Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Onderon

    senior tag

    válasz r3dsnake #61690 üzenetére

    a te esetedben semmit. nem is értem miért vetted magadra. alapvetően nem rólad beszéltem, mint ahogyan a hozzászólásomat sem hozzád intéztem először.

    nekem is cserélve volt az i5-m, kétszer is. elsőnek a wifije volt rossz, azt visszadtam (8 napon belül) a másodiknak meg a kijelzője volt hibás, azt cserélték. de 3 t-pontban voltam, mire sikerült elintéznem, mert mindenhonnan elhajtottak, pedig eléggé szembetűnő és egyértelműen gyári hiba volt, mert ilyet nem lehet máshogyan előidézni, mégis elhajtottak a westendből is és az allee-ból is, végül a mammutban cserélték szó nélkül. és meg vagyok róla győződve, hogyha a sok pistike nem vinné be minden lófing hibával cserére az uzsonnapénzből megspórolt telefonját, akkor gördülékenyebben menne a valós hibával rendelkező telefonok cseréje is.

    (#61691) B-L-A-C-K: oké, akkor tisztázzuk mi a minimális hiba. mert az nem minimális hiba, ha nem megy a home gomb, vagy dobálja a wifit vagy a hálózatot. az hiba. amúgy pedig (már nem emlékszem pontosan melyik) szervizes fogalmazta meg nagyon szépen: cserére jogosít minden olyan hiba, ami a telefon használatát befolyásolja. szerintem (én úgy értelmezem) a minimális hiba, attól minimális, mert nem befolyásolja a telefon használatát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák