- Yettel topik
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Mobil flották
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Új SSD-vel bővül a WD Blue szériája
ph Az SN5000 egy belépőszintű modell, a WD saját kontrollerével, viszont 4 TB-os kapacitással is elérhető lesz.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
#22163968
törölt tag
Sziasztok.
Van egy 28-as városi cirkálóm, amin olajos tárcsafék van.
(Na nem valami komoly, amolyan low-cost verzió)
Defekt javítás után visszatéve a hátsó kereket feltűnt, hogy a tárcsa nem teljesen középen fut a résben. Mintha "éppencsakhogy", de hozzá-hozzáérne a fékpofához.
Megpörgetve a kereket hamarabb megáll, mint kellene.
A kereket ugyan meg tudom billenteni, hogy a tárcsa a résben középre kerüljön, de akkor a tengely nincs koppanásig a vázban és a hátsó villában is látványosan oldalra áll a kerék.Hogyan kell megoldani, hogy a tárcsa a rés közepére essen?
Nekem nem tűnt fel semmi szabályozási lehetőség a féknél.
Vagy magát a fékpofákat kellene állítani és hagyni, hogy a résben nem teljesen középen van?[ Szerkesztve ]