Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zufo

    tag

    Sziasztok,

    Segítséget/tanácsot szeretnék kérni tőletek A-head kormány csapágy összeszerelésével kapcsolatban. Pénteken megjött végre a hajtás az új bringámhoz és végre betudtam fejezni tegnap este az új bringám. Nem bírtam magammal úgyhogy este kipróbáltam és arra lettem figyelmes 1 km múlva, hogy meglazúlt az összeszorított fej csapágy. Már az utolsó leejtőn, bukkanón éreztem a kopogást. Összerakáskor megfelelően meghúztam azt a csavart ami összeszórítja a csapágyakat, illetve a stucni csavarjait is megfelelő mértékben.
    Ma kiszedtem a villát, csapágyakat de nem láttam rajtuk semmiféle sérülést... Összeraktam újra és arra gondoltam, hogy hátha zsíros maradhatott a villa nyaka miután át csúsztattam a csapágyakon és emiatt lazulhatott meg a rendszer(stucni megcsúszhatott gondoltam). A nyaknak azt a részét ami túllóg a fejcsövön, zsíroldóval átitatott kendőval áttöröltem. A csavarokat megfelelően meghúztam, most kicsit talán jobban is, mindemellett vigyázva a menetek épségére. Az eredmény ugyan az, nem értem pedig nem az első kerékpár amit magam építek.
    A villa + stucni kombó az előző kerékpáromból lett átépítve, ott gond nélkül működött.
    Az aktuális setup:
    váz: Nukeproof Scout
    fej csapágyak: Gyári Nukeproof csapágy+csésze szett.
    villa: RS Sektor tapered.

    Szóval az előző kerékpáromban ez a villa+ stucni kombó: btwin vázban + Canecreek fejcsapágy készlettel üzemelt hibátlanul.

    Valami ötlet :/ ?

    Köszönöm szépen :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák