- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nagyobb akkuval Galaxy M35-nek hívják a Galaxy A35-öt
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Mobil flották
Hirdetés
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
válasz Mezga Aladár #267956 üzenetére
Pontosan, épp ezért csinálja ezt...
-
Csokicsibesz
tag
válasz dom1n0 #268044 üzenetére
Ez a legjobb idő!
Fel kell kelni reggel, 10 fok, felöltözöl, elmész a hegyre, majdnem tök üres. Találkoztam kb 3-4 kutyással és kész. Nem zavar senki, csönd van. Az erdő is tök fasza, minden színes.Jah és tőlültözni se kell, sima hosszú mez volt rajtam, alul meg lábemelgítő és gatya. Ennyi. Elkezdesz tekerni, akkor még be is izzadsz.
-
Csokicsibesz
tag
válasz mauimagic #268126 üzenetére
Nekem van egy Decás butagörgőm a spájzban, ha gondolod le tudjuk boltolni olcsóban.
Sőt ócska 26-os bicóm is van a pinyóbanDe ha az őszinte véleményem érdekel akkor csakis okosgörgő. Teljesen más világ, tudsz rajta rendes edzésmunkát végezni, nem csak tippre állítod az ellenállást. Használtban azért lehet jó áron görgőt találni. Az Elite-t én merem is ajánlani.
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz flash- #268293 üzenetére
Szerintem wattból már elég jól lehet számolni kalóriát.
"azt senki sem fogja tudni megmondani hogy egyénenkent ki ki milyen intenztasnal milyen arányban hasznalja zsírból/ch ból az energiat."
De profiknál tudják és úgy étkeznek, meg úgy is frissítik őket, hogy tudják hogy használják fel az energiát.
Ha jól emlékszem, akkor pont erre van a glikogén mérésre használt tapasz (amit ugye versenyen nem használhatnak).[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz jjeahh #268306 üzenetére
Nőknél sokkal gyorsabban változik a tabella. Egyébként ez nem lapukkanás, nem az van, hogy beesik a teljesítménye (van amikor igen) hanem az, hogy másoké mennyivel nő.
Puck Pieterse 21 évesen megnyerte az Elit női kategóriát, úgy hogy előtte egy évet sem ment eliteben, ami azért nagyon-nagyon ritka. Nem nagyon tudta senki hol lesz a helye a mezőnyben, nem tudom mennyire voltak ismertek a watt adatai.
Tavaly pl. Loana Lacomte uralta a mezőnyt, idén azért inkább csak pódiumos helyezései voltak, valszeg 1 év alatt nem gyengébb.
Más, de XC: Azt is érdemes megnézni, hogy nem kell elektromos váltás a győzelemhez. A Pinarello és az Alpecin is Shimano szetekkel megy és azért elég szép helyezéseik vannak.
-
Csokicsibesz
tag
válasz lsebestyen #268353 üzenetére
Én mondtam, hogy a watt adat ránézésre nem olyan vészes
Mentem én is több mint 4 órára 190W feletti NP-t és elég messze vagyok a profi léttől.
Mondjuk férfi vagyok 40%-al több izommal, meg több mint 10kg-val nehezebb vagyok. Szóvak ez így nem akkora szám. -
Csokicsibesz
tag
válasz lsebestyen #268367 üzenetére
Görgőn teljesen más ott sztem az nem NP volt, hanem AVG.
Az NP az egy súlyozás, amiben kiveszi valahogy a lejtőket és nem átlagolja be. Látod is, hogy az átlag az 150 és az NP van 190 körül. A kettő közötti különbség a lejtőből jön.206W átlagot menni 2,5 órán keresztül sokkal nehezebb, mint 4 órát menni 190W NP-n.
Nem gondolnám, hogy erősebb lennék nálad. -
Csokicsibesz
tag
válasz lsebestyen #268369 üzenetére
Országúton az NP-nek kevesebb értelme van, ott az avg szerintem pontosabb. Az NP inkább terepre van, amikor tényleg nem tudsz lefelé tekerni, mert kövek, gyökerek vannak és azokra figyelsz.
"Normalized Power is calculated using an algorithm that is a little complex, but in a nutshell takes into account the variance between a steady workout and a fluctuating workout. The resulting value is an attempt to better quantify the physiological “cost” of the harder “feel” of the variable effort. For a highly variable workout, NP can be much higher than average power, where for a very steady workout, NP and average power are equivalent or very close together. A relatively high NP is showing that the workout had a lot of variation, and was harder physiologically than what average power may reveal."
TP cikk. -
Csokicsibesz
tag
válasz dom1n0 #268386 üzenetére
Stagesről mostanában elég negatív vélemények jönnek főleg USA-ból, hogy nincs rendes ügyfélszolgálat, nem foglalkoznak a vevőikkel stb. Bár mivel USA azért én ezeket fenntartással kezelem.
Inpeak az lengyel, van szerződésük a Decathlonnal is, szóval rajtuk keresztül tuti le vagy védve, valamint tudsz forinttal is fizetni.
Sram a hajtás esetén játszhat még a Quarq is.
A Power2Max is hajtásba integrált wattmérő, de ott azért erősebben fogott a filc az árazásnál, de sok hajtással kompatibilis.Ill. vannak a különböző pedálos megoldások, mint Garmin és Assioma.
Igazából választék van bőven, lehet válogatni. Magyar aprón inkább a hajtókaros megoldás az amit lehet találni. Mostanában nem nézegettem őket, de emlékeim szerint ilyen 70-80 ezerért mennek, az új pedig ilyen 120 ezer Ft környékén van. Kérdés, hogy 40 ezerért megéri-e kockáztatni, hogy hibás a mérő.
-
Csokicsibesz
tag
válasz zsocy #268501 üzenetére
Van nekem Racemer mezem, de nagyon más liga egy 575-höz, vagy NW-hez képest (és nem felfelé).
Teljesen más brinházni egy 575 mezben, meg egy Racemer mezben. Elhiszem, hogyha soha nem próbáltál egy jobb mezt, akkor ezek tök jók. Ha már van jobb mezed, akkor meg nem igazán akarsz már ezekben tekerni. -
Csokicsibesz
tag
válasz jjeahh #268508 üzenetére
NW épp most akciózik, a pro mez 31 EUR (forintban kb 12.400,-). Ebike 1 nap alatt küldte meg a mezeket. Sajnos nagy volt rám az M-es és vissza kellett küldeni. 1 nap alatt le tudtam dumálni a cserét az ügyfélszolgálattal, visszaküldeni Foxposton és egyeztetni mikor küldik a cserét.
-
Csokicsibesz
tag
Zolkow: megelőzted a Zwift hubot.
-
Csokicsibesz
tag
válasz parandroid #268553 üzenetére
Ugyan az amit Zolkow csinált Beraktak a sor helyére 1 darab fogaskereket. A többit megoldja a görgő. Vagy ellenállást növel vagy csökkent, így lesznek "digitális" fokozataid. Az Erg mód igazából ugyan ezt adja, mert ott nem kell váltani, mert a görgő állít ellenállást. Egyedül freeride funkcióban kellhet a váltás, azért a AdZ-t nem vállalnám be fokozat nélkül (bár elméletileg a digitális váltás ezt is megoldja, de nekem ez egy kicsit csalás szagú).
-
Csokicsibesz
tag
válasz dom1n0 #268660 üzenetére
A Zwift ramp teszt nem túl jó. Alapból a Zwift nem ad neked fix wattot, hanem tól-ig tartományban van és neked kell magadtól a meghatározott wattot leadnod. Ami edzéshez azt mondom még jó is.
De ez a logika ramp tesztnél nem nagyon működik.Célszerű inkább írni egy tesztet magadnak (mondjuk garminon head uniton) és azzal megcsinálni a ramp tesztet.
Mondjuk utána valamivel ki is kell azt értékelni... Bár lehet van valami progi amit le tudsz tölteni és ha beletöltöd a .fit filet, akkor az kiértékeli. -
Csokicsibesz
tag
válasz lsebestyen #268671 üzenetére
Tavaly próbálgattam és nem olyan volt a ramp, mint a teljesítmény teszten. Ugyan úgy elvárja rendszer, hogy te tekerd ki pontosan a 20 watt emelést. Erre kristálytisztán emlékszem.
-
Csokicsibesz
tag
válasz lsebestyen #268677 üzenetére
Én arra emlékszem, hogy olyan volt a teszt, hogy mondjuk tudtál menni egy megadott tartományban mondjuk 136-és 149 watt között és ha átlagban megvolt a 140 watt, akkor elfogadta és mehettél a következő lépcsőbe, de ott megint egy tól-ig tartomény volt és abból áltlagolt.
De a rendes teszten egy fix watt van, tehát mindig 140 wattot kapsz és utána az ugrásnál mindig 160. Nincs ingadozás, mindig fix a watt érték.Nekem ez volt nagyon furcsa, 3x csináltam tesztet és mindig volt benne ingadozás. Itt az egyik teszt példának, ebbe is látszik a watt görbén, hogy nem egyenes.
ERG módos edzésnél is az volt, hogy felpörget egy bizonyos wattig, de azt nem tartja tűpontosan, kicsit mehetek alá meg fölé.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Wombath #268694 üzenetére
Ez tuti Zwift, nem használtam head unittal a görgőt.
De mindegyik teszten ez volt, nem csak 1X.
Lehet nálam van a hiba, ha mindenki azt mondja nála nem csinálja...
Szerintem befizetem majd a 20 EUR-t az Elite-nek aztán megnézem, hogy annak a tesztjén, mit csinál és összehasonlítom a kettőt.
(Elméletileg az Elite görgők elég pontosan mérnek, van ahol ezeket használják ramp tesztre pl. Seven Hills .)De érdekes, hogy csak a rampnál jelentkezik, edzések alatt nem, ott szépen növeli ill csökkenti (mondjuk ott van egy tól-ig határ amiben benne kell maradnod).
-
Csokicsibesz
tag
válasz lsebestyen #268711 üzenetére
A Zwift mint szoftver úgy működik, hogy nem húzza be teljesen pontosan a wattot. Ezt több helyen is leírták (most nincs időm rá cikket keresni).
De ha neked az edzésed azt mondja, hogy 60 rpm 160 watt, akkor van egy tűrés. Lehet h te 5 pf-el lasabban vagy gyorsabban tekersz és ugyan ez megvan wattban. Azt fogja nézni, hogy az 5 perces intervallban mi az átlagod.
Tehát jelzi, ha nagyon alatta vagy, vagy ha nagyon felette van. Elkezd pirosan villogni a szám, hogy vegyél vissza, vagy, hogy adjál erőt.
Nem úgy működik, hogy 140 watt és ahhoz igazít mindent. Vannak olyan szoftveres megoldások ahol, 140 wattos beállításnál nem fogsz tudni 150-et beletekerni, mert nem arra van állítva a görgő.
A Zwiftnek az elképzelés, hogy kint sem úgy tekersz, hogy fix 140 wattal mész, hanem lehet az 138, 145, 136 stb. és átlagban kijön a 140. Ezt úgy szimulálják, valahogy egy tól-ig beállítással.
-
Csokicsibesz
tag
válasz lsebestyen #268758 üzenetére
Szerintem elbeszéltünk egymás mellett. Egyébként nekem nem Direto-XR-em van, hanem sima Diretom (a google az XR hibákat dobálja fel).
Én értem amit mondasz, hogy kell idő a görgőnek az adaptáláshoz és addig más lesz az elenállás. Ez szerintem az én görgőmnél kb 10-20 mp között van. Ha 60 mp-ként ad hozzá 20 wattot, akkor az idő 1/3-ban igazából nem pontos az adat. Továbbra is fenntartom, hogy az 1 perces ugrásokkal elvégzett teszt az átállási idő miatt nem lesz pontos. Erre mondtam, hogy jobban jársz ha írsz magadnak egy tesztet 3 perces ugrásokkal, mert akkor sokkal jobb adatokat fogsz kapni.
Én azt fejtegettem - amit valahol olvastam, de most az istennek se találom, hogy hol - hogy a Zwift valahogy úgy állítja az ERG módot, hogy neked kell tartanod az adott ellenállást, mert minnél jobban akarja szimulálni a kinti környezetet. De egyszerűen az emlékezetem kívül nem tudom alátámasztani mással ezt az állítást, mert hiába keresem nem találom.
Télen az edzéseket ERG módban csináltam, szerintem 1x v 2x volt olyan hogy meghülyült, de ott az ERG bekapcs-kikapcs megoldotta.
SIM módban is mentem, ott pedig totál hibamentesen ment. -
Csokicsibesz
tag
-
Csokicsibesz
tag
válasz mauimagic #269208 üzenetére
Nézz szét market placen, ilyen 150k körül láttam interaktív görgőket, bár az is majdnem 400 EUR. A Decas indire 500 190k újonnan.
Most éppen én is jobban húzok a Garminon vezetett edzések felé. Mondjuk akkor meg kell keresni valamit, amit nézel 2-3-4-5 órán keresztül.
Más:
Eurosportra megszüntették az éves előfizetést? Csal havi konstrukciót látok, de kristálytisztán emlékszem, hogy korábban 1 évre fizettem elő. Ezt az opciót megszűntették?[ Szerkesztve ]
-
-
Csokicsibesz
tag
válasz Dark Archon #269271 üzenetére
Azt már csak nagyon zárójelben jegyzem meg, hogy karbonból versenyautókat (vagyis a kasztnijukat) gyártanak. Aki látott már F1-et az tudja, hogy ott nem éppen 20-25 fokos környezetben mennek a kocsik. Mégsem a hő miatt szokott szétmenni borítás (aerodinamikai elemek).
(Arról nem is beszélve, hogy amikor rájöttek, hogy tudnak olyan elemeket gyártani, amelyek csak bizonyos sebességnél eldeformálódik pl. a hátsó szárny, és ezzel plusz leszorító erőt tudnak generálni. Ott azért nem 70-100 kg terhelés kaptak, hanem annak a sokszorosát.)
-
Csokicsibesz
tag
-
Csokicsibesz
tag
Vasárnap felraktam a Tribant a görgőre, hogy kipróbáljam minden okés-e. De most megint produkálta azt a hibát, amivel tavaly elkezdtem állítgatni a váltót. Valamiért a legalsóbb és a legfelsőbb fokozatot nem veszi be, ill. ledobja a láncot. Ez azért kifejezetten érdekes, mert ugyan olyan kiosztású sor van a görgőn, mint a hátsó keréken. Nyilván amikor a hátsó kerék van bent, akkor tökéletes a váltás
Eszembe jutott, hogy lehet mégse 135 mm a Triban hátsó papucstávolsága, de az istennek nem találok erre adatot. A 130 mm az tuti nem, mert azt a beállítást kipróbáltam a görgőn és nem jó.
135 mm mellett felmegy a görgőre a bringa, de ugye 2 fokazat nincs, ami 9 sebességnél azért kicsit vicces.
Gondolkodtam, hogy esetleg a soron a spacer lenne a hibás Mert most a 2 spacer van berakva a sor mögé (amivel jött a sor is), nem pedig 1 db 9-es sorhoz való spacer. De elméletileg ezzel is jónak kéne lennie.Szóval ezért indultam el inkább abba az irányba, hogy nem 135 mm-es a hátsó agy, hanem 142-es. Csak ezt szeretném valahol valadiálni.
A Decathlon honlapján ez nincs leírva (az angolon sincs), máshonnan be lehet szerezni ezt az adatot? -
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #269466 üzenetére
Remélhetőleg ebből nem fog kiesni az adrenalinod!
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #269662 üzenetére
Akko inkább évente kicseréltetem a kábelt
Bár lehet nálam később jelentkeznek ezeket a problémák, mert nem megyek annyit mint a sporttárs, meg valszeg kisebb terhelést is kapnak az alkatrészek.Nem tetszik ez a kormánycsapágyba integrálós trend, de nem nagyon volt választásom.
-
Csokicsibesz
tag
válasz velizare #269712 üzenetére
Azért ez egy elég nagy perec lehetett mert 5 része törte el a kulcscsontját.
-
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #269979 üzenetére
Azért 20 fokban bent tekerni nem túl kellemes
ma 20 perc után azt hittem felvágom az ereimet, igaz csak podcastot hallgattam, de baromi ingerszegény volt. Laptopot mindenképpen oda kell rakni, mert így nagyon egysíkú az egész.
Egyébként a Garmin magába tök jól tud ezdést vezetni egy okosgörgővel, hogy megtett távott meg sebességet miből számolja azt fogalmam sincs, az eléggé össze-visszának tűnik nekem. De annyi baj legyen.
Mondjuk lehet még befizetek valamikor Zwiftre, hogy tudjak climb portalozni, az jó mókának tűnik.
-
Csokicsibesz
tag
válasz flash- #270017 üzenetére
Szuper idő volt délután, csak én éppen dolgoztam.
Ha nem tudok reggel 7-ig elindulni bringázni, akkor én nekem már nincs időm arra, hogy délután elmenjek.
Örülök, hogy vannak olyanok, akiknek ez gond nélkül belefér, de vannak jópáran olyan akik elég sokáig ülünk a gép előtt. -
Csokicsibesz
tag
Az, hogy hogyan tudsz "mászni" nem függ az emelkedőtől. Annyi van, hogy minél meredekebb felületen szeretnél felmenni, annál nagyobb teljesítmény (watt) kell (meg tapadás, de mondjuk, hogy betonon mész és az fix).
Nem kell semmi extra. Kezdj el alapozni, sok Z2 (vagy GA1 más néven), fogyj le pár kg-t és akkor könnyebb lesz felfelé menni [Minél több súly cipelsz, annál nagyobb teljesítmény kell a gyorsuláshoz, ha megtartod a teljesítményt és csökkented a súly akkor gyorsulsz. Ez az elején sokkal könnyebb, mint erősödni. Egyébként ezt -emlékeim szerint - többször leírtuk már neked, igen unalmas, igen kevésbé fáradsz el, de nem 1 órát kell alapozni, hanem többet. Ha már tudsz menni 4-5 órát alapozós pulzuson, úgy, hogy a végén nem halsz meg, akkor van értelme továbblépni.]
-
Csokicsibesz
tag
Az a baj, hogy te cheat kódot keresel az állóképességi sportban, de ilyen nincs, nincs IDDQD.
Az állóképesség az alfája és omegája az egésznek. Felesleges magas intenzitáson (pulzuson) menni, mert nem veszed rá a testedet arra, hogy a rajtad lévő zsírból csináljon energiát.
Ezzel tudsz fogyni a legtöbbet (kaja után persze). Amíg nagy rajtad a súlyfelesleg, addig arra kell fókuszálni, hogy azt (a súlyfelesleget) lecsökkentsed és a fogyásközben lehetőleg ne, vagy minél kevesebb erőt veszítsed. Ez egyébként nem edzéselmélet hanem fizika mert ugye teljesítményt és súly nézed. Ha a teljesítmény marad és csökken a súly, akkor a haladási sebesség nő.Megnézheted youtuben vannak tök jó edzős csatornák, őt kifejezetten ajánlom neked. De egy magát komolyan vevő ember nem fog olyat mondani, ami nem igaz.
Ha a csodaszert keresed és valaki eléd rakja, akkor az hazugság. Felőlem hihetsz benne, csak attól az objektíven nem lesz igaz.[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz -=RelakS=- #270385 üzenetére
Valószínűleg azért jön neki ki ilyen alacsonyra mert:
1) edzetlen
2) valami zavar lehet a keringési rendszerében.De mind a két esetben nem az a megoldás, hogy túlterheled magadat. Az a baj, hogy ezekkel a kommentekkel adjátok alá a lovat, amikor nyilvánvaló, hogy emberünk teljes tagadásban él (nehéz a csontom és hasonlók).
El kell fogadni, hogy mik a realitások és ahhoz képest kell/érdemes célokat kitűzni, attól teljesen függetlenül, hogy valaki versenyezni akar, vagy csak bringázni.
De a legegyszerűbb az, ha elmegy egy személyi edzőhöz, aki megmondja és megírja neki az edzéstervet ahhoz a célhoz, amit ő el akar érni. Ennyire egyszerű.
Azt már csak nagyon zárójelben teszem hozzá, hogy egyetlen egyszer sem személyeskedtem veled, hanem teljesen tárgyilagosan leírtam mit kéne csinálni. De Tin kolléga ezt nem tudja felnőtt módjára kezelni és nekiáll rantelni, hogy mi nem értjük meg őt meg nincs ideje stb. Megsúgom sok olyan ember van akinek kevés ideje van vagy adott esetben még kevesebb, mint neked mégis tud megfelelően edzeni.
A cégnél ahol dolgozom a CEO rendszeresen fut maratonokat, pedig egy több ezer fős cégnek a magyar vezetője és nem rantel fórumokon, hogy neki erre nincs ideje, hanem csinálja. De adott esetben mondhatnám magamat is, nyáron rendszeresen 6 előtt keltem, hogy el tudjak menni tekerni és utána meló, család stb. (nem random IT-s melóm van, hanem olyan munkaköröm amiben elég rendesen van felelősség)Jah igen és doktorim is van, szóval nyugodtan doktor urazhatsz mert nem veszem magamra, igazából csak megadtad a kellő tiszteletet.
Azt megint csak halkan jegyzem meg, hogy a z2 edzés sem könnyű, görgőn 1 óra alatt úgy leizzadok és meghalok közben mint a fene, pedig én szoktam 4-5 órákat tekerni.
Szóval ha valamit el akarsz érni, akkor el tudod érni, a többi az csak kifogás.
Ha meg nem akarsz ezzel foglalkozni, akkor vegyél egy ebike-ot és kész, azzal sincsen semmi baj. A baj abban van, hogy nem fogadod el az igazságot se magadról, sem azzal kapcsolatban, hogyan lehetne változtatni.
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz dom1n0 #270478 üzenetére
Befizethetitek, de Ő jól teljesítene. Ő teljesen jól megy, szerintem egy Salzos nevezésnek még örülne is.
Csak ő is olyan, hogy van egy világképe és aki nem azt mondja 100%-ban, amit Ő gondol az hülye. Ettől függetlenül sokszor van igazság abba, amit mond, csak néha - számomra - kicsit nyers.
Attól, hogy tudod mi a teljesítmény vagy a pulzus zónád nem vesztesz semmit. Ha túlgörcsölöd ezeket, akkor nyilván nem tesz jót és felesleges nézegetni.
Szintén felesleges azt gondolni, hogyha görgőzöl télen, akkor attól biztosan erősebb leszel. Vagy irracionális célokat kitűzni, mert ha nem tudod elérni, akkor kudarcnak fogod megélni az egészet.De ha az itteni csipet-csapat nagy része nekiállna mondjuk csak heti 100km menni terepen, 3000 szinttel, akkor abból hamar lenne vagy sérülés, vagy lebetegedés. Nem lehet 20-ról 100-ra emelni a terhelést következmények nélkül.
-
Csokicsibesz
tag
válasz jjeahh #270692 üzenetére
Önmagában azért nem olyan egyszerű 2.4-re váltani mert annak azért vannak feltételei:
- olyan váz és villa, amibe belefér a 2.4-es gumi
- széles felni, ami jobban szétteríti (28 v 30 mm belső felniszélesség).Tehát ahhoz, hogy Te kiélvezd a 2.4-et önmagában nem elég csak a gumit megvenni.
Hasaggymeg is nézte, hogy lehet, hogy nálam a 2.35-ös jobban szétterül, mint nála. Sokat számit a felni szélesség is. Nem biztos, hogy megéri 2.35-ről 2.4-re váltani.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Dark Archon #270798 üzenetére
Én is a Canyont ajánlottam volna, mert nekik van 3XS meg 2XS bringájuk is. Szerintem a Continentalra utalva azért nem kimondottan probléma mert egy jó gyártó, jó termék palettával.
Mondjuk lehet, hogy ki lehet cserélni a 650B kereket 28-asra, csak akkor nem fér bele 35-ös gumi, hanem csak mondjuk 28-as (bár én inkább vállalnám a 650B-t). -
Csokicsibesz
tag
válasz Dark Archon #270803 üzenetére
Ettől nem félnék. Ott vannak a 26-os bringák, azt gondolnád, hogy már senki nem gyárt ekkora kerékmérethez semmit, mégsem ez a helyzet
Szerintem sokkal tovább lehet majd külsőt kapni 650B-hez, mint ameddig Te azt a bringát előreláthatólag használni fogod. De ha ennyire félsz tőle, akkro bevesárolhatsz külsőkből, mondjuk veszel félévente 2 külsőt 2 évig folyamatosan.
De szerintem ez nem egy reális veszély.
-
Csokicsibesz
tag
válasz mauimagic #270869 üzenetére
Budai rész teljesen frankó volt, a teteje nedves volt, de semmi nagy dagonya. Inkább e-bikeosokból láttam párat, de abból se sokat. Persze a kutyafuttatók voltak megint az "okos" kutyáikkal, de ennyi. Jobb volt, mint múlt vasárnap.
Mondjuk mivel nedvesek voltak a kövek, meg nagyon sok volt a levél is én nagyon ésszel mentem lefelé.
-
Csokicsibesz
tag
válasz parandroid #270982 üzenetére
Nope, én nem kaptam semmit. Valószínű valami Elite-el kapcsolatos dolog lesz, nem aktiváltál ott valamit? Nem újult meg előfizetésed?
-
Csokicsibesz
tag
válasz szimpláncsak #271260 üzenetére
Azért nem csinál ilyet senki mert kiszámíthatatlan a magyar piac. Úgy vezetnek be új adókat egyik napról a másikra ahogy akarnak.
Pl. 2024-től globális minimum adó alapján a magyar cégeknek is 15% adóterhük lesz, de még egy elérhető tervezet sincs, hogy ezt hogy fogják számolni, mit fognak nézni stb. Úgy, hogy ezt 11. hó 9. napján írom.2015 óta veszélyhelyzeti kormányzás van, azt írnak bele egy rendeletbe amit akarnak. Akkor küldik rád a NAV-ot amikor akarják (tetszik a céged, holnaptól a lányom a főnök és társai).
Először meg kéne érteni, hogy miben is élünk és utána levonni a következtetések.
Minden vállalkozás úgy próbál túlélni ahogy tud, itt nem lehet hosszú távra tervezni. Arról nem is beszélve, hogy 30-40% infláció mellett már semminek nem tudod az árát. Tömegek árazódnak ki olyan termékekből, mint a zöldség meg a gyümölcs.
Ha jobb árakat akar az ember, akkor ahhoz jobb verseny kell (hello GVH), kiszámítható jogi háttér, meg úgy jogállamiság ami ezt garantálja is. Na nálunk ebből semmi nincs meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen