Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Megnövelte az Apple az iPhone 16 Prók kijelzőit
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
it Újabb tőkét tudott bevonni egy AI-alapú toborzóplatform, ami érdekes jövőképet vetít előre.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsolt74
senior tag
válasz jjeahh #95155 üzenetére
A fatbike-ra felesleges a teleszkóp, nem tudom hogy miért erőltetik annyira.
Olvastam egy cikket amiben azt taglalták, hogy nem igazán tudtak még olyan teleszkópot gyártani ami jó lenne egy fatbike-hoz, mert a gumi és a teleszkóp egymás ellen dolgoznak.
Amíg a fatbike ballonos gumija a legkisebb egyenetlenségnél is csillapít, addig pl egy levegős teleszkóp a pici apró gyors rázkódásoknál még nem igazán.
Nekem is azért kéne egy fatbike ,mert egyszerű sokkal kevesebb az esély hogy bármi elromlana rajta.
Egy Bosch középmotorral kéne, és 11-46-os vagy 11-50-es hátsó sorral, azzal bárhová el lehetne jutni.Zsolt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #95173 üzenetére
Szerintem ez kifejezetten jól néz ki...csak én a kövér-bringát a Quadokkal sorolom egy kategóriába,egyik sem a szívem csücske,valamiért úgy érzem "igazi" kerékpáros,hacsak nem Szibériában él,nem bohóckodik olyannal.De hát ez legyen az én bajom,ugyebár.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz jjeahh #95179 üzenetére
Sárba, hóba meg durva utakra jó, oda is való a fatbike. De mikor megláttam hogy a srác végig az úton jár vele melóba akkor azért néztem nagyokat. Nem véletlenül szokták mondani hogy hazai viszonyok között inkább második bringának ajánlott ez a kategória.
Més que un club!
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #95182 üzenetére
Azért arra figyelj, hogy a méretből adódóan a súlyuk nagyobb, mint egy 29er-nek, ezért hegyre mászni nehezebb lesz, főleg, ha nem jó az áttétel. Ha meg olyat veszel, aminek jó a tömege, az meg nem a 150e Ft-os kategória. Maratonozni is szoktak ilyennel, de a legtöbb már karbon vázas. Mondjuk nem is kezdők mennek vele, jellemzően a társaság első felében végeznek.
Amire még érdemes ránézni, az a gumik ára. 2,5-3x annyiba kerül, mint egy márkás gumi, belső is kicsit drágább. Ezek ugyanúgy kopnak, kivágódnak, mint a sima.Ettől függetlenül én is ki akarom majd próbálni egyszer. A Rómain lehet is bérelni.
eddie1978: Ti hol béreltek? Velencén a wellnesszel szemben?
Jester01: műszer mikor volt kalibráláson utoljára? Mérési jegyzőkönyv? Szállítás közben előfordulhat, hogy leesett? De már annyit írtok róla, a héten lehet, hogy felfújom, aztán végigjárom az összes benzinkutat a városban, és mondok rá egy átlagot.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
rétisün
veterán
válasz jjeahh #95220 üzenetére
én ezt horodm, amikor már hűvösebb van: vaude kimon
szélálló, vízálló, télre nem elég meleg, de 10 fokig bőven jó.
(#95222) Jorus: kalucsni? kamásli?
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #95220 üzenetére
Pedig ha 5 alatt is nyomni akarod muszáj a bakancs.Nem kényelmetlenebb mint a sok ruha,és ha ne adj isten meg kell állj sem feketednek meg lábujjaid.
ShiTmano...Froomenak szól6nál,hogy üljön át kövérbringra a hegyeken nehogy kevés legyen az a szűk 2 perc az első helyhez.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz jjeahh #95225 üzenetére
Télit vegyél, az egyrészt melegen tart, másrészt vízálló, csak a stoplinak van kivágva hely, egyébként ezek zártak, nem fognak beázni. Ilyesmire gondolok http://www.bringaboard.hu/kerekparosruhazat_472/kamasli_480/author-rainproof-kerekparos-kamasli-vizallo (sorry, telóról nem linkel rendesen)
ShiTmano:
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
ShiTmano
aktív tag
válasz jjeahh #95155 üzenetére
Nekem a faton elöl 22-34 hátul 11-36 van. Mindenhova elég. Pálcika és gyenge lábaim vannak, de az itteni 15+%-os emelkedőn is 22-32-ben nyomom felfelé. 22-36-ot nem is használom szinte sehol. Max nagyon hosszú meredek emelkedőn lenne értelme. Aki erősebb vagy jobb az erőnléte, annak még ez is túlzás lenne. Crytek szerintem nagytányéron is felmenne itt vele. Amúgy sokat használtam aszfalton is, semmi különösebb hátrányát nem találtam a Crossal szemben(talán csak a hangja Olyan mintha Nivával közlekednél). Picivel nehezebb mint a cross. De ha már felgyorsultál akkor kb ua. érzés. Ismétlem: a titok nyitja a könnyű gumi+tubeless párosítás. Ha kicsi a forgó tömeg, akkor nincs nagy különbség egy montihoz képest. Persze nem egy karbon outival kell összehasonlítani.
Aki eddig kipróbálta mind csodálkozott, hogy milyen könnyű tekerni, ahhoz képest ahogy kinéz.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz jjeahh #95274 üzenetére
Nem a sebességek számától függ a mászóképesség. Nálam mindkét bringa 18 sebességes csak (2x9) a fatot leírtam, a Cross meg elöl 24-38, hátul 11-32vagy(34?) már nem is tudom. Nálam ha meredekebb egy domb mint amit ki tudok tekerni ezzel az áttétellel (fatnál), akkor már emeli az elejét. Ha tízes rendszer van a fatokon akkor tudsz venni hozzá extendert, és akkor 42-es is lehet a legnagyobb fogasod hátul.
Vagy itt van Sunrace-ben gyárilag.Sunrace 10sp 11-42
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
veterán
válasz jjeahh #95274 üzenetére
Attol fugg, ki mit szeret. En peldaul nem szeretek lassan, erobol terrji, inkabb kiegyensulyozottan porgetek, ha tehetem. Ezert irtam, hogy hianyolom a 34es tanyert a hatso sorrol. Elol nem igazan tudyak kisebbet szerezni a harom tanyeros olcso shimano hajtas kapcsan..
Haverom peldaul utal porgetni, o izombol akar mindenhova feltekerni, az mar mas kerdes, hogy nem igazan jon ossze nekiEverybody lies.
-
dunkel
őstag
válasz jjeahh #95782 üzenetére
Amúgy a spec bringára tervezett nevesebb lámpák szerintem pont a másik véglet, nagyon túl vannak árazva .
Az egyik legfontosabb különbség, hogy a bringás cégek lámpái vezetett fényáramot sugároznak, nem vakítják el a szembe jövő forgalmat (Sigma, Busch&Müller stb.). Nyilván aki esti terepezésre veszi annak erre nincs szüksége, de városba és közútra nem valóak. Veszélyezteted, elvakítod vele a szembejövőket.Hogy valami konkrétat is írjak: Busch & Müller Ixon Core amit használok (köszönet aki mutatta) és mindent tud ami városba kell. 2 üzemmód (látszani és látni) USB töltés, beépített akku, hosszú üzemidő, kis méret, vezetett fényáram, jó felfogatás. Ár/értéke kiváló.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #95851 üzenetére
Az.30 éves koromig nem is hallottam róla.
(#95860) smkb...most megbántottál!
(#95857) trialboj ...én mindig a legolcsóbbat veszem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #95912 üzenetére
Kíváncsi vagyok hogy bírja alattad, én is néztem ezt a modellt, de még mindig nem tudom elhinni hogy a műanyag van olyan jó mint az alu.
Más, Szétszedtem a váltó kábeleket, hogy lecseréljek pár elemet. GYŰLÖLÖM szétszedni a váltót, mikor jól működik. És ez az X7 es sram úgy váltott mint egy álom, most visszaraktam, de nem tűnik olyan jónak, lehet kell egy kis tekerés neki hogy rendesen elhelyezkedjen, de akkor is fura. Legkönnyebb sebességben furán vált, középen jó aztán vége felé megint fura picit.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #95923 üzenetére
Kissé meg szokott hűlni a vér olyankor bennem,hisz óriásit lehet úgy bukni,de eddig szerencsére megúsztam.Legközelebb készítek egy közeli képet róla,igazi patinás darab,már még a Saint marás egy részét is kitapostam belőle.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Örni
senior tag
válasz jjeahh #96098 üzenetére
Nekem megfelel, jó kis óra. A háttérvilágítás és a hőmérő volt nálam kitétel. Persze, ez bevett szokás minden ágazatban, hogy rászitáztatják a logót egy megfelelő termékre aztán jól van.
6030D ja, itt külön funkció a kerékméret beállítás, meg a 12h/24h kijelzés
There's too many men, too many people, making too many problems!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #96096 üzenetére
+Örni...a háttérvilágítás gyorsan megeszi az elemet,melytől aztán anélkül lemerülve,hogy arra figyelmeztetne,elveszíti az összes beállítást,adatot.Na az nálam egyenlő egy kisebb agyvérzéssel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #96098 üzenetére
nem vagyok a kínai beszerzés ellensége (sőt), de a nemrég érkezett km órámban azért eléggé csalódtam. Bogeer márka, és hétvégén vettem észre,hogy hülyeséget mér. gurultam,és 44, meg 9.9 km/h között váltogatott... közelebb tettem a mágnest,de utána is csinálta. és tipikusan kínai baromság (ki más csinál ilyet?!) hogy amikor bekapcsolom, automata módon váltogatja a kijelzett dolgokat, pedig napi számlálón hagyom, amíg meg nem nyomok egy gombot,ezt csinálja. és tök hamar kikapcsol, amíg előkotrom a térképet,már standbyban van,és elindulásnál újból
az csak hab a tortán,hogy kizárólag azért vettem,mert a leírásban szerepelt hogy tud pedálfordulatot mérni - hát nem tud, pedig létezik olyan változat is, részleges refundot kaptam. ezt a típust nem ajánlom
van háttérvilágítása is, bár nekem nem hiányzik.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #96116 üzenetére
Az elemlemerülés kijelzése+az adatok megtartása elemcsere esetén,az automata indulással/leállással együtt nekem három nagyon fontos tulajdonság egy kilométeróránál.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
ShiTmano
aktív tag
válasz jjeahh #96151 üzenetére
Ha alap, közel 20kilós fatbikeot hoz neked a srác, az nem lesz nagy élmény. A gumival lehet elcseszni a fat bike hatást. Az olcsóbbakon 2,5(!) kiló/db külsők vannak. Azt már meg lehet érezni. Egy normálisabb gumi 1,2-1,3kilós. Fat bikenál ezzel lehet igazán tuningolni. Ha pl. Schwalbe Jumbo Jim van rajta, akkor valszeg nem fogsz csalódni. Egyébként vannak olcsóbb, nem sárnehéz gumik is Pl. CST. 1.345gramm.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #96160 üzenetére
Várad 40km-es környékén 320m a legmagasabb pont, mondjuk ha nagyon igyekszem 70-90km alatt össze lehet gereblyézni egy ezrest, de ekkora távon az már nem olyan mókás, szerintem.
Te mutattad ezt a versenyt, követted idén? Nagyon szép helyeken mennek, a videó pont onnan indul, hogy bemutatja végig hegygerincen mennek
Kár hogy brutális távok és szintek vannak, első nap 50 táv 2200 szint, ez talán összejön, de köv nap ki bír még egy hasonlót menni? Idén voltam messze a leg edzettebb, de egy 75km/1000 szint után 3 napig regenerálódtam.
Volt amúgy 1 napos opció is 45/1700, azt talán megcélozom jövőre, ha szép helyen lesz. Amúgy sok külföldi volt, és többen is dicsérték a szervezést, szóval ha valaki komolyabb kihívásra vágyna, itt a lehetőség.A versenyt amúgy meglepő módon egy váradi csapat nyerte, legalább is mindhárom dobogót ők foglalták el valamilyen összesítésben.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #96231 üzenetére
Ilyen a nejemé is,mármint xlc és ilyen szegecses,de bizony nem az igazi.Legalábbis ami a tapadását illeti.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
válasz jjeahh #96234 üzenetére
Igen a kerekített tüskék gondolom, hogy csesszék szét a lábszárad.
Sajnos ma kiderült már törött is pedál, szóval nem elég a tüske cserét próbálni
Shimano saint-ra sok a panasz, hogy szétesik, most nem rizikózok vele (volt aki írta, hogy neki meg tökéletes)
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
pc360
addikt
válasz jjeahh #96234 üzenetére
+ StLui: Azért gömbölyítik, hogy ne szedjék szanaszét a cipőt 1-2 hónap alatt. Meg csontig vájnak a lábszárba is, ha rosszul lépsz. Mindkettő saját tapasztalat. A legömbölyített való az általános használathoz, meg annak, aki szereti a cipőjét.
Az éles peremű tüskék segítenek a tapadásban, persze. De kell hozzá egy erős farmer-anyag legalább a lábra, hogy ne üssék át. Ez különösen igaz a lukas közepűekre! Az kifejezetten veszélyes tud lenni, hiszen vágnak, mint a fene. A cipőnek tuti, hogy hetek alatt meszelnek egy ilyenen, és ajánlott lábszárvédővel alkalmazni, ha egy-egy ugrásnál nem akarsz belekaparni a sípcsontodba, vagy az achilles-inadba.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #96259 üzenetére
Bringán fontosabb, hogy vízálló legyen, mint az, hogy szellőzzön. Főleg mtb-n. De mondom, bringás zoknival ha kilépek a cipőből, akkor is 1-2 perc, és száraz a zokni, tehát előtte sem tocsogott benne a lábam.
Ellenben télen/szélben hideg.Amilyen sárban eltömődik az SPD, ott már a gumikkal és a váltóval is gondod lesz a sár miatt.
StLui: Remélem jövő héten kijutok megnézni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Strezi
őstag
válasz jjeahh #96257 üzenetére
Ezen jól látszik a cipő +pedál, és hogy miért jó túrára ill cipleésre is.
Nekem gyakorlatilag életem első minőségi túracipője a Shimanó egyik alap SPDs modellje voltA korábbi sáros videómból látod, mit bír az SPD. Gyakorlatilag minnél felsőbb kategóriás, annál jobb a sártűrése. De, vannak nem Shimanó rendszerek is belőle. Pl. Crankbrothers, Eggbeater amik kinézetre még sárbiztosabbak.
BMW001: +1
[ Szerkesztve ]
... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #96300 üzenetére
Neked tényleg érdemes volna venni egy kürtöt,vagy amolyan elektromos piezo hangriasztót.Én azt tenném,nem hiszam annak időnkénti megszólaltatásával volna medve mely mégis beléd botlana.Persze esőben,szürkület-hajnal,meg éjjel felejtős az erdőben bóklászni,olyankor aktívabbak a vadak,vagy éppen nem hallanak,éreznek az eső miatt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz jjeahh #96457 üzenetére
"kéne egy úgy fenyképelő már, szal egyiket leváltom "
én a bringákkal vagyok így, kár hogy nem nagyon viszik egyiket se persze azért ez nem egy olyan nagy baj, mert teljesen meg vagyok velük elégedve, az eddigi legjobb bringáim, szóval ez amolyan 'nem tud már mit csinálni jódolgában' csere lenne
(meg persze ha tavaly ősszel kicsit előbb gondolkodok, meg kicsit várok, akkor most ez a cserebere fel se merülne )
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #96452 üzenetére
Ez a bizbasz mire jó? Azt értem, hogy hova kell felrakni, de mi ellen véd?
(#96453) Hasaggymeg: az alacsony kormány a derékcsigolyáidról veszi le a terhet. Ez lehet, akkor, ha sík úton mész, mert így nagyobb súly van a kezeden. Viszont az alacsony kormányt az emelkedők miatt rakják le, ott viszont tolódik hátra a súly, a gerinc viszont hajlik előre. Ettől függetlenül én lennék a legboldogabb, ha tudnál mutatni egy cikket, amiben leírják, hogy így van, amit írtál.
Az ülő munkára +1, az nem jó neki, a fekvés viszont alapból igen, ha egyenesen fekszel. Ellazulnak az izmok és "szétcsúsznak" a csigolyák.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
smkb
őstag
válasz jjeahh #96595 üzenetére
Mérd le tolómérővel őket azonos nyomáson. Eltérő mintázat miatt is érezheted "látványra" szélesebbnek egyiket másikat. Smart Sam amúgy szerintem jobb gumi, mint a Rapid Rob, főleg a 2017-es mintázatú, ami 2018-as verzióban már anyagában is más, Addix keverékes. Jól gurulnak aszfalton, és terepen is egész jók. Nekem van a gravelemen 47*622-ben 2017-es performance, van egy szett 42*622-es még az előző mintázatú, és van egy szett vadiúj 2.25*27.5-es 2018-as Addix keverékes az egyik montimhoz. Én meg vagyok velük elégedve, gravelen nagyon szeretem a 47-es új mintást. Nagyon jól gördül a középső mintának köszönhetően a ballonos terepes létére is, és jól fog a terepen is.
Létezik már belőle 2.6-os is. Ha beférne a Merida villái közé hátra, már fent lenne
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen