Hirdetés
Hirdetés
-
Ismét a vietnámi OLED-gyártásba fektet a Samsung
it További 1,8 milliárd dollárt fektet be Vietnámban a Samsung az OLED-kijelzők gyártása kapcsán.
-
Akciófigyelő: Kedvezménnyel indít az új e-rolleres márka
ma Az Ausom GX1 szeptember 24-től október 7-ig kuponozható.
-
Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
lo Működési elv:A gázkonvektorok szerves része a hőmérsékletérzékelő szonda. A szonda egy a termosztáthoz kapilláriscsővel...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #254724 üzenetére
Eddig amikor azt láttam haveri körben vagy fórumon, hogy kezdő tubelesses megszívja a tubelessel, átkozódik, szidja, vissza akar váltani belsőre, mindíg ilyesmi okai voltak:
- nincs booster, kompresszor, mondtuk, hogy nélküle nehéz lesz, de "majd csak lesz valahogy" alapon mégis nekiállt
- mondtuk, hogy az a bizonyos tej nem jó, mégis megvette, aztán nem tömített
- leírtuk lépésről lépésre, hogyan kell tökéletesen összerakni, mégis elszúrta a szalag felrakását, vagy a szeleplyukat. Persze ember tévedhet, én is szúrtam el, de nem idegeskedni kell, hanem újracsinálni, ezúttal alaposabban
- linkeltük a guminyomás kalkulátort, de nem vette komolyan, vagy nincs is pontos nyomásmérője, ujjal nyomogatva meg lutri nyomást "mérni". Aztán az alacsony nyomás miatt lefordult a gumi a peremről, lásd, a haverom esete: [link]Egyetlen egyszer láttam olyant, hogy jól volt összerakva, jó tejjel, jó nyomással, mégis leeresztett, sajnos a szervizben gagyi Force szelepet raktak bele, ami nem tömített rendesen. Az a baj, hogy ilyenkor jön az átkozódás, a tubeless szidása, visszaváltás belsőre, aztán aki mindezt elolvassa, azt látja, hogy mennyi sz*pás van a tubelessel és nem mer váltani. Pedig csak hátrébb kéne lépni kettőt, mély levegő és kitalálni hol volt elcseszve a dolog. 100% biztos vagyok benne, hogy az esetek 99%-ában nem a tubeless a hibás, hanem az user rontott el valamit, de fröcsögő leeresztett tejesgumival a kezében, idegesen nehéz ezt belátni. Mondjuk tény, hogy több ponton lehet elcseszni, mint a belsős rendszert, de cserébe nagy előnyökkel is jár. Belsőt is be lehet csípni a gumi és a felni pereme közé, belső is lehet hibás (lásd a rengeteg hibás Continental belső) és terepen defektet javítani sem kellemes, főleg ha zord az időjárás, vagy a haverok rád várnak.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Tőzsde és gazdaság
- Apple notebookok
- AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- EA Sports WRC '23
- Formula-1
- Kidobja a Slacket a Disney
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen