- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
őstag
De megsértettél, ja mégsem. Így terjed a sok hülyeség, szerelő megmondta..stb, stb. Majd ha lenyom egy egész szezont vele, majd akkor adok a szavára, addig süketelés számomra, erre céloztam.
Egyébként kicsit visszavehetsz a stílusból, szerencsére ez nem divat itt.[ Szerkesztve ]
XXX
-
Somatom
veterán
Ez a céges, szolgálati egyentab, minden autónkban ilyen van. Ezen fut a program, amire a munkákat kapjuk (Vehco). Újonnan úgy kapjuk az autókat, hogy az a tartó fixen oda van csinálva. Szóval, kötözködhet a rendőr, akár meg is büntethet. Mit mond a főnök? Azt, hogy nem fizeti ki? Vicces lenne.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
chop
őstag
-
Somatom
veterán
Mármint a talp? Kifékezem a pótot, kihúzom a reteszt a nyergen, pár centit előre gurulok. Kicsit megemelem a vontató seggét, kétoldalt kihúzom a láb rúdját a lukból (rugós). Láb lezuhan, rúd vissza, aztán megismétlem a túloldalon. Továbbemelem a vontatót, amíg a láb a következő lukhoz ér. Akkor a rugó behúzza a reteszt a lukba. Visszaengedem a vontató hátulját és ennyi. Feltalpalásnál kiemelem a pótot, hogy levegőben legyen a láb, retesz ki, egy kézzel feltolom az alulábat, retesz vissza, majd ugyanez a túloldalon. Nálunk az összes új pót ilyen.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zsid
senior tag
Komolyan úgy gondolom, hogy ha nagyobb a tapadásod akkor hamarabb megállsz. Vagy gondolod egy 24 tonnás 3 tengelyes teherautó fékútja hosszabb, mint egy 24 tonnás bogis nyergesé? Felvett bogival a pótkocsin a két tengely max 16 lehet, de legyen mondjuk 15 tonna, az 7,5 tonna/ tengely. Ugyanez 3 tengelyen már csak 5tonna/tengely. Szerinted melyik esetben lesz nagyobb a tapadás? Melyik esetben fog hamarabb dolgozni az ABS mert csúszáshatárra kerülnek a kerekek? Hiába van nagyobb fékteljesítménye a 6db féknek, mint a 4-nek ha nem tudod levinni a talajra...
Felvett bogi esetény változik a tengelytáv, így változik a jármű súlyeloszlása is. Felvett A tengellyel a húzón is magasabb a tengelyterhelés, mint lerakott A tengellyel.
Szóval ja, én úgy gondolom, hogy ugyanakkora úton vagy hamarabb megállsz felvett bogival. Igaz lehet tévedek,akkor viszont szerencse, hogy én nem adom át a tudásomat pár hét alatt másnak
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Attól a pót még nehéz marad, hogy több tengely van lent.
Ezt nem is vitattam szerintem.Ha igazad lenne megoldanák, hogy egy tengelyes pót legyen 40 tonna raksúly mellett.
Nem igazán értem, hogy ezt hogy kellene érteniPersze ha lent van 3 tengely, és 5 kiló a pót, akkor talán igazad van, de itt ez nem igaz.
Könnyű utánfutónál látni, hogy pattog, mert nincs önsúlya. De már a bogi tengely magában plusz 300kg. Még ultralight pótot se látsz hogy felpattanna üresen.Olyan sem írtam, hogy elpattogna a pótkocsi,bár az ABS mentes korszakban láttam olyat is igaz az valami sima platós félpót volt de elpattogott 'csába, pedig volt az is 4-5 tonna üresen. Az ABS/EBS/TROP-os konténerszasszé is simán elpattog, pedig az is 4,9 tonna ha jól emlékszem. Nem tudom ez a pattogás hogy jött ide, egyáltalán nem ez a lényeg.
#Somatom:
Zsidók! Zsidók mindenhol
Megnéztem a Reisch honlapján, a "basic equipmentben" csak EBS 2S/2M van. A "special equipmentben" viszont ott vannak a rendelhető extrák, többek között EBS-szel távolról vezérelhető első és hátsó bogi. Lehetett volna nektek is, csak nem rendelték meg. Gondolom a legolcsóbb megoldást keresték...<tRucKdriFteR>
-
őstag
Hát bizony nem túl jól fizet az elmondottak alapján. Van pár kolléga a cégünknél, akik Mo-ról és Cseh-ből jár, egész héten a nyergesben alszik és minden hétvégén hazamegy. Pontos összeget nem tudok, de kb 2200-2500 között keresnek. Ebben van túlóra és egyéb juttatások is. Ja és csak belföld. A Cseh kolléga pld sokat dolgozik csütörtökig, ezért a pénteki napot már nem dolgozza le. Csütörtök este utazik haza.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Mcrazy
-
őstag
45 évesen kezdtem otthon a németet tanulgatni magántanárnál munka után. 46 évesen indultam neki Ausztriának és fél évig mosogatnom kellett, mert lófaszt sem értettem abból amit mondtak. Persze azóta is kint dolgozok, nem beszélek jól, de már nem adnak el. Szóval soha nem késő.
Üdv: Mcrazy
-
Somatom
veterán
Már ajánlottam volna, de sztem az én melóm nem kompatibilis a testalkatoddal. Előfordul, hogy naponta többször is fel kell másznunk a vontató és a pót között a kiállásra, hogy eltekerjük a tetőponyvát. Sőt, néha a teli póton, az áru tetején is mászkálunk.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nekem nem lenne gáz. Ha bejön a meló, akkor bejön, ha nem, akkor nem. A főnök is hozzá van szokva ahhoz, hogy a klasszikus kamionosok gyakran bedobják a törölközőt az első etapjukon. Nálunk pörgősebb a tempó.
Viszont a vontató és a pót között tényleg szűk a hely.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
őstag
Akkor hajrá! Mint mondtam, soha nincs késő! Kitartásod biztos megvan hozzá, különben nem lennél nemzetközi kamionos. Cége válogatja hogy Ausztriában mennyit keres egy nemzetközis, de "hallomásból" annyit tudok, hogy 2500 nettó a legalja. Sok sikert kívánok!
(#8788) chop
Neked is sok sikert és kitartást a szakma elsajátításához és a jövőt illetően is ! Ha szereted a kihívásokat, akkor hajrá, de ne engedd, hogy maga alá gyűrjön valami hulladék cég, legyen az magyar vagy külföldi.(#8791) KAMELOT
Építőipari gépeket szállítok a megrendelőknek. Elég változatos, nyitottba járok rampás autóval. 7-16-ig szól a munkaidőm (benne van az 1 óra ebédidő), ami nyári időszakban 17-18-ig kinyúlik. Az augusztus a szabadságok miatt gyenge volt, minden nap 16:00-kor végeztem.
Gondolom a következő kérdés a fizetés. Na nem ez a legjobban fizető cég Ausztriában, de számomra a körülményeket figyelembe véve megfelel. 1800-2100 nettó között ingadozik.[ Szerkesztve ]
Üdv: Mcrazy
-
zsid
senior tag
Ugyanez van a DAFnál is, sokszor még "teknősbékára" kapcsolva is. Hulladékok. A Scaniaban van - ha rendelsz - manőverező mód, oda kapcsolva előre és hátra is óvatosan lehet menni, nem kuplungol össze-vissza, frankón jól működik. Szomorú, hogy ez kell a munkához, de feláras extra...
<tRucKdriFteR>
-
őstag
Ha van kedves sétálni, akkor ott a közelben van néhány üzlet. Amennyiben a Bécs felé vezető oldalon vagy, akkor a benzinkútnál lévő körforgalom és a pálya között van valahol egy aluljáró, ahol át tudsz menni a pálya alatt, majd a szemközti parkoló végében a kerítés mellett végigsétálva kb 300 méterre a jelzőlámpán túl van egy bevásárlópark. Lidl, Hofer, Tedi. A lámpánál jobbra találsz Zgonz, Burgerkings, Billa és más üzleteket. Van egy Imbiss is, ahol kebap-ot és más kajákat lehet kapni. (Csak láttam, de nem ettem ott) Kicsit tovább sétálva a Burgerkings magasságában vasárnap lesz bolhapiac egész délelőtt. Ha van kedved sétálni, nézelődni. gondolom jobb, mint a kabinban vagy mellette csücsülni.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Mcrazy
-
-
KAMELOT
titán
Figyelj, ahogy írtam elszórakozgatok. Kint 34C, megy a kamion + klíma 24C bent. Filmezek, játszok. Amikor hazajutok veszek valami jó notit, így majd jobb lesz. Jelenleg egy alap notim van. Ha valaki szeret menni akkor miért ne?! Hobby, szórakozás, munka és jól fizetnek érte. Hol itt a hiba?
Somatom: nem sértődök meg. Ezért vagyunk mások. Valaki furgonban nyomorog, ilyen jó melegben xar pénzért.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
őstag
Bocsi, de ma nem volt időm hozzászólni a témához, de látom hogy Somatom kisegített. Kicsit késő már, hogy szólok, de holnap nem lesznek nyitva üzletek, tehát ha nem vettél meg valamit, akkor holnap nem tudsz. Igen, az Adler parkolójában lesz a bolhapiac ( Flohmarkt ). Lesznek ott is süteményes meg kajás árusok, tehát ha akarsz sült kolbászt vagy valami hasonlót enni, akkor találsz.
(#8891) KAMELOT
Te fakír vagy, a fakír meg nem etalon. Egyébként, ha ezzel eléred a céljaid, akkor sok sikert. Nekem 1 hétvége is sok lenne, de hát ezért is nem lettem "Kamionos"[ Szerkesztve ]
Üdv: Mcrazy
-
Somatom
veterán
Sajnos, én csak Svájc felől ismerem azt a határt. Ausztria felől az csak egy utca. Fogalmam sincs, hogy ott hol lehet egyáltalán parkoló, vagy vámkezelés. Talán eshe tudja. Remélem, figyeli a topikot. Ha nem, akkor hétvégén rácsörgök, mert most ő is gályázik.
Nem tudom, hogy miért útálod. Sztem tök jó hely. Én is épp oda tartok, csak Waldshut -nál megyek át hétfőn.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
eshe
tag
Szia!
A wolfurti vámplaccot keresd ott van a gerlach is. Az autópályán ki van táblázva hogy hol kell oda menni. Hogy ott találsz-e parkolót az jó kérdés hétvégére meg szokott telni és hétfőn is bolondok háza van reggel. Ha találsz helyet bemész a spedicióra majd az épületben a st. Margareti vámablakot megkeresed. Régebben egy lépcsőn kellett felmenni, ki van irva. Mielőtt sorbaállsz veszel tikettet a st. Margareten feliratos automatából, ott ki van rakva hogy merre kell menni a határ felé. Ha megvan a papir akkor mehetsz a határra ott leadod a laufzettelt és ennyi. -
HoTaZo
addikt
eshe kolléga írta jól, Wolfurt a vám központ az 5 határátkelőhöz. Én München felől érkezve szoktam a határon megállni a kúton. Reggel 6-kor indulva ezen a szent helyen (47.457155,9.731286 [kép]) szoktam mindig helyet találni. Ide be tud állni 2-3 kamion is egymás mögé és innen nem zavar el az "őr".
[ Szerkesztve ]
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
A kártyátt is a wolfurti vámon csinálják meg. Előbb a spedíciót tudd le, azokkal a papírokkal és az autó papírjaival menj a vámhoz, ha kész az osztrák ablak, akkor beállsz a svájcihoz és mondod, hogy kártyát kell csináltatnod, max 10 perc alatt kezedben a kártya, odamész a St Margrethen géphez, megcsinálod a jegyet, és máris (vagy közben már) csinálják is a laufcetlit. Ezt is persze ugyanúgy le kell adnod a határon, svájci oldalon. Csak a Gerlachnak mondani kell, hogy melyik határátkelőn kell átmenned, hogy úgy csinálja a papírt, különben nem enged ott át a svájci határőr.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Akkor mindent a Gerlach csinál osztrák oldalon?
Nekem a körfuvaromnál Wolfurtban a Schenkernél 100 erzsit kell fizetni, utána vám és Kriessennél megyek át a lerakóhoz. A visszáruval St. Margrethenbe kell felmennem, ott a Schenker mindent megcsinál és nem kell fizetni, még a parkolóért se.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Somatom
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen