Hirdetés

Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz M_o_g_y_i #49672 üzenetére

    Amivel legutóbb találkoztam..
    Reba dual air rendszerben, nulla ml olaj! Miközben a gyári előírás szerint 15W ből kéne bele ~4ml! Ami ugye azért van ott hogy kenje az O gyűrűt, hogy ne kopjon, ne engedje el a levegőt, és könnyen csússzon a becsúszó belső falán.. Aztán olyan száraz olajzó szivacs gyűrű a szimering alatt, hogy elkezdte a becsúszó begyűrni a perselyre.. mert nem hogy kente volna, hanem feltapadt a becsúszó szárra. :D
    Domain nál egészen meglepődtem (itt pozitívan először..), mert a rugó nagyon tisztességesen meg volt zsírozva, a szimering nél is volt zsír, lábakba is bele lehetett töltve az előírt mennyiség. Na de amikor azt kiengedtem belőle, tele volt fémforgáccsal, fémdarabkákkal!!! Az gondolhatod mennyire jót tesz a teflon perselynek és egyéb egymáson csúszó alkatrészeknek.
    Persze utána úgy raktam őket össze, hogy teljesen patika állapotúra mos, szivacs gyűrű feltölt rendesen olajjal, minden O gyűrűt perselyt, szimeringet rendesen átkenve teleszkóp zsírral. Majd mindenhova a megfelelő mennyiségű és viszkozitású olaj.
    Ugyan ezt hallottam már Salától is, ő is erőlteti ezt, hogy új telót azonnal szétszedni, kitakarítani, és megadni neki a megfelelő kenést. Ő látott már érdekes dolgokat, pl rommá berohadt beoxidált felkopott becsúszós 1 éves Reba World Cup-ot..
    Bikemag forumba is láttam érdekeset, boxxerbe talált a srác egy egész fémforgács spirált. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák