- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz zoo8800 #26890 üzenetére
Semmi baj. Enyém 2.5 V6 ikerturbo. A pöcsköszörűket én sem csípem.
De nálam is probléma a rövid váltó. Nem tudom, lehet-e ezt valahogy orvosolni... pl ki lehetne-e cserélni az 5-ös fokozatot hosszúra. A gto vr4-ből volt 6 sebességges manuális. Ott 2500 környékén halad 120 körül
Nem, az az 5 sebességes... na majd megkeresem valahol a 6-ost.
Megvan. 140-nel megy 6. fokozatban.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
válasz zoo8800 #27357 üzenetére
A későbbi életminőségét sztem hagyjuk. Sógorom is megúszta élve. Csak azóta ha sokat kell nem automatát vezetnie a bokája panaszkodik, meg hát a csípőrepedés sem volt kellemes , a többit nem is emlegetve.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Skillet
addikt
válasz zoo8800 #28039 üzenetére
Na, egy ilyen váltót (de inkább manuálisban, annyira öreg még nem vagyok ) én is elfogadnék az enyémbe. 3ezernél 148km/h? Király. Enyém ott 112 körül nyargal.
Nekem valami 7.8 körül volt az eddigi legjobb pályás fogyasztásom, de szerintem max 110-120 körül mehettem. Kíváncsi lennék mennyit fogyasztana egy hasonló áttételű váltóval, 140-150 km/h körül.
Ez az egy nagyon hibádzik a VR4-ből.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
EQMontoya
veterán
válasz zoo8800 #28350 üzenetére
Totál idiotizmus. Most is vannak olyan helyek, ahol távcsővel kell keresni a legközelebbi automatát.
Azt az alapvető problémát meg már több helyen leírták, hogy a belvárosban azért nincs hely, mert a helyben lakók ott parkolnak. Közel ingyen.
Két okból:
-Nem nagyon vannak garázsok
-Ha vannak, akkor is lényegesen drágábbak, mint azéves jegy az utcára helyik lakosként, ezért félig üresen állnak.Szóval ha 1000ft lesz egy óra, akkor sem lehet majd megállni a városban.
Same rules apply!
-
nagyúr
-
stickermajom
addikt
válasz zoo8800 #31010 üzenetére
Akkor lehet mázlim van és csak benéztem, hogy az is az lenne. Mindenesetre valamilyen kamerákat felszereltek ott a 3 sáv fölé még régebben előre és hátra is irányítva.
Régen még a Waze is mutatta, mint kamera.Szerk.: Viszont nem én vagyok valószínűleg az egyetlen, aki azt hiszi, mert kedd óta a jobboldali sáv teljesen feltorlódik ott, nem sorolnak át, csak sokkal lejjebb.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz zoo8800 #31617 üzenetére
Vegre egy benfentes oszd meg kerlek az infoidat
Nyilvan azert csatornaztak be a birsagokat a központi költsegvetesbe, mert semmi szükseg nincs ra
(#31615) lenko "nyomkodtam elég játékot korábban, hogy a lenyomási idő minimális legyen ilyen téren" ezt a meres kalibralasi modszert most, mint mernök, vagy mint maganember mondod? ( bocs ezt nem tudtam kihagyni )
Figyi, nekem mind1, az a lenyeg, hogy jonak erezd a dolgot. Szerintem azert mondjuk itt többen, hogy "nincs ertelme" szivot csippelni, mert minimalis a különbseg....5-10% ot irnak....ahol a 10% nyilvan a TOP. Egyszerüen nincs olyan befolyasa, mint egy turbos autonal....lehet vele jatszadozni, biztos erzi is az ember, ha nap mint nap hasznalja, de par (4-5-6%) teljesitmeny javulas meg fogyasztas csökkentes az nem fogja egy auto karakterisztikajat megvaltoztatni. Ha kemenyebbre fujod a kerekeket akkor is jobban megy, kevesebbet fogyaszt, jobban kipörög a kerek...de nem csapok a levegöbe hogy huhuuuu
Ha jonak erzed, akkor ok, ez a lenyeg (en is jobbnak erzem akocsit a liqui molly olajjal...pedig lehet nem is jobb...de annak erzem, ergo örülök )
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
-
-
TheProb
veterán
válasz zoo8800 #33409 üzenetére
Rendkívül nagy poén volt, köszönjük
(#33408) Skillet: Győr, Tatabánya körül nem ajánlottak, láttam senkit... Várpalotán van még elvileg egy Olasz autós, de ez megint nem 1 kis távolság. Nem akarom elhinni, hogy nincs Győrben normális szerelő (mmint azon kívül akit ajánlottak)
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
blt.62
őstag
válasz zoo8800 #36392 üzenetére
Nem vagyok szenilis persze,hogy nem arról volt szó,de de a picassonál jó helyen van a klíma kapcsoló és messzebb a vészjelző kapcsoló. Erre értettem. Persze ettől függetlenül lehet bizonyos újabb konstrukcióknál rossz helyen. Megszokás kérdése. Gondolom a francia tervezőknél se buta emberek dolgoznak.
MegtorloXp
-
TaaT
veterán
válasz zoo8800 #37203 üzenetére
Erről eszembe jutott amit haver mesélt, az ő ismerőse vett egy hatos golfot, aminek teljesen üres volt a szervizkönyve. Gondolták biztos újat kapott vagy valami, de nem (megszerezték az elektronikus szerviztörténetet), azt az autót soha sem vitték vissza a márkaszervizbe vásárlás után, soha.
Give them hell Ukraine!
-
Ironizer
tag
válasz zoo8800 #39137 üzenetére
Hát azt megértem, hogy visszahúz. És mekkora körön voltatok most?
Amúgy lehet, hogy legközelebb kevesebb helyszínt, kevesebb autózást tervezek. Jó volt ez is, hogy ennyi sok helyen jártunk, ez is volt a cél, de azért néha kicsit már sok volt a vezetés. Mondjuk direkt terveztem bele két nyugisabb napot is, kevesebb km-el, ott több idő jutott sétálásra, nézelődésre.A hűtéssel sztem nem nagyon tudok mit csinálni, ez ilyen, lapos orr, döntött hűtő, alulról visz fel egy spoiler levegőt (ami amúgy tuti, hogy +1 liter fogyasztást csinál, ahogy kiáll az autó aljából ), de csodát nem lehet tenni. Hegynek felfelé szerpentinen nincs sebesség, nincs menetszél, terhelés viszont van rendesen. Igazából nem volt ezzel gond, miután ügyeltem rá, hogy ne állítsam le egyből, ahogy felértem a hágóba. Idehaza ez a probléma meg nem is létezik.
Ettől függetlenül egy hűtőrendszer tisztítás tuti ráfér, már csak azért is, mert 23 éves, és nem tudom mi volt az előélete, annak ellenére, hogy amúgy szép állapotban van az autó. -
roberto211
őstag
válasz zoo8800 #39480 üzenetére
120ezerig karbantartott volt meg amúgy nem egy lelakott szar de hát ilyenek elofordulnak ugye....
Suzkamba is kb 1 nap alatt sikerult kiszednem egy gyertyat pedig annak semmi baja nem volt.
Labon hoztam haza 510km kb tehat annyira sz@r nem lehet..
1.4 benya+lpg. Kispenzbol aki autozni akar annak perfect. Komfortra jobb mint a suzi..
Most mar megprobalok minden megoldast..[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zoo8800 #40172 üzenetére
Az utolsó klasszikus Subaru amit meg mernék venni használtan is, sajnos már ők is áttértek a kis turbós motorokra.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest