Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Crash Bandicoot N-Sane Trilogy - Túl a 20 millión
gp A készítők a minap bejelentették, hogy egy fontos eladási mérföldkövet léptek át.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
f4lcon #260158 üzenetére
Fú, ez marha drága!
...igaz csak nejemét bandázsolom, de azt legalább gyakran mert csak fehér kell a naccságának (
), és azt tapasztaltam, hogy az öntapadósakkal vigyázni kell mert egy rémálom leszedni őket már akár 1-2 év után is.
#260160
Tothgera30...volt nekem is valami olcsó kínai (talán Rockbros) és bár az elején teljesen jónak tűnt, rövidesen elveszítette rugalmasságát, lelapult és amolyan memory foam lett belőle melyben ott maradt kezem nyoma hosszú másodpercekig, ráadásul szakadt is a bokroktól mint a WC papír.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ixion77
őstag
válasz
f4lcon #260155 üzenetére
Az eddigi akciózások alapján inkább úgy látom, hogy a jelenleg kevésbé népszerű kategóriák árát ejtik főleg. Így először az XC-kkel kezdték, majd mostnában a fullykkal folytatták. A gravelek ára egyelőre ki van tartva. Gondolom, azok a hype miatt elmennek emelt áron is.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
ZolkoW
őstag
válasz
f4lcon #260447 üzenetére
nem úgy van, hogy a 6 csavaroshoz elég egy már amúgy is használt valahánytengelyes marógép, míg a centerlockhoz ez, plusz egy prés/akármilyen gp, ami beletúrja a barázdákat?
Mindegy, nekem az volt a benyomásom, hogy a centerlockhoz kell a drágább és speckóbb gépesítettség, de a Shimanónál ez ugye alap. Kis gyártóknál nem annyira. Azt elhiszem, hogy utána, ha ez megvan, a folyamat tényleg gyorsabb, ez nyilván motiválta a Shimanót is, de a berendezésigényre értettem. (de ha nincs igazam, akkor sem fogok CL agyat venni)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
kuntics
aktív tag
válasz
f4lcon #260447 üzenetére
Nem beleokoskodva,de megnézve egy centerlockos shimano agyat, nekem nem az egy lépésben legyártott termék jut eszembe. Festésből ( szinterezésből?) látható, hogy utólag van megmunkálva a bordáskötés. Legalábbis a bordák mögötti homlokfelület, meg maga a fogazat fémtisztasága erre utal. Nem hinném, hogy a bordák tetejét utólag befestenék. Meg ha jól emlékszem tanulmányaimra, akkor a bordáskötés alakzáró, elég pontosnak kell lennie, présgép meg nem biztos, hogy jó erre. Magát a 6 menetet meg egy lépésben meg lehet oldani.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
f4lcon #260697 üzenetére
Ja, embere válogatja ezt is, ha pl. ne adj isten Zoliwrc-t rákényszerítenék egy elektromosra nem elhízna, hanem ötezer szinteket menne naponta.
#260700
Csokicsibesz...hát persze, hogy nem lehet mérni, a kezdeti látványos fejlődést leszámítva mindig megmosolyogtat mikor valaki írja ennyi, vagy annyi perccel, pulzussal mittoménmivel lett jobb egyből a tejtől, vagy a 150 grammal könnyebb kerékpártól, de hát a placebot nem is kell/lehet mérni, az csak van és élvezed...vagy éppen nemélvezed mert vissza kellett szereld a korábbi 50 grammal nehezebb nyerget.#260706
Khelben...nekem 60, Wombath-nak meg még nagyobb (75?) van...de hát kicsi ember nagy bottal jár.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
f4lcon #260735 üzenetére
Nem készítik el rendesen ezért kialakult, hogy a kónusz a xar...ugyanakkor vannak ezeréves kónuszos agyak vintage kerékpárokon melyek ma is szépen forognak, de az újak, legalábbis ami nálam járt (Alivio, Deore, Deore XT) nem értek fel egy jó zárt csapágy minőségével. Persze csapágyakból is van xar elég, az annyit ajnározott Enduro csapágy a CB Stamp3 pedálomba fele annyit sem bírta mint a mostani Shimi PD520-ban a kónuszos...ami állítólag elnyűhetetlen, de nálam a bal már szintén avétos.
#260736semmiho...akkor a Kevélyt inkább hagyjam, az a te játszótered, keressek valami magamhoz valót faxméregetni?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz
f4lcon #260735 üzenetére
Elhiszem ha meglátod a véleményem akkor viszeked a tenyered, de ne engem akarj állandóan ekézni hanem gondolkodj előtte.
Ha ennyire nem bírsz akkor ignorálj, mert nagyon fárasztó vagy.
A kónuszos agynak egy ellensége van, az anyagminőség. Régen minden manapság alsó kategóriás cuccot erősebb ötvözetből készítettek és jobb minőségben. A titok az, hogy rossz a mai kónuszos agyak golyópályájának a kialakítása. Hasonlóan a régi négyszögletes tengelyes hajtások is sokkal jobb minőségűek voltak. A Shimano agyakra is rengeteg panasz van! Olvass egy kicsit user reviewt, ne kötekedj! De ha a golyópályája jó is (Deore fölött az összes Shimano polírozott), a tömítés még mindig nem lesz olyan, mint egy ipari csapágyas agynál. A Shimano agyban konkrétan van egy műanyag betét, a golyókat fogja és ez hamar elkopik, utána meg kotyog. Szerelő mutatta konkrétan képekkel az FB szerelős csoportban. Nem jártam utána - mert nem érint - hogy csak ez az egy modell, vagy az összes agy ilyen. Valószínűleg nem (?).
Egyébként ha ennyire okos vagy írj a DT-nek, Mavicnak és az összes nagy gyártónak, hogy nem bírja az ipari csapágy és szar.
Megsúgom, hogy rohadtul csak marketing a Shimi ábrája és nem így van. Erről is van cikk mérnök tollából. Nem keresem meg helyetted.
Másrészt félrement, mert a hajtóművön kívül majd minden Shimano a biciklimen, annyira "utálom" a Shimanot.
Jelenleg kónuszos agy van a kerekeimben, attól még nem fogok hülyeséget írni, cserélve lesz majd iprisra valamikor, másnak meghagyom a pöcsölést a kónuszossal...
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
f4lcon #260741 üzenetére
Na akkor ezt te honnét veszed?
Megsúgom, hogy 10+ éves patika állapotú Deore, XT váltok vannak és kutya bajuk. Ne hasonlítuk a szög egyszerű '98-as váltót a maiakhoz. 9 sebességig sokkal igénytelenebbek a váltók, nagyobbak a tűrések. Deoret fölött most is elég jó minőségűek a váltóik, de például a mostani Alivio és Acerával sincs semmi baj. Sok technikai megoldást megkaptak a 2008-as XT-től.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
f4lcon #260779 üzenetére
Az én agymenésem, mégis mindenki velem ért egyet.
Fordítva ülsz a lovon talán. Nem pénisz méregetés, csak unom, hogy mindig nekem írogatod a dolgokat. Talán a tények magukért beszélnek. Úgyhogy ha kérhetem kímélj meg a hülyeségeidtől.
Talán azon is el kéne gondolkodni, hogy már rég meghaladta az ipar az STX váltót és a kónuszos agyat.
Mert kábé ennyire vagy képbe a dolgokkal.
[ Szerkesztve ]
-
Mclovin
senior tag
válasz
f4lcon #260669 üzenetére
szép kis vita kerekedett itt
Ez a Schwalbe pro one ígéretes. Rosbikes-n találtam 32-s Tubeless-t, 33 euro vs 40 eruos gp5000 tube verzió. Viszont azt írja a Schwalbera, hogy 12 hét a várható szállítás. Ez valós infó lehet? Azt írja, hogy a Bocholtban található üzletben van raktáron.
[ Szerkesztve ]
-
semmiho
tag
válasz
f4lcon #261135 üzenetére
Nagyon köszi! Nem vészes annyira akkor, ~60 EUR lenne a végösszeg 7% vámmal + magyar áfa - ha a postaköltséget nem veszem bele. Plusz ha jól láttam a Külföldi rendelések topikban, lesz egy 4000 HUF kezelési ktg. a posta részéről.
@Toobee: köszi neked is, kicsit utána járok ennek a lehetőségnek is!
-
bardi
aktív tag
válasz
f4lcon #261529 üzenetére
Ez is hasonló rendszernek néz ki.
Nem tudom bringán a kamerát mennyire zavarja a vibráció, motoron a magas frekvenciás vibráció az, ami tönkre tudja tenni a kamerát, de bringán az a tartomány nem hiszem, hogy nagyon előjönne, semmi se forog 5000-es meg a fölötti fordulaton. Ahogy utána olvasgattam, inkább az iPhone kamerák azok, amiket érzékenyebben érint ez.'92 Honda VFR 750
-
Fall-N
veterán
válasz
f4lcon #262660 üzenetére
Igen, gondolom minél több sebességes a lánc, úgy igazodnak a gyártók. Egy 12s hajtásnál egy 36T hátul 50/51 fogas kazettánál, már kell a hosszabb lánc. Főleg ha SGS a váltó.
Dark Achron: Meg FB Marketen több a gagyi és elhanyagolt bicikli. Testbikera több haladóbb biciklis árul, bár sok a nepper is (külföldről behozott cuccok, kétes ÁFA trükközők).
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
f4lcon #262751 üzenetére
Van, bár azt is sikerült egyszer beleerőltetni a láncba.
Azóta már inkább csak benyomom a páros végét két görgő közé (ahhoz azért csak kell erő), a mérő végét meg csak úgy szolidan megpaskolom, miközben feszítem a láncot.Aki esetleg olvassa, és nem ismerné: a mérés módja kiküszöböli a görgők kopását, ezért jobb, mint a sima láncmérők.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ZavaBalazs
őstag
válasz
f4lcon #262747 üzenetére
"Beakasztható a küllőbe eszesebb külsők leszedésénél"
sajnos az én külsőim elég hülyékde köszi a tippet, ez elég jónak tűnik, ha még egyet elhagyok a zefalból, benevezek egy ilyenre.
#262748-=RelakS=-: na igen, pont ezért is kérdeztem a múltkor, hogy mennyire kell feszegetni a mérőt a láncba, mert simán el tudom képzelni, hogy sok feszegetésre minimálisan megkopik, és megbízhatatlan lesz. ugyanilyen mérője van ismerősömnek, az övével 1800 km környékén kicsit benyomva 0.5-öt mutatott a láncom, az enyémmel meg a hegye is alig megy be, ő szokta feszegetni, én nem... persze ez lehet gyártási hiba is, elsőre én is visszaküldtem cserére, mert csomagolásból kivéve tök görbe volt.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
f4lcon #264031 üzenetére
Nem recsegés, inkább amolyan kopogás...nagyon szép kialakítású, passzentosan a helyére menő kúpok vannak abban a nyeregrögzítésben, + szépen kiképezett fészkük, oda semmi nem igazán tud bemenni, mégis mikor egyik lábam van a hajtókar alsó holtponton pattog egyet-egyet.😫 Múltkor írtam, hogy felköptem vizet a nyeregpálca fészkeibe és elhallgatott, de ezek szerint oda a rögzítéshez is folyhatott belőle és azért hallgatott el, mert a zsír új Speci nyereggel is ugyanazt a kopogást hallom amit kiülve a nyereg szélére, vagy kiállva, vagy csak simán húzva is a pedált kicsit jobban, már nem hallok.
#264027andrisbandi...olyan nincs, hogy a tárcsa nem a féknyereg közepén fut, hisz a féknyereg rögzítőlyukai engednek akár 3mm elmozdulást is.
Ami a középre állítást illeti nekem továbbra sem mindig jön össze, hiába fut középen és hiába azonos a látható rés a betétek mellett mert ha passzentosra van állítva egy új pár betét egy nem túl kopott kellően vastag tárcsával akkor azt tapasztaltam, hogy terhelésnél, mely a féloldalon levő hajtás miatt ugye mindig féloldali, besúrolhat. 🤔...olyankor (vagyis leggyakrabban) nekem a lazít-ráfog-rögzít a leggyorsabb és legpontosabb beállítás mellyel korrigálod az esetleges betétvastagság, dugattyúlustaság stb. különbségeket is. Állványon, betét-tárcsacserénél, légtelenítésnél, olajcserénél stb. mikor van idő és tisztítod-kened a dugattyúk oldalát is természetesen van idő pöcsölni a középre állítással és egyebekkel. Szerintem...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz
f4lcon #264056 üzenetére
Ha beraksz a betét és a tárcsa közé ilyen beállító vackot, nem 100% hogy jó lesz. Ahogy írtam, a dugattyúk nem azonos sebességel jönnek ki, így amelyik előbb eléri a tárcsát, annak az ellentétes oldala felé nyomja. Persze nem törvényszerű, de általában pár tized mm eltérés lehet.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz
f4lcon #264064 üzenetére
Bike Disc Brake Caliper Alignment Tool
kép
Vagy bármilyen tiszta pl papírlap.Saját tapasztalat; megtanulni mit kell nézni, nem rosszak.
Felnagyítják a pofa és a tárcsa közötti rést. Így könnyebb látni.
(A fék önbeállós, így a plusznyi távolság magától eltűnik, pár fékezés után.)Új betétcserénél visszanyomja az ember a dugattyúkat.
Be az új fékbetét.
Ilyenkor célszerű alkalmazni kezdőként ilyesmi távtartót a tárcsára.Fékkar pumpálás amíg fog, pár mp benntartás. Önbeáll a fék a tárcsára és a cuccra.
Kivenni.
Ezzel nagyobb lett a lesendő rés.
Könnyebben történhet a finombeállítás, jobban látni mit kell elosztani.Dugattyúk kibújásának egyformásításakor is ugyan erre jó. Amíg tanulja az ember mit nézzen, segítség ha nagyobb.
De aki szokott szerelni (és lát rendesen
), szerintam az jól elvan ezek nélkül.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
zsamiatt
őstag
válasz
f4lcon #264239 üzenetére
Lenne, igen. De egyszeruen kicsi a piac es kiszamithatatlan. Ne magadbol indulj ki. Az emberek nagyresze egyszeruen filler.... 5 fttal olcsobb valami akor mar nem reged tamogat hanem mashoz megy. Ezt vegig eltem ITban is.
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
zsamiatt
őstag
-
6030D
Ármester
válasz
f4lcon #264266 üzenetére
Outi, gravel, alu monti, karbon, fully, városi, fittnes. Ez 7 bringa, és mindegyikből kell még legalább 4 méret, hogy az Átlag Jóskát rá tudd ültetni. Akkor még nem beszéltünk a felszereltségekről, mert aki egy adott modellből az XX1+Sid-del szereltet venné, azt nem ültetheted fel az SX+Judy-ra. Fordítva szintén nem azt próbálja, amit kap. Túl nagy a paletta már mindenből, nem az van, mint régen, hogy vehettél valamiből egy fajtát, és ha tetszett akkor csak a színt kellett eldöntened. Új autónál is így van, lehet, hogy az egész országban van pont egy olyan, amilyet te rendelnél (motor, váltó, kárpit, hifi, vezetéstámogatók....).
Nagybátyám a kisvárosi sportboltjában ezért hagyta abba a cipőértékesítést, mert rengeteg pénzt kellett volna beletolni, annyi fajta lett már belőle, és mindegyikből kellett méret, ráadásul nem is egy. És akkor azt még ki sem vitték a boltból, tehát amit felvett 3 ember, azt te még újként megvehetted. Nem egyszerű ez.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz
f4lcon #264266 üzenetére
igen, 2008 alapból megváltoztatott nagyon sok mindent. előtte az importőr/gyár tényleg előírta bizonyos márkáknál, hogy melyik modellből hányféle változatot kell tartani, amivel lefedték a teljes portfóliót. pl. passatból volt vagy 6-8féle kötelezően. akkoriban készítettünk a porschénak egy ügyviteli szoftvert, és az ügyféltípusnál már akkoriban is szerepelt a Spassfahrer - azaz olyan érdeklődő, aki rendre betér egy-egy próbavezetésre, de sosem vásárol.
a 2008as válság mindenhol racionalizáta készletezést.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
f4lcon #264527 üzenetére
Az a gond, hogy sok esetben azt sem tudják megoldani, hogy az első tulajdonos 3-4 éve vidám legyen. Senki sem azt várja, hogy 20 évet túléljen, de egy ilyen drága alkatrésznél a 2 év garancia kicsit kevés. Vagy hosszabb garanciális idő, vagy jobb szerelhetőség/gyártói támogatás kellene szerintem.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
f4lcon #265453 üzenetére
Akkor érthető, hogy miért nem képesek megcsinálni, amit a Radon olcsóbban igen
. Az továbbra is vicces, hogy a Reaction 5 éve még átütős boost volt, aztán visszafejlődött gyorszárasra. Valahogy terelni kell a népet a drágább karbon fele, de így kissé pofátlanság.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Sleek
senior tag
válasz
f4lcon #266193 üzenetére
Valamint hogyan bizonyítja ,hogy elrepedt ? Általában az ember az ilyen termékeket nem tartogatja amit nem lehet használni. Vagy papíron megvan esetleg a kereskedőnél ,hogy xy számú dolgot ki vett meg ?
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Ringman
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gaming notebook topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen házat vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- iPhone topik
- Microsoft Outlook topic
- iPad topik
- További aktív témák...
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- Gepida Alboin 900 28 56 cm
- Superior XC 859 29" M MTB vadonatúj kerékpár eladó