Hirdetés
Hirdetés
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
ma Nem tesz csodát az aktív zajzárral is elérhető AirPods 4, de úgy szól, mint egy AirPods és tompítja a zajokat.
-
John Cena hangján is beszél a Meta AI
it John Cena beszél? Nem, csak a Meta AI-alapú chatbotja. De sok más híresség hangján is meg tud szólalni a jövőben.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
-
J.C.G.
aktív tag
válasz SpaceJam #205253 üzenetére
Ezt használom én is télen és -4 fokig nekem bevált mivel a vérkeringés miatt jut elég hő az ujjaimba. Talán egyedül a hüvelykujj az ami fázik benne egy kicsit.
A méretezése viszont eléggé elbaxot, XL kellett nekem, holott 8,5-9lenne a méretem. Pont most akarok venni egy újat mivel eltűnt a fél pár. -
Ringman
nagyúr
válasz SpaceJam #205256 üzenetére
nekem is van ilyen kesztyűm, jó (és jól is néz ki) és kis helyen elfér, de nálam az 5-6 fok is meredek ebben (fázós a kezem), váltok vastagabbra.
iphone se2 meg eddig nálam bármelyik kesztyűben használhatatlan.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
gergo5991
őstag
válasz SpaceJam #205256 üzenetére
na sikerült megvenni a decathlonos kesztyüt, majd tesztelem ha megyek melóba a héten, de egyenlőre nekem jónak tűnik, mármint kényelmes, nem zavaróan vastag, és jó fogni benne a kormányt. Ha nagyon hideg lenne jobban eltudom képzelni egy szélterelő felhelyezését a kormányra mint amilyen a motorokon is van decathlonos online méretkalkulátor szerint M es kellett nekem, de az M-es olyan szúk volt ogy az 5 ujjam mint amikor körmöst adnak úgy összetéve 2 centi mélyen ha bele ment a kesztyübe, végül a 2xl-es lett a befutó..
amúgy már a túra topikban emlitettem, de a zalando webshop ugytudom 2022 ben jön magyarországra, érdemes lesz sasolni, mert nálunk az éven ahogy megnyilt szlovákiában volt 1 hétig tartó akció ami úgy nézett ki hogy : hetfo 60% minden sport cuccra, kedden 60% minden cipőre, szerdán 60% minden ruhára és igy tovább. Nagyon jó és márkás cuccok vannak, bár a sport cuccokrol pont sikerült lecsúsznom pedig tervben volt valamilyen gore-tex-es túra kabát. Végül csak egy timberland cipőre sikerült beruháznom 140 eurórol 55 ért vihettem ingyen postával. Szkeptikus voltam ezért a cipőt le is kérdeztem a timberland hamisitási osztányon (van ilyen, nem nevet ) és full eredeti.
-
addikt
válasz SpaceJam #205285 üzenetére
Néztem S/M illetve M/L van, mindenképp a nagyobb kell még átlagos testalkattal is, amúgy arra panaszkodnak pl bike24-en, hogy a megadott méret az nem annyi amennyi, hanem kisebb.
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz SpaceJam #205396 üzenetére
Ebben nincs rugó, beállítod, majd meghúzod a rögzítőcsavart.
Maximum1...jóféle az a láncbontó, van rajta még kapocs is feszmentesíteni a bontandó szemeket. ...ami a láncfeszítőn vezetett láncot illeti, minimum furcsa. ...ééés, mégis igaza volt a szerelődnek. Ha nen tudod eléggé megfeszíteni felfelé, akkor kell alul vezetni a láncot...besz@rás.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz SpaceJam #205408 üzenetére
Kabátos, vastag kesztyűs napok. [kép] [kép] ...egyébként rendes a Cube, a takony csíkokat előre rárajzolta a stucnira, kormányra, ne is legyen feltűnő később mikor az igazi is ráfagy.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
nagyúr
válasz SpaceJam #205445 üzenetére
Hallássérültek érzékenyebbek a vibrációkra, rezgésekre, szóval őket még jobban fogja zavarni, még ha a hangját nem is hallják (halljuk). Egy csomó dolog van, amit a zsigereimben érzek, pedig nem hallom, mások meg a hangjától őrülnek meg.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
Ringman
nagyúr
válasz SpaceJam #205462 üzenetére
ja, a rövid ujjúra gondoltam, erre, ezt néztem már korábban "általános" használatra: [link]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
padzso
tag
válasz SpaceJam #205472 üzenetére
Hát pedig ez gyári beállítás, ahogy néztem, többet nem enged. A 105-ös nyergek mellé valahol spórolni kellett.
#205474rétisün
Nem vagy sokkal magasabb, 187 cm, szóval ezek szerint mégsem rossz, csak egy kicsit más.
Amúgy hegyről lefelé nagyobb önbizalmat ad, bár a nemtárcsával sem volt gondom. Bár aztán az almát a körtével hasonlítom, ez az első tárcsás szárnypróbálgatásom, szóval persze, hogy jócskán eltér. -
Runner_fxr
Ármester
válasz SpaceJam #205445 üzenetére
Nem feltétlen hallod, ha folyamatosan hozzáér és nem ütemes, simán előfordulhat, hogy tekerés közben nem hallod, csak látod ha megnézed közelről vagy amikor épp megforgatod a kereket és csend van.
#205451 flash-
Shimano-nál is előfordulhat egy lomha dugattyú, ami megnehezíti a beállítást, de ritka mint a fehér holló. Inkább levegős lehetett a rendszer, talán azért nem tudtad rendesen beállítani.
Fékhatás meg múlik a fékbetéten és tárcsán is.Milyen olaj került az M6000-be? Találkoztam már olyan gyenge minőségű ásványi olajjal, amitől lomhább lett a fék. Shimano gyárit vagy Motorex ásványit érdemes használni.
#205452 sebgutkopf
Pont ez a lényeg, hogy nem vagyunk profi versenyzők, teljesen mások azok az igények. Nekem még soha nem volt gondom a shimano adagolásával, soha nem éreztem azt, hogy túl sok lenne és emiatt elestem volna vagy bármi hasonló. Nyilván én ezt szoktam meg, de ugyan így van vele még sok ismerősöm, persze lehet extrém körülmények között kijön a különbség, hogy egy sram code mondjuk jobban adagolható, nem tudom, nekem tökéletesen elég amit egy shimano felső kategóriás fék tud nyújtani, nincs bennem hiányérzet.Az új SLX/XT fékkarja jobb lett mint a Zee/Saint féké, már emiatt is ezt választanám. Extrém körülmények között itt is lehet kijön a különbség, hogy a Saint nyereg többet bír, de én pl az új 4 dugattyús SLX-et konkrétan erősebbnek érzem mint a Zee-t. XT/Saint esetében kb egál, de valahogy jobb a fékezés érzete XT-vel és nem csak a merevebb fékkar miatt.
Profi DH-s arcok nyilván ritkábban nyúlnak a fékhez mint a hobbisták, de ha fékeznek, akkor viszont sokkal durvábbat, már csak a jóval nagyobb tempó miatt is.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
parandroid
nagyúr
válasz SpaceJam #205541 üzenetére
A trekking az a nyugdíjasoknak a hétvégi kirándulós gépe, az arról is szól. Csomagtartó, sárvédő, kiskosár a kutyusnak, lámpa, kitámasztó, rugós nyereg, meg a többi. Mivel többsége úgysem ért hozzá, ezért általában a legszarabb, de még vállalható alkatrészekből (lásd a suntour telók dominanciáját). Persze arra a flehasználásra ez is elég.
Ne is mondd, nejemnek most keresek valami ilyet, ami még vállalható lenne, ráadásul elektromosat. [ sóhajt ]
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz SpaceJam #205545 üzenetére
Először én is furcsán néztem ezekre a bringákra, de van egy létező igény erre a kategóriára. Sokan vannak akiknek a mtb a kényelmes, mert az elmegy kb mindenhol, de ugyanakkor szüksége van a trekking komfortjára is, mint normális sárvédők, és masszív csomagtartó, kitámasztó. Ezekkel a bringákkal nyilván nem a durvább traileket veszik célba, de könnyedén és biztonságosan át lehet vágni vele egy erdőn, a normálisabb turista útvonalakon. Amíg ez nem létezett, sokszor komoly fejtörést okozott a sárvédő és csomagtartó felszerelése, vagy fel sem lehetett rá szerelni. Nekem sem kéne ilyen bringa, de megértem azt akinek egy mindenes gépe van és egy ilyet szeretne.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #205600 üzenetére
Ezt persze főleg MPowerPH-nak címeztem...
Nem az ebike miatt kéne valakit a szakadékba rúgni. Ez ugyanakkora gyökérség, mint amikor a motorosokat egy kalap alatt szidja valaki, és utána még megpróbálja megmagyarázni azt is, hogy miért hülyeség motorozni...
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
parandroid
nagyúr
válasz SpaceJam #205600 üzenetére
Az összes érveddel egyetértek, kivéve az edzőset. Ha valaki edzeni akar, ott kurta nehezen megideologizálható az ebike. Ez olyan, mint a fekvenyomás emelőgéppel. Jó, persze, neked is kell nyomnod, de ha a gép segít, akkor megy a 100 kiló is, nemcsak az 50. És ha 2x akkora szetteket csinálsz, akkor ugyanolyan edzés, mint ha csak te tolnád ki.
Az élmény, hogy többet mentél aznap, több hegyet másztál, hogy átsegített a túra holtpontján, hogy meló után fáradtan ne kelljen még egyedül mászni, ezek mind legitim érvek. Ha egyszer olyan helyen leszünk, valószínű, hogy én is bérelek egyet, mondjuk egy sok szintes kiránduláshoz az Alpokban, vagy ilyesmi, de amúgy engem teljesen hidegen hagy a motor. Pedig telne rám, szóval nem az irigység beszél belőlem. Ugyanakkor páromnak most veszünk egyet, mert őt meg az edzés része hagyja hidegen (helyette fut, túl van pár maratonon), mozogni, kirándulni, bicajjal járni mindenhova autó helyett viszont szeret.
Ja, a másik, amit nagyon fontosnak tartok, hogy ha ez kell ahhoz, hogy valaki felkeljen a kanapéról, és kimozduljon, akkor már megérte megvenni. Minden kis mozgás, meg szabad levegő jobb a tévé előtt tespedésnél, szóval vegyenek csak minél többen ebike-ot, ha már hagyományos bicajt nem vennének, mert az túl fárasztó. Na, ők azok, akik egy ebike-kal is pont egészségesen el fognak fáradni, és nekik még edzésértéke is lesz (lefogyni nem ettől fog, de legalább átmozgatja, a keringésnek, a mozgásszerveknek, mindennek jót tesz).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #205605 üzenetére
Amúgy szerintem azt nem tudják sokan, akik az ebike ellen ágállnak mindenféle nyomi indokkal, hogy a normális elektromos bringák nem egyenlőek az elektromos robogókkal. Nem úgy működik, hogy megcsavarod a gázkart és mész. Ugyanúgy tekerni kell, csak rásegít. Az, hogy mennyire tekered, a sima bringán is rajtad múlik, csak a végsebesség más.
Mondja nekem ezek közül bármelyik azt komoly arccal, hogy nem fogadna el egy kis boost-ot néha a bringájába, ha azon semmi más nem változna. Hisz erre haladunk... Na ugye!
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
parandroid
nagyúr
válasz SpaceJam #205605 üzenetére
Jó, 10 kilóval is el lehet tinglitanglizni a fekvenyomó padon, az még kevesebb edzés, mintha a 100 kilókat nyomnád folyamatosan a kitológéppel.
Értem én az érvet, de ahhoz hogy ugyanazt az edzésintenzitást elérd, ahhoz nem pedelec kell, hanem belefektetett energia. Mire ugyanannyi kalóriát elégetsz (illetve wattot kitolsz), addig a rásegítéssel nyilván messzebbre, magasabbra jutsz, de ugyanúgy kikészülsz. Ez pont az élményfaktorról szól, ahogy írtuk. Hogy te jobban érzed magad, mert feljutottál egy nagyobb hegyre (vagy többre, vagy többször, vagy csak gyorsabban), de edzettebb nem leszel tőle: ha jól csináltad, kevésbé edzett sem. De hozzáadott értéke akkor is csak élményügyileg van.
Ott van pl az everesting, ami most nagy divat lett országútisoknál… Meg lehet csinálni kétszer is, 50% rásegítéssel, nyilván. Ugyanolyan edzés lesz, mintha egyszer csináltad volna meg magadtól, ugyanannyi watt, ugyanannyi elégetett kalória. De minek???
MTB az más, ahol hozzájön az, hogy tekersz felfelé az erdőben, vagy a magas hegyekben az ösvényen, ott időnként másra is elmegy az energia, nemcsak az előre haladásra, meg sokkal nagyobb az élményfaktor hatása is, de megint ide lyukadtunk ki…
Nem a pedelec ellen vagyok, tök hasznos dolog, és persze, lehet vele ugyanúgy edzeni, mint rásegítés nélkül, de aki ezt veszi, az nem edzeni veszi, hanem azért a pluszért, amit nyújtani tud, miközben edzel.
A másik oldalon meg ott a görgő, ami a kerékpározás minden örömét elveszi, és marad a nyers, monoton, lélekölő edzés. Na, akinek ez kell, az meg azt veszi. Persze, tudom, görgőn is el lehet tinglitanglizni 100 wattal, miközben egy kemény pedeleces saját erőből kitol 250 wattot a motor 250 wattja mellé.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz SpaceJam #205606 üzenetére
“Mondja nekem ezek közül bármelyik azt komoly arccal, hogy nem fogadna el egy kis boost-ot néha a bringájába, ha azon semmi más nem változna. Hisz erre haladunk... Na ugye!”
Teljesen komoly arccal: nem szeretnék rásegítést a bringámba. Alkalomadtán, ha úgy adódik, ki fogom próbálni, mondjuk egy napom van egy hegyet körbetúrázni, arra bérelek egy pedelecet. De otthonra, saját bicajnak nem kéne. Én ha kimegyek tekerni, azt akarom látni, hogy én mit tudok (tényleg egyedül a fenti, különleges eset lehet kivétel). Ha eléhezek, ha kikészülök, akkor is a saját határaimat akarom megismerni. Megvannak a saját köreim, tudom, hogy ha adott irányból fúj a szél, akkor mennyire fog visszafogni, hogy melyik emelkedőn kb mit tudok, hogy melyik hosszú egyenest szoktam lesprintelni, és annak mennyinek kell lenni kb… Most hogy ebbe a motor is besegítsen, az engem teljesen hidegen hagy. Munkába járásnál meg nekem az a 9 km szerencsére nem oszt, nem szoroz, főleg, hogy szinte sík az egész.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz SpaceJam #205609 üzenetére
De ne keverjük ide a közlekedést: az teljesen egyértelmű, hogy ha közlekedni akarsz, akkor az ebike rengeteget segít. De az edzésed ettől nem lesz hatékonyabb, csak gyorsabban megvagy vele, illetve mire ugyanazt az edzést letudtad (mondjuk 200 watt egy órán keresztül), addigra messzebbre jutottál. De ez edzéshatékonyság szempontjából nem tényező.
Ismétlem, mert hajlamos vagy elsiklani felette, és kezd uncsi lenni negyedszer is leírni: elfogadom, hogy ugyanolyan intenzív edzést lehet csinálni pedeleccel, mint anélkül, de ehhez nem kell pedelec. A pedelec ahhoz kell, hogy ugyanaz a személy ugyanazzal az intenzitással, ugyanannyi idő alatt messzebbre, magasabbra jusson. Ebben sincs semmi rossz, szóval nem értem, hogy miért a sértődés mindig, akikor erre rámutat valaki…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz SpaceJam #205614 üzenetére
Dehogyis, ebben semmi vita nem volt. Most írom le ötödször, hogy ugyanolyan hatékonyan lehet edzeni pedeleccel, mint rásegítés nélkül. De azt a sokezer eurót, amivel egy pedelec többe kerül, mint ugyanaz a szint rásegítés nélkül, azt nem azért adod ki, hogy ugyanolyan hatékonysággal edzhess, hanem a járulékos előnyei miatt (előbb odaérsz, nagyobb távot teszel meg, több helyre eljutsz). Ezért visszás kicsit a pedelec melletti érvnek felhozni az edzéshatékonyságot.
Szerk.: Nem tudom, mi volt ebben a hozzászólásban, de amikor elkezdtem írni a választ, nem így nézett ki.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
flash-
veterán
válasz SpaceJam #205600 üzenetére
én nem állok bele az ebike vs nem ebike témába, mindenki azt vesz amit akar, és mivel nem próbáltam nem is tudok róla véleményt alkotni, csak azt mondtam fentebb hogy edzésre mér vegyen valaki ebike-ot ha túlsúlyos, mikor túlsúllyal is lehet megtekerni egy bringát legyen az akár 20kilós trekking 20% emelkedőn?
edezettséget olcsóbb géppel is el lehet érni, ha most ezt olyan valaki olvassa aki túlsúlyos és azt fogja mondani, hogy ebike-ra nincs pénzem, rendes kerékpárt meg akkor nem fog venni igy hagyja is az egészet a francba és nem fog bringázni..(mint pl egyik kollégám, ő nem fog gyúrni mert nincs pénze vitaminra meg fehérjeporra,kreatinra,beta alaninra, ctirullinra,edzés előtti bedurrantóra,stb..ez kb az a szint..mintha azon múlna,sőt,,3000% B vitamin senkinek sem kell, káros is,de akár még az 1000mg c vitamin is mint a feleségemnek akinek lila foltjai lettek tőle)
110 kilósan is lehet mászni bármit,én 11-28 al túlsúlyosan is megmászom itthon a dombokat, max lassabban, de legalább nem költöttem el csilliárdokat gépre,ettől még aki akarja vegye ,biztos fun pulzusom meg nem attól fog feljebb menni, nem magasabb,nálam pl ugyanannyi, csak kisebb teljesítményt(sebességet) birok túlsúlyosan..[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz SpaceJam #205790 üzenetére
Árkategóriától függ, nekem egy ilyen van, ez 25k környékén kapható
Mondjuk teljesen elégedett nem vagyok vele, mert a kulcslyuk szabadon van, így a por, víz simán belemegy
Meg időnként valami elmozdul a zárban, és olyankor nem lehet teljesen betolni a kulcsot, így persze kinyitni sem, és akkor jön az óvatos kocogtatás, billegtetés.
[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz SpaceJam #205795 üzenetére
Mibű van az a zár, Balaton szelet?
Más... Zasszonyt megsztrávásítottam és kezdi a Polar Flowról feltölteni menetjeit... ötnél tart és van eddig... ööö... 3 QOM-ja! 5 ből 3!🤪 Égek mint a Reichstag! 😵😆😆😆
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz SpaceJam #205805 üzenetére
szerintem a befogási ponttól a nyeregpálca síkjáig mért érték a stack height (de nem vagyok benne 100%-ig biztos)
rákeresve itt vannak a thudbuster értékei és ott "max extensiont" írnak: [link]
az LT az többet rugózik. a "csőhosszba" az elasztomerrugós szakasz is beleértendő
rosebikes-nál 160€ körüli árra emlékszem.
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Ringman
nagyúr
válasz SpaceJam #205807 üzenetére
a hirdetett cane creek pontos generációját passzolom, google képkeresés segíthet
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz SpaceJam #205852 üzenetére
Nekem a régi, sima 15 van de az egyszer kérdi a legelején (és jól is teszi, mert van mikor elfelejtem elindítani ) rec?, aztán ha elindítottam addig megy amíg vagy megállítom, vagy lemerül...ja és itt is alsó 2 gomb egyszerre a reboot.
#205856evilskati...ezt nem tudom értelmezni Mi az, hogy train & riders?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz SpaceJam #205877 üzenetére
Én azért a reccsenésért vásároltam végül nyomatékkulcsot...gondoltam megúszom nélküle, de a Cube olyan sz@r gyorszárakat ad a nyereghez, hogy nem lehetett azzal megtépni eléggé így aztán akkorákat reccsent, hogy majd szívbajt kaptam nehogy törjön...majd vettem egy ilyent, nyomatékra húztam pasztával és láss csodát, csend van.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz SpaceJam #205893 üzenetére
Előző Cube-ommal évekig nyűglődtem ugyanezért és nem jutott eszembe cseréljem le azt a sz@rt...mert féltem, hogy akkor már kulccsal macera lesz állítani ha recseg... miközben jó bilinccsel tulajdonképp már nem is recsegett volna. Azt kérdeztem tőlünk azzal hogyan alkalmazkodjak a karbonhoz előírt nyomatékboz mire azt mondták annyira húzzam meg, hogy maradjon meg a nyoma a tenyeremen. 😳😵
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz SpaceJam #205877 üzenetére
nem igazán fejleszteni akarok (bár egy könnyebb kerékszett esélyes ) inkább csak csúnya a túl hosszú bovden és fékcső. eddig csak egy hosszab nyeregcső lett a bringához, meg Sram Centerline tárcsák, csak mert az tetszik
még így is messze ez a bringám áll a legközelebb a gyári állapotához, az összes többin
majdnemelég sok minden cserélődött nálam ízlés szerint.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BMW topik
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Asztalos klub
- PlayStation 5
- Okos Otthon / Smart Home
- Akciókamerák
- Politika
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen