Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jjeahh

    nagyúr

    válasz 6030D #135370 üzenetére

    "jó, mert kontrolláltan csúszik" - basszus, de jól esik látni, hogy nem csak én érzem ezt a Schwalbe gumiknál és már le is írtam én is többször :)) . Picivel jobban csúszik a Schwalbe anyagkeverék, mint a Maxxis, de cserébe nagyon kiszámítható, mindíg tudod, hogy hol én mikor fog csúszni, ezért sosem parázol. A Maxxis tapad-tapad, aztán amikor hirtelen elveszti a tapadást és elkezd sodródni... az őrangyalod sem ment meg, mert sosem számítasz rá :D. Mondjuk ha jól értem ő csak a Rocket Ron-ra írta, én az összes Schwalbe guminál ezt érzem, amit eddig próbáltam.

    [ Szerkesztve ]

    Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

  • ZolkoW

    őstag

    válasz 6030D #135370 üzenetére

    akkor tudnám, hogy milyen a kontrolláltan csúszó, ha tudnám, milyen, ami nem olyan :) - vagy lehet, hogy pont azt ismerem, mindenesetre szerintem én csak az egyiket ismerem, így fogalmam sincs, mit jelent :).
    A méretnél nem is arra gondoltam, hogy 60, vagy 59,3mm széles, csak múltkor együtt volt fenn a 2,1-es Schwalbe, meg a 2,1-es Michelin, és a Föcske szemre jó egy mérettel karcsúbbnak látszott. Szóval csak az érdekel, hogy tudjam hova tenni (tudom, a felnire..).

    országúti kormány: csak halkan írom, mert ugye semmi tapasztalatom még koskormányos világból, de nekem az egyenes kormány mindig is kényelmetlen volt valamilyen szinten :).
    Trekkingen (=bármi ami egyenes kormányos, és aszfalton megyek vele) nem is szeretem szarv nélkül, de még úgy is kompromisszumos szerintem. Ezért döntöttem úgy, hogy mindenképpen szeretnék oúti kormányost. Namost szerencsére ezeknek is jó ideje léteznek már a mindenféle alfajai, nálam egy használt Ritchey Venturemax várja a beépítést. (egy On-One Brian volt még a kosárban, de azt nem tudtam a használt vázamba beszámítani :D )
    És megfigyelhető a trend, ami szintén évek óta létezik, hogy a "komfort országútik", meg kalandbiciklik, és hasonlók magasabb fejcsővel érkeznek, ezt eléggé kimaxolta a Merida, kissé átesve a ló túlfelére... ;) Szóval ha a magasabb kormány a cél, akkor az eddig is elérhető lett volna egy meredekebb stucnival, de ez az embereknek vagy nem jut eszébe, vagy nem szeretik. A rengeteg távtartógyűrű is opció, bár részemről inkább a meredek stucni. Ezek helyett megoldás a magas homlokcső is... de összeségében nekem az egyenes kormányos BÁRMI az visszalépésnek tűnik egy koskormányoshoz képest, kivéve talán abban, hogy szélesebb lehet a kormány. Mert 10 éve még lehet, hogy nem volak 56 centi széles koskormáyok (nem mértem, de az enyém valami olyasmi a legszélesebb pontján), de most vannak. És igaz, egyenes kormányra jóval olcsóbb egy fék/váltókar, mint dropra.

    A lényeg, hogy szerintem az egy berögződés, hogy az országúti kormány = kényelmetlenség.
    Meg hogy annak alacsonyan kell lennie. Látok rengeteg adventure bike képet, és teljesen általános a meredek stucni, szétálló végű drop bar, és ezeknél úgy gondolom, hogy a felhasználó tudja, mit csinál, nem az határozta meg a beállítást, hogy "hogy szokott kinézni" egy ilyen bicikli.

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák