- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz Zolka75 #238398 üzenetére
Azért ezt a kétfajta féket érdemes lenne átgondolni.
- Teljesen más érzés, és technika.
A Shimi hirtelen fog, sokkal kevesebb mozdulattal kell használni.
Szokni kell, utána jó.- Más a két rendszer. Más eszközökkel kell karbantartani.
----
Célszerűbb lenne, ha mindenképpen vásárolsz, a Maguránál maradni.
Pl Magura MT5 + esetleg tuning 1 újas fékkar.
(A gyári "normál" fékkar nem túl kényelmes kicsi és normál magasságú/kezű embernek. 175 centivel nekem nagy volt. Az 1 újas meg tökéletes.)【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
chubby2o6
senior tag
válasz bogarfx #238396 üzenetére
Nekem azok a bizbaszok műanyagból vannak, és akkora lyuk volt rajtuk gyárilag, hogy simán belement a bowdenház. Egyébként alin lehet kapni többfélét [link] , az enyémhez valóból kétféle is van, egy 3,2 mm-es lyukú a sima bowdenhez meg egy 6 mm-es lyukú a bowdenházhoz. Nyilván már mindegy, hiszen már kifúrtad
Én behúztam a házat ilyenbe [link] , és úgy fűztem be, legalább nem zörög a vázban. Ennek is van alis változata [link] , gondolom, ugyanazt tudja, mint a nem-alis, csak olcsóbban . -
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #238356 üzenetére
Nekem is Argo van erős, bírja a 100 + kilóm. Viszont mióta a sportosabb előre dőlős helyzetet preferálom hosszabb távon már kevésbé kényelmes, így valószínűleg pont ilyen sportos Cube lesz a vége.
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #238403 üzenetére
15x 110mm/12x142mm
12x148 kellene legyen!Most talán még lehet értelmes kereket/agyat venni ilyet, pár év múlva meg a gyorszáras sorsára jut.
12x142mm 2 éve sem lehetett kapni abban a márkában amit kerestem...【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #238389 üzenetére
Na most en nem vagyok graveles, de ehhez hasonlo terepen szoktam latni oket. Tobee megtudna mondani, mert tudtommal jarkalnak koves reszen is a gravellel. Ott serult meg a kerekszettje is anno.
bogarfx: Ez micsoda? Na meg mennyibol jott ki? Honnan van a vaz es a kiegeszitok?
jjeahh: Persze, nem kapsz olyan arban. Bar azert hard tail -bol is latni nem egy modellt, aminek elszalltak az arai. Speci, Rockrider....
En beleestem a Trek Supercaliber -be. Az olyan, mint egy hard tail, hatulja mozog 60-at, ami pont eleg ahhoz, hogy maszasnal eleg legyen a tapadas, es lefele is jobban tapad a hatulja. Nem durvulni, de szvsz az idealis XC monti.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #238408 üzenetére
Juj, tényleg, ez csak sima átütős .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
chubby2o6
senior tag
válasz fulton #238406 üzenetére
Nem tudom, hogy anélkül zörgött volna-e a vázban a bowdenház, de nem is akartam kipróbálni. Meg, ha már úgyis nulláról raktam össze a bringát, célszerű volt egyből így csinálni.
#238409Ringman Szerintem nem a vázat fúrják ilyenkor, csak a műanyag pöcköt, ahol a ház bemegy a vázba. Gondolom, olyan is van, ahol a bowden csupaszon fut a vázban, a ház csak a vázon kívüli részén van.
-
fulton
addikt
-
bogarfx
aktív tag
Próbálok válaszolni minden kérdésre
A nyeregcső csak a szerelés idejére van benne, egy sima Rockrideres alu nyeregcső, nem akartam még beletenni a végleges carbont.
Vettem én is ilyen ali-s szivacsos csövet, teljesen jó volt a féknek és a bowdenháznak is.Ezeket rendeltem még tavaly novemberben, amikor drágább volt a dollár, mint most, szóval lehet most még olcsóbb lenne az egész.
Váz spanyol raktárból jött, DPD hozta, szépen be volt minden csomagolva. Azt hiszem kb 1 hét alatt meg is kaptam.
A kormány is spanyol raktárból jött, a mostani bringámon is ilyen van kb 1 éve, olyan 3000 km van benne, eddig hibátlan.
Villa, stucni, nyeregycső, átütőtengelyek Kinából jöttek.
Ez összesen 242 ezer volt, és maradt pluszban egy első boostos átütőtengelyem. Tengelyt adnak a villához, de a vázhoz már nem.
Itt lehet kuponokat is találni, így még az akciós árból is lehet faragni.
Saját tapasztalatom csak a kormánnyal volt eddig, de előtte utána olvastam már a váznak, youtube-on is vannak fent videók. Nem fogok vele durvulni, így szerintem nem lesz probléma a tartóssággal, nyomatékkulcsom is van, mindent a megfelelő nyomatékra húzok, ahol kell ott karbonpasztával.
Van még itt MO-n egy ilyen váz+villa kombóval valaki, tavaly júliusban rakta össze, eddig ő sem panaszkodott. -
stickermajom
addikt
válasz andrisbandi #238410 üzenetére
Jaj tényleg, ezt el is felejtettem írni. Nekem is megjött a Loctite 243, látszólag “eredeti”. Elég sokat kellett várni rá, de így offseasonben belefér.
-
balintbaba
tag
válasz MPowerPH #238378 üzenetére
Azért kíváncsi lennék ezekre az ismerősökre.
Egy helyen gyorsabb a gravel, mint az xc, az pedig nem túl meglepően a gravel/műút. Nekem ezzel az a problémám, hogy ilyen felhasználásra manapság már egy tárcsás országútit is simán be lehet fogni. Egy Factor LS is inkább egy országúti, mint egy gravel az én szememben.
Amúgy nem kell ide koskormány, aki XC-vel síkon nem tud 30-as átlagot tekerni szélcsendben, az gyenge.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #238411 üzenetére
Lefelé gyakran elkelne kis + rugózás hátra is (na persze nem annyira,hogy karban tartsam azt a sok + mozgó, forgó, rugózó alkatrészt), de felfelé még nem éreztem a tapadás hiányát. ...aztán lehet ez csak halovány watterőmet minősíti.🤭
balintbaba...jelen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #238422 üzenetére
és tényleg
-
Ringman
nagyúr
ha valaki lecserélné a gyári outi kerékszettjét - rosebikes: (p1800-as első kerék vmi 10eur-val drágább):
1600-as és mtb-s 1700/1900-as szériákban is érdemes lehet körülnézni, "darabjával" olcsóbb lehet, mint szettben. -
MPowerPH
félisten
válasz balintbaba #238418 üzenetére
Gondolom ez ugyan ugy igaz mindenkire, aki gravelt vett. Nem az orszagutisok kezdtek gravelezni, hanem azok, akik eredetileg is erdei utakon, terepen mentek.
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz szimpláncsak #238427 üzenetére
2 mm-rel szélesebb az "e" felnije, minden más ua.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #238426 üzenetére
Személyesen, talán a nagyon szűk szegmens által művelt bikepacking műfajon kívül, továbbra sem látom létjogosultságát. Persze ez csak egy vélemény, a jövőbe nem lát senki...
Az viszont felettébb beszédes, hogy kvázi ugyanarra a terepre egyik lassan a méteres kormányt, karomnyi gumit, legalább 120mm rugózást, sőt össztelót és lassan csopperszerű lapos homlokcsövet ajánl, a másik koskormány, virsligumi, merev villa és majdnem függőleges homlokcsővel küldene ugyanoda...[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #238429 üzenetére
Erre reagalva a kovetkezo videot tudom mutatni, ami persze egyeseknek sokkolo lehet.
En sem tudok azonosulni a mufajjal, de ugy fest, kezd nagyon kozkedvelt lenni. Es gravelt tenyleg nem az outis fog venni, mert ok nem mennenek erdobe, a termeszetbe a tiszta, sima orszagutrol.
De van itt egy forumtars, aki gravellal megy terepen is, ot kellene megkerdezni errol.
Youtube -on van fent egy rakas video, amikor a csoka egy XC versenyen gravel -el indul el.
mod: Hatso rugozassal kapcsolatban majd holnap osztok meg tartalmat. Folfele neha jo, ha van. Itt is van omyan resz, ahova kemenyitett hatsoval nem tudok felmaszni, csak ugy, ha ki van engedve a hatulja. Egyszeruen azert, mert a sziklak egyenetlensegei miatt neha megszunik a hatso kerek kontakt, es folfele ha e miatt elporog a kerek egy ilyen reszen, akkor ott valszeg megallj van.(mugliknak, a profik szerintem felugralnak ilyenkor behuzott fekkel, nem dolnek el)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
Érdekes nézem itt a mai köröm, a strava (még mindig premium fut) 180w átlagot ír az egész útra. Erős oldal és szembeszél néha hátszél volt, (az időjárás appom alapján hátszelem lesz hát nem éppen na mind1, kicsit tévedett)
volt egy srác aki szintén pont ma ment azon az útvonalon (43km) és neki 138w ír átlagra, viszont ő ment 28.5km/h átlagot, én meg mentem 25.5km/h 180w átlagot - hm...érdekes. Ezek szerint előredőlősen tolhatta, és a gumi is jobb lehetett. Súlyra annyir nem fognám.
Mondjuk mire én mentem ide ért az erősebb szél, lehet ezért..[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz MPowerPH #238430 üzenetére
Az első felvetésed az volt, hogy gyorsabb valaki gravellal ugyanott, mint XC-vel. Ez az XC-s terepen kizárt (ugyanott, azonos rider, bla-bla...). Lehet, hogy van olyan, aki elketyereg valahol az XC-vel, majd felül egy kosra, és jé, gyorsabb (ahol tekerni szokott), de amúgy nem. És lehet itt a fórumtársakat hozni, akik brutál graveleznek (sőt, a read onlykat is), azért soknak van fullyja. És nem azért megy kossal, mert az XC-nél gyorsabb terepen, hanem odáig gyorsabb. Szóval jó megoldás nincs, célbringák vannak, és van olyan felhasználás, amikor az adott kategória lehet jobb. Szerintem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #238430 üzenetére
- a fully xc gyorsabb, mint a hardtail xc, mert elöl-hátul rugózik
- de a full merev gravel is gyorsabb, mint a hardtail xc
A két állítás ellentmond egymásnak nem? . Szerintem itt megint az általánosítással van gond, mint a Rekon guminál, nincs gond a merev xc-vel sem, van, amikor az a legmegfelelőbb választás, van, amikor a gravel, vagy éppen egy fully. Amikor egyéni preferencia alapján valaki ilyen "ez jó, az szar" kijelentéseket tesz, az csak fölösleges elfogult vitákat szül, a végén sosincs konklúzió. Igen, egyetértek, hogy van az a terep, ahol a gravel a leggyorsabb és azzal is egyetértek, hogy köves felfelén a hardtail xc segge pattog, de! neked is el kéne ismerned, hogy van ahol a gravel már nem elég, a merev xc igen és a fullyval szemben is vannak előnyei is, nem csak hátrányai. Ha a fullyt vagy a gravelt preferálod és emiatt szemet hunysz a negatívumok fölött a merev xc-kkel szemben, az nem vezet sehová, csak a merev xc-s userek felháborodásához . Felénk pl. olyan a terep, hogy 1-2 útvonalat leszámítva a gravel már kevés lenne, de merev, fully xc, downcountry vagy trail ideális, az meg ízlés, pénztárca kérdése ki melyiket választja. Van egy haverom, akinek van gravelje, xc-je és trailja is, mindíg azzal a bringával jön tekerni, amelyik a legjobban megfelel a terepre, ahová indulunk .Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz jjeahh #238434 üzenetére
Az első állításból kimaradt a ‘nehéz trepen’, a másodikból meg a ‘mindenhol, kivéve nehéz terepen’ feltétel. Próbáld újra ezekkel, és mindjárt lesz értelme, És mindjárt érthető lesz az is, hogy miért venne, vagy sose venne valaki gravelt. Vagy fullyt.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #238430 üzenetére
Mikor utoljára voltam (mert még megrendezték ) tesztnapon, a Speci felvezető emberkéje CX bringával (akkor grevöl még hírből sem volt) úgy ment elől, hogy alig bírtuk követni. Igaz lefelé aztán félre állt, de hozzánk képest lehet ott is gyorsabb lett volna...igaz a Kamaraerdőben, nem túl durva terepen, de amit mondani akarok az, hogy az erő és tudás kompenzálhatja a célszerszám hiányát, ugyanakkor ez nem jelenti azt, hogy az tényleg a legjobb is oda.
Mindenki látta már azokat a videókat melyekben profik lejtőznek teszkós bringával, vagy éppen libakergetővel úgy, ahogy mi sosem fogunk semmivel.fulton...azok a becsült wattok semmiképp sem kőbe vésett igazságok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #238435 üzenetére
Olvass vissza. Ha nem siklottam el semmi fölött, onnan indultunk ki, hogy MPowerPH szerint az akciós Rose merevseggű xc nem jó, mert nem fully, a hardtail xc-k lassan kikopnak, akkor már inkább egy gravelt, mert az mindenhol elmegy ahol a merev xc, csak gyorsabban. Ezzel szálltunk vitába, ez volt a kiindulási alap.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz jjeahh #238437 üzenetére
Ez a mindehol gyorsabb biztosan nem igaz, nem véletlenül célgép mindegyik. Talán pont a merev XC nem, épp az a kompromisszum a kettő között. Nekem is az van, bármikor cserélném egy gravelre.
Ja, várj, gravel vs xc-ben vagyunk? Hát, azt látod el tudom képzelni, hogy nagyon minimális az, ahol az xc előnyben van. Cserébe terepen meg mindenhol jobb egy fully. Szóval tetszik, nem tetezik, az xc egyetlen létjogosultsága az, hogy nehéz terepen csak kicsit szarabb, mint egy fully, aszfalton meg csak kicsit szarabb, mint egy gravel.
Aki komolyan gondolja a terepezést, az márúgyis fullyval tolja, aki meg nem megy nehéz terepre, csak kirándulgat, cserébe odáig aszfalton kell eljutnia, az meg jobban jar egy gravellel.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #238437 üzenetére
A helyzet az, hogy a piac, saját profitmaximalizáló logikájától vezérelve újabb és újabb típusokat talál ki, műfajt álmodva köré...pár éve pl.a 27,5-ös kerék, vagy a fatbike volt az új messiás, utóbbiról a bikemag-en is hosszú dicsőítő cikk volt, kábé azt állítva, hogy mindenhova jó...erre ma már ott tartunk, hogy alig vannak a nagy gyártók új sorozatainak kínálatában, vagyis ezután is szülni fog a profitéhség mindenfélét, aztán vagy beletrafálnak és értelmet nyerve tartósan megmarad, vagy eltűnik mint megannyi korábbi társa...szerintem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #238439 üzenetére
Ja, plusz szerintem az, hogy kisebb átfedésekkel már minden terephez és ízléshez van megfelelő gép, mindenképpen jó dolog, mindegyiknek van létjogosultsága. Már csak downcountry hardtailból lehetne több, mert tudok kb. 3 modellről .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz jjeahh #238440 üzenetére
A másik meg az, hogy remekül testre szabhatók a dolgok kis átalakítással. Egy kedves hölgyismerősöm pl merev villás xc-vel gravelezik. Mellette van merev farú xc-je is trailezni. Meg országútija, meg TT bicaja is, de ez másik kérdés.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #238438 üzenetére
Ha aszfalton kell elmennem az erdőig, akkor ott már inkább szopjak egy 45 cm-s kormánnyal a terepen?
Megint az a baj, hogy a terep mindenkinek mást jelent.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szimpláncsak
tag
válasz 6030D #238442 üzenetére
Ilyen felhasználásra nincs az a bicaj amivel nem kell kompromisszumot kötni. De én is inkább merevfaru xc bringával mennék/megyek valami race king, ikon, rekon race szerű apró mintás xc gumival. Biztosan jó a gravel döngölt földutakon, de pl. itt a Bükkben kb. mindenhol fel van szórva mészkőzúzalèkkal vagy alapból apró köves a talaj.Az is bevett szokás, hogy a fakitermelés után kijárt utat felszórjàk kövekkel. Kb olyannal, mint ami a vasútitöltéseken is van. Abban még a 40-es gumi is megsüllyed .
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #238438 üzenetére
Megint egy általánosítás. Gyere felénk gravellel terepezni és meglátjuk hány 20-25%-ost emelkedőn tudsz kimászni azzal az áttétellel, hányszor kapsz defektet, vagy hány kereket teszel tönkre a sziklás, köves terepen és az ízületeid meddig bírják. Aztán lefelé a 40-es kormánnyal, 40-es gumikkal alsó fogásban magzat pózban, első teló nélkül még velem sem fogod bírni a tempót, a kör végén pár esés után meg rájössz, hogy megutáltad a terepet . Kivéve, ha ez a fétised, mint Toobee-nak és alacsony nyomáson gravelezel tire insertel, hogy ne törjön miszlikbe a kerék . A merev xc az ugyanúgy xc mint a fully xc, csak hátul nem rugózik, ennek minden előnyével és hátrányával. Személy szerint én, ha telne több bringára, felénk pl a csíki havasokba néha gravellel mennék, a hargita hegység fele xc-vel. Ha mindegyiket egy bringával akarod letudni, gravellel egyértelműen esélytelen, xc viszont mindenhol elmegy, kivéve ahová már enduro-dh kell.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Speedy007
őstag
shimano deore lx hátsó váltót (1998-s modell év lehet) hol kell be zsírozni vagy olajozni hogy váltáskor ne csikorogjon?Mert ez nekem még új mert ilyen a belépő kategóriánál nem volt.
-
válasz jjeahh #238444 üzenetére
Olyan helyekre, amiket most leírtál, fully kell. Meg lehet csinálni xc-vel is, ha nincs más, persze. Meg gravellel is meg lehet. Csak egyik sem arra való.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
válasz Speedy007 #238445 üzenetére
Dirty And Tired Derailleur Gets New Life In 3 Minutes
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz parandroid #238446 üzenetére
Láttam régebben egy érdekes videót erről a fully vs hardtail-ról.
Fiatal egészséges csóka, elment lejtőzni a szokásos csapatával, de most kemányfarkúval.Az ugaratóknál és a sziklakerteken lemaradt, amúgy nem igazán.
A fullysok másnap is mentek csapatni, ő napokig lábra sem tudott állni...【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
bardi
aktív tag
válasz szimpláncsak #238443 üzenetére
Én viszonylag szerencsés vagyok, mert vagy 4 km-t mászok aszfalton, mire erdőben vagyok, vagy kb 3 km-t síkon, mire már murvás útra jutok, de igazából ha 10-15 km-t kéne mennem a terepig aszfalton, akkor se kötnék semmilyen kompromisszumot azért, hogy ott gyorsabban haladjak. Terepre akarok menni, a terepet akarom élvezni, pont leszarom, hogy aszfalton ahol a 80 éves nagymamám is tud tekerni, 3 km/h-val nagyobb átlaggal érkeznék meg egy másik biciklivel slickgumin.
Az erdő állapota amúgy itt is most tragikus, tegnap max egy ebikekal tudtam volna megtenni a tervezett távot, mély sár traktornyomokkal, majd jégpáncél a hó alatt, amin ha elfogyott a lednület, lehetetlen volt elindulni, rég volt ilyen szar tekerésem.
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #238446 üzenetére
Ahhoz képest, hogy nem erre való, a helyi montisok 99%-a merev xc-vel terepezik
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- iOS alkalmazások
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest