- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Yettel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Mr. Erikszon #232982 üzenetére
Miután a csapágy a helyére került, érdemes kézzel megforgatni, teljesen darálás mentesen, szépen kell forognia. Egy pici darálás már eredményezheti azt, hogy amikor rögzíted a kereket, akkor szorul a kerék. Ha ennyire látványosan szorul, akkor én is arra gondolnék, hogy ott valami szerelési/csapágy gond lehet. Szabadonfutó is szépen forog? Azt mindenképp megnézném, hogy a csapágy rendesen a helyén van e, ehhez prést használnék. A szabadonfutót is érdemes szemügyre venni. Még mielőtt használatba veszed.
fulton: A linkelt alis prés is megteszi, de lehet venni drágább cuccokat is. Ami a lényeg, hogy ipari csapágy cseréknél sokféle szituáció lehet, beleértve kerékagyakat, váz forgáspontokat is. Hiába van prés készleted, előfordulhat, hogy kell egy vékonyabb menetes szár, vagy egy dugókulcs, alátét stb. Szóval ezeket kell kombinálni, az adott szituációnak megfelelően. Min esetben érdemes kifelé is és befelé is préselni a csapágyakat, nem kalapálni. Persze a csúszó kalapács is jól jöhet bizonyos helyeken. A menetes szárak tekintetében a nagyon vékonnyal vigyázni kell, mert könnyen behúzza ferdére a csapágyat a rugalmassága miatt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Hobby rádiós topik
- Mobil flották
- Politika
- Formula-1
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Horgász topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest