Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tapsi

    addikt

    válasz HdRew #24110 üzenetére

    No offense, de ennek mi értelme? Az a fél metró is tök fölöslegesen épült, már abban a pillanatban bukó volt, amikor átadták. Mindenki megmondta, hogy sosem fog megtérülni, mert kötött pályás vonalak alatt halad (4-es metró). Megtölteni is csak úgy tudták, hogy leépítették a felszíni alternatívákat. Budapesten a kötött pálya nagy része nem metró, hanem villamos/hév. Miért kéne ezek helyébe metrót építeni?

    Békásmegyeren van HÉV, Ferihegyre a metró tök fölösleges. Nincs akkora forgalma annak a reptérnek, hogy szükség legyen rá. Oda a vasútvonalat kell bekötni, és csókolom. Rákosborzasztó egy hatalmas családi házas övezet, oda metrót vinni tökéletesen értelmetlen, mert a régesrég elavult ráhordó elv valósulna meg.

    ...de amíg nem adunk nekik alternatívát, addig csak magunk ellen fordítjuk őket.

    Azt nem érted meg te sem, hogy az alternatíva mindig kényelmetlenebb lesz, mint az autó, mivel az autónál nincs kényelmesebb közlekedési eszköz. Azt kell elérni, hogy túl drága/kényelmetlen legyen használni.

    Amúgy gyönyörűen kiderült itt is, hogy mindig, mindenkinek van egy kifogása arra, hogy a saját kényelmét még véletlenül se kelljen feladnia, ha egészen abszurd is az. :) A valóság az, hogy Magyarország annyira csóró hely, hogy az autózás az egyetlen valódi luxus, amire az embereknek lehetősége van. Ha egyszer megközelítjük a Nyugati életszínvonalat, akkor már érzékenyek lesznek az életminőségükre, a környezetükre is. Na, akkor lesz az összes autós bajban, mert ki lesznek picsázva a városból. Ugyanúgy, ahogy mondjuk Amszterdamban.

    [ Szerkesztve ]

  • Gabró

    tag

    válasz HdRew #24110 üzenetére

    Remélem, nem kell megvárni a dugódíjjal, hogy az általad felvázolt összes fejlesztés elkészüljön, mert akkor sosem fogjuk bevezetni Budapesten, pedig igény volna rá.

    Bécs: tök jó, hogy a budapesti tömegközlekedést a bécsihez méred, mert ott nagyon rendben van a szolgáltatás. A bécsi villamoshálózat irígylésre méltó, de azért érdemes megjegyezni, hogy ott nincs 4/6-os és 1-es villamoshoz hasonló kapacitású villamosvonal, ami nálunk jól kiegészíti a metróhálózatot.

Új hozzászólás Aktív témák