Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bdanyy

    addikt

    válasz MC Pite #190906 üzenetére

    Ez tök hasznos, más típusról is szívesen olvasnék ilyen meglepő bénaságokat :)

    http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz MC Pite #190906 üzenetére

    Van igazságtartalma annak, amit írsz, mert vannak tényleg fapados részei az autónak - azért is írtam, hogy egy Suzuki - de ilyet kb. bármelyik autóra össze tudsz hozni, ha kicsit körbenézed a típust.

    Ha már Renault, tudod, hogy nekem is az van és imádom, de azért pár gondolat: ott a kapcsolók - tempomat/limiter - nem zavarnak, amik a 2000-es évek óta ugyanazok? Hozzácsapva a rádió vezérlő kart? Néhány típusban ráadásul remek érzékkel a két ülés közé rakták az előbbit, hogy véletlenül tudjál mondjuk limitert kapcsolni tempomat helyett. (Vagy az ülés támlára az ülésfűtés kapcsolót, hogy ne lásd, hogy be van kapcsolva vagy, hogy milyen fokozatban van). Ezek baromi zavaró dolgok ha csak beleülsz a típusba és folyamatosan váltogatod őket. A fordított bajusz használat az európai autókhoz képest (fedélzetit másik oldalon nyomogatod)? Zongoralakkot kb. minden autógyártó használ, Renault is - a legújabb modelleken is a Teslatól majmolt függőleges tablet körül, 2015 körül kb. az egész középkonzol abban volt pl. a clio esetén - van, hogy az ajtón a hangszóró körül is (egyel korábbi clio limited), ahol kb. pár lábbal érintés után látványos karcok keletkeznek. A Renault által használt darált műbőrbe nem izzadsz bele? Katasztrófa, ha nem szövettel kéred.

    Kulcsot passzolom, nekünk az összes Vitara keyless cseppkulccsal jött, azzal nem volt gondom.

    Az ülés kinek mi, az én méretemhez jó volt a vitara S ülése, mentem vele 2-3 órákat többször, sose fájt a gerincem, pedig sérvem van. Ez testalkat kérdése - nekem pl: az új octvia ülése katasztrófa, városon belül mászkálva is van, hogy alig bírok belőle kiszállni -.

    De mehetünk fölfelé is, pl. Espace, amiről hirtelen beugrik pár dolog: elcseszett nagy, széles középkonzol - ami tiszta lakkozott felület -, ott a rolót nem tudod ráhúzni a pendrivera, ,mert remek mérnöki munkával 1 mm helyet hagytak a csatlakozó fölött a rolónak. A hűtés/fűtés nem egyenletes az autóban - és szerintem ezt később se javították ki -, van aki mindig fázni fog. A neves Bose hifi szerintem nem szól szépen - finom voltam.

    Vitara már egy 6 éves modell, túlvan a faceliften (2 éve), így valóban nem ártana hozni lassan az újabb modellt, de gondolom a számokat ezzel is hozzák még. Ott valószínűleg ugranak megint akkorát, mint pl: a swift a gen2 > gen3 között (csak remélem, hogy nem ezt a randa pofát viszik tovább). Capturből ugye ez már a gen2, pedig abból az első szintén valamikor 2015 körül jött ki.

    Az utolsó bekezdéseddel pedig abszolút egyetértek, mert egy nagyon jó tanács, ha nem a legjobb, amit kaphat. Rá kell szánni az időt és végig kell menni a márkákon, szalonokon, személyesen, tesztautót kérni, bele kell ülni, monitor mögül nem lehet jó döntést hozni.

    [ Szerkesztve ]

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák