- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyszerű funkcionalitást kínál a frissen bemutatott Galaxy Fit3
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Honor Magic V2 - origami
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz andrisbandi #227959 üzenetére
Szerszámom van is, tegnap beraktam az új belsőt, semmi gond nem volt vele, könnyen a helyére ment, természetesen minimális levegővel mert amúgy nehezebb lenne.
Ettől függetlenül lehet hogy figyelmetlen voltam legutóbb. Pont előtte nap cseréltem asszonyén, ott sem volt semmi gond.
Akkor még annyi, hogy ez ugye kuka? Ilyet nem illik ragasztani, gondolom nem is bírná már.[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
addikt
válasz andrisbandi #227963 üzenetére
Nem a száma zavar, tőlem lehet rajta 10 is, max tartaléknak elraknám, inkább a lyuk formája, ez nem egy tüske, ezért nem tudom mennyire fogja meg, de mindegy is, egy foltot megér.. Kipróbálom..
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
-=RelakS=-
veterán
válasz andrisbandi #228027 üzenetére
Naja, az Ixon Space-t szerintem ennél drágábban vettem pár évvel korábban.
Jó fénye van, egyetlen hátránya az, hogy olyan, mint egy jó autó tompítottja, felette semmit nem látni De gondolom az összes erős fényű, németeknél is használható megoldás ilyen, ami meg nem, az erős anyázást vált ki a szembejövőkből.
Ugyanakkor 24ezer körül már egy Ixon IQ Premiummal is lehet látni, és ebbe olyan akkut rak az ember, amit nem szégyell. Csak vigyázni kell, hogy jó minőségű legyen, mert egy vacakabb az enyémben megolvasztotta az elem tárat[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Fishor
senior tag
válasz andrisbandi #228045 üzenetére
Ez tök jó! Egyszerű és nagyszerű, csak a cuccal ne verjük le. :)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #228080 üzenetére
A csövi talált egy letámasztott bringát...jó a cipője.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #228104 üzenetére
Az Acera fékváltókaron, nincs gyors tekerentyű, csak az első 3sebességes váltókaron van. Így menet közbe meg -megállva szoktam tekerni a hátsó váltó finomállítóját. Eredetileg nem fékváltókart akartam, hanem külön EZ Fire/RapidFire kart, de nem volt készleten, meg így csak egy bilincs van oldalanként, így kompaktabb. Csak akkor szívás ha netán veszek tárcsaféket és a hidróshoz már nem lesz jó a V-fék/mecha tárcsafék. Vagy veszek mechanikus távcsaféket.
Zodiacus: Sima általános gépzsírral, ami sűrű. De lehet kapni valószínűleg dedikált csapágyzsírt is.
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz andrisbandi #228133 üzenetére
Nem hülyeség. Kívül van a felirat.
Szerzek valahonnan egy váltót próbára.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #228222 üzenetére
A Rekon is ugyan ez a méret volt? Minta alapján azt gondolnám, hogy az egy tapadósabb gumi.
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #228236 üzenetére
Na ez egy pont olyan dolog, amit nem vennék aliról, mert komoly balesetet okozhat. Plusz nem csak a Swisstop és a gyári betét létezik, rengeteg megbízható márkájú fékpad van, nem kellene Swisstop legyen az egyetlen neves alternatíva. Nézz szét Ashima, Galfer, BBB, Jagwire, Braking, Sinter fronton is .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #228240 üzenetére
A fékpor is elég utálatos dolog, én szinte csak Shimit használtam, de még ez a kevés fékpor is sok amit az hagy maga után és ami belepi a konzolokat. A féktárcsán még nem is láttam olyant.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz andrisbandi #228243 üzenetére
Ha eddig tényleg az ürügyet kersted arra, hogy nagyobb féket vegyél, akkor az meg is van neked:
1. egy trail ebike-ra 4 dugós fék való. Az bírja a terhelést.
Speci meg ismét egy nagy csalódás, hogy egy ilyen drága és terepre való bringán pont a féken van pofájuk spórolni és ilyen súlyosan alulméretezik a féket. A level t az XC felhasználásra való féke a sram-nak. Nem is értem mi keresni valója van egy trail ebike-on.
2. A 4 dugós fékeknek jobb hőtűrése van, nem csak a plusz fékerő a lényeg, hanem a kemény lejtők extra terhelése miatti többlet hőhatás és intenzívebb használat elviselése. Szóval ha maradsz sram vonalon akkor minimum az ebike specifikus guide RE (ez lényegében egy code féktest + guide fékkar), vagy rendes code (R vagy fékkarban a finomabban mozgó RSC).
Meg persze ott vannak a shimi és magura 4 dugós fékek, ha ásványolajos irányba mennél.Ha pedig trail ebike és jön a 4 dugós fék és szerted a terepet, akkor csakis a fémes (szinter) betét. Felejtsd el a félfémeset, organikusat, mind nagyon gyorsan kapnak intezív haszálatnálat során, a fémesnek ugyan kell egy kis alap hő ami első féktávon +1 húzás, utána úgy harapnak ahogy egy másik se, a karon persze érezni, hogy keményebb a betét és határozottabb a kontakt pont a tárcsával.
Félfémes betéteket egyébként szeretem én is, mind éreztre, mind fékhatásra, viszont analógon is sikerült belőle 1 év alatt 3 szettet elkoptatnom.
A teljesen fémes betétnél ami még szempont, hogy az kimondottan igényli, hogy néha büntetve legyen, mert ha mindig csak simogatva van, akkor nem tud rendesen kopni a felső réteg (kifényesedik) és gyengül a fékhatás. Rendes terep használat esetén ez nem létező probléma, inkább arre felhívás, hogy ezért nem tesznek közlekedési célú, túra, síkabb terepre szánt bringára stb... fémes betéteket a gyártók. -
Friczy
senior tag
válasz andrisbandi #228232 üzenetére
Én két láncot használok 4-500 km-enként váltva, ilyenkor a levett láncot tisztítom, olajozom, félreteszem. Nemrég a két lánc elérte az 50%-os nyúlást, most vettem két új láncot, a régieket eltettem. Majd ha ezek is elérik (nem ugranak a régi soron), akkor mind a négyet elhasználom 75%-ig és akkor cserélem. Kíváncsi leszek, hogy a sort is kell-e majd akkor cserélni. De az - a mostani használatot figyelembe véve - még jó pár év.
-
sebgutkopf
őstag
válasz andrisbandi #228255 üzenetére
A fémes betét se nyikorog, ha mégis, akkor az rosszul van beállítva, mindenki azt használ a társaságban senkié se nyikorog. Ha frissen vizes, akkor dudál, amíg le nem szárad róla, ami kb 1 komolyabb féktáv.
Ujjon érezhető nagy fékerő különbség nem lehet (2 vs 4 dugó), mert ha az lenne, akkor adagolhatatlan lenne a fék, azonnal blokkolna a kerék. Ezt a mesésen sok fékerőt a shimi saint tudja legjobban produkálni, annyira sikeresen, ha véletlenül rázkódik egyet az ujjad az első fékkaron, máris bukfenc vagy blokkolő első kerék a jutalom érte. Shimano szponzoros versenyzők ezért XTR fékkarral használják a saint féktesteket, mert az XTR karban nincs benne a szervó.
A lényeg, hogy a max fékerő, amit a fék tud az szándékosan nem egyenlő a kis fékkarerővel elérhető fékhatással, hogy modulálható legyen. Idővel nőhet az igény a kényelem iránt (könnyű fékkar érzet, sok rásegítés mint az autóknál), ezzel meg egyre jobban fog terjedni az abs, amire most még furcsán nézünk. Egy versenyzőnek ez maga a szentségtörés, míg a gyengébb fizikumú kiránduló vásárlónak meg pont ez teheti elérhetővé és kívánatossá a dolgot.Speci nagyon jó vázakat gyárt, miközben az a profit éhség és sz@rrágás, amit a komponenseken elkövetnek a baromi drága gépeiknél ... ez az a filozófia, ami miatt még nem voltam hajlandó tőlük bringát venni. A vázaik (geo, kinematika) viszont tényleg remek mind, ők azok akiktől inkább frame settet érdemes venni komplett bringa helyett.
Ezzen nem akarom leszólni a levo-dat, ami tényleg jó és az elekromos rendszerek integrálása is példás. -
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #228457 üzenetére
Ja persze, azt lehet, tudom, hogy nem lesz tőle baja, de nem igazán szeretem úgy használni, csak a pedálozós fokozatot szoktam, ritkán aszfalton lezárom. Pedálozós fokozatban viszont mintha könnyebb lenne a bunny hop, nem tudom miért.
'92 Honda VFR 750
-
válasz andrisbandi #228457 üzenetére
Én a trekkingen rendszeresen nyitom-zárom. Aszfalton 2-3 kmph a zárt teló, mászásról ne is beszéljünk. Ha meg leszédülök az aszfaltról, vagy nagyon rossz minőségű, akkor nyitom. Persze még jobb lenne olyankor 1 bart kiengedni a 4+ baros gumikból, de erre sajnos még nincs távvezérlős megoldás. Pláne, hogy utána vissza is fújja bele.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz andrisbandi #228469 üzenetére
neked van ilyened (ass saver)? mi a saját tapasztalat vele?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
razzorr
őstag
válasz andrisbandi #228469 üzenetére
+Hasaggymeg
Köszi, megnézem ezeket. -
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #228474 üzenetére
sks bluemels + mudflap vagy longboard azért elég jól véd, de az meg terepre nem jó
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #228525 üzenetére
A profi bringások (némelyike) szerint hasznos kiegészítő.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #228529 üzenetére
-
v-paci
aktív tag
válasz andrisbandi #228506 üzenetére
Köszönöm, sikerült is rendelnem egyet. Amikor én néztem még mindenhol elfogyott volt a találatoknál.
"Mi kalandvágyból itthon maradtunk."
-
v-paci
aktív tag
válasz andrisbandi #228545 üzenetére
Trekkinges mugli vagyok szóval megy bele egy airtag, ha esetleg elkószálna a bicaj.
"Mi kalandvágyból itthon maradtunk."
-
őstag
válasz andrisbandi #228653 üzenetére
Már mentettem is.....a cumót
Szerintem ilyen cukros SIS zselé, vagy ilyesmi fröccsent rá, és "ráégett" és nem vettem észre, mert eléggé eldugott helyen volt, és mivel ez cukros, nem zsíros nem vitte a féktisztító................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #228719 üzenetére
Hát, titkon én is ebben bízom .
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz andrisbandi #228744 üzenetére
Tegnap este rendeltem belőle épp
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #228757 üzenetére
Konkrétan nem, csak elmélkedek én is,hogy valaminek kopni kell, ha nem egyiknek akkor a másiknak. A Decas félfémes után most Shimi gyantás van elől, semmi általad említettet nem érzek. 🤔
Zoliwrc... mit ajánlasz jó ár/érték aránnyal? Nekem ez vált be mint legjobb még nem szendvics a Shimitől. ... és betétet is, így aztán nem csak gumiból , hanem ezekből is olyant veszek amit ajánlasz.🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #228759 üzenetére
Nekem lyukas van télen mégsem tudom használni ... Szintén zenész... vagyis szemüveges. Télen van mikor csak simán, minden maszk nélkül is bepárásodik a szemüvegem a lassú mászásoknál.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz andrisbandi #228759 üzenetére
Köszi, hogy szólsz. Normál dioptriás szemüvegem van, szóval ja, a párásodás probléma.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #228790 üzenetére
Ez a waxos bácsi nyírta ki a szomszédja kutyáját, kapott érte 18 hónap börit, felfüggesztve.
-
zsolti72837
őstag
válasz andrisbandi #228759 üzenetére
Ez tényleg jó szemüvegeseknek?
#228762Hasaggymeg: Hasonlót próbáltál, mint ami a képen van?
ELADÓ KONTROLLER JOYSTICK VÉDŐ KUPAKOK!! Zsolt XBOX ONE GAMERTAG: TenthCentaur291 ツ 223 pozitív értékelése van és 0 negatív értékelése ELADÓ termékek http://hardverapro.hu/tag/zsolti72837
-
zsolti72837
őstag
válasz andrisbandi #228798 üzenetére
Ha párásodik akkor sajnos ugyanúgy szenvedés ez is.
ELADÓ KONTROLLER JOYSTICK VÉDŐ KUPAKOK!! Zsolt XBOX ONE GAMERTAG: TenthCentaur291 ツ 223 pozitív értékelése van és 0 negatív értékelése ELADÓ termékek http://hardverapro.hu/tag/zsolti72837
-
ivana
Ármester
válasz andrisbandi #228841 üzenetére
Eltörik azt beleáll a seggedbe
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #228841 üzenetére
ott van a rugós brooks (illetve van selle italia (?) elasztomeres is), én nem szívatnám magam ismeretlen anyagminőségű és gyártástechnológiájú acél rugókkal
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #228841 üzenetére
hááát van egy idoma így
-
zsolti72837
őstag
válasz andrisbandi #228817 üzenetére
Igen, ezen én is gondolkoztam. Ha úgy van megoldva a csomagolása akkor simán vissza lehet vinni amennyiben nem tetszik. Lehet teszek vele egy próbát.
ELADÓ KONTROLLER JOYSTICK VÉDŐ KUPAKOK!! Zsolt XBOX ONE GAMERTAG: TenthCentaur291 ツ 223 pozitív értékelése van és 0 negatív értékelése ELADÓ termékek http://hardverapro.hu/tag/zsolti72837
-
6030D
Ármester
válasz andrisbandi #228941 üzenetére
Ez az új Sram Brown chain?
A támvillára majd nézz rá belül, nekem a matt szürke festést szépen leszedte alapozóig az ilyen sár.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #228941 üzenetére
Ha jók a szimeringek akkor elvileg lefelé nem mehet semmi, ezek a kencék csak a gumi tetején, közvetlen a széle alatt megrekedt, lerakódott, víz által esetleg ki nem, vagy csak nehezen mosható dzsuvát hivatottak kissé feloldani és mozgatással már ronggyal letörölhető magasságba hozni.
... ezt bringamosás után hozta még ki a teflonos spray.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz andrisbandi #228974 üzenetére
a reach az vízszintes
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #228974 üzenetére
becsatolva az simán okozhat ülésmagasság-állítást is
-
ZolkoW
őstag
válasz andrisbandi #228982 üzenetére
én csak a felsőcső-hosszt szoktam igazán figyelni, így fordulhatott elő, hogy az elvileg sokkal hosszabb trail bicó mégis rövidnek tűnt a szögek miatt. (610mm körül jó nekem XC monti, az meg 640 volt, ha jól emlékszem, de mondom, úgyis rövis stucni dukál rá. 70-esnél feljebb már nem akartam menni, de még mindig nem éreztem jónak, igaz, rá kellett jönnöm, hogy a szakág sem nekem való)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
válasz andrisbandi #228974 üzenetére
A 2cm különbséget a reach-re értettem. A kalkulátor egy támpont, de nem szent írás. Kar hossz, lábhossz sokat számít a méret kiválasztásában. Nyilván az sem jó ha kifeszülsz a bringán mert túl messze van a kormány, de ugyan olyan nyomorúságos tud lenni a röviden nyomorgás. Én azt javaslom, hogy menni kell pár különböző geo-val, fel kell jegyezni az adatokat és az érzések alapján összehasonlítani. Ha megvan az ideális geo, akkor bármikor ránézel egy táblázatra, nagyjából be lehet lőni, hogy jó e vagy sem. De amikor nincs összehasonlítási alap, csak megszoktál egy rövidet, az úgy persze nehéz.
-
Because
őstag
válasz andrisbandi #229008 üzenetére
Köszi!
Még jó, hogy lehet kapni ezt a részt... pedig a gyári leírás szerint 4Nm felső utána alsó csavar, de az alsó rész azt mondta megnyúlik és elreped...
Biztos megbarátkozok vele, de eddig csak a bajt okozta a fék. Beállíthatatlan folyton súrlódik... ez a műanyag ház kaka és ahogy a kábel is kijön belőle olyan ronda ívet ír...
-
andrisbandi
őstag
válasz andrisbandi #229043 üzenetére
HOLMENKOL PERFORMANCE LUBE
Drága és jó láncolaj, montin nagyon bevált.
- Ezt is takarítani kell azért pár tekerés után. De nem vészes, és a teljesítménye kárpótol.---
Ahogy a kollégáktól hallottad, a waxolás lenne a végleges megoldás, ha szabadulnál az ojajos takarítástól.
A hajtás tisztítását itt komolyan kell venni.
Főleg a láncét.
Mindenképpen le és szétszetős, foltbenzinben áztatós, denszeszes mosós, fémtisztára belülről is...Soudal Dry wax
- Egész jó.Smoove Universal
- Még csak egyszer mentem vele. Úgy tűnik ez lesz a nyerő.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #229043 üzenetére
Jól beszélsz! ... egy kis kiegészítéssel, éspedig szerintem bedolgozni a lánc belsejébe a kenőanyagot jobb, hatékonyabb megoldás mint várni a reggelt hátha a gravitáció és a kapillaritás megteszi helyetted... vagyis jól megolajozva hátrafelé forgatva megjáratni alaposan a kis fogaskereken, ahol azon, meg az összecsukódott váltó görgőin átfutva a lehető minden irányba megtűrögeted a megkent láncot, kvázi belemozgatva az olajat mindenhova... utána persze alapos törlés, mely után én enyémet úgy csekkolom, hogy végighúzom ujjam egy láncszakaszon és semmit, vagy alig hagy nyomot ujjamon a frissen kent majd törölt lánc. Érdekes, hogy egy menet után (2 átlagos menetenként kenem) már mindig van újra mit letörölni annyira dolgozza kifelé magából az előtte szárazra törölt lánc is a kenőanyagot.
petyus80... Sokat, vagy semmit sem számít attól függően használtad-e eddig a 32-est...ha igen, és sokat, esetleg néha pont le kellett szállj miatta mert már nem bírtad tekerni megváltás lehet a 34, ha pedig új 32-es lánckerékkel kukázod a sort akkor 28 kell oda nem 34.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz andrisbandi #229044 üzenetére
És télre mi az ajánlott? Asszony elég hardcore ő esőben, hóban is biciklivel jár melózni. Kéne valami jó wet lube amivel akkor sincs gond nagyon ha vizet kap.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Toobee
veterán
válasz andrisbandi #229043 üzenetére
De irigylem ezt a sok időt, amit a bringára tudtok fordítani. Én már az új láncot se szoktam zsírtalanítani, csak megy rá rögtön a wax és ennyi. Benzinkúton néha lecsapatom a Fujit, a YT-t a forgáspontok miatt csak egy kis akkussal szoktam, aztán megy rá egy réteg Soudal vagy Squirt. De leginkabb simán csak újrakenem. Most épp ritka alkalmak egyike, hogy le tudtam szedni a láncokat (1 nap HO), kislányommal karöltve eltakarítottuk őket. Hétfőn szerintem bemegyek egy órával hamarabb a céghez és elmosom a sorokat, hajtókarokat is, hogy tiszta legyen minden, de bevallom, erre nagyon ritkán van időm. Vagy bicajozok vagy takarítok. Inkább az előbbit szoktam választani. A láncaim élettartama nem igazán változott attól, hogy volt nullás zsíroldás vagy sikerült 1-2 alkalommal teljesen eltakarítani.
https://barbieripnk.hu/
-
patyil
tag
válasz andrisbandi #229044 üzenetére
köszi a részletes tippeket mindannyiótoknak
-
Toobee
veterán
válasz andrisbandi #229058 üzenetére
Ez a fajta Barbieri van, szerintem ez nagyon jó.
https://barbieripnk.hu/
-
addikt
válasz andrisbandi #229081 üzenetére
Van a Brigéciol 2000, ami környezetbarátabb, és kevésbé durva, azt érdemes venni (olcsóbb is). Amúgy meg erre a célra tökéletesen elég, mert nem motorblokk mosás a cél.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #229081 üzenetére
Első Deore CN6100 ~4500km ment 0,7% kopásig, a mostani XT CN 8100 8200(!)-nál van és még a 0,5% sem esik bele teljesen és mindenhol! Ennyit a 12 sebességesek tartósságáról... vagy lábaim erejéről, ugyebár. 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest