- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Android szakmai topik
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #94851 üzenetére
Én természetesen MTB felhasználás mellett mondtam azt, hogy nem igazán látom az értelmét a merev vázas pedelec montinak. Ha valaki inkább light terepen túrázna, vagy inkább Cross stílusba használná, akkor persze lehet létjogosultsága egy merev vázas gépnek is. Biztos én gondoltam rosszul, de ha valaki MTB-ot szeretne venni, akkor feltételezem, hogy menne vele rendes terepre is. Amikor normál hajtású gépet veszünk, akkor persze egy csomó előnye lehet a hardtail-nek a fully-val szemben. Legfontosabb a kisebb súly és a merevsége, ami miatt sokkal jobban fogsz vele haladni síkon és fölfelé, mint mondjuk egy AM/Enduro géppel, és ha ugye nem vagy egy vadulós, nem használod ki a rugóutakat, akkor adja magát, hogy merev XC gépet kell venni. Viszont pedelec hajtás mellett ez kb pont lényegtelen. Én használtam már mindenféle pedelec montit, merevet, fully-t, kisebb és nagyobb rugóúttal. Őszintén szólva, mindegyikkel ugyan olyan faszán mentem fölfelé, sőt, a fully még talán jobb is fölfelé. A hardtailben a motor egy kicsit erősebbnek hat, amikor megindulsz vele, de kb ennyi. A közepe meg olyan batár merev a motor miatt, hogy el sem hinnéd. Lefelé meg nem kérdés, hogy melyik a jobb, élvezetesebb, még akkor is ha nem használod ki teljesen. Én sem használom ki közel sem tudását, ennek ellenére sokkal jobban élvezem a fully-t. A nagyobb költségű karbantartás számomra kissé viccesen hangzik, ne haragudj érte. Amikor 1-1,5 milliós gépekről beszélgetünk, akkor plusz egy teló időszakos karbantartása, és mondjuk nem verseny szintű felhasználás mellett a forgáspont csapágyainak a cseréje pár évenként, nem hinném, hogy akkora érvágás lehet, vagy egyáltalán érv lehet egy hardtail mellett. Véleményem szerint, aki rendes MTB felhasználásban gondolkodik és pedelec gépet szeretne, annak erősen megfontolandó a 140-160mm közötti AM/Enduro kategória, mivel itt van a legnagyobb értelme a rásegítésnek, ezek a gépek a legélvezetesebb pedelec montik.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #94851 üzenetére
Egyenesen jön le a dombról, nem az úton.
Szerintem Runner arra gondol (szerk.: egyszerre írtuk), hogy ha már rásegítéssel mászol, akkor nem 8-9 km/h-val fogsz felfelé mókus kerekezni, mint HT-lel, hanem nagyobb sebességed lesz. A fully felfelé is jobban tapad. Lefelé meg egyértelmű, hogy jobb lesz.
Cserében felfelé is ad olyan önbizalmat, hogy azt hiszi valaki, hogy tud biciklizni, aztán lendületből dobja be magát a hegyoldalba.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Tőzsde és gazdaság
- Parfüm topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest