átlaga a benzines Picassoval][ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Integrale #191752 üzenetére
Aucs . Rázd gatyába, fényt már én sem adnék neki. Mondom úgy, hogy 100k fölött fényeztettem 2 év alatt a C3at (buktam is minden fillért belőle, de legalább nem rozsdált ezeknél a hibáknál).
kisza: Nekem tetszik (itt a képek róla kicsit...nem annyira jók).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Integrale #191798 üzenetére
Az antiautós részt sz.rd le; jobban megindul mint átlag juzerek átlag autói (normál módban is), amúgy meg szinte egy automata autó oszt kész, baromi kényelmes vezetni, és az ember szívesen tartja vele a lendületet (hellyel közzel alkalmas is rá jó papucsokkal).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz ivana #191806 üzenetére
Francokat, jobban megindul mint egy 1.6-1.8, álló helyzetből óvatos. Igen, úgy nyomod, van hangja, de megy is(ha nem csak cirógatjuj), egyből 4000re ugrik. Én kézivel is forgatom, nem a 2500nál mindig elváltós típus vagyok. Átlag usernél rozsdás a pedálút második fele...
A P3 már egy jó japán autó.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Kolondrum #191815 üzenetére
OK, majd ha még lesz 3 tankolás után infód (első úgyis próbálgatás), akkor még a fogyi része érdekel. Kik csinálták?
Így szokott lenni, szívónál nem a csúcsteljesítménynél van érdemi változás, hanem az akartban, 'megbovdenesítik' a fojtószelepet<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Dluinet #191834 üzenetére
Na, azért tegyük hozzá hogy nem sokkal rosszabbat simán is kihozok ebből, dinamikusan közlekedve, ráadásul puruttya olajjal, mert itthon nem kapok psa b71.2010 0w20-ast.
Ha nem lenne cél a normális gyorsulás és hogy hosszútávon se lustuljon/rakodjon el, azaz épp fogyiversenyben vennék részt 1 tank erejéig, akkor ezzel is lehetne hozni. Sőt, ha esete hazafelé nincs forgalom, ezzel is be tudok menni épp 4 alá, ahogy a Rapiddal is. Ha amúgy nincs forgalom és nem szar az aszfalt és nem megy a klíma, akkor kettessel kezdődő pillanatnyit mutat 52-56 környékén, amivel át lehet gurulni a településeken. De inkább 64-67-el megyek 3,5-4 között. De nyilván a jó aszfalt és nincs forgalom az fehér holló.Nyilván a dugóban araszolás más tészta a Priussal, itt most nem is azt a helyzetet néztük. Egyébként akik megelőznek spritmonitoron, azoknál már durvább technikák vannak (már a profilbe beleírva is - 2,7-3b gumi, szélárnyékban közlekedsés 100as vmax, csúcsforgalom kerülés, stb).
2.7 Bar Reifendruck, meist LKW-Speed, gerne auch im Windschatten, moderates Hypermiling (kein Engine Off Coasting)
meg
185-er Sommerreifen Druck auf 3,0 erhöht, bei Stillstand Motor aus, niedertourig und vorausschauend, Kurzstrecken und Rushhour konsequent meiden.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Dluinet #191849 üzenetére
Technikailag szeretem az ilyet; csak viszonyításnak néztem, hogy a hipermillerkedés hoz még pluszban, de nem olyan nagy már a difi (mi szempontunkból hasonló* autónál). Amúgy is minden fogyasztáscsökkentős cucc is érdekel Erről a gyorsítgatós vitorlázós - technikáról más priusosnál is olvastam.
P3 volt C3 után egy darabig a célkeresztben cserénél
(meg a Citigo IV, de az más kérdés).
A rövidebb távok és a melóba járós 100km volt a szempont amire kerestük, hasonló összegből, és tökre örültem, hogy a több hétig tartó olvasás után ők pont vettek egy ilyet, és vezethettem, körbepróbálgathattam. Nekem tetszik, asszony nem vezette, így neki nem; szerintem ha vezeti, megszereti.*: Papíron nagyon alma meg körte a P3 meg a 208, de annyira nem is nagy a difi nekünk erre a felhazsnálásra: Csomi ADACnál mérve 305l a P3nak, 260l a 208nak, Priusé. 85 ill 70cm hosszú, 98 ill 96 a legkeskenyebb szélesség, az egzakt magasság pedig kézipoggyász oldalára döntve illetve állóba berakva. Ez bevásárlások, anyóslátogatások miatt számít, második autónál nem ez a legfontosabb. 195 illetve 190 centis utasnak van hely hátul a 185 centis sofőr mögött (elől 195 és 200cm). Szélesebb a P3 belül, ez tény (ezt centiben nem tudom; de a 208 ülése jobban tart oldalt meg a derekam is kicsivel, ez erősebb szempont volt). A totál hossz terén meg minél kisebb autót kerestünk lehetőleg, mert centizni kell a két autóval egymás mellett minden nap . 5 ajtósok jöhettek szóba páromnál a gyerekülés miatt.
CactuS: A P2 érezhetően kisebb a P3tól, és az még nem billentette be a kéne bitet nálam, a hármas már igen.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz stickermajom #191977 üzenetére
BMW Laserlight: [link]
Olyan bmw-s lett, mármint amikor placebo nélkül azt mérjük mit tud.Megane mai tankolás: 5,87.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz diegho #192378 üzenetére
Nem rossz a Leontól. Mennyire pontos?
Ma hazafelé határozottan sikerült alulmúlni a többször hozott 4,3at (melóból, 50km), erre pont nem szinkronizálta le a Peugeot app (csak az első 3km-t amikor a foxpost automatánál megálltam) a **** Bosch fejegység.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
bitpork: Lehet én vótam a fél V6-al
Kolondrum: Így is maradt egy kis horpadás, de használhatónak tűnik. Én (a 208 kivételével) hiányolni szoktam az (Eu4-)Eu5-Eu6-os szívókból a hajlandóságot, úgyhogy mennek mindig kezelésre szépen .
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #192490 üzenetére
A korábbin asszony szekállt a vég miatt, de leszarom, nekem így volt gyárias .
A utódra lökösbetétet akarok cserélni és lenyesni a gyári véget, majd egyenesen ki; mint a GT Lineon.Tegnap sírt a szám hogy a 208al nem sikerül rögzíteni a hazafelé utat, pedig tuti rekord volt. Ma nem sikerült annyira flowba jönni, de a kis melegedés már látszik rajta:
Ebben volt még egy guminyomásméréses megállás, 6-8p. Saccra a tegnapi 3,8-3,9 lehetettSzerk: Viszont végre takáltam fasza W(Y)5W ledizzót: [link]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Stellar Blade
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vicces képek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen