- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #232196 üzenetére
A feladástól is függ milyen nyomonkövetési számot kapsz.
Nekem azt írta a helyi postámra érkezett, kézbesítésre vár. (kínai oldalakon lehetett csak követni)
Bementem 6 munknap után, náluk nincs, a posta rendszerében nem követhető...
Azzal biztattak, ez hétköznapi félreértés, a kínai nyomonkövetés csak annyit jelent, h bejött az országba, utána van amelyik már nem követhető, majd sms-ben értesítenek mikor mehetek érte, a kicsiket meg be szokták dobni.... úgy is lett.Volt több kínai csomag, vámmal együtt vettem, többfajta postázással küldték, volt ami több mint 2 hónap alatt ért ide.
Ha nem volt benne a vámolás a szállítási díjban.... az nagy késedelmet okozhat.
Az alis fórumban meg tudják szakérteni mi legyen a következő lépésed.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
szkink
aktív tag
válasz Hasaggymeg #232127 üzenetére
Most megfogtál,nem találtam én sem sehol.
-
válasz fulton #232197 üzenetére
“Azt tudom hogy az enyém , pont jó hogy nem ér bele kanyarodásnál a lában hegye az első kerékbe.”
Igen, ez a teli talppal tekerés egyik nagy hátránya. Klikkpedál lesz ebből.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #232203 üzenetére
Igen sanszos hogy közel talpközéppel ez lenne.
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #232201 üzenetére
A szám alapján a posta rendszere szerint van a vecsési központban, ezt megerősítette a telefonos hölgy is. Van egy olyan gyanúm, hogy vagy ellopták, vagy összetörték, most meg lapítanak, mint szar a fűben, hátha beletörődöm. Sajnos semmilyen felügyeleti szervük nincs, ami független lenne, a fogyasztóvédelemmel meg kb. kitörölhetem.
-
Ringman
nagyúr
alzán akciós 1-2 dakine övtáska/víztartályos hátizsák (nem hatalmas leértékelés)
meg a kínai/noname karbon mtb - 220k-ért, de nem boost és gyorszáras.
-
Chiftain
aktív tag
válasz parandroid #232200 üzenetére
“És most minden alu szar” esetleg bemásolhatnád hogy hol írtam ilyet.
“de hit kérdésben észérvekkel jönni nem fair”, te csak kötekedni kapcsolódtál be? Leírtam én is hogy az aluból jobb vázakat gyártanak, mindenki azt preferálja biztos nem véletlen. Azt is leírtam hogy nem akartam mindenképpen acélt. A baj az hogy igazad van, hit kérdésben észérvekkel jönni nem fair! Emiatt nem jöttél akkor végülis érvekkel? Vagy csak könnyebb volt belekötni az elsőbe aki lemerte írni hogy váltott acélra?? Te valami miatt lenézed az acélt, és ha más nem nézi le akkor az hívő meg hipszter, ahelyett hogy elfogadnád hogy nem csak az alu létezik. Akkor ki is a hívő??? Ha nem baj akkor nem a te véleményed alapján fogom megítélni az acélt, és a többi anyagot sem. Inkább hiszek a saját tapasztalataimnak, és ha aszerint az acél nem szar akkor a hipszter őrület meg, hogy szerinted kendács nem csak nem elég, de meg csak nem is érv… Semmivel nincs kevesebb létjogosultsága mint a többi anyagnak. Tudod nem mindenkinek szempont hogy ultra merev legyen, hogy minden egyes tízed wattot átadjon az aszfaltnak, vagy hogy 1 kilóval alacsonyabb legyen az össztömeg. -
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #232200 üzenetére
az acélból jót csinálni sokkal drágább, mint aluból, és itt meg is van a kerékpáripar számára fontos észérv.
a mostani aluvázamat (lehet hogy a montiét is, de a gravelt biztosan) odaadnám egy megfelelő színvonalú acélért, de hát nem mérik olyan olcsón.
Vannak más előnyei is az alunak, pl. nem kell aggódni a rozsda miatt. Jó, igazából a rozsda is a gyengébb alapanyagokat bántja jobban, de mégse illik az acélvázat egy sarazás után telefolyt középcsapágyházzal úgy hagyni.
Olyan könnyű sem lesz az acél, általában, de sokszor fontosabb a rugalmassága. meg hogy van, aki számára az néz ki biciklinek a vékony csöveivel. A jóféléknek van is stílusuk..[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Sleek
senior tag
Cube 2023!
Immáron hivatalosan is bejelentette a Cube a 2023-mas kerékpárjait.A kerékpárok megtekinthetők a Cube hivatalos weblapján .Sajnos nem lettek olcsóbbak a kerékpárok, így érdemes lecsapni a maradék Nature kerékpárokra, (vagy akár más idei(2022) modellekre) hiszen még csak a festése sem változott a 2023-mas modellnek, azonban az induló ár 289 990 Forintról 319 990 Forintra emelkedett.
Öröm és bodottá<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
fulton
addikt
válasz ZolkoW #232215 üzenetére
Én igaz a saját bringámon kivul semmit nem volt szerencsém próbálni pláne nem egy normális országúti én annyit tudok ez a csepel acél váz körülbelül annyira tompít mintha merevebb teleszkópos lenne. Aluval sztem nem lenne ilyen. De mondom ezt halkan Mivel lehet egy jó aluváz felérne vele fene tudja..próbálni kell ezeket.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Sleek #232216 üzenetére
Namégegyszer...írja valahol konkrétan a 2023-as számot ?
#232218fulton...ember legyen a talpán aki egy vakteszten megmondaná éppen milyen anyagú vázon ül. Annyira sok tényezős a merevség és a útegyenetlenségek miatti rázkódás érzése (geo, gumikeménység, kerekek, vázanyag, nyereg, esetleges lengéscsillapítás), hogy a váz anyagát érezni ezek között inkább egy a placebo táplálta mítosz mintsem akár muglik által is konkrétan érezhető tényező. Néha még az éppen
aktuális hangulatomtól is függ, hogy ugyanazon a durván rázós szakaszon úgy érzem kábé átrepülök, vagy úgy, hogy mindjárt leszakad a vesém a rázkódástól.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #232219 üzenetére
Elhiszem. túl van misztifikálva ez az egész. Olyan mint a gramokkal játszani.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #232219 üzenetére
ami viszont biztos, hogy tárcsafékhez merevebb villa és kerék kell, mint felnifékhez, de ez megint nem anyagfüggő.
-
Sleek
senior tag
válasz Hasaggymeg #232219 üzenetére
M&M bike küldte az üzit.
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
andrisbandi
őstag
https://www.cyclistshub.com/bike-frame-materials/【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Fall-N
veterán
válasz Chiftain #232176 üzenetére
Na ne viccelj! Egy rosszul megtervezett alu váz alapján akarsz véleményt írni? A legtöbb modern alu váz, pont hogy ott van megerősítve, ahol neked eltört. Nálam még kapott extra merevítést is (gyárilag természetesen) a tárcsák miatt. Azt se felejtsük el, hogy az ember azt hinné, hogy az alumínium egy puha és gyenge anyag az acélhoz képest, de ez csak a felületi keménység. Ezek hőkezelt ötvözetek, pont hogy merevebbek. Az acél rugalmas, hiába keményebb a felülete. Nem véletlenül van kihalóban. Kiváló példa a felni. Ott egyeduralkodó már az alu, persze drágább kategóriában ugyanúgy van karbon, de az alumínium a standard.
A tartósság vitáról meg annyit, hogy a Facebook huszár hülyék jönnek azzal, hogy az acél örök (lenne megfelelő karbantartás mellett), de ugyanúgy vannak alu biciklik vígan 20+ évesen, a legtöbb olcsó acél MTB-t meg megette a rozsda vagy MÉH telepen végezték. Amelyiket jól megterveztek statikailag és nem ugrálták szét vagy túlterhelve hajtottak szarrá azok simán elmennek még jópár évet. Már kábé 20 éve terveztek már olyan alu vázakat, amik nem sokban tértek el vagy nem rosszabbak a mai vázaknál. A geometria nyilván változik, de tartósság szempontjából jók voltak már.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #232215 üzenetére
Fordítva. Acélt könnyebb gyártani technikailag, csak könnyű és egyben erős acélcsövet nem lehet olcsón és nem is érné meg, mert kapnánk egy drága de szar valamit. Ha meg túlságosan ki van könnyítve, úgyanúgy el fog törni, mint a rosszul megtervezett alu. Ezért is marad meg az olcsó városi vázak kategóriájában. Ott nem számít ha nehéz (megvan a 18 + kilós Csepel Budapest és társai?), de valamivel komfortosabb. Ha nem vigyáz az ember akkor megeszi a rozsda a kritikus helyeken és azért törik el. Valamint olyan téren van még létjogosultsága, ahol a teherbírás fontos - cargo bike.
Szóval igaz, hogy ez is egy vintage / hipszter valami. Ugyanúgy ahogy a régifajta alacsony átlépésű női váz és szoknyavédő sem halt ki teljesen.
De alkatrész terén is ez van. Nagyon jó hogy tartós egy acél hajtómű és lánctányér, de szépen hízik is a bicikli súlya, mert baromi nehéz. Mérlegelés kérdése melyik a jobb kompromisszum. Váznál viszont a hajtási hatékonyság a lényeg, meg nem árt a merevség.
Viszont egy konkrét példa. Tárcsaféknél baromira nem mindegy már a villa anyaga. Ha ott túl rugalmas az anyag, akkor sosem lesz jó a tárcdafék. Ilyenkor fordul elő, hogy beleér a tárcsa a betétbe kanyarodáskor vagy pontatlan lesz a váltás mert nyiklik-nyaklik a támvilla hátul. Ez régen nem volt gond a 6-7 sebességes hátsó váltóknál. Egy mai 10-11-12 sebességes váltó viszont sokkal kisebb tűréssel működik.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Sleek #232216 üzenetére
Unalmas de még mindíg ugyanaz a mese, csak egyre drágábbak: 1400 euroért a Reaction még mindíg gyorszáras és így 2022 végén már szégyen az a geo is... 450mm láncvilla hardtail bringán basszus. Nem is értem miért nevezik még Reactionnek, mert inkább Acid, Attention, Analog, Aim bringákhoz hasonlít (a franc érti az alsó ligában is minek ennyi név, amikor a váz ugyanaz ).
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #232226 üzenetére
A C:62 One fél áron jobban kéne, max kell rá tenni egy analóg X01-t vagy egy GX AXS-t. Csak hát az a teamline szín, az... Ki van találva.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
addikt
-
Ringman
nagyúr
válasz Fall-N #232227 üzenetére
Azt se felejtsük el, hogy az ember azt hinné, hogy az alumínium egy puha és gyenge anyag az acélhoz képest, de ez csak a felületi keménység. Ezek hőkezelt ötvözetek, pont hogy merevebbek. Az acél rugalmas, hiába keményebb a felülete.
azért ilyet ne írjunk már, a vázakhoz átlalában használt 6061-es aluötvözetnek ~70GPa a rugalmassági modulusa (young modulusa), az acélé meg ~210 GPa, azaz az alu 3× "rugalmasabb" anyag, mint az acél.az, hogy a már profil miatt maga az adott konstrukció merevebb, mint egy másik acélváz, az lehet igaz.
-
Chiftain
aktív tag
válasz Fall-N #232227 üzenetére
Te se vagy hajlandó elolvasni amit írok, vagy pedig értelmezni nem tudod. De könnyebb az acélt szapulni, ülni még nem ültetek rajta de azért szar…
járjál alu vázzal nyugodtan, javasold mindenkinek az alu vázat. A gondolatmeneteddel az a bajom hogy habár biztosan vannak 20-30 éves alu vázak is forgalomban, az én 2018-as modellévű 1000 eurós aluvázas gravelem eltörött. Hiába tudtak 30 éve örök alu vázat gyártani, mégse gyárt mindenki olyat. Lehet hogy itt az 1000 eurós bicikli némelyeknek megmosolyogtató, vagy emiatt csak átlag embernek számítok, de igenis 1000 euróbol férjen ki egy olyan váz ami 2 évnél tovább bírja. Ha alu, ha műanyag, ha papír ha akármi. Emiatt is próbáltam ki mást. Látom emiatt páran fel vannak háborodva. Süt rólatok hogy acél vázat még sosem láttatok közelről vagy max a 20 kilós tanyabike-kat gyerekkorotokban, aztán abból indultok ki. Igen az alu merevebb, igen tárcsafékhez jobban illik stb. Lehet hogy furcsa de nem mindenkinek kell mindenképpen tárcsafék, és a nyeklő nyakló támvillám sem hajlott még kiflibe. A hajtási hatékonyságról megnéznék egy bármilyen adatot hogy mennyit vesztek az acél vázzal az aluhoz képest. Gondolom valahol a gondoljam át az egész eddigi életemet/és üljek vissza tegnap egy alura, vagy egyből vissza autóba határán…
Nem tudom már érthetőbben leírni, nem tartom az acélt az ultimate bicikli anyagnak, nem ez volt a kizárólagos vágyam hogy acél legyen. Azt is leírtam hogy aluból jobb, modernebb vázak jönnek ki, de emiatt kötelező is azt választani? Nem kell meggyőzni róla hogy mennyire jó anyag az alu, mert nem érdekel hogy mennyire korszerű meg mennyire tökéletes a bicikli iparban. Addig hidegen hagy hogy miből gyártják amíg kibírja azt amire használom. Egyébként azt is biztos tudod hogy az alu egy bizonyos erőhatást nem bír ki a végtelenségig (itt jöhetsz azzal hogy az acél se, legyen akkor 1 pontod). A másik hogy nem mindenki úgy használja a biciklit hogy leemeli az állványról, megy vele 100 km-t és visszaemeli az állványra. Ahol annyi behatás éri max amire pont hogy tervezték a vázat. Van olyan is aki megáll 2-3 helyen is egy nap közben, (vagy akár 15-20 helyen) kikötözi amihez tudja az utcán. Ahol felborítják a járókelők vagy a szél. Hozzá ütődik a másik bicikli a tárolóban, lökdösi a kolléga aki ugyanúgy szeretné letámasztani a sajátját stb. Sok tényező volt ami miatt az acél mellett döntöttem, és képzeld nem sár-nehéz, 11 kiló most az egész bicikli… persze elhiszem hogy neked sokkal könnyebb van, de hidd el nem zavar, és nekem nem is szempont hogy 6 kiló legyen! -
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #232227 üzenetére
Azt se felejtsük el, hogy az ember azt hinné, hogy az alumínium egy puha és gyenge anyag az acélhoz képest, de ez csak a felületi keménység. Ezek hőkezelt ötvözetek, pont hogy merevebbek. Az acél rugalmas, hiába keményebb a felülete.
Ez így nem igaz.
A keménység definíció szerint a felület ellenálló képessége a külső mechanikai behatásokkal szemben. Biciklinél pont nem számít semmit. Ami igen, az az anyag folyáshatára, és a merevsége ( rugalmassági modulus ).
A keménység és a folyáshatár közt van összefüggés, mert a keményebb anyagnak a folyáshatára is magasabb, de terhelést méretezni folyáshatárra szokás.A rugalmassági modulust az ötvözés érdemben nem befolyásolja, az aluváz nem azért merevebb, mert ötvözve van, hanem azért, mert a kisebb folyáshatár miatt lényegesen nagyobb keresztmetszeti tényezőket kell alkalmazni a vázelemeknél, hogy a mechanikai feszültségek elfogadhatóak maradjanak. Egyébként az alu rugalmassági modulusa kb 1/3-a az acélénak, tehát ha két pont ugyanolyan vázat csinálsz acélból és aluból, akkor az acél 3x merevebb lesz. Persze nehezebb is.
Az alumínium egyetlen hőkezelése pedig a lágyítás, csak mondom.
Az acélt lehet edzeni ( nem mindegyiket ), de váznál nem szokás, illetve a rugalmassági modulust az sem befolyásolja ( csak a folyáshatárt emeli meg ). -
ZolkoW
őstag
Ha valakit érdekel, most valami extra akció is volt, nem csak a 11.11-es, így 62e helyett 55-ért rendeltem meg tegnap. Nem értettem pontosan, de a végösszeg így még szimpibb. Most várunk.
(ja, og-evkin offical store, Ali)[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #232229 üzenetére
(a franc érti az alsó ligában is minek ennyi név, amikor a váz ugyanaz :U )....röviden : bizMisz, ahogy egyik ismerősöm mondja. Hosszabban: kevesen nézik a vázat annál tovább, hogy mibŰ van és milyen színű, a felszereltség, főleg a szokásos csalik mint pl. hátsó váltó, tárcsafék, (netán levegős) teló elég is legtöbb embernek, hogy eldöntse kell-e vagy sem. Geo, vagy átütős, esetleg boost?! Azt sem tudják mi az, és...ha nem versenyeznek tulajdonképp majdnem igazuk is van, hisz senki nem csinál KOM-okat az átütő, vagy néhány cm-el rövidebb láncvilla miatt, ez csak a magukat mélyebben a témába ásók számára téma (és probléma is egyben). Egy igazi hozzáértő úgy lehúzná Hi-Fi-met (Denon DRA), hangszóróimat (Celestion F30), telefonomat (Huawei P30 Lite), tévémet (Valami Q-led Samu), hogy másnap kidobnám őket a szemétbe, így meg teljesen elégedett vagyok valamennyivel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #232231 üzenetére
Kínosan vigyáz mindenki nehogy nagyon szépre fessenek valami 1500 euró alattit és esetleg elcsesszék a sales osztály év végi számait.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
CHIPman
nagyúr
válasz chubby2o6 #232195 üzenetére
Köszi, jó támpont. De full vakon vagyok ilyen témában, a szerelést még megoldom, de megköszönném, ha kapnék valami javaslatot, hogy mit érdemes a tropa XCM helyére rakni hasonló karakterisztikával.
A rugóútját meg tudom nézni, és az alapján másikat nézni, meg gondolom a nyak is le van írva, de a karakterisztikáról fogalmam sincs. A kerékpár egy [Genesis Grab], de kizárólag közlekedésre van használva úton/kerékpárúton.[ Szerkesztve ]
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
ZolkoW
őstag
válasz andrisbandi #232239 üzenetére
szerintem bírnia kéne így-is úgy-is. Ha eltörik, mert merevre cseréltem, amúgy is a felépülésem után apró pici darabokra aprítom valamivel, ami maradt belőle.
De ez a merev monti teljesen működő dolog mindenütt, csak rétegigény, ezért nem kapni, kurva drága, stb. De sehol a világon nem láttam még olyat, hogy a merevre tervezett váz máshogy nézett volna ki, amúgy értem amit mondasz, de a rugóshoz is túl kell tervezniük, szóval..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
zsocy
őstag
Tudom hogy mótváá, de a nagy alu-acél háborúban szerintem elsikkadt, pedig ez tényleg jó akció annak aki interaktív görgőt keres.
Elite Suito T 150000 ft az Alzában.
Totál valós akció, igazi black friday életérzés, én is vettem egyet
És hogy szítsam még a tüzet, nekem van minden anyagból bringám (kivéve titán, az még nincs, de igény az volna rá), mindet szeretem is, de akkor is steel is real!
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz zsocy #232245 üzenetére
én figyeltem!
Csak már van...
Mondjuk ha tudom előre, biztos kivárom ezt.És legalább különböztesük meg a rendes acél anyagokat attól, ami a legalja acél.
Szóval vannak a legeslegolcsóbbak, amik acélból vannak, de gyakorlatilag vízvezetékcsőről beszélünk, aztán jön az alu, abból is van alsóbb meg felsőbb kategória, aztán árban megint elérkezünk az acélhoz. Pl. egy ilyen bármikor jöhetne, ha nem az lenne, hogy pont mérethatáron vagyok, és az M-es picit rövid, az L-es meg már eléggé magas. (Tudom, mert van aluból Ninerem, és amennyire emlékszem, ugyanezek a méretei) Meg a régi festés is jobb volt, de attól még nem küldeném vissza: [link]
Ha tovább keresnék, biztos találnék másik acélt, ami jobban passzol, meg jobban is tetszik, de erre (az akkori acélszürkére) egy időben csorgattam a nyálam.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Motoros topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Robogó, kismotor
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Yettel topik
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
- POLICE EPIC férfi analóg karóra!
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest