- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Lassítanak a hajlítható kijelzős telefonok fejlesztésén a kínai márkák
- Mobil flották
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android szakmai topik
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #236948 üzenetére
-
parandroid
félisten
Ahhoz viszonyítsd, hogy garmin kb pár másodpercet szán erre a nem túl összetett feladatra. Megállítom az órát/komputert, és kb azonnal kapom az értesítést a stravától, hogy megcsináltam valami challenge-et, vagy local legend lettem, vagy mittudomén.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
.LnB
titán
válasz parandroid #236952 üzenetére
Azt fogom mérlegelni, hogy vagy elfogadom így, hogy lassan szinkronizál BT-n. Ha mellette minden oké vele.
Vagy megnézem, hogy mit vehetnék helyette, kb ennyiért. Ami pc-n is szinkronizál, de kevesebbet tud. Bryton 15 neo lehet az, az ára alapján.
De előbb kellene mennem egy egy órás kört, amit szoktam, és kipróbálni a BT sync-et.
Ma megyek Dechatlonba bevásárolni ruhát. Holnap jó lenne menni egy kört.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
vlevi
nagyúr
Nem sok.
Nekem 320-as van, de volt előtte 15neo is.
Amikor befejezem a kört (amikor jó az idő, és van is), akkor olyan 2 óra körüli kört szoktam menni a város körül.
Amikor hazaérek, leállítom a rögzítést, telón elindítom az appot, és amíg teszek-veszek az előszobában, addigra megvan a szinkronizálás. Mivel be van állítva, hogy strava-ra is töltse, pár másodperc múlva már a tabletemen is csipog a strava, hogy fenn van.
Illetve, ha tekerés kezdetekor elindítottam az applikációt a telón (néha hasznos, hogy magasságot frissítsen, meg ilyenek), akkor a tekerés befejezésekor, az óra leállítása után nem sokkal már fenn van a strava-n is a tekerés.
Ezt a 320-as így csinálja, abban benne van, hogy az app indításakor automatikusan kezdi a szinkronizálást a készülékkel. A 15neo-nál másképp működik, ott meg kellett várni, hogy elinduljon az app, és abból elindítani a szinkronizálást. Nem tudom, a 310-es melyik módon működik a kettő közül. -
Ringman
nagyúr
válasz vallas #236946 üzenetére
ez tényleg halk: [link]
vagy ha valakit zavar, akkor folyamatosan kell tekerni
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
szimpláncsak
tag
-
fulton
addikt
válasz Ringman #236955 üzenetére
na ez az álmaim ne továbbja hubokban nagyon baba
Most olyat mondtál.. folyamatosan tekerni.. nem életszerű
Egyébként nekem most ilyen a hangja a hub nak kb. ennyi hallatszik mint itt.. és 16k volt[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz fulton #236957 üzenetére
A lényeg az hogy én semmit nem hallok, ha hátra hajolok fülelni sem, egyedül ha kerités mellett megyek hallani valamit halkan. De maga a tekerés (ami szintén csendes) "hangosabb".
Leírhatatlan jó érzés mikor csak suhansz (gurulsz) és semmit nem hallasz csak a gumi sosogását az aszfalton..loveit[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
válasz szimpláncsak #236956 üzenetére
Ez jó ötlet. Eddig három kábelt próbáltam ki, de mindet a Bryton-ba dugtam. Viszont a Bryton kábelét, még így nem teszteltem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz vlevi #236954 üzenetére
Nem hangzik vészesen. Most ha egy 20percet tölt, azt túlélem. Én is. Egy óra ne legyen azért.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #236958 üzenetére
Montin megőrülnél. Gumi traktorhang, terep, kövek morajlása, szuszog a teló, kerepel a racsni, saras, vagy minimum poros minden. A suhanás konkrétan unalmas terepet jelent, az a legjobb, ha annyira ráz, hogy a heréd az agyaddal helyet cserél . Asszem GMBN-en volt a múltkor egy teszt, hogy melyik mtb guminak szexibb a hangja. Fatbike nyert .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
vlevi
nagyúr
-
.LnB
titán
válasz vlevi #236963 üzenetére
Beparáztatnak itt a többiek, hogy nagyon sok idő..
Voltam havernál, még jó, hogy szóba került. Mert én a kerékpár beállításainál, bírtam a kérekhez, hogy 622mm... Aztán mondja, hogy nem az átmérőt kell. Lettek volna szép adatok, ha így indulok el.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
fulton
addikt
válasz Ringman #236955 üzenetére
pff 280e csak az agy.. befúzni 300e csak egy darab kerék.
Na számolok, 1 misi a gép + ez 1.3 -1.4 milla. és van egy olyan bringám mint most hangtalan országúti, + egy testőr mellé rendel hogy ne vigyék el ha kedvem támad beugrani valahova. Illetve imát mondani nehogy eldőljön valahol mer akkor sékság van.
Azért a csepelen hiába van kitámasztó, még így is sikerült már párszor véletlenül felborítani..
A két bringa közt van 1.000.000 különbség, ezt nem fogja hozni élményben abban biztos vagyok. Sem sebességben (jó + 2km\h átlag). Sem semmiben. Kizárt.
De majd a "pudingpróba..."[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz fulton #236965 üzenetére
Szokás szerint fogalmad sincs, hogy miről beszélsz. Használj előbb egy rendes biciklit, utána inkább koplalsz egy évig, hogy meglegyen rá a pénz, de nem fogsz a régi szarra visszaülni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
zsocy
őstag
Az IGPSport cuccok elég jók, olcsón. Persze kínai, de nekem nagyon jó kezdő computer volt az IGS10. Szinkronizál Strava-ba, tud emelkedő százalékot, mutat mindent mint a nagyok.
Másoknak is volt itt a fórumon, nekik is bevállt.
Garmin Explore-ra cseréltem, axt sem bántam meg, nekem azzal is működik minden, de a régi IGS10 is jó volt. -
fulton
addikt
-
Mezga Aladár
veterán
válasz parandroid #236966 üzenetére
A prekoncepcióját adja elő tényként + megfűszerezve időnként szövegértési problémákkal.
Nem kell vele foglalkozni. -
MPowerPH
félisten
-
parandroid
félisten
válasz Mezga Aladár #236969 üzenetére
Amúgy jó gyerek, bírom, csak hülyeségei vannak. Meg olyan vicces látni, ahogy összeáll neki a kép, amikor megérti végre, miről pofázunk.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz Mezga Aladár #236969 üzenetére
Egy szubjektiv vélemény hangzott el /mindkét oldalt./
ui: Vegyél kisebb lovat. -
togvau
senior tag
válasz Runner_fxr #236909 üzenetére
Omg miféle beteg, gagyi szerkezet ez a shimano cucc? Hogy sikerült ezt ilyen elcseszetté tenni... Spec tölcsér kell hozzá, alulról töltés...
Hihetetlen hogy egy motoro ahol 3 tárcsa van, 3 féknyereg, 5 fékdugattyú, sokkal egyszerűbb minden 🤣#236925 mi az a "bleed block"?
hitler, sztálin, micro usb
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #236966 üzenetére
-
andrisbandi
őstag
válasz togvau #236980 üzenetére
Nem lett volna egyszerűbb megnézni egy videót a légtelenítésről?
Mert gondolom akkor láttad volna, h azzal van kitámasztva a visszatolt dugattyú.
Bármivel helyettesíthető, pl fadarab.Szervízben sem egy vagyon a légtelenítés.
Fékpofától függ, mert csak újjal vállalják.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz ivana #236981 üzenetére
Soha nem outiztam, nem tudom, oda mi a szokas. Azt tudom, hogy MTB korben akkor van irigy anyazas, ha szepen, hangosan szol a szabadonfuto. Kollega vett valamilyen sxutyok alex rims kerekszettet, ami meg mint utolag kiderult, nem is iparis. Azota azon sir, hogy mekkora hurka, mert ratyi hangja van. Csak a bringara mar nem koltene tobbet.
Don't Tread On Me
-
-
ivana
Ármester
válasz andrisbandi #236982 üzenetére
Az mondjuk teljesen jogos, hogy ez mi a fene. Kb. minden járművön annyi a dolog, hogy kitekered a csavart, pumpálás, zárod, visszaenged. Ez valami egészen más
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #236966 üzenetére
Sok ember pont örülne neki, hogy nem ült jó biciklin. Addig sem motoszkál a kisördög a fejében a fejlesztések miatt. Mindjuk én tudom hová tenni a dolgokat, így csak városba nem akarok XT váltót, meg 200ezres telót.
-
parandroid
félisten
válasz Fall-N #236988 üzenetére
Nejem mondta, hogy egyik koléganője kitalálta, miszerint biciklivel járna munkába, tudja, hogy ő is szokott, ajánljon már valami jó biciklit. Már itt röhögtem, előre tudtam mi lesz, azért adtam neki pár linket, igyekeztem 1000 euró alatt maradni (meg lehetőleg agyváltó, agydinamó, hogy minél egyszerűbb, karbantartásmentesebb szerkezet legyen). Aztán mint kiderült, ő olyan 100-200 euróra gondolt. Mondom ok, ilyet nem tudok, menjen be egy bicikliboltba, vagy a decathlonba, aztán sok sikert. Gondolom ebből az lesz, hogy a tescós akciós újságból vesz egyet 250 euróért, aztán az első fél éven belül kifizet rá még kétszer annyit valami szervízben, mire tekerhető bicikli lesz belőle, de élvezni sosem fogja a dolgot. Szomszédasszony is kemény volt, hogy neki nem kell drága bicikli, ráültettem az én cross trekkingemre, hogy menjen egy kört (kb egy magasak vagyunk), aztán valamiért máris nem volt neki jó a 250 eurós áruházi bringa.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
bimmer007
újonc
Sziasztok,
Van egy cube aim race kerékpárom, amivel nagy ritkán megyek pár km-t, de nagyon fáj a sejhajom utána. Az ülés magasságának beállítása elvileg rendben van.
Egy rugós nyeregcső segíthet ezen a problémán esetleg? Egyéb tipp?
Köszönöm. -
parandroid
félisten
válasz bimmer007 #236990 üzenetére
2. Megszokás.
2. Kerékpáros (betétes) naci, vagy alsó.Azért van két kettes pont, mert az első a megfelelő méret, illetve beállítás, ahogy Khelben is írta.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MPowerPH
félisten
válasz parandroid #236989 üzenetére
Az a baj, amig nem probalod ki, nem tudod. Mar csak a geometriaban egy jelentos, adott teruletre pozitiv valtozas oriasi kulonbseget jelent. Vaz anyagat nem reszletezem inkabb...
A hajtas resze ha elertel egy szintet, mar nem fog maradando elmenyt adni. A Deore a legjobb pelda erre. Szerintem az egy minimum, de igazabol eleg mindenre. Az AXS fele valtast nem sorolom ide, a fene se huzogatna mar a bowdent.
Egy jo kerekszett megint maradando elmenyt nyujthat, ami utan mar nem hasznalnal gagyit.
MTB -nel teleszkop, rugos tag egy bizonyos szintig detto. Nem a Kashima coat -os, mert az villogni jo csak.Es egy sarnehez valamivel azert nem a legjobb folfele kaptatni, gyorsan lerombolja a lelkesedest. Foleg ha elotte mar ultel fele olyan tomegu kecsken.
Mondjuk igy utolag en sem vennek uj bringat. Topikban beszeltek ra. Inkabb egy hasznalt par eves, vagy darabokbol osszeraknam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #236984 üzenetére
Úgy látszik, mégsem, vagy csak a kolléga nem kapta meg hozzá az előző tulajtól.
Nekem ilyen [link] van, épp most szoptam vele egy órácskát. Vettem egy Sigma Rox 4.0-t, de az nem kompatibilis vele. Bele lehet tenni, meg is szorul benne, de nem "kattan" bele úgy, ahogy kellene, szal ki kellett cserélnem a betétet. Volt hozzávaló betétem itthon, viszont a Bryton betétjében benne van az anya ( alulról kell belecsavarni a csavarokat ), a Sigmához való betétben nincs anya, átmenő 3-as csavarral és anyával rögzítettem, de - ugyan gyárilag meg volt süllyesztve a helye egy kicsit - az anya kilógott alul a síkból. Ez azért baj, mert még egy go pro adapter is kell az aljára a lámpa miatt [link]. Természetesen ahhoz sincs fogadó anya, ráadásul azokat a betét alá kell tenni, és nem tartja a helyükön semmi őket, és így azért elég nehéz beletalálni alulról a csavarral . Az lett a megoldás, hogy az anyába belehajtottam a csavart annyira, hogy kb.2-3 mm-t túlérjen, fogóval megfogtam, felmelegítettem és a helyére nyomva "beleolvasztottam". A betét anyáit is ugyanígy rögzítettem, így már nem lógtak túl, a go pro adapter is szépen rásimul a mount aljára. -
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #236994 üzenetére
Ja igen, ez a régebbi műanyag aero mount. Ilyen a SRAM, meg az Alis kínaiak is. Az enyém az alu és jóval vékonyabb a bilincs része. Ehhez nem jár szűkítő és hosszabb is a régi változatnál. Na meg persze drágább is. Itt a csavarok felülről rögzítik a műanyag tartó részt, amibe a komputert kell elfordítani.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Van EZ a hirdetés egy Cube SL Road Pro FE-ről. A Cube oldalán viszont ÍGY néz ki. Most egy dolog, hogy a csomagtartó ilyen-olyan alkatrész-ellátottsági okokból más. De miért van megemelve a stucni? A gyári egyáltalán nem így néz ki, nincs a stucni alatt 3 gyűrű. Lehet az oka az XS méretű váz, hogy nem vágták le a gyárban?
Más kérdés, akarok-e agydinamót elöl, mert leginkább nem.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
chubby2o6
senior tag
válasz parandroid #236989 üzenetére
Azért aki nem követi évek óta napi szinten a bringás dolgokat, annak tényleg meghökkentő és letaglózó lehet a mostani bringák árazása. Én 2012 előtt '86-ban bringáztam utoljára, az akkori bringát ezerpárszáz Ft-ért vettem.
Kollégám 2012-ben vett egy 2009-es Magellánt ( nem egy csúcsgép volt, Deore hajtás/váltás ugyan, de V-fék, RST Gila teló, Bike+ agyak ), akkor került százezerbe. Naná, hogy körberöhögtük, " hülye vagy, százért bringát?!!", ment az oltás rendesen. A "százezer egy bringáért" egy laikusnak akkoriban totál elképzelhetetlen volt. Aztán eltelt tíz év, és mostanra ott tartunk, hogy 4-500 ezerért lehet venni egy már nem teljesen belépőszintű bringát, alap kerekekkel, MT200-as fékkel. Szóval, ha valaki sok év kihagyás után most kezd el bringát nézegetni, nem csoda, hogy a szívéhez kap az ár hallatán. -
itouchfan
senior tag
válasz Dark Archon #236998 üzenetére
Szerintem csak simán vágatlan a villanyak. A gyári fotókon legtöbbször a lehető legelőnyösebben fotózzák a bringákat, a gyakorlatban azonban hosszabb villanyakat hagynak. Nekem is a Giant a reklámképeken hézagoló nélkül van ábrázolva, a valóságban meg négy gyűrű van (volt) a stucni alatt.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest