Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen külső akkumulátort mobileszközökhöz?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- HMD Skyline - jó szerelés
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
it Újabb tőkét tudott bevonni egy AI-alapú toborzóplatform, ami érdekes jövőképet vetít előre.
-
Elengedheti a köztes generációkat az Intel
ph Sok mérnöki erőforrást lekötnek a frissítések, miközben sokat nem raknak hozzá a meglévő platformokhoz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
montin azért nem csak a gördülési ellenállás számít, ott többször van határhelyzet, ahol a gumi tapadása pont annyira fontos, mint az, hogy mennyi energia felgyorsítani
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Friczy
senior tag
Én meg szoktam érezni, ha túl alacsony a nyomás, az országúti gumit rendesen fel szoktam fújni 7-8 barra, 5-6 baron már nem az igazi. A gravelen a 32-es gumi sem érezte jól magát (vagy én nem éreztem jól magam rajta), ha 4 bar alá ment a nyomás. Nagyon régen 28 mm-es gumit ütöttem fel kátyúban az alacsony nyomás miatt, szóval én nem igazán szeretem a túl alacsony nyomású gumikat. A gravelen lecseréltem a 32-est egy 38 mm-re, ezzel elvagyok 3-4 baron, és valóban kényelmesebb.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen