Hirdetés
- iPhone topik
- Megnövelte az Apple az iPhone 16 Prók kijelzőit
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Magisk
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
gp A free-to-play akció-RPG PC-re és PlayStation 5-re érkezik, de pontos dátumot még nem kaptunk hozzá.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz Lacerta #277456 üzenetére
Én kezdőként hónapokon át kőkeményre fújt gumikkal mentem, merthogy a komfort biztosan sokat levesz. Hát azon kivül, hogy mérföldekkel kényelmesebb bringázni alacsonyabb nyomással, semmi hátrányát nem tapasztaltam.
Múltkor néztem egy videót, ott a túrabringás srác azt tesztelgette és állapította meg, hogy a gördülési ellenállás hatása még a kerék (gumi) súlyánál is sokkal fontosabb. Ami abszolút jogos, de valahogy az emberek mégis grammozgatnak a felninél, pedig a súly leginkább gyorsításnál számít, míg a gördülési ellenállás mindig. Tehát néha jobb egy tényleg jó gumiba beruházni, mint 100 grammokat nyerni egy felnin, vagy pl. tubeless-esíteni hogy az ember elhagyhassa a belsőt (terepen maximálisan megértem). Főleg, ha az ember nem commuter, és lassít-gyorsít egyfolytában.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen