Hirdetés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Magisk
Hirdetés
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ShiTmano #92931 üzenetére
A hátizsákban teljesen másképp adódik hozzá az össztömeghez, és a súlypontot sem tudja olyan hátrányosan befolyásolni, mint amikor a kerékpárra van aggatva valami plusz tömeg.
És mint ahogy zoli03 is megválaszolta, nem mindegy, hogy hogyan helyezkedsz a kerékpáron.ivana: Attól függ melyik, a Bosch és Shimano váz akkuk 2,5kg súlyúak. Ez nyilván nem könnyű, de azért nem is vállalhatatlan. És erre igazából akkor van szükség ha tényleg komoly távra mennél. Tehát 100km feletti táv terepen és bőven 3000m feletti szint. Ez esetben amúgy is viszek minimum egy közepes hátizsákot.
És ez sem mindegy milyen az a hátizsák, egy minőségi darab elég jól el tudja oszlatni a súlyt a hátadon.
Én ezt használom a hosszabb távokra, elég jól bevált. Ergon BA3 Evoandrisbandi: Nekem ebből a dupla akkus megoldásból ez a legszimpatikusabb: Bulls E-Core Evo Shimano twin tube akkuval. Gyakorlatilag az alsó cső két oldalán van a 2db akku elhelyezve, az össz kapacitás 750Wh. A súlypont is ideális marad és esztétikus is.
[ Szerkesztve ]
-
planbmokus
senior tag
-
ZolkoW
őstag
válasz ShiTmano #93391 üzenetére
0 db. eladással... ugyan, vágj bele!
(nehogy... igaz,hogy valszeg visszakapod a pénzed, de több hónapig eltarthat, egyszer besz*ptam hasonlót szűz eladótól, de az nem volt ennyire nyilvánvalóan átverés)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ShiTmano #93512 üzenetére
Nem egy világszépség az a váz,mintha a Gepida cross Alboinját koppintotta volna le.A kúpos fejcsővel viszont mondasz valamit.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ShiTmano #93514 üzenetére
Valahol a Bianchinál meg olvastam,hogy mindent megtesznek az egyenes csövek megtartásáért,mert az az ideális.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ShiTmano #93517 üzenetére
Ennyire azért nem értek hozzá,ugyanakkor azt gondolom,hogy a felső cső hajlásai miatti rezgéselnyelés elenyésző lehet,máshol történik az.A görbítéseket inkább kivitelezési technologia,geometriai kényszer és dizájnnak tulajdonítanám...de ez természetesen csak egy vélemény.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
deny330
aktív tag
válasz ShiTmano #93577 üzenetére
Runner-től olvastam, hogy szerinte is jobbak a Sram váltók. X5/3-an gondolkoztam, mennyire ajánlott? Dyna-Sys-est írtátok hogy nem szabad venni Shimanoból, de szinte csak olyan Deore váltókat találtam, XT meg kicsit már drága, sajnos így az X9 is kiesne.
Átépíteni kellene valamit, ha esetleg cserélnék Sram hátsó váltóra? Hátul 8 sebesség van, elől 3.
Köszi az infót!
-
zoo8800
veterán
válasz ShiTmano #93577 üzenetére
De ki az az állat aki a gyakorlatban így használja!? Szerintem épeszű ember nem.
Én
Néha direkt úgy megyek (pl. folyó gátján), hogy elöl csak kis tányér, hátul pedig a 13T és 11T lánckerekeket használom, hogy ez is kopjon. Különben soha nem használnám ezeket a lánckerekeket, csak dísznek lenne a bringán. Így egyenletesebben kopik az összes lánckerék/tányér. Kiállva tekerni pedig nem szoktam.
Ez szerintem elég logikus és praktikus érv ahhoz, hogy ne tartsam magam hülyének.Az első váltót pedig be lehet úgy állítani, hogy semmilyen keresztbe váltás esetén se érjen bele a láncba.
rip and tear, until it is done
-
belaazallat
addikt
válasz ShiTmano #93592 üzenetére
mtb-s ismerőstől. Több mindent vettem egyszerre és úgy kaptam az egészre egy baráti árat.
szerk:
(#93595) ShiTmano
Ezt nevezik keresztbe váltásnak, elöl kistányér, hátul kis fogaskerék. Így lehet hamar tönkre tenni a láncot.
Ilyenkor nem kisebb tányér kell előre, hanem pont nagyobb.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
belaazallat
addikt
válasz ShiTmano #93600 üzenetére
oké, félreértettem.
Leragadtam a kistányér kónus áttételen. És kis tányért cseréltettem volna nagyobbra, hogy ne használja a 11/13 fogaskerekeket hátul.
Visszaolvasva már értem.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
1eske
tag
válasz ShiTmano #93511 üzenetére
Nem tudom, de ez a Haibike nem túl szimpi.
Oké, hogy kúpos teleszkó, de Zoom? Ez annyira nevesincs márka, hogy ha ingyen adnák se kéne. Nem mintha a Suntour sokkal nagyobb márka lenne, de azért egész korrekt ebben a kategóroában, legalább találni hozzá alkatrészt.
A váz geója se valami biztató és a felszereltsége is gyengébb.
150 körül nincs nem Tektro fékes, Suntouros 27.5-ös vagy 29-es monti?
-
Jester01
veterán
válasz ShiTmano #93719 üzenetére
Nem, fedett helyen van amikor nem gurulok vele.
inifini: 3000km körül kezdte ezt, 5000-et elmentem vele. Azért cseréltem mert már kezdtek összérni a repedések, gyakorlatilag elvált a kétfajta gumikeverék. Belül mondjuk nem látszik, hogy problémás lenne és a amúgy a külső felület is rendben van. A power endurance mindjárt 4000-nél jár.
Legközelebb tuti nem michelint veszek. Régebben gagyi kenda criterium endurance volt rajta, az nem csinált ilyet. Mindenki a conti gp 4000-et ajánlja, szerintem majd annak adok egy esélyt.
Hasaggymeg: valami sorozatszám van rajta, 03020915202 ... nem tudom valamelyik része lehet-e évszám.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
csƵ
őstag
válasz ShiTmano #93832 üzenetére
3 hetes a bringa és szigorúan városi jószág. Pont panaszkodtam is itt a topikban, hogy ahhoz képest, hogy dobozos példány volt, itt-ott le van verődve róla a festék.
Gondolkodtam rajta, hogy letakarítom fotózás előtt, de akkor kár lett volna kínlódni azzal is.Because: máris kicseréltem az alátéteket, sokkal jobban mutat. Nem is értem, nekem miért nem jutott eszembe. Miből lehet rövidebbet kapni? Az rá van hegesztve a villára.
[ Szerkesztve ]
-
dodika66
csendes tag
válasz ShiTmano #93987 üzenetére
Igen a váltó az vinné, de a váltókar csak 7-es, rosszul fejeztem ki magam az eredeti kérdésben. Upgradelni viszont nem nagyon akarok, elég nekem a 7 fokozat bőven, az első váltót így sem használtam pedig még az is ott van. Egyszerűbb egy passzolló koszorút venni. Aztán majd ha megadja magát a váltókar egyszer, akkor újra át kell gondolni, hogy mi éri meg. Egyébként így is megy tűrhetően, csak a széleken érezni, hogy nem tökéletes a váltás.
-
6030D
Ármester
válasz ShiTmano #94049 üzenetére
Hallottam róla, de ez is olyan, hogy valaki meg vígan használja. Valaki meg a Schwalbe-t szidja, hogy tartja a löttyöt, de könnyen szakad az oldala. És drágább is, ha jól láttam (Conti 20 €). Ebből tudom, hogy melyik minta jó nekem, a Schwalbe-ből legalább 2 szettet végig kellene hajtani, hogy tudjam, hogy mi lesz a jó. Vagy nem. Az a terv, hogy veszek Contit, ha nem jön össze, akkor megy vissza a belső, vagy megy fel a gumi az apróra. Bukni nem fogok rajta, max később lesz TL-em.
A szervizes esküszik valami tejre, amit eddig minden gumi megtartott, állítólag tökjó, majd meglátjuk.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz ShiTmano #94056 üzenetére
Én csak Performance-t veszek. A gyári oldal szerint az is TL, a felnibe úgy bepattan, hogy ha veszem le, akkor is pattan és hangot ad. A peremnél tuti jól fog zárni. A belsejét meg csak megfogja.
Protectiont soha, akkor inkább megyek belsővel. Volt a családban, ugyanúgy eldefektelt egy mezei fűcsomótól. A simával sincs sok defektem, nem éri meg szerintem a dupla árat.Vasinger!: most nem tudom megnézni, de tavaly a bp-i tekerés óta van fent nekem, az kb szeptemberben volt. Azóta szerintem minimum 4000 van benne, hátul, és még van tapadás. Próbálgasd hátra vinni a testsúlyod, az, hogy előre dőlsz, az az első kerék tapadása miatt jó. Nyomás mennyi benne?
Bocs, most jut eszembe, neked Race Sportos, az könnyebben kopik a gyár szerint is, mert könnyített, "verseny" külső.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ShiTmano #94085 üzenetére
Tény, hogy kapta az ívet rendesen ,de azért talán szétszakadnia nem kellett volna.
Csak 21,5kg! Én viszont kicsit 80 felett vagyok.
A súly szerintem nem lehet magyarázat, mert azért olyan nagyon nagy súllyal nem rendelkezem, és anno a Kona Stinky-m is megvolt közel 20kg, talán még durvábban is mentem vele mint a Bergamont-al, mert annak 180mm rugóútja volt, defektek voltak, de ilyen szétszakadás nem. Azon Maxxis gumik voltak.
(#94089) 6030D: Volt rajta egy kis sérülés, de nem tűnt szövet sérülésnek, csak gumi.
Na mindegy, ez van, azt sem tartom kizártnak, hogy gyári hibás volt.
Volt még egy Nobby Nic tartalékban, feldobtam azt, meglátjuk ez meddig bírja.Következő bringámon Maxxis lesz. Amint sikerül eladnom a Trailstert, megrendelem a Merida eOne Sixty-t. Jó kis 2,8-as Maxxis-ok lesznek rajta.
[ Szerkesztve ]
-
ShiTmano
aktív tag
válasz ShiTmano #94163 üzenetére
Még annyit, hogy a karbon villa beépítési magassága azonos a gyári telójával, így a geo sem ment el. Tapered nyakú, de gyorszáras a kerék miatt. A villa Alis, ára ~17ezer Ft. körül volt. Eredetileg MTB villa, ezért mertem megvenni. Az utcai felhasználást csak kibírja.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ZolkoW
őstag
válasz ShiTmano #94177 üzenetére
persze, de ez a váz már elég régóta megvan, én nem is igen akarok megválni tőle. csak talán jó lenne egy pár centivel magasabb villa a 465mm-es Exotic helyett. egyszer már biztos írtam, szóval nem ragozom túl, azóta vannak magasabb villák és majdnem mind kúpos fejcsőbe való, 5-6 éve még nem vették át ennyire az uralmat.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ShiTmano #94268 üzenetére
Multifunkci
Ezt a tesztet mutatták, ezért gondoltam, hogy váltok Slime-ról. Ha valami tudja kb ugyanazt, és nem rágja bele magát a szelepbe, már megérte.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ShiTmano #94270 üzenetére
Afene...
Ebben a tesztben OKO is, meg kék is, csak sajna nem egy termék
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz ShiTmano #94671 üzenetére
Amúgy azóta rájöttem, hogy csak azért nem indult meg simán, mert a gumigyűrűk koszosak voltak, érdekes, hogy azok ha picit bekoszolódnak, azonnal érződik a mozgásán a dolog, tehát nem árt rendszeresen törölgetni. Most a szilikonnal mintha még simábban mozog és a port sem vonzza annyira, csak nem tudom árt-e neki. Próbáltam olajjal is áttörölgetni, de az nem az igazi, mert nagyon vonzza a port és a poros olajas dzsuva a gumi gyűrűket még jobban összecseszi.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
balazs025
senior tag
válasz ShiTmano #95076 üzenetére
Értem és köszönöm a tanácsot!
Abban igazad van, hogy idővel valószínűleg valamennyit fejlesztenék rajta. Viszont az az igazság, hogy azért is írtam, hogy belépőszinten lényeges e, mivel nem hinném, hogy a bicikli árát egy teleszkópra elkölteném. De még elgondolkozom rajta.
-
jjeahh
nagyúr
válasz ShiTmano #95272 üzenetére
Nekem elöl 22-44 van, hátul 11-34. Ez most azt jelenti, hogy terepen egy kutya a montink és a tiéd ha csak a hajtást nézzük, inkább aszfalton, nagy sebbességnél gyengébb? Mert azt egy fatbike-nál pont letojnám . A lényeg, hogy meglegyen a 22-34 (gondolom ez a legkisebb-legnagyobb tányért jelöli elöl-hátul), ezzel már én is kimászok majdnem mindenhol.
Valszeg azért zavarodtam amúgy össze ebben a témában, mert anno 24 sebességes montival nem tudtam kimászni egy meredekebb emelkedőn, a mostani 27-essel már igen, így belém rögzült, hogy ami 24 sebességes, azzal tuti nem lehet olyan jól mászni... de ha jól értem ez nem így van, inkább a tányérok mérete számít.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Szakbarbár
aktív tag
-
DUB Inc.
aktív tag
válasz ShiTmano #95347 üzenetére
Jóminőségű féktisztítóval, vagy karburátor tisztítóval lemosható szépen. Ha mégis marad, akkor forróvízzel elég jól lehet közömbösíteni. A forróvízben nem az a lényeg, hogy forróbb legyen, mint az olaj forráspontja...Próbáld ki, locsolj le valamit fékfolyadékkal, majd simán öntsd le forróvízzel. Szinte száraz lesz a felület.
Ha ezt megcsináltad, akkor felcsiszolod a fékbetétet, beszereled és megvasalod.
[ Szerkesztve ]
-
DUB Inc.
aktív tag
válasz ShiTmano #95350 üzenetére
Féktisztítóból tényleg a legtöbb semmit sem ér, ez igaz. A komolyabbak azért képesek az enyhébb szennyeződést levinni. A vizes megoldás be szokott jönni, már csak emiatt is:
"A glikolbázisú fékfolyadékok higroszkopikusak, és már a környezeti levegővel érintkezve is egyre több vízzel telítődnek. E tulajdonság pedig károsan befolyásolja a fékfolyadékok forráspontját. Valamint ez a fékfolyadékba keveredett víz, amely 0 °C-on megfagyhat, 100 °C-on pedig felforrhat, nem képes elkülönülni, így a legcsekélyebb víztartalomnál is lecsökken a fékfolyadék forráspontja."
Igen, én is a cserét szoktam javasolni, de ilyet is kellett már elkövetnem...
-
DUB Inc.
aktív tag
válasz ShiTmano #95353 üzenetére
Igen, vagy 30 éve... Természetesen egyik szaki sem fog neked ilyesmit ajánlani, egyrészt nem szeretne bíróságra járni, ha nem jól sül el a dolog, másrészt az új fékbetéten több a haszon és nincs vele macera... De van olyan, amikor egy tönkrement fékmunkahenger (általában dobfék és hátsó) miatt nem szeretne a kuncsaft egy teljes fékjavítást az egész tengelyen, főleg, ha még a betét vastagsága az újhoz közelítő. Vagy egyszerűen nincs idő egy hosszabb javításra. ilyenkor marad az említett megoldás.
-
rétisün
veterán
válasz ShiTmano #95384 üzenetére
"Van aki dílerkedik a karbon bicókkal."
ha ez én lennék, ki kell javítsalak. a dílerekedéshez hozzátartozik a dílerkedés tárgyának eladása. nos, esetemben ez nem nagyon van meg
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen