Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Crash Bandicoot N-Sane Trilogy - Túl a 20 millión
gp A készítők a minap bejelentették, hogy egy fontos eladási mérföldkövet léptek át.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
ZolkoW #227700 üzenetére
Köszi mindenkinek a választ! Teljesen más szerelői és felhasználói szemmel nézni. Nekem graveles felhasználói tapasztalatom nincs, max annyi amennyit teszt jelleggel mentem vele a beállítások után. Ezért jó néha hangosan gondolkodni. A speeder átalakításában benne van az is, hogy hajt a kíváncsiság, milyen lenne?
Gyárilag a 30-as külsők táncoltak benne, 35-38-ig biztos nem lenne gond, de talán a 40-ig is beférhet. Való igaz itt a fékváltókar az a tétel ami már nagyon megdrágítaná a dolgot. Igazából még az is egy lehetőség, hogy marad az egyenes kormány, de az úgy már nem is gravel.
Egyébként pont a silex-re gondoltam mint alternatíva. Olyat már többször javítottam, tetszett úgy az egész gép.
Ezt néztem: [link][ Szerkesztve ]