- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz mdani01 #76400 üzenetére
Ha a cel az, hogy palyazgass vele a ringen, akkor persze, ez igy igaz!
Egy panamera nem arrol szol (bar azert valszeg igy is agyonveri az autok jo reszet ). Ott kapsz egy olyan teljesitmenyt, amit minden kigyorsitasnal elvezhetsz es mashol nem nagyon kapod meg, de egyben csaladi autonak is tökeletes, komoly futomü es fekekkel egy kis szerpentines uton is lehet vele elvezkedni....meg persze megkapod a porsche presztizst, meg azt a premium minöseget, amit sokat a 316i be kepzelnek bele Meg a fent emlitett költsegeket a nyakadba persze
En ha ugy vehetnek autot, hogy egy ilyen 40+ millios kocsi belefer a fenntartasaival együtt, akkor azert nem gondolkoznek sokat es hoznam a panamerat
-
Declare
őstag
válasz kisza25 #77251 üzenetére
Nekünk mindig wv vagy audi volt/van a csaladban es az audi javara mindig ott volt a plussz. Picit jobb anyagok itt-ott, picit szebb kidolgozottsag, picit parktikusabb, picit jobb. Sok kicsi, de sokra megy Eget rengetö különbseg pedig nincs...pont egy lepesnyi. De annyi a felara is. Ha megnezed, atlag ilyen 1-2 millio között fizetsz többet egy audira kb, amiben benne van nyilvan a neve is, meg ezek a kis plusszok.
Premium, nem premium, en ezen mar sokszor vitaztam itt sokakkal, de nem sikerült meggyöznie meg senkinek, hogy egy fapad A3 vagy fapad A4 az premium lenne.....
Annyiban elörebb van, hogy azert nagyobb a tipus/motor/extra valasztek egy audinal mint egy vw nel....de a premium, az nekem ott kezdödik, amit te is irtal, hogy olyan anyagok, olyan teljesitmeny, ami kiugro....ezt egy A8 audi hozza, vagy egy porsche, vagy egy maserati.....de ramondani, hogy audi akkor az premium....max ha nem ültel meg fapad A4 ben meg A3 ban, akkor kivülröl lehet ezt lehet mondani, mert a fapad A3 nak is 4 karika a jele, meg az A8 nak is
-
Declare
őstag
válasz kisza25 #77262 üzenetére
Premium az egy jelzö, amit barki, barmire raaggadhat igazabol....en mondtam, nekem mit jelent a premium : kimagaslo, az atlagtol elterö anyaghasznalat, extralista, teljesitmeny.
Amig ott tartunk, hogy egy K astraba is rendelhetsz 200 lovas benzinmotort, ergo ülessel, ami masszazs es szellöztetö funkciot is tartalmaz, meg melle teszed mondjuk a 3 er bmw szeriat, amibe nem rendelhetö ülesszellöztetes, meg asszem masszazs funkcio sem, viszont rendelhetö 120-130 lovas benzinmotorral, addig nem tudom hol lehetne premium dolgokrol beszelni. Raadasul az anyaghasznalat is maximum atlagos, de semmikeppen nem kiemelkedö.
Egy 7 es bmw az mar mondjuk mas.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #77331 üzenetére
En is megneztem amugy nemreg ezt a kategoriat a szalonokban....de mondjuk en elhültem es igy abba is hagytam Valoban 10 millio ft fölött kernek egy dizel 7 es Golfert es 1 millaval kevesebbet egy dizel K astraert
A Golf azert eleg komoly auto lett a maga nemében....de ennyi penzert....ah. Az Astra is jo, meg a J utan valoban szuper, de aranyaiban annyi penzt en sem adnek erte....akkor mar azt a +1 milliot kifizetnem a Golfert
Miert nem egy pl par eves hasznalt 3er t vettel amugy?
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #77451 üzenetére
Mondom bent voltam a szemelyesen, otthon pihen a kinyomtatott kalkulacio, de neten is fenn van persze, csak valahogy az olyan messzinek tünik, de ahogy szemelyesen is az orrod ala teszik az sokkolo
Benzinest nem tudom, nekem a sok km miatt nem igen alternativa A legolcsobb dizel golf a 2.0 motorral es 6 os valtoval 27 ezer eurotol indul. Beleteszed a navit, ergo ülest, ledet mar böven 30k fölött vagy...meg egy ket aprosag es 35k. Hasonlo a helyzet a K astranal is, csak mondom kb 1 millaval olcsobb.
Raadasul ez mindegyik olyan auto, hogy tök jo, tetszik, meg szep, de semmi különösebb vagyakozas nincs benne...sima fronthajtas, egy atlag futomüvel, atlag teljesitmennyel....picit jobban menne, mint a mostani, picit kenyelmesebb lenne....mindez 10 millioert
Raadasul ki tudja mi lesz 3-4 ev mulva a dizelekkel, amikor mar belathato közelsegbe kerül a kitiltasuk....
Egy fapados golf vagy astraba meg nem akarok beülni 6-7 millioert...az ugy meg sokkal roszabb deal.
Jah a masik meg amit mondasz, hogy onnantol kezdve nem tudnam en sem nyugodt szivvel ott hagyni, ahol epp akarom....tuti menne a para, h jaj hol parkoltam, jaj mi van vele, jajj ellopjak...
Szoval most kivarom, hogy valahogy megoldja sajat magat ez a problema
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Jam, ezeket tudom en is es pont ezert suck.....Lassan ideje lenne valami ujabb gepezet, de milyen?
Egy idösebb 5-6 eves dizel olcson, sok lutrival, elavult technikaval?
Ujabb 2-3 eves valami, nem tul olcson, lutrival es ugy, hogy lehet 3-4 ev mulva, mire az ember eladna, pont beszakad az ara es kb eladhatatlan lesz?
Benzines es tankolhatok evente 1-5millioval többet bele? Cserebe lehet ugyan ugy beesik az ara par ev mulva, mert a villanyosok egyszer csak robbannak?
Villany autora nincs cash.
Hybridre megint nem igen....
Szoval itt tartok
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #77461 üzenetére
Ti lesztek az auto dilerjeim
Nemetorszagban elek, de ez az arakon nem valtoztat....söt itt csak 19% az afa
Megegyszer mondom a klucsszot: dizel.
Megneztem most az otthoni konfiguratort. 6,087M a legalapabb, fapad dizel golf az 1,6 motorral...ami 5 sebesseges (!!!) eppen ezert palyan nekem nem lenne tul jo. A 6 sebesseges az csak a 2.0 dizellel van (ami azert lassuk be, 2017 ben 150 loval nem nevezhetö extremnek). Ennek az alap ara 7 292 720 Ft. Innen indul!
Ok ebböl kapsz kedvezmenyt, de könyörgöm, 7 millioert sem ülök bele egy fapad golfba, amiben kevesebb az extra, mint a 10 eves opelomba. Raadasul nem is vagyom ra, egyszerüen csak kellene egy ujabb....szep, jo, tetszik, de ennyi. Amire vagynek egy erös hatsokerekes bmw normalisan felextrazva...de hat az mas arsav.
(#77464) Qru nem költenem erre a penzem ha evi 5k km t mennek, vennek egy regebbi erös 3 ert....de evi 30-35k km t megyek, 70% ban tempomattal egyenesen elöre...
(#77465) iRico azert ha valaki vesz egy uj autot erdemes kicsit tovabb gondolkodni, mint 1-2 ev en legalabbis igy elem az eletem...de van olyan mexikoi ismerösöm nekem is, aki mindig a holnapnak el es qva jol erzi magat aböreben, de ez nem en vagyok
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #77472 üzenetére
Most nézegettem, egy hasonlóan felszerelt golf, mint az Astra minimum 1 misivel kerül többe.
Pont ezt irtam
Az élet túl drága ahhoz, hogy autóra (benzinre, elfüstölt gumira, etc) baszd el a pénzed Lehet utazni is, félmisiből megvan emerika 10 napra!!!
Kinek mi persze...de en ugyan igy vagyok ezzel
(#77473) [vilike] nagyon kiraly köszi
(#77474) Qru erdekes amit mondasz, ennek utanna nezek...de el nem tudom kepzelni, hogy otthon olcsobb legyen ugyan az az auto. Minden, ami nem szolgaltatas itt kint altalaban olcsobb.
Amit el tudok kepzelni az a felszereltseg, meg az extrak. Minden regioba gyartott auto mas es mas ha jol tudom. Nekem pl a H astraban van kiegeszitö elektromos fütes, ami nem extra, egyszerüen a nyugati piacra belerakjak. Az otthoni piacra szant h astraban ha jol tudom nem volt.
Szoval ilyen jellegü különbsegekböl adodo arkülönbözetet el tudok kepzelni, de mast nem igen De utannanezek, az infot köszi(bar igazabol ez az uj auto vetel szerintem szamomra teljesen nonszensz ilyen arakon es nem 1-2 szazezer a lelektani hatar )
-
Declare
őstag
válasz Magnum_ #77484 üzenetére
A premium 316i , 318i igen
Mondjuk en nem vagyok hengerfetisiszta, nem erzem a dramat
(#77485) Qru köszi a körkepet
Ezeket a dolgokat viszont élelmes migranskent ügyesen ki lehet hasznalni . Nyilvan en is otthon szervizeltetem az autot, hülye lennek nem ugy idöziteni...a fodraszt azt be kell nyelni . Viszont az is hozzatartozik, hogy München a legdragabb hely talan Nemetorszagban....ugyanigy a fizetesek is hozza vannak igazitva, ott keresnek a legjobban.(en a sajat fodraszomnak 12 eurot fizetek a sima szaraz hajvagasert....ha bemesz otthon a barber-shopba pesten, ott ennel többet fizetsz
A kaja is, üzemanyag is stb...ezek valoban mind jobb minösegüek, kb minden teszt/cikk/ember szerint. Orvosi ellatast meg mondjuk meg se penditsük
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
En is hozzajuk szoktam menni, amugy Pesten
Amugy en most kipucoltattam a DPF et ilyen kemiai uton. Egyelöre segitett. Az eddigi 300 km enkenti tisztitasi folyamat kitolodott 5-600 ra. Kivancsi vagyok meddig marad igy.
(#77493) Saint_ why? engem nagyon nem erdekel, ugyan ugy, ahogy a ccm sem. Egyikkel sem megy az auto elöre 3, henger, 4 henger, 1000ccm, 1500, 2000....ezek kb tök mind1....egyik sem lesz sportauto, egyik sem lesz aszfaltszaggato. En pl tök ügyesnek talalom ezeket az 1.0 kis szivokat. Takarekos, dinamikus. Egy 4 hengeres 1.4 szivo a maga 75 döglött lovaval pl a regebbi vw poloban vs 1.0 turbo 100.125 dinamikus loval....hat nekem nem lenne kerdes melyik kellene. 100 evet meg ugysem kell kibirniuk, pont az elöbb beszeltük. 10 ev mulva lehet nem is lesz mas, csak hybrid, meg a paletta csucsakent egy turbo benzines 2.0T 300 loval
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #77500 üzenetére
Atesett mindenki ma mar a lo tul oldalara erösen ezekkel a teljesitmenyekkel azert....mindenki szakertöje a turboknak, nyomatekgörbeknek loeröknek, hengereknek.....
Regen volt a szivo 1,2 1,4 1,6 esetleg a nagyon duhaj gepekben a 2,0 140 loerövel....meg az 1,9 pdtdi kb ennyiböl allt az autok 70%. Aztan senkinek nem volt baja a hengerekkel, meg a nyomatekgörbekkel.
Ma meg kijön egy akarmilyen ujdonsag es azonnal a hobby gepeszek es hobby motor fejlesztök szedik izekre, hogy a fluxusreflexiosgörbe hiperparaboloidjába belever a kardan, szoval az ö tesztjei es szamatasai szerint ez szar....meg különben is...regen ilyen nem volt, akkor hogy lehetne jo`?
(#77498) bbubby00 Milyen ménes van befogva a szeker ele?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #88096 üzenetére
Sajnalom
Na ilyenkor tud nagyon jol jönni egy daschcam...
Amugy a kepek alapjan, annyia nem tünik veszesnek a serüles. Mi törtent az autoval? Nem akarod megcsinaltatni, amig nem zarul le az ügy?
-
Declare
őstag
Ezt a pontos idöpontot nem ertem, amit öbbedszerre irsz . Ahhoz, hogy pontosan meg lehessen mondani, hogy piroson ment e at a nö vagy nem, masodpercre pontos adat kellene, mondjuk egy dashcam-röl....gondolom nem az volt az elsö dolga/gondolata, hogy csatt/hopp mennyi az idö? ok, 17:33
-
Declare
őstag
Persze ez vilagos, csak masodpercre pontos idöt dashcam nelkül nem tudsz mondani/bizonyitani...de meg csak percre pontosat sem. Innentöl kezdve meg az, hogy a baleset valahol 17:33 es 17:38 között törtent, kb tökmind1.
Amugy meg nekem sem vilagos teljesen a baleset. Olyan, h valaki bentragad egy keresztezödesben, az azert megtörtenik neha....plane ha sz@rul van hangolva egy lampa, vagy hirtelen pont valtozik a forgalmi szitu (persze, elvileg nem, blablabla...) ....ettöl meg nem indokolt, hogy belemenjen. Plane, ha azert latszik, hogy erös a forgalom, alapbol ovatosabban megyek be egy keresztezödesbe, zöldhullam ide vagy oda.
Szoval azert ez nem tünik fekete-fehernek, mint ahogy a balesetek többsege sem...gondolom[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #88143 üzenetére
Jaaaa, na igy mar ertem. Hat igy azert eleg egyertelmü a szitu, mas kerdes, ezt hogy lehet bizonyitani
Szep hosszu egy huzavona....meg a bosszankodas meg stb....bah...kitartast a sztorihoz...
(#88142) footy kell neki vajon egy ótómata szivobenzin? Raadasul azert en ugy tudom a SuperB-el nem nagyon kel versenyre mas auto a kategoriaban, helykinalatban es neki pont ez tetszett.
-
Declare
őstag
Paranoia faktort akkor tisztazni kell
Nem vagyok benne biztos, h kisebb a paranoia faktor ebben az automata mazdaban, mint egy 1,8 as tsi ben mondjuk. Haveromek, amikor a mazda 6 ot vettek, az automata miatt döntöttek a kisebb motor mellett (abban lehet csak elkerülni...az erösebb motorhoz csak automata van). Nem olvastak rola anno jokat es nem is volt nekik szimpi. Ettöl meg persze jo alternativa lehet, csak azert latni kell az arny oldalakat is mindig
Igen, a superB pont ezzel arat....relative olcso, puritan, nagy Azert a mazda 6 egesz biztosan szükösebb lesz es az ülölap is rövidebb lesz szerintem. Ha valaki nagyobb darab ez egy eleg komoly erv lehet a paranoiaval szemben
-
Declare
őstag
"par even belul muszaj lesz benzinest venni."
Csodalkoznek. Meg a nemeteknel sem fogjak ezt meghuzni szerintem, annak ellenere, hogy persze vannak ilyen fellangolasok. Pont multkor osztottak, szoroztak a radioban, hogy milyen mennyisegü eurot kellene a gazdasagba önteni azonnal, egy ilyen "dizeleltüntetesi akcio" kereteben.
Magyarorszagon meg plane nem....nyugateuropaban mar reg csak hidrogen buszok jarnak majd, amig Pesten a piros 7 es ikaruszok meg mindig kivetelt fognak kepezni es zöld rendszam lesz a 15 eves füstöt okado passaton is
Szerintem szepen lassan kivereznek (a benzinesekkel együtt)....pl egy 5-10 even belül ujjonan majd nem lehet mar megvenni (amig a benzinest még igen), aztan igy mondjuk 2030-2040 között kapnak egy behajtani tilost Bp belsö kerületeibe.
En kb erre fogadnek.
-
Declare
őstag
Footy Magyarorszagrol beszelt -szerintem- es en is arra irtam....elkepzelhetetlennek tartom, hogy nehany even belül barkinek is benzines autot kell vennie....nemetorszagban is annak tartom amugy.
Itt vannak a jelenlegi szabalyozasok Nemetorszagban. Euro 4 a legszigorubb.
[link]Az amin 1-2 nagyvaros ügyeskedik, az az euro 6 rol szol, talan jövöre, talan lesz 1-2 nagyvaros belsö kerülete ahonnan talan nagy szmogriado eseten kitiltjak az euro6 nal roszabb autokat. Ezek viszont nem csak dizelek, minden, ami euro 6 nal roszabb. (amugy 2013, 2014 es dizelek közül is van amelyik megkaphatja az euro 6 ot....en mondjuk a kis Hastraval bajba lennek, ha szmogriadokor Stuttgart belvarosaban akarnek autokazni )
Amugy meg azert ez olyan alszentseg is valahol. A benzinesek sem hegyilevegöt es rozsavizet pufognak ki, raadasul ha valaki ma 100.000 euroert vesz egy Teslat, arra sem lehet mondani, hogy na ö az aki megmenti a vilagunkat, a sok rohadek dizeles meg szetb@xa azt....
Na de amugy en abszolut a dizelek kitakaritasa mellett vagyok, meg szerintem is jo irany ez a hibrid / villany modell....nekem nagyon szimpik a hibridek es lassan egesz elerhetöek is....csak hat azert ez is baromira messze nem megoldasa a problemaknak. Talan egy fel lepes a megoldas iranyaba max.
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #88203 üzenetére
Tuti nagyon bepörög majd ez a villany dolog....5 evvel ezelött kb a margon volt csak a tema, hogy villany, meg hibrid meg stb. Ma meg mar egy egy fullos uj golf araert kapsz villanyt is majdnem. Raadasul most a csapbol is ez folyik. Mar most olvasni olyan ujfajta akkuk teszteleseröl, amik felfoghatatlannak tünnek a mai szemmel (nem tudom hany sok 100x os kapacitasa van egy mai atlag akkuhoz kepest es ilyen percek alatt feltölthetö meg stb....sztem buratal nagy ugras lesz akku fronton par ev alatt)
de persze hajra paks 2
-
Declare
őstag
Ach, ok, azt adom...mondjuk egy 10 eves idötavban ott elkepzelhetö, hogy olyan helyen elsz/mozogsz, ahol erint.....Magyarorszag....majd az oriasplakatokon megmondjak, mitöl van rossz levegö
(#88207) MunezXBK Nemet rendszamom van . Amugy a Magyar rendszamra ugyan ugy kiadjak az umwelt matricat es mar karikazhatsz is fel es ala, kedvedre
-
Declare
őstag
"Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók."
Belvarosbol tiltjak ki, azokon a napokon, amikor szmogriadot rendelnek el (2016 ban ez 59 nap vol):
linkNa de nincs ebben ennyi...de akkor is
Elkezdödött.... es ez jo....
En sem vennek mar dizelt, pont azert, amit footy is irt. De benzinest sem, mert sokat fogyaszt es draga az üzemanyag....de villanyt se, mert annál többet autozom, de hibridet sem, mert az meg alapbol nagyon draga....akkor ilyenkor mi van?
Ha ki akarjak nyirni a dizelt, el kellene kezdeni emelni a gazolaj arat, dizeles auto adojat stb. Amig ez nem törtenik meg, semmi nem fog valtozni....attol mert lesz 1-2 nagyvaros, ahova lesznek napok, amikor a belvarosba nem hajthatsz be (jah es raadasul ezt sem tudjak normalisan ellenörizni...ha a rendör eppen meglat, akkor kivehet es megbüntethet....nincs semmi rendszerük ennek az ellenörzesere. Elöbb azt is ki kellene epiteni)[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #88217 üzenetére
Persze, eletvitel szerüen nem lehet. Viszont ez minden EU orszagra igaz, forditva is.
Ha az umweltmatrica kontrollra irod, arra viszont nem jo ez a kamera rendszer, sem az autopalyas, sem semelyik. Büntetest en meg csak ugy hallottam, ha epp kiszurta egy rendör es kivett es megbüntetett...de mondjuk ez is inkabb csak legenda szamba hallottam.
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #88219 üzenetére
Elvileg ha kint dolgozol "azonnal". Viszont ha csak magancelra hasznalod az autot, akkor 1 evig hasznalhatod. Eppen ezert 1 evet szoktak mondani. Az kimagyarazhato stb. Viszont 1 ev utan elrepaznak...ha elkapnak persze. Ilyenröl többször hallottam is, meg szvsz jogos is.
-
Declare
őstag
percenkent-66-forintert-lehet-majd-hasznalni-az-autos-bubit
Kivancsi vagyok, mikor kezdik a taxisok a tiiiiicsák be-t
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #88402 üzenetére
"Persze, az ütközésbiztonság meg a fedélzeti elektronikák nagyon sokat fejlődtek, ez tény, de ez akkor is gyász"
Pont erröl van szo...szerintem, akkor inkabb sokkal olcsobbak lettek az autok. Egy mai suzuki swift is ürhajo egy olyan 97` es autohoz kepest.
Nyilvan az ABS-t nem sporolhatja ki, mert muszaj, meg az ütközesbiztonsagi fejleszteseket, anyagokat....akkor min tud sporolni? Pl a minösegen. Sokan akik azt a kategoriat veszik, nem is varjak el, hogy pihepuha szövetek, meg müanyagok legyenek.....legyen olcso az auto es menjen A bol B be.
Meg hat ugye egy keleti autotol ne is varjon az ember minösegi belteret
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #88408 üzenetére
Na jo, de azon kivül, hogy azt is Astranak hivtak, amit anno kaptal, meg a mostani modellt is, kb semmi hasonlosag nincs bennük. Sem kenyelemben, sem biztonsagban, sem semmiben nem tudod összehasonlitani. Egy sokkal magasabb szintre lepett az autozas. Szoval ha igy nezzük, ma 2x ebe kerül, de mondjuk 10x többet ad.
(#88409) tboy93
ezt "ti" sosem fogjatok megerteni...kenyelem, design, ergonomia, anyagminöseg plusz az autozas egy szövegkörnyezetben(#88412) footy hat hasznaltan nezve is van akkor még idöd, mielött be kell köttetned a 3 fázist a garázsodba
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #88418 üzenetére
"Általánosítsunk még? "
Mehet
A 7 es bmw ha villog a leallosavban, lehet, hogy csak jol erzi magat. Kicsit megall, ücsörög, megmasziroztatja a hatat a mazzsazsülessel, szol a dynaudio hangcucc es pihenteti a könyöket a fütött, hangyabör kartamlan....otthon meg amugy is csak üvöltözik vele az asszony
(#88419) footy helyes
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #88645 üzenetére
Ez egy nagyon faja jargany, gratula hozza!
A xenont viszont nem ertem azon a kepen, amit linkeltel egy halogen fenyszorot latok
Jah, meg a jobb elsö lapos egy picit
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
+xeon.Szabi
Nem elöiras minden xenon fenyszoronal a vetitölencse es az automata magassagallitas?? Mert szerintem nagyonis de....
Pont ez a baja a garazshuszaroknak....nem csavarhatsz csak ugy be egy xenon izzot a halogen helyere, mert a xenon sokkal nagyobb fenyt allit elö es ezzel a vetitölencsevel es automata magassagallitassal vedik a szembejövöket
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #88752 üzenetére
Atyavilag....mi lett itt, mindenkit atitatott advent 3-ik vasarnapja? Azert ha fekfüstölesröl beszelünk, nem egy focus ami bevillan....erre probaltam utalni vele....de ha szerintetek az SLS AMG es a focus köze lehet egyenlösegjelet huzni, akkor nem szoltam
(#88753) kisza25 Ezuton hivatalosan is bocsanatot kerek, az összes focusotol, akinek ez banto volt az fekfüstös SLS AMG merci fenyeben
"kíváncsi lennék Ő mivel jár" egy sz@ros H astraval. Kerdezz batran ha meg kerdeseid vannak
Na de itt van egy kep a beke jeleül, mielött a vw polosok is besertödnek:
-
Declare
őstag
válasz Magnum_ #88769 üzenetére
Azert az, hogy telefonaltal es latta a rendör es nem büntetett meg (raadasul regen), nem jelenti eppen azt, hogy az ember nyugodtan telefonalhat dugoban. Plane, pl ha MunezXBK a Nemeteknel probalja alkalmazni, akkor itt most külön szigoritottak a szabalyokon es megjobban raszalltak az autoban telefonalokra. Nekem azt mondtak itt kinti ismeröseim, hogy akkor veheted kezbe a telefont, ha all a kocsi es all a motor....mondom, jah es akkor mi van a start-stoppal? Ugyanakkor szerintem is ugy van, ha nem mozdul az auto, allsz a feken, vagy be van huzva a kezifek, akkor miert ne likeolhatna az ember a segges kepeket az instan Viszont ha egy cm- is elöregurulsz, ugy hogy a kezedben van a telo, akkor szerintem mar repazhatnak is azonnal.
(#88765) lancerboy ez mind a kettö projektoros, neki viszont nem ilyen van. Siman lehet, hogy abban mashogy van ez az allitasi lehetöseg.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz kisza25 #88944 üzenetére
Rafkos gyerekek ezek En csak azt nem ertem, hogy tudnak meg müködni azokutan, amiket mindenfele lehet roluk olvasni
(jo mondjuk amikor ök vesznek valamit es ugy trükköznek, az még kevesbe bicskanyitogato....bar ha valaki 500km t autozik, mert bemondjak, hogy 2,2, szemelyesen, meg 1,6....azert az gondolom könnyebben megpuhithato ezen a jol kitalalt es felepitett felnapos etapon )
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #88950 üzenetére
Attol függ ki mire veszi. En pl irtozom a fapad autoktol...
A masik, meg hogy 5 ev mulva a 330d ugyan ugy nyomott aru, kiverzöben levö dizel lesz, mint egy 318d...meg aki a befektetett penzt nezi amugy sem autot vesz, plane nem ujat, plane nem bmw t
Ha ugy nezzük viszont, hogy most lett egy autoja, ami tetszik neki, sokat megy autopajan, akkor miert ne. 140 tempomatnal nem tök mind1 hogy 140-150 lovas dizelben ülsz, vagy egy 250+ ban? 90%ban de.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #88956 üzenetére
Nem akartalak en megcafolni csak leirtam en miben es miert gondolom maskent.
Ha pl az M pack sportülesekkel, M kormannyal együtt jön (nem csak egy külsö optika), magamnak en is inkabb a 318d M packos navisat vennem, mint egy fapad 330d-t.
Ha igy nezzük, akkor persze, vegyen az ember egy 2-3 eves fapad 330d-t es legozza össze bontobol, ami neki kell.
Nalunk a ceges passatok is pl kb fapad, 2.0 dizel, nagy navival es kihangositoval. Futnak par evet es jön az uj, hasonlo felszereltseggel. (lehet a fenti bmw is egy ceges kocsi lesz)
-
Declare
őstag
Ha most per pill nem is, de fogadni mernek, hogy azert 1-2 even belül megoldjak ezt is a Win. sem ugy keszült, hogy a
torrentrölszeriaszammal együtt tudd letölteni(#88961) Tsebacsi: az uj autokban altalaban eleg jol müködik a navi. 1-2 ev mulva modellvaltaskor meg ugyis jön az uj generacio. Azert irtam pont, ha ceges a kocsi, akkor szuper....ott meg ugyis tök mind1, h 5 ev mulva milyen lesz, vagy mennyit er. Raadasul ugye az ujabbaknal, meg LED müszerfalas autoknal, amikor a navi a kormany elött van elötted, meg kivetiti a szelvedöre, meg bemondja, hogy "most balra", akar telefonalsz, akar radiot hallgatsz, az nem összevethetö, hogy a telefonoddal bibelödsz, meg jatszol.
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #88966 üzenetére
A 318d jelenleg a 3 as bmw ben egy 2 literes turbos Euro 6 os dizelmotor, 150 loerövel es 320 nyulmokussal, ami 8,6 alatt van 100 on es 215 a vege a wiki szerint. Valoban rém kellemetlen, mozgo akadaly
Erre ramegy egy 18 as felni es egy szolid köteny körbe, ezzel meg aztan valoban atsüllyed a vallalhatatlan kategoriaba
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen