- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- OnePlus Nord - északi sale
- Magisk
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Redneck #114025 üzenetére
Ha egy nem ott vásárolt bringát vinnél a szervizbe, akkor teljesen érthető szezonban, hogy akár 1-2 hetes várólista van. Viszont az újonnan, általuk eladott kerékpárok esetleges garanciális ügyeire és kötelező átnézésre, kell szorítani időt, aminek elsőbbséget kell élveznie. Ez így korrekt. Ezért írtam, hogy ez nem túl vevőbarát hozzáállás. Tipikusan az a fajta, amikor addig vagy fontos amíg el akarják adni neked a bringát.
A hajtás kattogása egy új bringán, szinte biztos, hogy valamilyen alkatrész lelazulását jelenti. Viszont ha így használod annak lehet az a következménye, hogy tönkremegy a hajtókarod, pl a pedál kiszedi a menetet a hajtókarból, vagy a négyszög tágul ki, ha ott lazul le. Legrosszabb opció a monoblokk lelazulás, mert az akár a vázba is megtágíthatja a menetet. Persze ezek a legrosszabb lehetőségek, de előfordulhatnak.
Én azt javaslom hogy keress egy megbízható szervizt és bízd inkább rájuk, még ha fizetned is kell érte pár ezrest.ivana: Feltételezem, hogy a monoblokk beállítás alatt arra gondolt, hogy ha kilazult akkor meghúzza. Egyébként a négyszög tengelyt nem célszerű zsírozni. Hozzájárulhat a hajtókar lelazuláshoz. Szerelés közben valamennyi zsír úgy is kerül rá, az kb elkerülhetetlen, de külön rátenni zsírt, szerintem hülyeség. Ott inkább az a fontos, hogy tiszta legyen, át kell törölni, meg a hajtókar négyszög részét is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen