Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • markknight

    veterán

    válasz Ragnar95 #180515 üzenetére

    Pont ezért kéne behozniuk a PayPalt. Nem is értem mit gondolnak, egy Apple TV kb használhatatlan Amerikai Store nélkül.

  • Downsampling

    senior tag

    válasz Ragnar95 #180515 üzenetére

    Nem értek egyet!
    Amíg a WP Áruháznál ez nem volt gond, akkor itt miért?
    Ha egy Amazon, egy PayPal, Ebay, egyéb webshopok a világ bármely tájáról nem problémáznak ezen, addig itt miért gond?

    Az Apple Care-ben azt mondták, ez bizonsági megoldás. Ezt nem nagyon tudom elfogadni, mivel az lenne a logikus, hogy a bankkártya igazolhatóan hozzám köthető, és ez nem azon múlik, hogy melyik országban állították ki. El nem tudom képzelni, ez az "országhoz" kötés miért ekkora probléma, és mire nyújt védelmet, megoldást.
    Szerintem rohadtul nem egyedi a problémám, konkrétan mindkét Apple Care-es ügyfélszolgálatos is erre panaszkodott, az egyik kényszerűségből állított be angol régiót, mivel a bankkártyáját anno ott kapta, de Görögországban ebből már kellemetlensége van.
    A másik, a srác ki merte mondani, hogy erre a hülyeségre ő azt találta ki, hogy nem iPhone-t használ, nincs Apple eszköze, hanem telefonálásra Samsungot használ. Kurvára semmi közöm nem volt ehhez, de elmondta, hogy igen tudnak róla, hogy ez sok embernek kellemetlen, ahogy neki is. Ő így oldotta meg.

    Köszönöm, őszintén köszönöm a segítséged, de kérlek, ha valami a világban már lényegében mindenhol működik, akkor ne írd azt, hogy ez az én egyedi problémám, mert mindenhol máshol is így van. Mert ez nem igaz. Tudod, én pont az a 47 éves ember vagyok, aki 10-12 éve lényegében minden vásárlásomat, intézni valómat az interneten oldom meg, és még sosem, egyetlen alkalommal nem futottam bele ilyen problémába. Na most elég havi 5-10 vásárlást így végeznem, az akkor is eddig minimum 12 ezer ilyen vásárlás, rossz esetben a fele. Vagyis 50-60 ezer! És ez sosem volt gond! (Utoljára 2003 és 2006 között volt magyar bankkártyám, a BB-nál) Most akkor egyedi ez az eset, vagy nem? Egyedi, abból a szempontból, hogy egy Apple nem tud ezen a korláton túllépni, amit az ügyfélszolgálatosok is elég határozottan kijelentettek, annak ellenére, hogy rögzített volt a beszélgetés.

    De mivel én ezen a problémán már túl léptem (amit itt jeleztem is), kár ezen rugózni tovább. Majd megoldom vagy így, vagy úgy. Lenyeltem. Ennyi.

    És tényleg köszönöm a segítséged, illetve a többiekét is! :R

    (mellesleg a fél világ így éli az életét: nem abban az országban dolgozik, ahol él, és éppen ezért a munkáltatója országában van bankszámlája, mivel oda kapja a fizetését. Rengeteg német, francia dolgozik Luxemburgban, vagy franciák Németországban. Nem ez az Apple sara, hogy vannak ilyen emberek, nem is kevesen, hanem az, hogy erre nincsenek felkészülve. Ez már nem az a világ, ami 15-20 éve volt, mintha elszáguldott volna mellettük az idő, meg a technikai felójlődés, ami eléggé paradox, hogy ők a világ egyik vezető IT cége...)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák