- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Yettel topik
Hirdetés
-
Kezünkben a Razr 50 Ultra
ma Félmillió forint felett indít a csupa képernyős modell, nem olcsó a társa sem.
-
Itt a ViewSonic új alsókategóriás 27”-es kijelzője
ph A VA2708-2K-MHD WQHD felbontást, IPS technológiát és VRR-t kínál egy 140 dolláros csomagban.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz
Bati0501 #155536 üzenetére
Komplex a probléma. Mindkettő szennyez csak máshogy. Bár az olaj termelése és finomítása is szennyez, nem csak az áram termelése. De az tény, hogy mindig azt vizsgálják csak, hogy az autó mit bocsájt ki vagy mit nem. Meg az előállításuk is szennyez, meg a tartozékaik is. De ott a gumi amin gurul, azt is le kell gyártani. Akkor lesz ez teljesen tiszta, ha 100 %-ig újrahasznosított anyagokból és tiszta alternatív energiával termelt árammal lesz töltve. De az is előrelépés, hogy nem kellene a kipufogógázt szagolni.
[ Szerkesztve ]