Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    Én tényleg szeretek bringázni, amivel az a gond, hogy kell hozzá egy bicikli, amit viszont gyűlölök, mindennél jobban utálom az egész szájba vert kerékpáripart, a hulladék fos gyártmányoktól a túlértékelt karbon cuccokig.

    Egészen pontosan 357.63 km bírt ki a csoda TL technológiás istenverése, és sikerült úgy széthasadjon ez a szar, hogy ott maradtam csupasz seggel az út szélén, mert hogy hasadást azt már nem javít ez a csoda szett sem.
    És kvára nem érzem felelőtlennek magam amiért nem málháztam még tovább a csomagom, pótblesővel meg kerékleszedővel, meg külsőre való folttal, itthoni körre mentem, PONT azokon az útvonalakon amelyeken évek óta járok, de ekkora defektet, kihasadást még sosem kaptam.
    Másfél méter alatt felnin mentem, ha 10 méterrel korábban történik, földbe harapok, mert ott még leejtő volt és szúrtam neki, a defektet pont az aljában kaptam.
    Mikor láttam hogy az egyik gumibütyök szinte kihasadt, jött volna hogy beletapossak a kerék közepébe.

    A gumi már ott kaputt volt, amire lehet azzal jönni hogy nem csúcskategóriás, mert csak 22 euro volt, de bszameg eddig én egy 14 euros xkingel, és egy 20 euros ikonnal mentem, ami a kategóriájuk legalja, dróttal és múlt századi technológiával, de teljesen jól tapadtak, és csak és kizárólag lassú defekteket kaptam, ez a szemét Schwalbe meg majdnem kitörte a nyakam. Száradjon le valamije annak aki ezt a gumit átengedte a minőség ellenőrzésen.
    Itt véget is ért a gumigyártók közti kalandozásom,jön vissza a szeretett cross king előre belsővel, ahogy kell, és biztonságos, hátra meg az ikon, remélem holnap lerobban a hátsó schwalbe is, és akkor nem kell azon problémázzak hogy miként szabadulok meg tőle.

    Én elfogadom hogy nem a tl a hibás, mert szar gumit kaptam, de akkor is kapja be mindenki aki ilyen hulladékot árul. Van rá lehetőség hogy visszakapjam a gumi árát, a webshoptól? Ez szinte 100 hogy gyártási hiba, ilyet nem hasadhat egy gumi pár gizgatól. Végigsétáltam és tapostam az ösvényt, nem volt fém tüske ami kiállt volna, persze elhiszem hogy nehéz bizonyítani, a részükről meg elhinni amit mondok.
    Legalább az vigasztal, hogy holnaptól ismét 15 kiló feletti lesz a bringa, még megvan a belső amiben ott van a defekt lötyi. (ami BTW 3, óriás tüskét fogott meg az első kerékben, úgy hogy utána a gumi tartotta a nyomást hetekig)

    Sötétedett, kezdett hideg lenni, nem volt több ruhám, úgyhogy vissza ültem és hazatekertem, lapos gumival, kb 5 km után kezdett kilaposodni még jobban és így néz ki most 10km után, 14kmph val végig aszfalton.

    [ Szerkesztve ]

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák