Hirdetés

Aktív témák

  • krisi047

    aktív tag

    Sziasztok!

    Szeretnék vásárolni egy kerékpárt 190 cm magas és 100 kilós testem alá. :) Most kaptam kölcsön egy kb. 10 éves, de rendbe rakott fixvázas montit az egyik cimborámtól, hogy ki tudjam tapasztalni, milyen típusú biciklire is lenne szükségem. Nos, az eddig biztos, hogy a fix váz helyett egy első teleszkópot mindenképp igényelnék, ugyanis városi közlekedéskor patkára fel-le mászkálás során nagy kényelmet jelentene. Ehhez mindenképp valami erősebb felni is kellene gondolom, hogy ne legyen két hét után 8-as a kerekekben a súlyom alatt. A városi közlekedés mellett némileg nagyon lájtos terep játszana, könnyed erdei kerékpározás, satöbbi. Tehát nem ugrálnék sziklákon és nem szeretnék hegyen lefelé 50-nel rodeózni. :)

    Mivel az anyagi kereteim végesek, ezért olyan 50 és 70 ezer forint közötti összeget szánnék rá. Az elképzelésem az, hogy mivel ebből nem lehet csúcs kerékpárt venni, ezért egy olyan alapot keresek, amit idővel tudok fejleszteni, és érdemes is rá költeni, de azért még ki tud szolgálni, míg igazán ráérezek a biciklizésre, és elkezdem cserélgetni, fejlesztgetni az alkatrészeket. Sajnos nem annyira vagyok otthon a témában, ezért is próbálok tőletek segítséget kérni, hogy mi is lenne az erre a célra alkalmas vétel. Ha van bestbuy/akciós termék manapság akkor inkább újat néznék, de a keveset használttól sem riadnék vissza. (Bár ahogy eddig láttam, kb. 10 ezerrel olcsóbbak az alig használt 70 körüli biciklik, akkor pedig már inkább az új.)

    Most több helyen is látom akciósan, mint kifutó modellt a Kross Hexagon V4-et. Gondolom az én adottságaimhoz a 26-os kerék mellé egy 21-es váz kellene. (Vagy tévedek? Nézegettem a 29-es kerekű gépeket is, de azoknak még elég magas az áruk, 120 alatt egyáltalán nem láttam.) Egy bikemagos teszt a Hexagon V8-ról jókat ír ár-érték arányban, és pont kiemeli a fejleszthetőségét. Összehasonlítva a specifikációkat, lényegében a V4 csak a fékben és a váltóban különbözik, a váz, a villa, a kormány, a kerék ugyanaz, az árkülönbség pedig kb. 40-50 ezer. Nos szerintetek megéri-e a 70 ezret rááldozni a V4-re ez eddigiek fényében? Esetleg ennyi pénzből érdemes már alkatrészenként összeválogatni a biciklit? Illetve még tippeket is írhatnátok, hol érdemes vásárolni. :) Előre is köszönöm a válaszokat.

Aktív témák