- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Computex 2024: Mindenes svéd gamer fejhallgatót otthonra?
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Fotók, videók mobillal
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
ma A bogyószerű kialakítást felváltja a fülből lefelé lógó szár az idei szériában.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Free Play Days 2024 - 25. hét: Crusader Kings III
gp Extraként a Plants vs Zombies: Garden Warfare és a Hell Let Loose párosa is kipróbálható.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Csokicsibesz #149903 üzenetére
Nekem ProRide 598 van, elvileg 7 Nm-nél kattan (bazi nagyot). A Thule ajánl karbon vázakhoz egy saját védőt azt is használom és így nagyon biztosnak tűnik az egész. Az 1500 eurós vázszettem simán merem ezzel szállítani, nem félek hogy baja esik.
Més que un club!
-
inifini
tag
válasz
Csokicsibesz #149897 üzenetére
Én tetőn szállítom (ha nem az autóban) és ott a villát fogja meg, nem a vázat.
-
6030D
Ármester
válasz
Csokicsibesz #150366 üzenetére
Is-is.
Nem komolyabb (sőt), csak ez most olcsó lenne.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Csokicsibesz #150375 üzenetére
Több mindent látsz rajta, nagyobb felületen. A térképes része teljesen jó, annyi, hogy elágazásnál nem szól, arra figyelni kell, de például látni szaggatottan a többi utat is, így többes elágazásnál is ki lehet találni, hogy mondjuk az 5 útból melyik a jó. Pedálfordulat mérő hibátlan, ha a távolságot egyszer már belőtted (mágneses), sebesség szenzort nem próbáltam, az nekem csak görgőzésre kell. Nekem a stucnin van, fura, hogy nagy, de legalább jól olvasható. Érintő képernyős, ami menet közben lenne hátrány (montin), le lehet zárni a képernyőt, és onnantól csak az oldalsó gombbal lépkedsz a funkciók között, a sár, víz, nem zavar bele.
Amiért nem vagyunk barátok: 1: nem párosodik a Huawei P9 Lite telefonnal. Most a Garminnál már írják, hogy ez a mobilgyártónak valami egyéni programozási (?) dolga, belenyúlt a BT szabványba (?... szakszavakhoz nem értek), ezért ott sem garantálják, hogy minden Huawei és Honor mobillal párosodnak a termékek. 2: jelenleg egyetlen laptopommal sem párosodik itthon. Mivel minden adatforgalom csak a Polar Sync-ken keresztül megy (log feltöltés, térkép-, frissítés letöltés), ezért gyakorlatilag van egy km órám, amivel tudok rögzíteni, a beállításait tudom változtatni, de nem tudom feltölteni róla a saját oldalára vagy Stravára (nekem meg ez fontos az edzések miatt). Ráadásul ha rádugom a gépre, nem látni, mint háttértár, tehát a sima gpx vagy fit fájlt se lehet leszedni róla (Bryton tudott ilyet). Polar szervizbe rádugták a saját gépükre, egyből szinkronizált. Az én laptopomon egy Win10 frissítés után hülyült meg, de már több szaki is próbálta megnézni, mi a gond, de sikertelen. Egyszer egy full szűz gépre felraktuk a Sync-et, ott ment. Oké, hogy telepítsem újra az egész gépet, de mi a garancia, hogy pár hónap múlva nem kezdi elölről?
Szóval nagyon jó cucc, csak nekem nem akar megfelelően működni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Csokicsibesz #151447 üzenetére
Szerintem még sort sem kell cserélni, mert elég az áttétel. Ha nem akarsz outi versenyre menni vele, csak edzeni aszfalton, akkor bőven elég, sőt, még hegyre jobb is lesz az áttételed a kisebb tányérok miatt.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz
Csokicsibesz #151447 üzenetére
fujj-fujj, de azért akarom?
nyilván betonon is mennek, a CX sportos szokott lenni (alacsony fejcső, rövid láncvilla, fejcsőszög is talán meredekebb?), tehát egy kifejezetten endurance országútinál lehet hogy sportosabb. A gravel-ciklokrossz összehasonlításokból szokták kihozni, hogy a CX az agresszívebb, a gravel a kényelmes.jjeah: én épp múltkor nem teláltam a latex belsőmön a lyukat, pedig víz alá nyomtam, mégis az egyikkel biztos, hogy történt valami, mert sokkal gyorsabban ereszt a másiknál. Jobban meg nem mertem felfújni, met a latex buborékosodik
(lesz rajt egy emberfejnyi pukli hirtelen)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
cdl
senior tag
válasz
Csokicsibesz #151447 üzenetére
Köszönöm, délután megnézik az állapotát. A hétvégén el is juthat hozzám.
jjaehh. Matt fekete a külseje. Azon egy pici karc is meglátszik, így nem félek tőle.
Kétszer volt a fején az eladónak, kiderül a megnézéskor.
Napfénysüti. Én is teszek egy próbát egy POC Octal-lal, remélem beválik. -
ivana
Ármester
válasz
Csokicsibesz #151792 üzenetére
Igen.
-
6030D
Ármester
válasz
Csokicsibesz #151792 üzenetére
Kb valahol itt lehet az ára, 2016-os, az árukereső szerint 400e Ft volt az új ára. Ennyiért tényleg jó lehet.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
itouchfan
senior tag
válasz
Csokicsibesz #152555 üzenetére
De megjelent a konkurencia, a múltkor általam linkelt superior maratonok, igen hasonló rendszerben, tehát lesz verseny bőven (szerintem).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
6030D
Ármester
válasz
Csokicsibesz #152555 üzenetére
+samujózsi: remélem majd lesz valami hivatalos tájékoztatás a részükről. Egyelőre a MTB Hungary csoportos hozzászólások (egy hete kb) alapján talán kiszállt mellőlük a Speci és így nem éri meg. De bármi lehet.
Nem is a létszám, inkább a helyszín, meg a hangulat (korlátlan ingyen sör!) volt jó. A pálya olyan, amilyen, terepkerékpár versenyre tényleg fura a 40 p aszfaltos emelkedő az elején, de a többi jó.itouchfan: remélem, hogy nem konkurenciák lesznek (elvileg ezt is kommunikálják), mert akkor még több fog megszűnni. Csináljanak sokat, sok helyen, és találják ki, hogy lehet ezt megoldani megfizethető módon. Ha csak tized annyi bringás verseny lesz, mint amennyi futóverseny van most (hiszen bonyolultabb a pályabiztosítás), akkor már elégedettek lehetünk.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
samujózsi
tag
válasz
Csokicsibesz #152590 üzenetére
Nem, ez annak a része, hogy mennyi retardált barom és/vagy másokat semmibe vevő alak szaladgál az utakon.
Fikázás az lenne, ha ezt rólad mondanám ismeretlenül.
A konkrét tapasztalatok közzététele nem az.Ui: lehet, nehéz észrevenni, ezzel pl próbálom felhívni a figyelmet, hogy ha városban jársz ilyen csodalàmpàval, akkor gondolj arra is, hogy általában szemből is jönnek és nem biztos, hogy örülni fog ha a pofájába villogsz vele.
[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
6030D
Ármester
válasz
Csokicsibesz #152612 üzenetére
Valahol beszélgettek róla (talán a bm fórumon), hogy ennek kicsi a valószínűsége, legalább is a GX szintig biztos nem csúszik le. Mint ahogy a Di2 is megállt az XT-nél és az sem elterjedt. Annyi öröm van benne, hogy nem olyan érzékeny, hogy mindenből a fullost kell venni, van aki GX sorral meg lánccal használja. Persze új, meg most high tech, de majd csak alakul.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Csokicsibesz #152668 üzenetére
Az r2-n 744.
Amúgy a Fact sheet-nél azt írja, hogy akksival, de Strezi videója óta én is mindig ezt nézem először, hogy van-e.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Csokicsibesz #152676 üzenetére
Első körben egyeztetnék a webshoppal, adják-e hozzá. Azért ilyen vásárlóval biztos szívesen beszélgetnek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
Csokicsibesz #155838 üzenetére
Ott a plecsni, a versenykiírás meg javították, és a február végi dátum szerepel benne.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
itouchfan
senior tag
válasz
Csokicsibesz #155838 üzenetére
Igen.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Csokicsibesz #156920 üzenetére
Hát kinek mi, én valahogy csak a hátrányait látom ennek a cangának. Tetszik ahogy kinéz, de ha trail-t akarnék, akkor nagyobb rugóút kéne, ha xc-t, akkor meg kisebb súly, szal szinte bármelyik trail-xc fullyt jobban elfogadnám hasonló árban. Pl. ha az 5-6000 dolláros 13 kilós verziót vesszük, ez a trail is annyit nyom 140/130 rugóúttal, ha jól látom 36-os becsúszókkal, ez az xc meg 3 kilóval könnyebb és kétlem, hogy rosszabbak lennének, de simán lehet nincs igazam
.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
arn
félisten
válasz
Csokicsibesz #156943 üzenetére
az ujabb xc ossztelosokon altalaban merev a hatso haromszog, forgaspont nelkul. tehat kicsit a haromszog csillapit, jobban meg a tag.
https://www.youtube.com/watch?v=O8Xt83KTtcg&feature=youtu.be
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
6030D
Ármester
válasz
Csokicsibesz #157221 üzenetére
Üdvözöllek a hétvégente 3+4 órát tekerünk csoportban.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Csokicsibesz #157224 üzenetére
Nézd a jó oldalát. Én tekerek, de a formám csak egyre szarabb, te legalább semmit nem teszel érte és mégis ugyanott tartasz
.
Amúgy még egy rövid kör és idén nekem megvan végre az 1000km táv/10.000m szint... remélem szezonkezdésre az átlagom is javul valamennyit.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Csokicsibesz #157396 üzenetére
Sokat kell még tanulnom
. Na de mindegy, túl drága ez az 1x-re váltás ahhoz, hogy nekem megérje erre a bringára.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Csokicsibesz #157524 üzenetére
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz
Csokicsibesz #157524 üzenetére
Fél2 fenyőgyöngye? Múltkor mutatott az egyik ismerős egy jó kis singletrailt, ami egyáltalán nem volt saras hasonló idő után.
https://barbieripnk.hu/
-
válasz
Csokicsibesz #157524 üzenetére
Tegnap vegyes volt a terep, rossz inkább ott volt, ahol már össze járkálták az utakat. Amerre pedig úgy emlékszem, hogy saras terület szokott lenni, arra nem is mentem. Összességében szerintem nem vészes, mára biztos javult is valamennyit.
-
Toobee
veterán
válasz
Csokicsibesz #157545 üzenetére
Mi is jót mentünk. Minimális sár, meg a Yoko is járható volt.
https://barbieripnk.hu/
-
válasz
Csokicsibesz #157822 üzenetére
akkor ne vitatkozz
amit mondtam azt megerősítette itthon a kormányhivatalból (a megszüntetett Fogyasztóvédelmi Hivatal utódja) érkező információ.
a módosítás jelentős mértékűnek számít, és ezzel a módosítással a termék gyártójává válsz. tudom mi a különbség a jótállás a kellékszavatosság és a termékszavatosság között@Somatom: ez olyan, mint az autók chiptuningja, azt sem veszi észre a márkaszerviz. aztán amikor baj van, mert a BMW leég az autópálya mellett, akkor kiderül, hogy hoppá chippelve volt, és a gyártó egyből mereven zárkózik el az összes kártérítéstől, még akkor is, ha a módosított motorvezérlő egyértelműen nem okozhatta a leégést - ráadásul a több leégés egyértelműen bizonyítja, hogy mi miatt is gyullad ki valójában az autó.... szóval ha baj van, akkor nagy baj lesz.
persze mindenkinek saját felelőssége, csak gondoltam megemlítem, mert fontos lehet.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
Csokicsibesz #158062 üzenetére
az nagyon durva, hogy a kisker forgalom 80%-a nyugdíjasok által történő pánikreakció
úgy rajzanak a boltba, mintha nem lenne holnap, közben meg pont miattuk van a legtöbb korlátozás. azt, hogy social distancing pont annyit mond nekik, mint a paksi atomerőmű hűtőblokkjainak szivattyújához tartozó használati útmutató már nem is említem...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
6030D
Ármester
válasz
Csokicsibesz #158062 üzenetére
Haverom kiszállítós menüztető konyhán dolgozik. Nem úgy tűnik, mintha az emberek nekiálltak volna főzni, kb mindenki rendel.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
itouchfan
senior tag
válasz
Csokicsibesz #158773 üzenetére
Köszi. Igen, HHH lenne a cél, outival. Egyszer már voltam montival az Árpád kilátó felől, de akkor a szépvölgyi dűlőn keresztül mentem. Most is sztem Hűvösvölgy felől, a Csatárka utca felől jönnék fel, csak a HHH után meg lemennek a Margit szigetre körözni kicsit, hogy aztán egy jó kis János hegygel koronázzam meg az edzést (1000+ m szint a cél). :D
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
6030D
Ármester
válasz
Csokicsibesz #158875 üzenetére
Nincs rajta valami gyártáskód, hogy mikori a gumi?
A Conti egyébként pont az izzadós fajta, az egyik ismerősnek a CrossKing folyamatosan nedves foltos az oldalán meg a futófelületen. Ami érdekes, hogy nyomást viszont nem veszít.Más: a Potenza az Shimanonál minek felel meg?
Homeoffice: 2 éves, de jó. A Sapkás
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz
Csokicsibesz #159237 üzenetére
ha a Shimano a példa, akkor ne felejtsük ki, hogy RT6xxx-ig nem lehet őket fémes, csak műgyantás pofával használni (nincsenek síkba köszörülve - valószínűleg egyébként azért, mert olyan az alapanyag, hogy vagy nem lehet, vagy nem éri meg)
de egyébként igazat adok, én az egyik saját bringámon is SM-RT76-ot használok az M365-ös fék mellé, utángyártott fémes fékpofával (RWD Brakes)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
6030D
Ármester
válasz
Csokicsibesz #160059 üzenetére
itouchfan: Menj el a Kisalföldre, Alföldre, vagy a Balaton déli vidékére tekeregni. Ott jó lehet a gravel, minden csupa homok, meg föld. Ha Bp-en akarsz tekerni, nyilván akkor neked nem kell ilyen, nekem sem.
Mielőtt Imike felhozná: nem, nekem sem kellene gravel, én is inkább mennék egy 29"-lal. Full merev, full karbon, 2,25-ös gumi. Még könnyebb is lehetne, mint a gravelek. (annyira nem esik jól kimondani, hogy grevölök...)
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
madmike
őstag
válasz
Csokicsibesz #160205 üzenetére
Tudom,hogy nem a legjobb navigáció egy ilyen computer. Viszont egy túránál kényelmesnek gondolom,hogy csak lepillantok és látom,hogy melyik ösvénynél kell egy balost dobnom. A telefont vagy térképet elővenni megállással jár,macera.
6030D: a Polar eddig nem került képbe, de ahogy nézem újonan jóval több,használtat meg nem találok hirtelen
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
szabop27
csendes tag
válasz
Csokicsibesz #160205 üzenetére
Garmin Edge 820-at használok, maximálisan meg vagyok a navigációs képességeivel elégedve. Színes kijelző, nagy navigációs nyilak, hangjelzéssel is figyelmeztet elágazás előtt, ismer minden ösvényt, ha véletlen/direkt letérnél az előre eltervezett útról, újratervezéssel vissza tud navigálni az eredeti útvonalra.
-
atti29
tag
válasz
Csokicsibesz #160210 üzenetére
Használtan már 50-60 ezerért kapsz Edge 820-at(volt Bikemag aprón most is egy,el is vitték),volt 65 ezerért Edge 1000 is(azonnal el is vitték ezt is)Edge 810 40 ezerért van most is egy
GPS + sebesség, pedálfordulat és pulzusmérővel. -
cousin333
addikt
válasz
Csokicsibesz #160205 üzenetére
Egyetértek. Nekem ugyan csak a Bryton 310 van, ami nem tud navigálni de abból kiindulva, hogy a kijelzett sebesség egy fákkal szegélyezett szakaszon is hajlamos jelentősen megváltozni, annak ellenére, hogy egyenletes tempóban tekerek (országúton), nem nagyon bíznék meg benne. Úgyhogy nekem is marad a telefon. Mivel általában ismert környéken tekerek országútival ezért ez nem gond, de terepen sűrűn elő kéne venni, az már problémásabb, hiszen az út itt általában messze nem olyan egyértelmű. Esetleg egy okosóra jöhetne még szóba (kézen, vagy kormányra szerelve).
Őszintén szólva úgy vagyok vele, hogy kár volt lecserélnem a régi Cateye-t. Talán egy egyszerű, jobbfajta wireless óra, esetleg valami Bluetooth telefonos kapcsolattal, meg pedálfordulat-mérővel, de nagy, kontrasztos kijelzővel jobb lett volna. A telefon úgyis mindig nálam van, az rögzít, meg tudok telefonálni, ha valami van, szóval a Bryton csak felesleges duplikátum.
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
-
Tothgera30
Ármester
válasz
Csokicsibesz #160428 üzenetére
Komplett új általában olcsóbb, ha nincsennek egyedi igények.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Csokicsibesz #160428 üzenetére
Mostanában mindenki esik? Lehet ez valami vudu
. Egy ismerősöm is most tette tönkre a kereket egy kisebb ugrással. Nagyon remélem, hogy én idén megúszom, sajnos eddig egyik évben sem sikerült
.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz
Csokicsibesz #160428 üzenetére
Mondtam, hogy a legjobbakkal is megesik. Jobbulást neked is. Reggel voltam megint a kórházban, megnézték a sebet, rendben van. A kórház is, nincs senki, ellenben ellenőrzés és szabályok vannak.
Neked már boostos kell? Abból a fórumtárs árul egy jó DT szettet.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bardi
aktív tag
-
6030D
Ármester
válasz
Csokicsibesz #160445 üzenetére
Amúgy mit csináltál, hogy kuka a felni? Azzal kaptál el valamit, vagy ráestél?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bardi
aktív tag
válasz
Csokicsibesz #160445 üzenetére
Hát ez egy 30as biztos van, és akkor már tényleg lehet megéri lecserélni a kónuszos agyat egy ipari csapágyasra. Nekem a DT küllőket anyával 200/db áron adták, sima fémszínű.
'92 Honda VFR 750
-
Kempetlen
tag
válasz
Csokicsibesz #160445 üzenetére
Ha egyszer a felni kuka, akkor azok a küllők is valószínűleg kukázandók. Ha már újrafűzés kell, akkor nincs értelme kinyúlt, esetleg eleve vacak küllőkkel szórakozni. Vegyél normális DT-t! Sokkal tovább fogja bírni. Amúgy is esélyes, hogy más méretezés kell egy másik típusú felnihez.
Mekkora méretről van amúgy szó (26 / 29"), és mi a felhasználási kör, és hány kilóval használod?
egyelőre, 'n' nélkül
[ Szerkesztve ]
-
Kempetlen
tag
válasz
Csokicsibesz #160451 üzenetére
Hogy mit csináltál a PR-ral?
Nem kerékre gondoltam, hanem küllőre. Abból alap, hogy terepezéshez, avagy 100 kg fölött DT-vel fűzöd a kerekeket – bármilyen felnit is válassz. De a lényeg, hogy egy széttört kerékből semmiképp sem mentünk küllőket. Ha új szettet veszel, akkor nem téma persze.
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz
Csokicsibesz #160451 üzenetére
Ha az agy nem sérült, azon nem gondolkoztál, hogy veszel egy felnit, és te befűzöd?
Nekem most van két 26-os felnim, amit szerintem már soha nem fogok tudni eladni, szerintem majd keresek hozzá valami lepukkant agyat, és megpróbálom megcsinálni.
Persze ami most van a bicikliben, azt fűzetettem, biztos ami biztos.'92 Honda VFR 750
-
6030D
Ármester
válasz
Csokicsibesz #160473 üzenetére
Mi lett, Fulcrum? Melyik?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Csokicsibesz #160473 üzenetére
Nem bántasz meg,csak rossz tapasztalatom van vele,itt meg már ketten is használunk (ilyen,meg olyan reteszelőst is) Mavicot. Kíváncsi vagyok milyen,majd írj róla.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz
Csokicsibesz #160475 üzenetére
Csapágyaknak nézz utána, mi van benne és figyeld, hogy ha valahol jó áron van, akkor kell venni. Mert amúgy nem olcsók. Milyen felni volt a gyári? Merida/Alexrims vagy Dt?
Hasaggymeg: szerintem neki CL tárcsa volt fent, így azt is kellett volna venni a Mavic mellé.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
Csokicsibesz #160686 üzenetére
Köszi!
A jó műhelyeknek eddig is sok munkájuk volt, ezután is sok lesz.
Biztos többen pattannak most bringára, de amint vége a vírus parának, minden vissza áll a régi kerékvágásba, ebben biztos vagyok. Budapesten vírus nélkül is rengetegen bringáznak, legalább is abban a szervizben ahol dolgozom, Budapesten, gyakorlatilag szezon elejétől a végéig folyamatosan bent van 30-40db kerékpár ami szervizre vár éppen. Még télen sem áll meg a dolog, csak mérséklődik. Ez a vírustól teljesen függetlenül is így volt.
[ Szerkesztve ]