Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ferke66

    tag

    Sziasztok!
    Még soha sem vásároltam az Apple Store-ban,ellenbenben a szüleim meg szeretnének lepni egy termékkel (iPhone).A kérdésem ide vonatkozik,bankkártyás fizetésnél az ő részükről ez hogy zajlana le mivel nekik nincs Apple ID azonosítójuk. Csináljak egyet ezért nekik vagy az én ID-m Banki kártya adatait idéglenesen írjam át az övékre...szerintetek? Köszönöm előre is!

  • Ferke66

    tag

    Sziasztok!
    Tanácsot szeretnék kérni.Az öcsém fiának még december végén recovery módba került az iPhone 6S készüléke iTunes 9-es hibakóddal.Semmilyen módszer nem hozott eredményt sajnos,egész biztos hogy hardver hibája van.A telót a Vodafone-nál vásárolták de mivel tavaly augusztusban lejárt a garancia,így a szavatossági időn belül szeretne valamit kezdeni vele.Mivel ők elhatárolódtak a második év (szavatossági időtől) ezért felhívtam az Apple-t,ők megerősítettek benne hogy igenis érvényes a szolgáltatók felé is.Nagy nehézségek árán "állítólag a Voda elküldte" a készüléket,ma jött az üzenet miszerint lehet érte menni.Elmentek,de úgy ahogy leadták semmi változás nem történt,mindössze egy A4-es lapot kaptak a visszaadott rossz készülékkel,ami nekem egyáltalán nem tűnt hivatalos válasznak.Csupán egy átlag/sablon választ lehet olvasni idézem a lényeget: "A szavatossági idő első 6 hónapján túl reklamálta a készülék hibáját,ami azt jelenti,hogy az ügyfélnek kell független szakértői véleménnyel bizonyítania,hogy a jelzett hiba már a vásárlás pillanatában is fennállt.Ilyen jegyzőkönyv nem volt mellékelve,emiatt a készüléket visszafordítjuk dokumentumpótlás céljából."Mondanom sem kell pecsét és bármely más hivatalos dokumentumot nem csatoltak hozzá,ami bizonyítaná hogy valóban megjárta a szervízt a készülék.Kérdés az lenne hogy ebben az esetben mi a hivatalos eljárás szerintetek?Küldjük tovább valamelyik hivatalos szervízbe bevizsgálás céljából,vagy esetleg fogyasztóvédelem lenne a megoldás?Az Apple-t holnap tudom hívni,kíváncsi leszek ők mit mondanak majd..Elnézést hosszúra sikerült,de elég bosszantó mivel a szolgáltató finoman fogalmazva le akarja őket rázni,köszönöm a választ előre is..

Új hozzászólás Aktív témák