- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Drágább lett a Pixel 8a
- Teljes az összecsapott Motorola csúcsmobil tudáslistája
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Hirdetés
-
Red Dead Redemption - Újabb jel, hogy PC-re is megjelenhet?
gp Vajon a Rockstar meddig húzza még az időt azzal, hogy végre elhozza még egy platformra a játékot?
-
A kard és az űr az új Arc meghajtó két fő motívuma
ph A 31.0.101.5518-as csomag három hibával is leszámolt.
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
-
D.Orion
veterán
Lakott területen kívül és belül is tilos az úttesten közlekedni, hogy ha azzal párhuzamosan kijelölt kerékpár vagy kerékpár és gyalogút található.
Mogyi: Kötelező felszerelés előre fehér v. sárgás szinű lámpa, elől elvileg tilos a villogó. Hátulra piros folyamat v. villogó, plusz prizma, ha a lámpa burkolata prizma, akkor nem kell plusz. Elvileg a földtől max. 90cm-re lehet, de ez már nagyon szörözés. Kerékre ha jót tudom, akkor csak előre kell 2db borostyánsárga prizma. Csengő kötelező, duda nem szabályos, mert az nem csengő, szintén szőrőzés. Plusz működő fék és a lámpákban is legyen elem. Mondjuk nekem rémlik olyan, hogy szigorúan véve. csak a dinamo szabályos.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Bazi rég jártam erre, meg gép előtt is. Sajna nem azért, mert annyi időm volt tekerni. Ki is maradt pár száz hsz. No, de kérdés: Anno felvetették többen, hogy mi lenne, ha a rendszeres topikba járók nick-el géppel bekerülnének az első hsz-be? Erről mi a vélemény, összeszedjük?
-
D.Orion
veterán
válasz venember83 #2147 üzenetére
Oks, nekem nyolc. Úgy se futok össze kb. senkivel a topikból.
-
D.Orion
veterán
-
D.Orion
veterán
Üdv! Nem ér röhögni!
Srácok tekertem tegnap egy 70km-est és azt vettem észre, hogy a jobb kezemen a kisujjam és a gyűrűsujjam utolsó ujjperce teljesen lezsibbadt. Kesztyű nem volt rajtam, korábban ezt ennek tudtam be. De ami a durva, hogy most is épp úgy zsibbad, mint tegnap este. Ez mitől lehet? Mert gondolom egyáltalán nem normális.
Simán csak a markolat így elnyomhatta? De akkor a másik kezem miért nem? -
D.Orion
veterán
Most találtam:
Ez komoly na.
-
D.Orion
veterán
Senki se felejtse ám:
-
D.Orion
veterán
válasz Sirandrish #3592 üzenetére
Ezzel ki lehet combosodni.
-
D.Orion
veterán
válasz peugeotmate #3597 üzenetére
Nekem is ilyen Viper a gyári nyergem. Előre szólok, hogy szerintem kicseszett nehéz jóra beállítani, nekem amatőrként 3 hónapig tartott és kb 2000km-be mire végre be tudtam állítani úgy, hogy 100km után se törje a hátsóm. Én 188cm vagyok, éppen hogy elég az 56-os váz, neked az 58-as jó lesz.
-
D.Orion
veterán
válasz Anulu79 #3613 üzenetére
Nem kell nagyon hiányolni azt, majd lesz.
Muton: Azért az árán kívűl sok minden másban is különbözhet. De a legolcsóbb is sokat foghat egy esésnél. Nekem már volt szerencsém oldalról érintőre venni a padkát a 4000Ft-os Author sisakommal. Köszönjük szépen jól vagyunk. Nélküle nem ez lett volna a helyzet. Sisaknál előny a napellenző és a rovarháló megléte.
-
D.Orion
veterán
válasz Sirandrish #3615 üzenetére
Minél simább a futófelület annál "jobb". Lehet teljesen országútira hajazó is. De mivel MTB-ről beszélünk ezért a szélességre oda kell figyelni. Ha jól látom régi szimpla egyszerű felnid van. Ki kéne deríteni, hogy mi az a minimum szélesség ami még rámegy, továbbá tudni kéne a pontos méretet is. Szabócenti lesz a barátod ebben, hogy ha a felnin vagy a mostani gumin nincs rá utalás. MTB-n szélességben 1.3-1.5 alá szerintem nem érdemes menni, furcsává válhat a kormányzás, ideges lehet a gép alattad.
Persze azt ne feledd majd, hogy a kisebb gördülési ellenállás magával hozza a csökkent tapadást is! -
D.Orion
veterán
-
D.Orion
veterán
válasz lukaszokni #3908 üzenetére
Youtube bikeradar csatorna. Keress rá a how to videókra a csatornán. Mindent megmutatnak a helyes kézmozdulatoktól elkezdve a különböző testtartásokig.
-
D.Orion
veterán
Forintot nem éri Y vázas konstrukció + ezzel egy 5%-os emelkedőn egy átlag bringás meghal. Aprón ilyen fully gépeket 5.000-15.000Ft között árulnak, ezek tényleg annyira rosszak.
Ha használható is lenne, akkor is városba felesleges a fully, plusz ezen még van két bitang 1.95-ös gumi is.40K-ért egy jó használt kerékpárt lehetne venni, amit ajánlani merünk. Itt senki se ajánlja ezeket a fully gépeket.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Itt ráakadtam véletlenül a 2011-re, az még kicsit olcsóbb igaz az első váltó már tényleg low-end-end. Mr X ezen az oldalon körbenézhetsz ár szerint szűkítve és ami tetszik/belefér azt linkeld be, aztán a hozzáértőbbek véleményezik.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Olyanok, mint az olasz autók. Nem mind Ferrari v. Lambo, van köztük Alfa Romeo is. Ha az eseti tervezési hülyeségek ki vannak javítva, akkor elvisz bárhova.
Pl.: Kormánycső minőségtelen rögzitőcsavarja. 8/8as csavar 50ft. Gyenge műanyagpedál, 3000ft. Rozsásodó sárvédő, plusz lakkréteg kivűlre és belső oldalra még egy réteg festék, ez is 3-4 ezer. Rozsdásodó gyenge felületkezelésű csavarok, vagy ecsettel néha raksz rájuk egy csepp olajat v. cseréled őket egy csavarboltban. 1500ft az összeset.
Kb. egy ennyi a saját Capriolo Elvis low-end kerékpárom alapján, ja és ez 2 éve 41k volt bringacserében, sztem megérte. A csapágyakkal nincs bajom, azok valami olasz saját gyártásúak.[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Mobilról írok, a képeket csak felületesen látom. A 105ös szettet mindenki dicséri én így vettem észre. A Lugano gumikat már kevésbé szeretik, de ez a legkevesebb. A Mavic felnik is jók általában. Nekem a nagy tányéron lévő fogak alacsonynak, de egy 3.8"-on passzolok. Várjuk meg az outi értőket.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz #68216320 #3979 üzenetére
Fali konzol esetén már miért ne lehetne megoldani lezárást? A fali konzol mellé rögzítesz a falba egy gyűrűt is. Mondjuk 12-es szárral rendelkezőt, beütős tiplivel. Azt onnan többé senki ki nem szedi, még te se... Ezen a gyűrűn átzárod az U lakatot a két kerékpárral együtt és kész.
-
D.Orion
veterán
válasz lsebestyen #3994 üzenetére
Mond meg szépen a boltban, hogy akkor legyenek szívesek kompletten szétszedni és újra összerakni, mert láthatóan a gyárban(távol-kelet?) erre nem voltak képesek. Nem kell semmi plusz hangerőt csak olyan szépen határozottan belépsz az ajtón és előadod, hogy van egy kis probléma, pár menetnyi...
Az ilyenek miatt nem mer itt senki 80K alatt kerékpárt ajánlani.
-
D.Orion
veterán
-
D.Orion
veterán
válasz stangli #4023 üzenetére
Ha jól látom Bp-n laksz. Elég sok lehetőséged van a különböző piacokra kilátogatni és ott fillérekért venni egy jó kerékpárt. Persze azt be kell vállalnod, hogy nem biztos, hogy az adott kerékpár Ausztriából jött, lehet a szomszéd kerületből lopták el. Nem is olyan régen az egyik itt fórumozótól lopták el a kerékpárt majd 2 hét múlva meg is találta egy ilyen piacon. Jobb arcoktól kell venni. 30-40-ért ha jól alkudsz akkor egy boltban 100K+-os kerót is simán tudsz venni. Volt bnőm Devecserben volt kerékpárt venni, ő 20K-ért vett egy KTM CrossCountry-t, ami később kiderült, hogy a boltban 160K lett volna.
Az mondjuk tényleg osztrák kerékpár volt, csak ott kidobták már.[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Sirandrish #4029 üzenetére
Lánctisztításra szokták használni. Shimano-ra jó, Sram-ra nem.
-
D.Orion
veterán
Ez így nagyon nehéz kérdés. Sajnos még az igazán hozzá értőknek is látni kéne.
(#4036) Zebu: Sram lánctulajoktól többször lehetett már hallani és képekkel bizonyítva látni is, hogy brigeciol-os fürdő után egyik másik sram láncon hajszálrepedések jelentek meg.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Sirandrish #4043 üzenetére
Elmész egy ilyen önkiszolgáló autómosóba és 3x50Ft-ból le tudod mosni. Nyomsz a felnire és a küllőkre egy adag tiszta vizet, utána szennyoldás, végén megint tiszta víz. Ha ketten vagytok akkor könnyebb a helyzet, mert van ki forgassa a kereket és a hátsót is könnyen le tudod mosni anélkül, hogy a váz felé mosnál. Öcsémmel mi így szoktuk lenyomni a felniket és a küllőket. 5 perc alatt kész mindkettő gép.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Félelmetes ez a mai szakasz, hihetetlen, hogy mennyire megszakítják magukat. Brutálisak. Szökevények is, Movistar is, meg az egész mezőny akik elől nyomják neki. Robotok, nem is emberek.
Ha ennyien nézzük, akkor lehet érdemes lenni nyitni egy topikot majd jövőre.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Hm, körbenéztem webbbicikli-n, brutálisan szórják kifelé a megmaradt Magellan és Ghost kerókat. Más boltokban is látom a szabadulni vágyást ezektől, de azért itt nem kevés -40% -50%-os áron lévő gépet láttam.
Kár ezért a Cseke Zrt.-ért, egyébként véletlenül nem lett átmentve valahova máshova a cég? Más név alatt nem folytatják?
-
D.Orion
veterán
-
D.Orion
veterán
Meg kell őket zabálni. Mint a profik. -
D.Orion
veterán
Nos végre hozzájutottam egy Selle Monte Grappa Liberty XXL nyereghez. Előző tulajdonosának nem vált be így megvált tőle, remélem nekem nagyobb sikerem lesz vele. Már csak idő kéne, hogy kipróbáljam, több, mint egy hete nem tudtam 20km-nél többet menni, időhiány miatt.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Valaki keresett anno egy Y-vázas fully rettenetet tárcsafékkel együtt. Na én most ráakadtam egyre:
Ha za illető még mindig ilyet keres, akkor szóljon, mert egy zárt FB csoportban találtam a hírdetést, 15K-ért árulja a gazdája.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz HollyBoni #4217 üzenetére
Azon kívűl, hogy ezen gépek 85%-a boltból újonnan 40K és a legsilányabb alkatrészekből épülnek fel? Ezen kívűl csak annyi, hogy a hintó mozgása miatt nincs két másodperc amikor hajtás közben a hátsód ugyanakkora távolságra lenne a hajtóműtől, magyarul nyereg beállítást el lehet felejteni.
-
D.Orion
veterán
válasz HollyBoni #4220 üzenetére
Rosszabb Y váz felépítésre azt a vázformát értjük amikor a vázban nincs meg a függőleges cső. Nem tudom ennek mi a neve pontosan, ami a nyereg és a hajtómű között helyezkedik el. Ha ez nincs meg, akkor nincs fix távolságod és iszonyatos energiák vesznek el tekeréskor. Ez a fajta kialakítás egyszerűen rossz. Ezt még lehet tovább rontani az 1500Ft-os hátsó rugós taggal és a 3000Ft-os első teleszkóppal.
-
D.Orion
veterán
válasz Szakbarbár #4272 üzenetére
Lovasberény és Csákvár között van egy enyhe emelkedős rész, Vértesboglárnál ha jól rémlik 2-3 kisebb emelkedő, aztán jön az igazi része amiért érdemes nekiállni, Alcsútdoboztól jönnek a "szép" részek. Tavaly itt csesztem szét a térdem két hétre, mert én hozzá nem értő fejjel mentem neki az egész 100km-nek.
Olyan igazi kocabringásoknak mint én erre a 100km-re csak annyit lehet tanácsolni, hogy: "Jó lesz az az erő később még."
Google maps-ban keresd meg Alcsútdoboz - Kastély részt és indulj meg street view módban ki a 811-en.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz lukaszokni #4279 üzenetére
Megerőltettem és mire hazaértem fel is vizesedett. Igazi kezdő módjára tapostam a pedált és nem pörgettem.
Szerk.: Másodpercre pontosan, és igen, akkor semmi állóképességem nem volt. Most se sok, de 100km-t már tudok menni 25-27km/h tempóban síkon.
Vasárnap megyek nyaralni 1 hétre, úgyhogy idén ez nekem kimarad.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Viccrovat
- Gumi és felni topik
- Hegesztés topic
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs