- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Kétféle Realme GT 6 érkezik egy néven
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
ph A ROG Azoth feltupirozott utódja elég impresszív lett, és egy mozdulattal puhítható vagy keményíthető vele a gépelési érzet.
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
Kerékpár gumifolttal ragasztott már valaki matracot? Bírja a vizet? Tudom elvileg itt nem is ragasztás történik hanem hideg vulkanizálás, de azért megkérdem.
-
D.Orion
veterán
válasz Doki-HUN1978 #4347 üzenetére
Megragasztottam én is az egyiket, majd jövőhéten a Balatonban kiderül. Itthon felfújtam max nyomásra és ráfeküdtem, nem lőtt ki, mint az ágyúgolyó. Remélem bírni fogja. A másik matracra viszont beszerzek majd valami gyári foltot, mert pont egy íves helyen van kiszakadva és oda nem jó már a gumifolt.
Köszönöm a helpet.
-
D.Orion
veterán
válasz GeneraL_XTX #4355 üzenetére
188cm-hez egy cross gép 56os váza éppen, hogy elég, de 58as nekem is jobb lenne.
-
D.Orion
veterán
válasz lsebestyen #4382 üzenetére
belehajtott abba és az útra zuhant. A mellettük elhaladó személyautó már nem tudta őt kikerülni és elgázolta.
Ha netán esőzés miatt összehordott homok-kavics lett volna az úton, akkor azon esik el. Megint egy hangzatos címmel eladott "hír", továbbiakban nem is kommentálom.
-
D.Orion
veterán
válasz drachos #4478 üzenetére
Vegyél egy bukót meg egy pár kesztyűt. Unokatesóm pár évvel ezelőtt esett akkorát aszfalton montival, hogy többszörös törések és közte nyílt törés lett a vége. Mai napig kerékpározik, de melléje már van egy quad-ja is. Az ilyen esetek nem szabad, hogy megijesszék az embert. Persze ezt egy anyának nehéz elmagyarázni. Nekem is csavarodott gyerekkoromba bmx a hátamra, mégis kerékpározok.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Hazaértem nyaralásból. Találtam is egy jó oktató videót.
-
D.Orion
veterán
How to set up your bicycle like a pro - video
Erről is mindig lehet újat tanulni.
-
D.Orion
veterán
válasz Vasinger! #5279 üzenetére
Off-ra: Én pont belefutottam ebbe Balatonlellén való nyaraláskor. Karaoke bárban voltunk ami előtt volt két box gép. Kigyúrt srácok tették az agyukat a társaságban lévő csajoknak. 680-740 között ütögettek a gépben. Én a hajszál alkatommal beszóltam az egyiknek, hogy hát ez mire jó?
Persze ki is hívtak azonnal. Ők nekifutásból meg ugrásból ütöttek ennyit, én meg odaálltam mellé és alsó testből indított ütéssel toltam egy 582-t. Erre meg is kaptam, hogy csak ennyi! Haha!
Jó mondom bocs, hátrébb léptem és belerúgtam egyet a gépbe, 822-n állt meg. A szép C-s méretűre nyúlt mellizmai mellett fel se tudta emelni a lábát a gép magasságába, lábazni egyébként is elfelejtett. Nyújtani is, hanyatt akart esni félúton már.Ezek a kigyúrtaknak nevezett akármik semmit nem érnek. Pár pillanatra képes vele erőt kifejteni azt annyi, nincs benne semmi kitartás. Nem egy romboló izomzat, csak kirakat, ahogy mondani szokták. Felső testre is évekig lehet edzeni napi szinten mire az valójában olyan erős izomzat is lesz, mint aminek látszik. Munkatársam hetente háromszor edz, de csak hagyományos tornagyakorlatokkal(fekvő, felülés stb). 10éve csinálja és bizony terebélyes is. Egész nap tudja emelgetni a 30-40kg-ot, szó nélkül.
-
D.Orion
veterán
válasz belaazallat #5293 üzenetére
Az elmebaj amit kezeltetni akar az eladásból?
-
D.Orion
veterán
válasz fpeter07 #5296 üzenetére
Hallod, én találtam egy boltban pont ilyet, de nem akarok hinni a szememnek.
Hogyan van az, hogy ekkora szórást látni? Vagy ennyi fajta van belőle, hogy pl. a 700C az teljesen más lenne, mint a 28" ?
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Runner_fxr #5308 üzenetére
Fémipari dolgozóként azt mondom, hogy simán. Én pl már készítettem alu vázba második kulacstartónak hordszemet is, az mondjuk bonyolúltabb, mint meglévő menetet kijavítani. Mennyire van elnyalva? Képet próbálj meg készíteni róla.
-
D.Orion
veterán
válasz Teasüti #5368 üzenetére
Manapság a pékből is CNC forgácsolót képeznek. Illetve próbálnak...
Ne is mond... nálunk tucatjával rúgják ki az embereket és munkaközvetítőn keresztül veszik fel a szabó, pék, ács szakmával rendelkezőket a gépek elé... Mert, hogy majd figyeljünk rá, a gépet ő is tudja rakni, mi meg álljunk be neki meg fogjuk a kezét... Az állványos fúrógép elé nem engedném menetet fúrni, nem, hogy CNC gép elé. Némelyik még sorjázni se jó, pedig ahhoz csak egy lehúzó kés kell...
-
D.Orion
veterán
válasz fi:zi'k #5380 üzenetére
Ááá. te túlképzett vagy, mint ahogy én is.
On: Holnap lesz ilyen vásár itt a lakótelepen szfvár/köfém. Láttam az újságban ezt a szilikonos öncsíptetős "lámpát" 400Ft-ért. Szart se ér ugyan, de ennél 3x többért árulják ha rajta van egy gyártó neve. Hátha valaki ezzel akarja kínozni magát.
-
D.Orion
veterán
válasz Pttypang #5392 üzenetére
Nem biztos, de az tuti, hogy 1500Ft-ot nem adnék ki ezért a szilikonos csíptetőért. Az a baj, hogy de. dolgozom így nem tudom megnézni élőben, akkor látnám, hogy milyen típusú led van benne. Azért szerencsére azokat teljesítményben felismerem ránézésre.
(#5393) Zebu: Nincs outi-m, de szerintem ha vízszintesen áll, akkor már sokat nem hibázhatsz. Ha a fék/váltó karok gyárilag kerültek rá és nem te helyezted fel őket, akkor szerintem ennyiben ki is merült a beállítása. De ez csak elmélkedés.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Bagira01 #5409 üzenetére
Én csak vázméretre írok: 58cm-es kelleni fog neked. Én is 188cm vagyok és 56-os vázam van, de érzem, hogy nagyon határeset. Nyerget maximálisan hátra kellett tolnom, stb. stb. Jobb az 58as váz ehhez a magassághoz. 85K-értnem kapsz csúcs gépet, de sztem ez még itt is rossz felszereltség.
-
D.Orion
veterán
válasz GaborGh #5523 üzenetére
170K-s kategóriában már jól felszerelt példányokat lehet találni. Persze célszerű 28"-os kereket választani és 2012-es esetleg 2011-es modelleket nézni, így még jobb felszereltséget találhatsz ebben az árkategóriában. 2013 + 29" mellett még 150K-ért Alivio szintet találni, némi alap Deore-val.
(#5528) fi:zi'k: Ez egy jó ötlet/tanács.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz belaazallat #5531 üzenetére
Ja igaz, cross-trekkingből nincs 29-es. De a többi állításom még igaz, ugye?
-
D.Orion
veterán
válasz GaborGh #5609 üzenetére
Passz, nekem is Gepida-m van. Ütöm vágom, festésén már meg is látszik, de eddig kopó gondokon kívűl más bajom nem volt vele. Az SR Viper nyereg nehezen belőhető, de ha sikerül beállítani, akkor kényelmes. Szerintem Kelly's -el egy szinten van. Vázakat majdnem mindenki a távol keleten gyártatja, a Shimano az meg Shimano mindenhol. Milyen magas vagy, mert 56-os váz a legnagyobb méret.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Egyébiránt ha már megint bejött a témába ez a pulzus és fordulat szám mérős beszélgetés, akkor feltennék egy kérdést.
"HA" én valaha is ilyen eszközt szeretnék venni, akkor ki mit ajánlana ill. mit használ? Nekem ha szükségem volna ilyenre, akkor valami kompakt cucc kéne. Fordulatszám+pulzus mérést egy készülékben + endo-val össze lehessen kapcsolni. Vagy ezt hogyan tudjátok összeegyeztetni, hogy endo méri az útvonalat és egy másik készülék meg a fordulat+pulzus részt, a végén ezt, hogyan szerkesztitek egy track-be? Erre való az ANT+ támogatású eszköz is?
Persze az ultimate az lenne, hogy ha már km/h is lenne eme kütyü. -
D.Orion
veterán
válasz bigdady #5735 üzenetére
A 200 CRS most 75K-ra van leárazva, abban kicsit jobb a teló, hajtómű, hátsó váltó, váltókarok. Lehet megéri azt a +10K-t, de ha csak munkába/városba eljárni kell, akkor a sima 200 is elég, többre úgy se nagyon jó sajnos(a többi márka ilyen árú terméke sem).
Az alu legszembetűnőbb előnye, hogy könnyebb. Havi 200-300km -es városi használat mellett, télen lerakva, évi egy nagy szervizzel megéri talán az 5évet. Második évben egy új lánc, negyedik év végére meg el fog kopni a hajtómű és minden más is valószínűleg.
-
D.Orion
veterán
válasz -HajTömeg- #5741 üzenetére
Ha jobban elolvasod, akkor látod, hogy km/év-hez írtam a tartósságot. Ha belepakol havi 300km-t, akkor 5 év alatt elkopik annyira, hogy a fő alkatrészeket majd egyszerre kell cserélni, és akkor majd el kell gondolkodni azon, hogy megéri-e egy összegben rákölteni 30-40K-t. Más egy 150K-s kerékpárra rákölteni egy összegben ennyit és más egy 65K-s gépre.
(#5743) deicide: Meg is nőttek a combjaid.
sketchifun: 37km/h kényelmes tempó? Ja bocs, én kérek elnézést.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz -HajTömeg- #5745 üzenetére
Ott, hogy nem értesz magyarul? 300km/hó*12(hónap/év)*5év=18.000km lesz a lánctányérokban, a csapágyakban, a hajtőműben, mindenben. Ennyi idő után az én Gepida 500 CRS-em(150ezer Ft volt) is el fog kopni fő alkatrészek szempontjából. Én rá fogom majd költeni a 30-40K-t egy összegben, de kérdés, hogy majd a 65K-s kerékpárra is rá akarják-e majd. Tudod lelkileg nehezebb kiadni egy olcsó gépre az egykori vételárának a felét, mint egy olyanra ami jóval többe került.
ÉRTED?
-
D.Orion
veterán
válasz -HajTömeg- #5749 üzenetére
Te hallod... Néma gyereknek az anyja se látja a fától az erdőt. Egyébként aki nem tud úszni az ne másszon fára, mert elüti a villamos. És én is pont leszarom, hogy mit nem érted, hogy az alkatrészek kopnak és ezek már nem a ruszki időkből való örök életű Csepelek.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz vendingo #6008 üzenetére
Érdekes. Szfváron három kerékpárboltba szoktam járni ott mindenhol azt kapom amit kérek. Bemegyek-köszönök mondom mire lenne szükségem, maximum megkérdezik, hogy milyen kerékpárra lesz és utána már hozzák is. Így voltam a láncnál, váltó bowdennél, kulacstartónál, pedálnál. nyeregcsőnél. Ez kell és kész, én vagyok a vevő.
-
D.Orion
veterán
válasz peugeotmate #6038 üzenetére
Szinte semmit mivel magát a netet csak a program indításakor érdemes rákapcsolni, azért, hogy előbb megtalálja a gps jelet. Utána már csak a gps-t kell aktívan hagyni a netet ki lehet lőni. Otthon meg akár wifi-n is adhatsz neki netet, hogy feltöltse az útvonalat. GPS mintavételi gyakoriságot meg lehet állítani.
Ui.: Endomondo-ról írtam ezt, de gondolom a többi program is így működik lényegében.
-
D.Orion
veterán
-
D.Orion
veterán
Igen, egyértelműen marketing videó. De végre legalább látható volt egy adat, hogy miért jobb a 27.5", mint a 26". Bár ha én lennék a marketing-es, akkor telebombáztam volna ilyen %-os eltérés adatokkal. A videó szép és látványos, kedvem lenne nekem is ott tekerni, persze fele ilyen tempóban.
Ui.: Végre lehűlt a levegő, de olyan erősen fúj a szél, hogy esélytelen kerékpárra ülni.40km/h +
Estére talán enyhül és, akkor megyek is tekerni. Félek, hogy a telken a barackfák szétszakadtak. -
D.Orion
veterán
Neuzer csoda takarítva. Nem lett 100%-os, de jobb, mint volt. 15 perc takarítás és 20 perc váltók+fék beállítás. Istenverése egy cucc.
Előtte, utána.
Semmi extra cucc, ronggyal leszedtem a nagyját a láncról és a fogakról, majd LIDL-s lánctisztítóval átpörgettem a láncot.(#6147) Doki-HUN1978: Tudod a marketing. Vegyed, mert ez ÚJ!
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Vasinger! #6148 üzenetére
Nézzük másképp a dolgokat. A széllel jött a lehűlés. Windguru-ra rápillantottam reggel és 40km/h +-t írt, nem is kételkedem benne. Mostanra se csillapodott szinte semmit, pedig még viszonylag zárt helyen vagyok egy lakótelepen, képzelem mi lehet nyílt terepen a Velencei tó körül. Tegnap este csak úgy recsegtek a fák itt a telepen, ma reggel az útról kellett lehúzni a letört ágakat, hogy az autókkal ki lehessen jutni a telepről. Éjszaka minden olyan parkoló üres volt ahol fák nyúltak be a kocsik fölé, reggelre látszott is, hogy jó döntés volt a tulajdonosoktól.
-
D.Orion
veterán
válasz Teasüti #6177 üzenetére
Hehe jó kis videó. Ilyet én is tudok az enyémmel, csak nálam nem a váz csavarodik, hanem a Truvativ első lánctányérok. Nem jelentős, de ha 48/11 akkor normál terhelésnél nem ér az első váltó kanalához a lánc. Ha viszont nyeregben ülve megtaposom a pedált, akkor nem kicsit súrlódik, 3-4 mm-t simán meg tudom tekerni a hajtás részt. Igaz nekem is van 50+ -os combom, csak én rövidtávos vagyok.
-
D.Orion
veterán
válasz TripleB #6207 üzenetére
Lánckerék pont, hogy nincs rajta, maximum a hátsó váltó két görgőjét hívhatod lánckeréknek.
Hogy miért? Mert ilyen szép a magyar nyelv, nem mindegy, hogy valami rúd v. cső.
A lánckerék tömör, nincs kikönnyítve, a lánctányér pedig ki van munkálva belül is.Viccen kívűl ez tényleg így van a fémipari tankkönyvben. Én is onnan tudom csak, fene se gondolná.
Lol mi?Szerk.: Most már tényleg húzok aludni.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Én egyébként használtam ezt is láncra anno. Csak tiszta láncra szabad felhordani.
Hátrányok:
-Drága.
-Nehéz felhordani, telibe fújni az egész láncot vele nagyon botor dolog.
-Kezelés után érdemes 12 órát várni vele mire minden felesleg kipárolog, lecsöpög. Szikkad kicsit.
-Csak országútra ajánlom, gyűjti a port.Előnye:
-Tavasszal befújom, majd következő tavasszal megint. Ha nem koszolódik el, akkor nem kell hozzányúlni. Tartós. -
D.Orion
veterán
válasz vendingo #6354 üzenetére
Én egy gagyi sodronyzárat teszek az első kerékre, a hátsóra+vázra egy Bordo koppintást, de még gondolkodok egy mini U lakaton is. A 3 zár nincs összesen 15 ezer ft mégis többre tartom mint egy 30 ezres zárat, vagy egy spybike-ot.
Teljesen jó én is így használom. Első kerékhez sodronyzár, váz-hátsó kerék-lakatolási helyhez pedig lánc. Bár ha újra kéne gondolnom, akkor lánc helyett U-lakat lenne.
Vasinger!: Neked is igazad van, mert van az az értékű bringa ami mellett már érdemes egy rohangálósat beszerezni. Plusz az ember nem szívesen basztatja a drága kerékpár fényezését némi lakatolással, nekitámasztással, egyéb necces dolgokkal.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- iPhone topik
- Autós topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs