- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott végre a Beyond Good & Evil - 20th Anniversary Edition
gp Alig néhány napot kell már csak várni és befut a játék új kiadása.
-
Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
ph Az Intel szerint nem ez a stabilitási gond oka, azt még ugyanis nem tárták fel teljesen.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ShiTmano
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #93533 üzenetére
Azért is gondoltam, hogy a görbeség rugalmasabbá tesz mert a hátrahajló nyeregcsőre is azt írják, hogy komfortosabb mint az egyenes. Mondjuk a rugalmasság alumínium esetében szerintem más értelmet nyer, mint acélnál vagy karbonnál. Pl. hiába egyenes a karbon nyeregcsövem, hajladozik mint egy laprugó. Egy hátrahajló alunál biztosan komfortosabb. De mindegy is, a vázakat kipróbálni nem tudjuk, megfelelő tesztberendezés hiányában, így szerintem egyéni ízlés kérdése. Utcai és XC fronton úgy látom az egyenes az elterjedtebb, lejtőzősöknél meg inkább a görbe. Nálam pl. a fatbike-é (Trail) hajlított, a Cube (Cross) meg egyenes. Mindkettőt szeretem, habár a geo, meg a kerékballonosság miatt nyilván más érzés.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim