Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • M1995

    aktív tag

    válasz xhege #304597 üzenetére

    Android telefonom nem volt, így minek laktam volna be a Google fiókot. Picasa kinyírása, hogy Chrome-ra tereljék az embereket, folyamatosan variáltak mindennel összevissza, kaszáltak el szolgáltatásokat, Androidosokat etették évekig töltsék fel ingyen a képeket kicsit tömörítve metadata bányászáshoz, reklám volt újszülöttnek Gmail fiókot nyitni mint egy napló mire felnő, soha nem kell kitörölni egy levelet se. Aztán most azt mondják bocsi túl sok adat lett már, fizetni kell, ja és 2 év után inaktív fiók törölve lesz, ja és egy rossz youtube komment miatt is felfüggeszthető az egész Google fiók, probléma esetén sok sikert élő embert felhívni náluk. Soha nem mertem úgy igazán beszállni a Google szolgáltatásokba. Sorolhatnám még a más elkaszált, átvariált termékeiket, koncepció nélkül.

    Microsoft hasonló történet, arról kétszer ennyit tudnék írni, már csak azt használom tőlük amit muszáj. Mindkettőnél azt érezni te is inkább termék vagy és a bizonytalanságot.

    iPhone és Mac esetében az Apple-nél azt érzem vásárló vagyok és van egy megbízható irány.

    Fizetni kell, de nincs bullshit. Eredetiben ott a kép iCloudban. Van Mac kliens, van web. Megbízható, nem szűnik meg, nem változtatnak radikálisan. Nincs annyi variálás mint a másik két cégnél. Kiszámíthatóan unalmas. Tudom, hogy nem szűnik meg az Apple Music, lesz iMessage & FaceTime. Mail, Notes, Reminders, Pages, Keynote stb. benne a hardver árában, reklám és bullshit nélkül és extra funkciókkal is és a három közül szerintem az Apple hallgat a legjobban a feedbackre.

    Valamint röviden melyik miből él?
    Google: reklámcég, a hirdető a vásárlójuk, nem a felhasználó
    Microsoft: vállalatok, Azure, Office, Windows partnerek
    Apple: hardver, consumer piac, kreatív profik

Új hozzászólás Aktív témák