- BYD Atto 3 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
Pár videót néztem róla én is, jónak tűnik. Bár én onnan közelítettem meg, hogy valaki kell, ami trackel és kezel szenzorokat, plusz van benne valódi navigáció, és azok közül messze ez a legolcsóbb - ha meg jön belőle új modell, az úgyis drágább lesz. Számomra az a szint, ami tudásban megfelelne, az a 400€ árkategória, azt meg kicsit sokallottam, de így, hogy ez féláron van, legjobb.
Az akku miatt én nem aggódom, szerintem az maximum egy városi futárnak okozhat problémát. Ha 8 óra feletti útra mész, akkor nem fogsz percenként kanyarogni, és valószínűleg a mérési adatokat sem nézni, szóval ott bekapcsolod a batter save mode-ot, és mész kikapcsolt kijelzővel. Úgyis visszakapcsolja a navigáció a kanyarok előtt a képernyőt, szóval nem maradsz le semmiről. De szerintem ezt amúgy is csak az út végén érdemes aktiválni, vagy egy olyan szakaszon, ahol biztosan nincs esemény, így az elején és a végén látsz mindent.
Meg azért vegyük hozzá ehhez, hogy hányszor tekersz egyben 8 órát. Évente párszor? Ott meg van oldva a helyzet vagy power bankkal, vagy pedig a battery save mode-al. Én pl. ilyen max 2 órákat megyek, és még ha majd elmegyek csak úgy kirándulgatni, azok sem lesznek pár óránál hosszabbak, időm sincs rá. Ha meg egyszer majd egész- vagy többnapos útra megyek, úgyis viszek hátizsákot, abban meg elfér egy powerbank.
Ha hetente mész 10-12 órás utakat, akkor ne ezt vedd, mert csak idegeskedni fogsz az üzemidő miatt. Ez a mobiloknál is megfigyelhető, hogy az ember akkor is mennyire előtérbe helyezi az akkuidőt, ha közben évente legfeljebb 3x kerül olyan helyzetbe, hogy esetleg lemerülhet a telefonja.