- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi Redmi Note 8T - mélyvíz
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
ész hova mész...
kis adalék: aki nem foglalkozott a típussal, azoknak mondom, hogy a c1-es vectra 5 ajtós 477 centi hosszú. batár nagy autó. ehhez képest az első insignia 4 ajtósban 484.2 cm-től country-tourer 492 centiig nőtt. ismerősnek van sports tourer insigniája, brutálisan nagy. már úgy értem, hogy értelmetlenül, eltúlozva nagy.na ehhez képest lesz a találgatások szerinti következő insignia 15 centivel hosszabb. b...g pótkocsis jogsi kell majd hozzá?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
spammer
veterán
válasz bambano #6756 üzenetére
Egyre jobban utálom az új autókat, kb. mint a Thinkpadek esetében, egyszer végleg kihalnak régi szériák és csak az új szarok maradnak.
Amúgy nekem az álomautó egy ilyen vagy hasonló kategória. De ha nem vintage autó, akkor is a régebbi, szögletes forma, egyszerű, ami nincs teleszarva elektronikával és mindent jobban tudó, központi, okoskodó vezérléssel, hogy kitalálja, ha épp kiégett egy izzó, akkor már el sem indulhat az autó.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
bambano
titán
válasz spammer #6757 üzenetére
jóvanna, és is szeretnék olyan autót, amibe kis motort meg nagy motort lehet rendelni és a kettő között valahol 6.5 liternél van a határ
nemrég volt a hahun egy subaru outback 3.6 v6-os boxerrel, azé' azt én el tudnám viselni itthon kis duzzogással
azt látom, hogy sokan fikázzák az elektronikát, de szerintem rossz ötlet utálni. egy csomó dolgot tud, amit nélküle lehetetlen megoldani és hasznos. én is azt hittem, hogy az autóm elektronikai hibában fog végelgyengülni, de 11 éve van nálam, és nem látszanak ilyen jelek.
(#6758) vargalex: lehet, hogy neked kell a pótkocsis teherautó, nekem már nem nagyon. pláne, ha belegondolok a tömegébe is.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
BoB
veterán
válasz spammer #6765 üzenetére
Ez a szar automata váltó gyorsabban vált mint te valaha képes leszel, nem érezni a váltást, és fogyasztásban is ugyanott van, hála a dupla kuplungnak. De látom te sem vezetsz sokat városban
Vladi:
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
bambano
titán
nekem nem jönnek be az ilyen amcsi izomautók. mint a zsiráf: szép-szép, de otthonra nem kéne.
mondjuk egy hétvégére elvinném letesztelni, de tartós használatra kizárt.automatához: azok a motorok, amikkel érdemes foglalkozni, már nem viselik el a kéziváltót... 1000nm-nél félreváltasz vagy félrekuplungolsz és szétszakad az egész a fenébe...
(#6768) vargalex: sose értettem, mit esznek az emberek a dízelen... traktorba jó, de autóba... az átlagautósnak a dízel túl drága szerintem.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
spammer
veterán
-
bambano
titán
-
BoB
veterán
válasz ubyegon2 #6777 üzenetére
Szerencsére más sztereotípiái nem érdekelnek
Biciglivel az a baj, hogy hideg van reggel, sokszor esik, meg tovabb tart beérni így korábban kell kelnem is.
(nagyon nehezem alszom el, és sokáig alszok reggel, vagyis szeretnék)
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
nagyúr
Ja, puhányok vagyunk, értem! Hogy tovább tart beérni, az csak azért van, mert a biciglin nem muszáj kuplungolni, pedig van rajta több sebesség fokozat is, mikor én bicigliztem hivatásszerűen, akkor még nem volt, most meg kontra nincs.
Nekem az ördögháromszögből Zugló túlfelére nem lenne több idő.
mennyé' be az ólajtón és ne gyere ki
-
Apollyon
Korrektor
válasz spammer #6757 üzenetére
Abszolút egyetértek spammer kollégával, a classic amerikai izomautók az igazi gépek. Egy beforgatható lámpás 1969-es Dodge Charger, vagy egy Chevrolet Chevelle SS mindent visz.
Utóbbit a Tomkrúz egyik filmjében meg is krúzoltatja.A hangjuk lenyűgöző, nem kell ide vétíz meg vétvelve, a V8 az true muzsika.
Persze autók szépségéről vitatkozni annyi jelentősége van mint a nőkéről. Mindenkinek más az ízlése
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
-
bambano
titán
válasz Apollyon #6784 üzenetére
a hatékonyság nem csak azon látszik, hogy mennyit tankolsz. a hatékonyság azon is látszik, hogy adott köbcentiből mennyi kraftot hoznak ki és ebben a műsorszámban ezek a rozsdaboglyák csúnyán elvéreznek.
200 lóerő 7-8 literes motorból? rotfl.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Apollyon
Korrektor
válasz bambano #6786 üzenetére
Az a helyzet, hogy nincs rá szó, mennyire utálom a bmw-t. A héten viszont láttam egy olyat, ami még nekem is tetszett (de azért nem kéne). Kiderült, egy M6 Limousine volt (4 ajtós). 600 ló, az kell a parasztnak Mindezt ugyan egy 4,3-as motorból. Bravó, meg minden, de mi a frásznak? Mit lehet vele kezdeni itthon? Ilyen autóval nyilván nem versenypályára megyünk.
Kultuszautónál viszont nem érdekel a hatékonyság. A 200 hp meg bőven elég városi utakra. A 7-8 literes motorban azért ott van a nyomaték. De ha nem is sok, akkor is 40+ éves autókról beszélünk. Másrészt a rendhagyó, klassz forma ami már nincs meg a mai gépekben.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
#33253120
törölt tag
válasz bambano #6782 üzenetére
Amerre kerekezni szoktam, a böszörményi végén van pár autókereskedés, és az egyikben mindig van egy-két mustang... Hát, élőben szebbek mint a filmeken, és ha nem is boltba jàrni, de úgy azért olyan hétvégi autónak simán vennék egyet ha 4-5x annyi pénz lenne a számlámon mint amennyi most van...
-
bambano
titán
válasz Apollyon #6789 üzenetére
anno voltam a vezetéstechnikai tanpályán tanfolyamon. ott láttam egy bmw-t, ahol megmutatta a vas, hogy mit tud. azóta nem utálom, csak az árát.
nekem nincs se időm, se türelmem, se pénzem kultuszautóra. így kultuszból meg hobbiból sosem lesz autóm. egyébként is szerintem az amcsi autók zöme szemétdomb. silány anyagok, silány beltér, ócska összeszerelés (van a közeli ismerősök között krájzleráj 300c, láttam a belterét). és ezen semmit nem dob, hogy a motorja egyébként tetszene. VBH vs. Lee tábornok vs. Csíkos paradicsom
Például a dodge charger '69 r/t sem azért nem való városba, mert 200+ hp, hanem azért, mert akkora, mint egy csuklósbusz. találj már vele parkolóhelyet...
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Apollyon
Korrektor
válasz bambano #6792 üzenetére
Elsősorban én a fórumtárs hsz-ére reagáltam, amiben azt írta: "Amúgy nekem az álomautó egy ilyen vagy hasonló kategória." Nyilván nekem sem lóg bilibe a kezem ebben a magyar valóságban.
Itthon amúgy amerikai autót, vagy egyéb drága gépet nem használnék, egyrészt a költségek miatt, másrészt úgy vezetnek egyesek, mint az állat és félteném. Legutóbb apró baleset szemtanúja voltam, baj ugyan nem történt, de akkora vérgáz volt, hogy nekem volt kellemetlen. Mentem volna át a zebrán, gyalogosan, és az egyenes úton nagy nehezen lassított, megállt valaki hogy elengedjen. De pechje volt, mert belementek hátulról. Igen, tehát mégegyszer: lassított a zebránál és megállt, majd valami agyhalott belekarambolozott. Az egyenes úton.
Akiknek a nyílegyenes út egy rendkívül bonyolult képződmény, azok közé nem megyek szívesen. Persze lehet ez a kisebbség, de ehhez már iszonyat durván balféknek kell lenni. Arról is tudnék mesélni, amikor a kereszteződésben áll már mindenki mert jön a mentő, és a parasztnak nem tűnik fel hogy mindenki áll és amúgy piros is a lámpa, későn kapcsolt és már az álló kerekek csikorgása sem segített abban hogy ne ütközzön bele a mentőbe.
Motorozást is bevállalnám, de nem akarok meghalni mert valaki nem tud vezetni. Sajnos több ismerősöm is van akik motoroznak és már érte őket valamilyen komolyabb baleset.
A silány anyagokat viszont átgondolnám, főleg hogy így 40+ év után még mindig mennek. Szerinted a mai új autók hol lesznek majd negyven év múlva? Mert hogy forgalomban nemigen. Ezek már nem úgy vannak tervezve sem.
[ Szerkesztve ]
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
bambano
titán
válasz Apollyon #6794 üzenetére
ezek új korukban is silányak voltak.
"főleg hogy így 40+ év után még mindig mennek": attól, hogy még mennek, nem biztos, hogy nincsenek szétporladva. oké, hogy a motor úgy-ahogy rendben van, illetve ekkora köbcentinél nem tűnik fel, ha eltűnik a ménesből pár ló, de attól a belseje még ócska. ráadásul amit én láttam amcsi autót közelről, az egy nullkilométeres 300c volt, ami egy új, frissen tervezett és frissen legyártott autó volt. eldolgozatlan végek, pocsék illesztések, stb.egy audi sok nagyságrenddel tisztességesebben van összerakva, mint ezek, de még az én opelem is. ráadásul az amcsi olyan fajta, hogy nem hajlandó többet fizetni egy rendesebb autóért, ott az autó egy puritán használati kellék. ami ott autó, az itthon egy fapados társszekér.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Apollyon
Korrektor
válasz bambano #6795 üzenetére
Azért én nem fogok szomorkodni, ha lesz szerencsém egy usákiai ócska vashoz Legyen az akármilyen évjárat. Bár a '80-as évek usa autógyártása szerintem is katasztrófa (oké tudom, szerinted az összes).
Na, de azért csak van valami, ami neked is tetszik a nyugati tengerentúlról...
Audi szerintem is sokkal inkább mint bmw, ár ide vagy oda. Bár én inkább hajlok a mergák felé.
Egy dolog nem tetszik: már kezdik kitalálni, hogy a számozást csökkentik. (Ez kicsit olyan, mint a 90g-mos csoki, meg 4 decis sör.)
Azaz egy 5,5 literes motorból ma már ki lehet hozni egy (régebbi) 6,3-as teljesítményét, és bumm, így lett a zsírúj G63 AMG 570 lóval, aminek az amerikai változatát max G550 AMG-nek lehet hívni.Illetve ha már sok péz, ez a brabus merci odatesz: [link] Szépen duruzsol, bár kevésbé van klasszik V8 hangja.
Egyébként usákiában különlegességnek számítanak az európai autók. Ott is a bíemdáböljú az egyik luxus sztár.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
bambano
titán
válasz Apollyon #6796 üzenetére
"Azért én nem fogok szomorkodni, ha lesz szerencsém egy usákiai ócska vashoz": majd kérdezd meg Winklert, hogy ő szomorkodik-e
"Na, de azért csak van valami, ami neked is tetszik a nyugati tengerentúlról...": mondom, olyanok, mint a zsiráf, szép-szép, de otthonra nem kéne
"Bár én inkább hajlok a mergák felé." Stig szerint a mergáknak ócska a futóműve és Clarkson se tudta bizonyítani az ellenkezőjét.
nekem jó a jó öreg opel. ha hirtelen kéne autó és lenne pénzem, vagy ezt venném, vagy az sti-evo duóból az egyiket. de mivel ilyen szintű pénzszórás nemigen lesz mostanában, így ha realisztikusabban kell választani, akkor egy rendesebb motoros év autója (új astra) jönne. mondjuk érdekelne az új (még ki nem adott) insigniából az opc, csak annak a mérete meg az ára túl nagy.
anno egyszer vezettem evo-t is meg sti-t is zárt pályán, azé' annyira nem estem hasra tőlük. Szemben a trénerrel, akinek leesett az álla a vectra lassulásától
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Vladi
nagyúr
válasz bambano #6797 üzenetére
korzaaa??? Bakker az női autó! LÁnyodnak vegyél ilyet.
audi a4-el szemezek egy ideje - még egy ideig - persze természetesen egyértelműen dízel.
Azért az jó, amikor a turbó húz még egyet.az usa meg másik bolygó, vagy univerzum, vagy nem tudom. Nekik oylanok a kocsijaik. Én is inkább az európaira szavazok. Az asszony meg a japánra, az meg unalmas.
il sole non sorge più ad Est!
Új hozzászólás Aktív témák
- Játék télapó sapkáért, csak PH! segítőknek. (2024) Ha nem vagy segítő, ne írj bele!
- Projektor topic
- Interactive Brokers társalgó
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Filmvilág
- Ukrajnai háború
- ASUS notebook topic
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- EAFC 25
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB Független
- Hibátlan - GIGABYTE Aorus GeForce GTX 1080 Ti Waterforce Xtreme Edition 11GB GDDR5X 352bit VGA
- Goldshell Mini DOGE pro bányagép 205MH/s 220W Dogecoin LTC (LTC Doge Bells termelésre is jó) miner
- Hibátlan - BITFENIX Formula BF750G 750W 80 Plus GOLD ATX tápegység
- Bontatlan Lenovo ideapad 3 "Kis Gamer" Laptop -25% 15,6" RYZEN 7 5700U 16/512GB FHD Radeon 2GB!!!
- Cooler Master NR200P
- Windows 7 Home Premium, Pro, Ultimate és Windows 8, 8.1 Pro licenckulcsok 64, 32 bit - MEGA Akciók!
- Windows Server 2016, 2019, 2022 Standard, Datacenter, Essentials termékkulcsok - MEGA akció!
- Új Windows 7, 8.1, 10, 11 telepítő pendrive-ok, pendrájvok és telepítőlemezek, DVD-k
- Seagate 8TB kulso hdd USB 3.0
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest