- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- iOS alkalmazások
- Mobil flották
- iPhone topik
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz
FireKeeper #256645 üzenetére
nekem 350-essel szerelt hátsó kerekem van, szerintem nem hangos élőben. de lehet ezt csak jobban bezsírozták a gyárban.
-
Ringman
nagyúr
válasz
FireKeeper #256692 üzenetére
2021 telén vettem egy cr1600-as keréktszettet, abban ilyen az agy:
-
stickermajom
addikt
válasz
FireKeeper #256692 üzenetére
Vegyél hozzá kitet: [link]
-
stickermajom
addikt
válasz
FireKeeper #256699 üzenetére
Én 54T-re cseréltem a 18T-t, ha aktuális lesz megalkuszunk rá.
-
ReFleXx
addikt
válasz
FireKeeper #257021 üzenetére
festek javitostift mint a kocsik eseten mukodhet
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Ringman
nagyúr
válasz
FireKeeper #258358 üzenetére
46/29 and 48/31, each with a massive 17-tooth jump. Combine that with the 11-38 cassette and you can get a 24% lower gear (0.76 lowest gear ratio)
alakul, előre jó lenne egy 40/24-es opció is! pont valamelyik nap láttam [link]úgy látom sikerült a váltóbovdent is betolni a bandázs alá, ez egyrészt nem retro (bár engem nem zavarna), másrészt meg kormánytáskának nem lesz útban a kábel
-
Ringman
nagyúr
válasz
FireKeeper #258361 üzenetére
van 2 11-36-os sorom, ahhoz jó lenne a 29-es kis tányér, de az alföldre a 46-11 is bőven sok. (szintén alföldre a 24-36 is túl alacsony persze, bár van akkora sár
)
-
dom1n0
senior tag
válasz
FireKeeper #259091 üzenetére
Miért lenne olcsóbb?
Az elektromosnál eleve kell egy precíz léptetőmotor. -
Ringman
nagyúr
válasz
FireKeeper #259098 üzenetére
ezt néztem ma reggel, de pont a váltórészét nem tudta tesztelni.
-
Ringman
nagyúr
válasz
FireKeeper #259096 üzenetére
sensah quantum + tiagra első+hátsó váltó vár nálam beépítésre. (de lehet altbaros lesz a régi túrabicikli, még nem döntöttem el)
-
andrisbandi
őstag
válasz
FireKeeper #259115 üzenetére
Kínából - kínait
Ez a legnagyobb lutri minőség szempontjából, főleg az Ali szerű portálokról.Ahol lehet paypal-al fizetni, az esetleg már jobbnak számíthat. Elvileg innen a fórumról is vásároltak ilyen kínai boltból, a gariztatás is flottul ment. A szállítási költség viszont horror.
Kínait hazai, vagy ingyen postás uniós boltból venni a legbiztonságosabb. Ezek direkt biztos nem varrnak rosszat az ember nyakába, mert visszaküldi a vevő. Gondolom ezért drágábbak, meg ragaszkodnak a minőségellenőrzéshez, amennyire lehet. Amúgy ez nem fix dolog. Aki legyártat valamit, az vehet hozzá különböző szintűt.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz
FireKeeper #259122 üzenetére
Ja, váznál nem sok alternatívát említettek itt a fórumon. Gazdaságos meg csak Kínából van.
Általánosságban még megértem a barkácsolást, nem hülyeség. De a kolléga aki felvetette, úgy rémlik a tubeless szereléssel sem boldogult könnyen. Ahogy mesélt róla, lehet hamarabb gyújtaná fel a kínai vázat, mint ahogy bereszelné a középcsapit a sorjás karbonba.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
ivana
Ármester
válasz
FireKeeper #259133 üzenetére
Ha már az ember bringát rak össze akkor nem látom be mi értelme lenne valami fostalicska, kétes minőségű kínai vázra építkezni. A váz a kerékpár lelke, a lényeg. A többi csak sallang.
-
ZolkoW
őstag
válasz
FireKeeper #259096 üzenetére
ja, az igaz, a Microshiftet, mint "középutat", el is felejtettem.
montis karra láttam kulturált megoldást is, de szerintem korrekt az időfutam kar is (nyilván létezik balosban is, első váltóhoz), csak a fékváltókar azért kényelmesebb. montis öszvér megoldásom volt, nyomtatott tartóval (egyébként azt mindhárom fogásból elértem, csak csúnya volt).
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Ringman
nagyúr
válasz
FireKeeper #259260 üzenetére
festetlen váz + villa + kormánycsapágy. itt van több váz + vázszett: [link]
-
Ringman
nagyúr
válasz
FireKeeper #259263 üzenetére
-
dom1n0
senior tag
válasz
FireKeeper #259268 üzenetére
FireKeeper,andrisbandi : Köszi
Én így úgy gondolnám jónak, ha nagyon vékonyan kapjon, de 5 vidennyóból 1-en kente csak be az arc, ezért gondoltam rákérdek.
Modellezesnél is mindenen van egy nagyon vékony filmréteg ami érintkezik. -
válasz
FireKeeper #259282 üzenetére
Kösz! Mik vannak...
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ringman
nagyúr
válasz
FireKeeper #259098 üzenetére
frissítés a tényleges váltási tapasztalatokról:
Microshift Sword Update -
Ringman
nagyúr
válasz
FireKeeper #260134 üzenetére
igen, vettem egy 80 v 90 mm-est, talán pont azt, amit te linkeltél.
a gyári 50 mm-es volt talán, ami szerintem hiba, ha már ilyen hosszúra hagyják a villanyakat.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz
FireKeeper #260336 üzenetére
a 2-vel ezelőtti shimano/sram fvk-ok voltak ilyen bumfordik, nem?
-
Jester01
veterán
válasz
FireKeeper #261362 üzenetére
Nem kell túldramatizálni, azért 15km-enként van víz. Elejét nem tudom, de Etyeken, Gyúrón, Tordason, Pázmándon és persze a tónál.
Jester
-
andrisbandi
őstag
válasz
FireKeeper #263324 üzenetére
Most 15e Ft
RYET Carbon Bike Saddle 143mm Super Light 125g
Nem ajánlottra módosult!
# Aliexpress
# karbon nyereg【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz
FireKeeper #263331 üzenetére
Csíkszereda
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz
FireKeeper #296316 üzenetére
érdekes, köszi a linket!
valami ilyesmi jó is lenne, ha meglesz a "végleges" geo, csak külső kábelezéssel és csomagtartó+sárvédő-szemekkel és átütővel, de gondolom az nem alapáras lenne -
Ringman
nagyúr
válasz
FireKeeper #296321 üzenetére
ha már elvernék egy csomó pénzt erre, akkor custom lenne a jó (rögzítési pontok, geo legyen olyan, hogy ne legyen szükség hézagolóra, vsz. sram uhd lenne már jó váltótartófülnek, ha nem durva pluszköltség, stb. felületkezelés mondjuk pont nem érdekel), még a felár ellenére is.
azért az angoljuk jó, de nem nagyon jó.
mondjuk nekem sem
-
dom1n0
senior tag
válasz
FireKeeper #296366 üzenetére
Hat szerintem az orszagutis verzioja a vilag legjobb pedalja, viszont a montis szerintem nem az igazi, mert ott nem huppan be semmire a cipo, csak odafogja a magnes, ugy ahogy. Sokszor akaratlanul is elengedte a labam.
SPD-nel nekem az 56-os cleat ami atlenditett ezen a kicsatolasos ugyon, probaltad ezzel is? -
Ixion77
őstag
válasz
FireKeeper #296366 üzenetére
Én pont ugyanígy jártam eleinte. Kissé kínos amikor megállsz a lámpánál, majd tehetetlenül eldőlsz oldalra, mert elfelejtetted kicsatolni magad
Később amikor az egyiket kicsatolod, és a másikon állsz, de nem figyelsz és egy pillanatra átkerül a súlypontod a bicikli túloldalára. Akkor pedig már csak dőlsz tehetetlenül mint a fa
A járókelők meg csak néznek hogy hogy a p*ba tudtál egyhelyben állva elesni
Az utolsó trükk amikor kicsatolod magad időben, de nem veszed jól el a pedálról, és a megállás pillanatában visszacsatolódik...
De ezek csak eleinte problémák. Idővel megszokod, aztán annyira rutin lesz hogy már nem dőlsz többé. Érdekes, hogy a fiam az első három napban dőlt csak kétszer, aztán soha többé. Nekem azért tovább tartott megszokni."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
jjeahh
nagyúr
válasz
FireKeeper #296366 üzenetére
De ha a kicsatolás parát leszámítva az spd tetszik, akkor miért nem váltasz 56-os stoplira platformpedál helyett? Nálam jobban senki nem félt az spd-től, miután 4-5x is estem vele sorozatban, az 56-os stopli teljesen megoldotta a problémát. Aztán amikor már megszoktam a kicsatolást, visszaváltottam normál 51-es stoplira. Mindíg, minden parázó kezdő spd-snek ajánlom az 56-os stoplit
.
#296375 Maximum1: mi volt a gond a gymbeames cuccokkal? Kisebb minőségi problémákat én is tapasztaltam, de úgy általában ár/érték arányban eddig jónak tűnt. Mondjuk pl. a fehérje egy drágább, minőségibbhez képest kissé elmarad, de sokkal jobb, mint a Myprotein. A vitaminoknál tapasztaltam, hogy néhány tabletta szétesik, elporlad.
#296347 f_sanyee: a rózsaszínű mez nekem is sok, főleg rózsaszínű sisakkal, olyan, mintha dildonak öltözött volna és ezen nem sokat segít semmilyen történelem meg magyarázat, de az UCI, olimpia szivárványt LGBT szivárvánnyal azért én sem keverem össze, főleg, hogy az egyik mezem és zoknim is ilyen
.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
komlo654
csendes tag
válasz
FireKeeper #296524 üzenetére
Drága mulatság egy agycsere?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
FireKeeper #296546 üzenetére
Hova az agyba?
ha a kazettatestet leszedi egyből kiderül, hang szerint szinte biztos nem a kerék csapágyazása a ludas.🤔
#296547Runner_fxr...gratula hozzá, történetből meg kiderül nem vénnek való vidék a kerékpárszerelés.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz
FireKeeper #296971 üzenetére
mert kipróbálok más geót, vsz ezt a bringát eladom, akkor meg minek vágjak belőle? (expander leér a stucni alsó síkjáig)
-
Lacerta
aktív tag
válasz
FireKeeper #297181 üzenetére
Én egy 26"-os vintage ősmontit hajtok, szóval fölötte állok a gravellel kapcsolatos vitának.
Az SUV-t pedig valójában a Subaru találta ki akkoriban, amikor az autóipar többi szereplője még értelmezni sem tudta ezt a kategóriát.
Aztán amikor a többi gyártó újra feltalálta a spanyolviaszt, akkor az volt az elképzelés, hogy csináljunk egy friss, fiatalos, némileg rögálló "életérzés" autót a hipszter fiataloknak. Csak aztán kiderült, hogy a fiatalok csórók, és nem tudnak ilyesmit megvenni.Mondjuk itt érzek némi bicajos párhuzamot, tekintve hogy tisztességes új bicajt egyre inkább csak a középkorú középosztálybeli tud magának venni. Gravel included.
-
Ixion77
őstag
válasz
FireKeeper #297219 üzenetére
Úgy vettem észre hogy a 27.5 már kiment a divatból. A használtpiacon sem értékelik, és a választék is egyre gyengébb belőlük. Inkább 28" vagy 29" szerintem (ami lényegében ugyanaz)
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Fall-N
veterán
válasz
FireKeeper #297347 üzenetére
Én sem szeretem, de sok embert nem zavar.
Nálam is előny ha menetes a váz. Igazság szerint semmilyen hátrányát nem éreztem soha. Karbon váznál tudom maximum elhinni, hogy "jobb" a PressFit, de sokszor a kivitelezés nem ezt támasztja alá.
-
balintbaba
tag
válasz
FireKeeper #297682 üzenetére
Azt el tudom fogadni, hogy a menetes később fog elkezdeni kattogni, mivel tök más, ahogy a középcsapágy beleül a csapágy fészekbe. Emellett nem is lehet fészek annyira rosszul méretezett vagy ovál/tojás alakú, mert különben nem lehetne behajtani a menetbe a középcsapágyat.
Viszont megvannak a hátrányai is, mivel az alumínium menetet a fészek két oldalába általában külön-külön ragasztják bele, így sokkal nagyobb az esély arra, hogy szögeltérés vagy párhuzamos eltolódás legyen a két oldal között. Ehhez még az is hozzájön, hogy az alu és kompozit anyagok között előfordulhat galvánkorrózió is.
#297603 Hasaggymeg: Én országútin ilyen thread together középcsapágyakat használok. Nem lesz eltérés a láncvonalnál, teljesen bepréseled így is a csapágyat a vázba. Egyébként ezért univerzálisak ezek thread together megoldások - BB86 jó BB92-höz is, csak nem húzod teljesen össze a középcsapágy menetét. Viszont észnél kell lenni, nagy erő kell a behajtáshoz mivel ezzel préseled be a csapágyat a fészekbe.
Egy ilyen ZTTO/GUB középcsapágy 8 ezer forintból kihozható. Bár kínai csapágyak vannak benne, nálam a kerámiás változat nagyon sokat kibírt. A külső rész megmunkálása nagyon szép, és te is préselhetsz bele NSK/SKF csapágyakat, ha a kínai nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
FireKeeper #297711 üzenetére
Ilyent célszerű használni. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg