Hirdetés
Hirdetés
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
SteveAd
tag
válasz Hasaggymeg #277506 üzenetére
#277502
balintbaba...
A majdnem 2 millas Speci Tarmac SL7 (105Di2) is pl. az alap DT Swiss R470 alufelnis (no name agyas) kerekszettet kapja (ugyanazt mint a feleannyiba fajo Speci modellek, amelyek azert meg igy is suroljak alulrol az 1 millat). Szoval a legtobb gyarto nagyot sporol az OEM kerekein, ha igazan jo kereket szeretnel, iszonyatosat kell felfele ugrani arban.
Eppen ezert erdemes egy jobb kerekbe beruhazni elso upgrade-kent. Akar alu is, nem muszaj a karbon, csak ha aero kerekre gyur valaki. DT Swiss 1400-as szeria vagy Fulcrum R3/R0 (Campa Zonda/Shamal) pl. megvan 4-600 euro korul, es sokkal tobbet hoz ar-ertek aranyban mint egy 105>Ultegra ugras pl.Nekem pl. maszashoz sokat segit egy konnyebb kerek, de nyilvan sikon mas a helyzet, ott kellhet egy magas profilu karbonkerek ami dragabb.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen