- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Fotók, videók mobillal
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
cozmo
őstag
válasz StLui #108160 üzenetére
Lehet még taposó pedált venni.
Évtizedek óta csak spd-m van elötte meg országúton look pedálom volt. Nincs az a pénz amiért lemondanék a stabil pedálkötésről, arról hogy mászás közben ne tudjak húzni is. Vészhelyzetekben simán kitépem a csatból a lábam. De véletlen sosem old ki. Na most akkor mégis szólhat platfom pedál mellett?Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz StLui #108192 üzenetére
A "can do attitude" nagyon ott van,a többit majd más. ...amúgy jónak tűnik,még az ára is rendben...volna,ha elfelejtettem volna Runner Cannondale Moterrájával kapcsolatos írásait.Van ott sajnos egy great deal of zsákbamacska effektus.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz StLui #108192 üzenetére
Amiket belinkeltél, ezek közül én a Specialized carbon enduro-t választanám. L-es vázakat akkor nézegess, ha 180cm felett vagy.
Persze a geometriát minden esetben meg kell nézni az adott modellre.
A Stumpjumper mellett az szól, hogy plus-os kereket is fogad, de a felszereltsége közepes.
Ha megbízható ez a srác, akkor ok, de amúgy nyilván hiába csillog a képen, így lehetetlen megmondani az állapotát, és ebből adódóan azt is nehéz megmondani, hogy megéri e a kiírt árat.ivana: Biztos megvan a maga hangulata ezeknek a retro országútiknak, de én sem vennék a 90-es éveknél korábban gyártott bringát. Pláne nem akkor ha átlag felhasználó vagyok, és csak egy megbízható bringát keresek, mindennapi használatra.
mbazsi: Ha nem írják a méretet egy hirdetésnél, akkor rá kell kérdezni. A monti méretezés más mint az országúti. 190 centihez is van 26"-os monti váz, bár az tény, hogy a kis kereke miatt kicsit fura az összhatás.
Koskormányra gondolsz? Montin azért ez elég furcsán festene, de persze megoldható. -
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz StLui #108217 üzenetére
még gyalog is kivinném...na azt meghiszem! Viszont előre elutalni ekkora összeget... Én biztos félnék.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zoli03
őstag
válasz StLui #108237 üzenetére
Nekem 130/120 mm 29" van (gondolkodtam a 140/140 mm-en is), de sokszor ez is sok mikor terepen síkon/emelkedőn megyek. Ilyenkor elgondolok, hogy elég lett volna 100/100 mm is, vagy akár egy merev. Persze lefele jó, de sokszor igen sokat kell tekerni, hogy lefele is tudjak menni . Persze ez helyi adottság, de kb 15 km, mire kiérek a Bakonyba, és akkor még csak a lábánál vagyok. Budapesten gondolom jobb a helyzet.
-
sanzi89
addikt
válasz StLui #108284 üzenetére
Gondolat indítónak nem rossz, de a bringám nem pont ilyen, ott a vázban végig vezetett bovdenház van. Az működhet szerintetek, hogy:
1. Kihúzom a régi bovdent
2. A bovdenházba behúzok valami merev cuccot, például egy tandem bringához való bovdent (300 cm hosszú) aminek levágom az egyik végéről a "bütyköt". Úgy helyezem el, hogy a bovden jól kilógjon mindkét lyukon, és nagyon figyelek rá nehogy kihúzzam a további folyamat során.
3. Kihúzom a bovdenházat, de a preparált bovdent bent hagyom
4. A preparált bovdenre ami a vázban van "ráhúzom" az új bovdenházat
5. Ha bent van a bovden ház, akkor kihúzom a preparált bovdent és behúzom az új bovdentIgazából a régi bovden bent hagyásával is működhet a dolog, csak ott nagyon kell figyelni arra, hogy nehogy eltűnjön a lukba, mert alig lóg ki mondjuk az első váltónál 10 centit.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Runner_fxr
Ármester
válasz StLui #108208 üzenetére
Azért azt számítsd hozzá, hogy egy plus-os keréknek is úgy van igazán értelme ha alacsony nyomáson használod. Így meg azért van ellenállása. Normál hajtással, lehet inkább maradnék a 2,35-ös szélesség mellett.
Redneck: Egy cross trekking és egy mai, modern mtb között igen nagy különbség van. A cross trekkinget úgy képzeld el, hogy egy alapvetően jó/rossz minőségű aszfaltra és jó minőségű föld utakra kitalált kerékpár. Az erdei utakkal az a baj, vagy is nem baj, csak a cross trekking szempontjából baj, hogy változatosak. Vannak jobb minőségű szakaszok, aztán hirtelen jön egy nagyon meredek út, a jó minőségű föld útból nagyon köves, gyökeres út lehet. Itt egy cross trekking azonnal elvérzik, és ezek még bőven nem durva, nehéz terepek. Egy cross külső olyan 4 bar körül használható jól. Ezen a nyomáson, egy erdei terepen, kb 0 tapadásod lesz, és ez elég nagy bizonytalanságot ad a bringának. Elkezdheted lejjebb ereszteni a gumit, de akkor meg felütéses defekt, szerencsétlenebb esetben felni sérülés lehet a következmény, és még akkor is egy elég bizonytalan bringa lesz alattad, csak lesz egy kis tapadása. Persze most felhördülhetnek a CX bringások, de azért azt ne felejtsük el, hogy sok esetben tubeless-t használnak, és azért azok jobb minőségű kerekek, más geometria, meg nem kezdő bringások. Bár a CX sem egy életbiztosítás erdei terepen, még gyakorlott terepesnek sem. A mtb, még egy viszonylag alap, 150 ezer körüli gép is, sokkal biztonságosabb terepen. A geometria sokkal jobban kedvez az eredi, változatos terepnek, hátrébb van a súlypont, biztonságosabban lemész a meredekebb utakon. A villa masszívabb, jóval többet rugózik. A gumik ballonosak, szélesebb a kormány. Nagyon nagy a különbség. A cross nagyon gyorsan eléri a határait egy erdőbe. Én azt tanácsolom, ha erdőbe is akarsz bringázni, akkor mindenképpen mtb-ot vegyél, akár 27,5", akár 29", mindegyik sokkal jobb lesz mint a cross trekking. Az odáig rendben van, hogy alapvetően aszfalton használnád inkább, és oda jobb a cross, de pl egy 29"-es hardtail monti és egy cross között nincs akkora hatalmas kontraszt aszfaltos használatnál, mint ami megvan mondjuk az erdőbe.
sanzi89: A vázban vezetett kábelek sem mindig körülményesen cserélhetőek, bringától is függ. Én azt javaslom, ha pl egy váltó bovden házat húzol be a vázba, akkor a bent lévő kábelhez kell szigetelő szalagozni az új kábelt, de úgy, hogy csak egy rétegben és jó hosszan. Így erős lesz a kapcsolat a két vezeték között, de nem vastagítod meg túlságosan. A hidraulikus vezetékeknél pedig ezt a kis bizbaszt használtam. Reverb nyeregcső vezetékhez ajánlják, de igaázóból bármely más, akár fék hidraulikus vezetékekhez kiváló. Ellentétes a menete, így könnyen rá tudod tekerni a két vezetéket, és atom biztosan összekapcsolja a régit az újjal, és már húzhatod is be a vázba. Persze akadnak olyan esetek, amikor ki kell venni egy vezetéket, vagy bent sincs eleve, és akkor bizony játszani kell. Forgatni, kis lámpával világítani, hogy mikor bújik ki az új. Amikor a reverb vezetéket vezettem be, a fejcsőnél indult, majd a a nyeregvázcsőnél fel kellett húzni. Ehhez egy bovden végére csináltam egy hurkot, amit bedugtam a nyeregvázcsőbe és a hurokba kellett bejátszani a reverb vezetékét, majd felhúztam.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz StLui #108291 üzenetére
Hát az biztos, hogy egy plus-os gumi sokkal élvezetesebb lefelé, mint a normál szélesség. Engem megdöbbentett a tapadása. Egy pillanatra sem csúszott meg, pedig poros, meredek erdei utakon 50-60-as tempót mentünk. Egy pedelec esetében ezt nyilván nehezen tudom megítélni, hogy mennyivel nehezebb hajtani mint mondjuk a 2,35-öst. Aszfalton nekem úgy tűnt, hogy azért kicsit lomhább, nyilván az alacsonyabb nyomás miatt is, itt kb egy 20-25km-t mentem összesen rásegítés nélkül. Terepen meg leginkább be volt kapcsolva a rásegítés, legalább eco szinten, ami meg már beleszól. Normál hajtású plus-os géppel nagyon keveset mentem, rövid teszt erejéig, de emlékeimben úgy él, hogy azért kicsit ott is lomhább volt mint mondjuk a 2,35-ös nobby vagy mary. Mérlegelni kell, azt nem mondom, hogy ne vegyél plus-os AM gépet normál hajtással, de számíts azért egy kicsit lomhább fölfelé haladásra. A lefelé viszont kárpótolni fog.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz StLui #108294 üzenetére
L-es méret. Szerintem ez más hirdető, nem tőle vettem az enyém.
Egy furcsaság azért feltűnik. 2018-asnak hirdeti, de Intuvia kijelző van rajta, a 2018-as már Purion-os. 2017-ben szerelték őket Intuvia-val. Illetve ez egy netről lopott kép, biztos, hogy nem arról a bringáról készült amit hirdet.Bati0501: Az lehet nem pedelec volt, hanem inkább valami épített ebike.
gergo5991: Minél nagyobb értékű egy kerékpár, annál nagyobb a bukó. Ha most én besétálok egy kereskedésbe, leteszek 1,5 milliót egy bringáért, majd megyek vele 1000km-t 1-2 hónap alatt, utána úgy gondolom, inkább eladom mert mást akarok. Szerinted mennyiért vennék meg az aprón? Még akkor is ha lobogtatom az eredeti számlát? Ha rohadt nagy szerencsém van, talán 1 millát adnának érte, de valószínűnek tartom, hogy fél ár körül menne el. Ez sajnos a nagy értékű, új bringák hátránya. Pillanatok alatt bukja az értékének a felét, utána viszont már tartja az árát, pláne ha egy különleges darabról van szó.
Hasaggymeg: A féket biztosan cserélném 4 dugattyúsra, illetve a gumikat Maxxis-ra, tubeless-re alakítva. Mást valószínűleg nem, csak akkor ha meghibásodik. Ja meg persze azt a böszme nagy intuviát purionra cserélném.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz StLui #108318 üzenetére
Hát ezt neked kell eldönteni, ebben más tanácsot nem tud adni.
Annyit tudok ehhez hozzáfűzni, hogy a cinkelés általában csak a fórumokon megy, látatlanba, tudatlanul. Nem ezt kell alapul venni. Engem még a büdös életben nem ért atrocitás, bármi megszólás emiatt, pedig most sem volt más rajtam kívül pedelec-el, és több mint 20-an mentünk. Páran érdeklődtek a technika felől, kérdeztek egy két hülyeséget az igaz, de már megszoktam. Általában mindig az van, hogy azt feltételezik, a súlya miatt nehezen kezelhető, ezért nem jó, hiába megy gyorsan fölfelé. Aztán meglepődés van, amikor lefelé megyünk, és a leggyorsabb pár bringással várunk a lejtők alján perceket a többiekre, akár 5-10-et is mire mindenki beér.
Hamar rá fogsz jönni, hogy egyáltalán nem arról szól az e-mtb, hogy hamar ellőd a puskaport. Ha edzett a társaság, normális szintet is mentek (1000m vagy felette) nem igazán leszel gyorsabb az e-mtb-vel, csak nem fogsz lemaradni. Jó persze, ha nagyon akarod lenyomhatsz fölfelé mindenkit, de én erre pl késztetést soha nem éreztem, középmezőnyben megyek nyugisan. Inkább lefelé szeretek előre menni, hogy ne tartson fel senki, erre jobban figyelek.Nekem meg az piszkálja a fantáziám egyébként, hogy visszaülök normál hajtásra, mielőtt a moterrát vettem, majdnem elhoztam egy plus-os Scott-ot, de elvitték az orrom elől. Aztán szembe jött ez és megtetszett. Ha nyitott vagy mindkét kategória felé, akkor azt vedd meg ami először szembejön, jó áron van, jó bringa és nagyon tetszik. Ha most pl, M-es méretben felkerülne az apróra egy plus-os Santa Cruz Nomad carbon, Evil Wreckoning, Yeti SB6, Pivot Firebird/Mach 6, Intense Tracer stb. különlegesség, egészen biztosan megpróbálnék rá megalkudni, akár csere, beszámítás, vagy valami ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz StLui #108824 üzenetére
Na az nem az amiről én beszélek! Ez az erdőben van,a sárga nyilaknál vannak végei,a sárga vékonyan megy mely kábé 3x olyan kanyargós mint azt rajzoltam,a vastag sárga meg olyan 10-20%os dirtszerű hepehupa.
(#108825) 6030D...muszáj lesz ingyé neked adjam a régi SLX hajtőművemet!
FIREBLADE...nem tudom,de a hátsó sort visszacseréltem slx-re miután tört az xt könnyített tartóbakja.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
6030D
Ármester
-
Vasinger!
nagyúr
válasz StLui #108934 üzenetére
Te csak a címeket olvasod, vagy meg is nyitod ÉS értelmezed is a cikket?
Te láttad, hogy milyen körülmények között érik el ezt a sebességet a pályabringások? (nem outi vagy monti és egyéb játékszerekkel rohangáló emberek)
Ezek a bringák erre a tempóra vannak felkészítve és nem is órákig tartják ezt a sebességet, hanem nagyon rövid ideig....
Arról nem is beszélve, hogy ezeknek az embereknek nem csak a lábuk baromi izmos, hanem a felső testük is, tehát átlagos bringásként nyugodtan le lehet mondani ezekről az eredmnéyekről
-
zoli03
őstag
válasz StLui #109408 üzenetére
Képen elég nagynak tűnik. Élőben kéne látni, hogy mennyire mély. Ha mély, akkor ugye bemegy a mocsok a teleszkóp belsejébe (a többit szerintem kitalálod magadtól). Sokkal szerencsésebb lenne, ha felül lenne, nem a becsúszó alján, ahol már ráülve bemegy a szimering alá.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz StLui #109411 üzenetére
Nem tudom, hogy javítható-e, külföldi fórumokon érdemes rákeresni (szerencsére még nem kellett ilyet csinálnom). Becsúszót nem kapsz külön, ha megnézed a robbantott ábrát, egyben van a két becsúszó, a váll és a nyak (gondolom préselve/ragasztva vannak). Azt nem tudom, hogy kapsz-e egyáltalán külön, de lehet olyan ára van, hogy inkább megéri újat venni (bár néha lábak egész olcsón szoktak lenni kiárusításban). Itt pl szinte minden alkatrész van hozzá, de ami neked kell, az nincs (szerintem nem véletlenül). Lyriknél amúgy 340 EUR ez a része a telónak.
Én maximum személyesen venném meg (ha tényleg apró a karc és nagyon megéri a bicikli), de ez csak az én véleményem.[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz StLui #109444 üzenetére
Keress róla videót, lehetőleg olyat ahol rázós terepen használják. Bringázáshoz elég jófajta kell ,mert gyorsan mész sokszor váltassz irányt, és ha nem követi szépen akkor élvezhetetlen lesz a felvétel.
Ha szép helyeken jársz megéri, de amúgy elég hamar rá lehet unni, saját magadnak nem éri meg videózgatni, 2-3 alkalom után már a haveri kör is ráun : )).
Illetve ami még fontos, hogy sokkal nagyobb macera, mint sima kamerát felrakni, ezeket mind érdemes figyelembe venni, mielőtt veszel egyet.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
eddie1978
aktív tag
válasz StLui #109447 üzenetére
Van egy Feiyu WG2. Jó nagyon, de macera. El kel dönteni, hogy bringázni mész vagy videózni. A gimballal macera lesz. Ha bekapcsolva hagyod hogy mindig készen áljon akkor nem bír ki két óránál többet. Ha lekapcsolod, akkor meg ott lifeg a kamera. El kell pakolni majd újra elővenni. Macera. Ezért viszem csak ritkán.
A Hero6-nak például már nagyon jó a stabija. Legutóbb a CX-en volt a kormányon. Meglepően jó az eredmény a Prédikálószékről lefelé.
Amiben jobb egy gimbal, hogy az minden mozgást kivesz. Sőt emellett még a fix horizont pozíció is jó dolog. Nem lehet elszúrni egy jó felvételt egy rosszul beállított kamerával. Én még kézben mindig belövöm függőbe a kamerát, majd utána csatolom fel. Innentől nincs vele teendő.
Sőt ha jó hangot akarsz akkor érdemes külső mikrofonban vagy külső eszközben gondolkodni.
Van már egy rakás anyagom csak össze kellene vágni és kódolni. Na az a nem kis macera még.
Ahogyan írod a felvétel nem adja vissza az élőben látottakat. Főleg nem a térérzetet.
Szerintem ha valaki hobbira videózni akar vegyen egy melkaspántot egy tetszőleges kamerával és kész is a szett.
Ezzel is behülyítik a népet, köztük engem is, mint sok minden mással is. Reklám videókban mit látni? Egzotikus helyeken profik a legkomolyabb trükköket lövik el. Például hányan ugranak le egy kajakkal egy vízesésbe az itt fórumozók közül? Nem sokan. Lásd Hero3 Black promóvideó. Ezzel mind azt sugalják ha megveszed akkor a te videóid is ilyenek lesznek. Nos nem.
A túrabemutatásnak több értelmét látom. Szerintem.
Másik ilyen a drónos marhaság. Autonóm vackok amik ott zümmögnek körülötted és rögzítik videóra hogy mit produkálsz.Én most már nem vennék kamerát. Visszanézi az ember később is?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz StLui #109444 üzenetére
A haveromnak egy ilyen van: Feiyu tech Wg3
Én ezt próbáltam, működése hibátlan. Viszont mint említettem ezeknek a mérete zavaró. Pláne ha olyan helyeken is mész ahol le kell szállni a bringáról és átemelni, tologatni a susnyásba. Állandóan beakad a kormányba, vagy a kezemmel lököm meg, attól féltem, hogy eltöröm. Az akkuja elég jól bírta, a kamera sokkal hamarabb merült.Sok tesztvideót megnéztem, és a gopro 6 a legjobb, gimball nélkül. Illetve van egy, ami még jobb a stabilizálásban, de ott a képminőséggel nem vagyok kibékülve: Rylo 360
Az biztos, hogy nekem nem kell gimbal, hiába durván jól stabilizál, de annyit ront az élményen a mérete, hogy inkább lemondok róla.van még pár videóm, majd este összerakok még egy pár perces szösszenetet. Azt mondjuk sajnálom, hogy a végén a leggyorsabb gurulásra már nem maradt benne szufla, pedig nagyon durván megküldtem. Na majd a hero 6-al.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz StLui #109592 üzenetére
Ez ránézésre pont ugyanaz mint amit Hasaggymeg is linkelt, szóval köszi a tippet, ez lesz akkor
-
IMIIKE1998
őstag
válasz StLui #109905 üzenetére
+1
Nekem nyolc éve van meg egy Tourney-s SixTeam, most csere érett a lánc, váltórugó, gumik, hajtás, de eddig jó volt. Persze én 60 kiló vagyok, így nyilván nem volt leterhelve, de ha vigyáz rá az ember, sokáig tart.eladogeppc: Normális konditeremben nem szokták kiröhögni az embert. Ha már valaki rendszeresen sportol, tesz az egészségéért, abban nincs semmi szégyellnivaló.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz StLui #109905 üzenetére
"Nem sok, de pár ezer azért biztos van mindkettőben"
Szerintem ez a lényeg, én az elmúlt fél évben tekertem bele a montimba majdnem 3000-et nagyrészt terepen (sok mászás, sár, hó, por), így tavaly április óta ha jól számolom 4-ik láncot használom jelenleg . Igaz amivel vettem már használt volt... Szal annyira nem az számít szerintem, hogy hány éves, hanem inkább az, hogy mennyit tekersz és milyen körülmények között. Eladogeppc ha fogyni akar, akkor gondolom rendesen rá kell pörögjön, bár ehhez a részéhez annyira nem értek, nekem pont hízni volt nehéz[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
válasz StLui #109953 üzenetére
Ezzel azért nem értek egyet, mert igazából mikor rajta ülsz, nem látod csak a fejcsövet és kormányt, és az számít hogy milyen érzés rajta tekerni. Jobban megéri olyat választani amibe talán nem szerettél bele a design miatt de tudod h jó felszereltség v pont olyan mint amire vágysz, mint venni egy csicsás bringát amire öröm ránézni, de nem sok apró sebből vérzik.
És itt most nem az új bringákra célzok, mert ott ez nem releváns, de használt vásárlásnál már van értelme. Ugyanakkor azt elismerem hogy ha tényleg nem tetszik egyáltalán, és nem csak casual bringás vagy hanem sűrűbben élvezet miatt tekersz vele, akkor zavaró lehet hogy nem tetszik az amin több 100 órát eltöltesz egy évben.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
tacto
aktív tag
válasz StLui #110296 üzenetére
Eleg nagy különbsegek vannak, igy ez ebben a formaban kisse felrevezetö. Egy kinai es egy Polar között oriasi különbseg van, csuklosnal pl. Hozzateve, hogy ezen a területen az egyeni anatomiai stb. különbsegek erösen befolyasolhatjak, kinek mi, milyen modell alkalmasabb. Esetemben megvaltas a mellkaspant elhagyasa, 35 fokban orakon at stb.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz StLui #110296 üzenetére
Ez a mellkaspántos elég kényelmetlennek hangzik
tacto: Ez azért minden csak nem olcsó
SirKero: Nálam elég brutál egész napos pihenés nélküli 153km/2200m szintes tekerés után jelentkezett a probléma, akkor döglöttem ki nagyon, ráadásul dögmelegben nyomattuk... szal nem csodálom, hogy kifáradt a szívem, nálunk a családban majdnem mindenkinek gyenge, szerintem örököltem én is. Remélem csak ennyi a probléma és max picit vissza kell fognom magam a mászásokkal, évente 2-3 alkalommal mászunk 1500-2000m fölötti szinteket, olyankor időnként megállok pihenni és remélhetőleg rendben leszek. Átlag bringás a topiklakók szerint makk egészségesen sem mászik ennyit . Persze ha kisebb terheléssel is szarul érzem magam majd és gyakrabban, akkor tuti elmegyek dokihoz
Amúgy a koszorúér szűkülettel mire kell figyelj te? Gondolom szedsz is valami bogyókat, de azon kívül, pl. kajából meg van szabva mit szabad és mit nem?trialboj: Ja, valszeg azt én is hanyagolnám, kényelmetlennek tűnik.
TomMusic: Azt nem mondtam, hogy minden Kenda sz*r, a haveromé viszont nagyon nem jó, vagy egyszerűen csak nincs szerencséje.
6030D: Kösz! Egy ilyen pulzusmérő órát lehet, hogy bepróbálok, bár ha nem pontosak, akkor valszeg tökmindegy, szerintem akkormár ha sokat mászunk, pár óránként egy félórás pihenéssel megelőzöm a bajt és kész. Remélhetőleg ez is elég lesz. Mert tényleg úgy érzem, hogy csak akkor van gond, ha pihenés nélkül folyamatosan mászunk hosszú órákon át... a Csorgókő 153km/2200m tekerésen éreztem rosszul magam, akkor a haverinám nagyon sietett hazafele, ezért nem pihentünk és most a 64km/1700m maratonon éreztem még enyhe nyomást, mert a haverok nem akartak pihenni... pedig én direkt azért mentem, mert nem verseny volt, mehettünk volna nyugisan is .
Mezga Aladár: Szerintem egyelőre ezt a mellkaspántos dolgot hanyagolom, de azért kösz!
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen