Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoli03

    őstag

    válasz Hasaggymeg #80212 üzenetére

    Én nem írtam olyat, hogy nem kell finomhangolni, vagy állványon le lehet-e terhelni, vagy hogy nem lehet beállítani. Nekem az a bajom, hogy észrevehetően hajlik, aztán mindenhol azt írják, hogy szupermerev hajtómű, szupermerev karbonváz, aztán ehhez képest egy jobb négyszöges is egész merevnek tűnik.

    És ez nem egyedi eset:
    Altric Cougar Race vázban Alivio FC-M4050 hajtóművön hozzáér a lánc a terelőlemezhez (mondjuk ez egy 13e Ft-os hajtómű egy olcsón vázban, úgyhogy nem is várom el, hogy ne hajoljon)
    ROSE THE UPRISING vázban (ezt azért már szerintem vehetjük felsőkategóriás alu XC váznak) az SLX FC-M677 hajtóművön hozzáér a lánc a terelőlemezhez
    Radon R1 2016-os aluvázban az FC-5750 hajtóművön hozzáér a lánc a terelőlemezhez

    Ezek ismerőseim/saját biciklijeim, amiket kipróbáltam, nem csak úgy hallottam.

    És akkor még egyszer: be lehet állítani, de szórakozni kell vele, és ha nem ér bele, attól az még az akkor is csavarodik. Akkor a súlyán kívül milyen előnnyel bír mondjuk egy aluváz+Tiagra kombóhoz képest?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák