- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Amit a Coffee Lake-ről tudni érdemes!
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
-
titán
válasz #Morcosmedve #2460 üzenetére
Tényleg, más a cache méret. Van más is?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz snecy20 #2469 üzenetére
Nem feltétlenül. Hacsak nem ibt céljából használja a gépet A lényeg, hogy normál használat mellett le tudja adni a teljesítményét, és maradjon stabil.
De egyébként linx alatt valószínűleg 1 mp alatt rohadná össze magát azon a beállításon.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz N.Laca64 #2471 üzenetére
Igen, egész jó. Pont ugyanazon a darab waferen készült, mint az enyém. Az is egész jól muzsikál.
Azt nem értem, hogy ha augusztus elején készültek a ezek, akkor mi tartott a tokozásban addig, hogy november végéig gyakorlatilag elérhetetlenek voltak a procik az egész világon.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz snecy20 #2474 üzenetére
Én meg azt vettem észre, hogy "ibt nagyjából stabil" (stabil, de némi gflops hiányzik) állapotot sem rohad össze soha normál terhelésen. Ez [link] például ibt stabil, jó pár 10-es kört megcsinált, talán még gflops sem hiányzik, játékok alatt semmi gond nem volt vele, mégis linx alatt instant instabil. Felhúztam linx stabilra (1,175->1,2), de akkor sem lett több gigaflopsom. Igazából csak a fűtés lett nagyobb, de haszna semmi.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bajnokpityu #2489 üzenetére
Maga a proci tartalmaz kifelé 16 pcie 3.0 sávot, de a chipset is tartalmaz 8 további pcie 3.0 sávot.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bajnokpityu #2493 üzenetére
A prociban a 8 kivezetetten kívül vannak még sávok, amik a chipsethez csatlakoznak. Úgyse dugul be egyszerre mind a 24 3.0 csatorna. Persze ezek a sávok vgára nem optimálisak. De még két nvme-vel sem tudod rendesen eltömni.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz #Morcosmedve #2508 üzenetére
Az az érdekes, hogy teljesen random a GFs. Teljesen össze-vissza. IBT például 1,27-en többet dob, mint 1,29-en. LinX szintúgy, de az sok kör után azt mondja, instabil. ¯\_(ツ)_/¯
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #Morcosmedve #2510 üzenetére
1.29-en CineR15 1248 és 216
1.3-on CineR15 1238 és 215
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #Morcosmedve #2512 üzenetére
Érdekességek:
5.1 IBT tesztek:
1.31V ~214-215 [kép]
1.32V ~206-212 [kép]
1.33V ~210-211 [kép]
1.34V ~207-208 [kép]Mindeközben az 1.31V-on a linx azonnal kivág, hogy instabil Nincs kedvem alaposan végigtesztelni linx-szel, mert 170W sok a vrm hűtésemnek ezen a lapon, nem hiányzik nekem a 120C. De az alapján, hogy 1.31-en IBT-vel stabil, linx-szel 1.34-en stabil volna.
Mindenestre 1.31-en fogom használni, mert a linx-en kívül semmi sem szív be 170W-ot. A realbench 110W-ja elenyésző, és az is stabil 5.1-1.31-en. Ez lesz a 0-24 beállításom. Ahogy nézem, ha nagyon akarnám, még az 5.2-t is tudnám stabilizálni 1.35-1.36 körül, de nem hiányzik kicsit sem.
cineR15 5.1-1.31 1270
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
4,8/1,18-on 1206 Átmértem őket egy csomószor. Ezek körül van mindig, ezek a legjobb értékek, néha pár ponttal kevesebb.
Nincs itt semmi látnivaló. Mindenesetre sokkal többet kapok, mint a PH tesztben 5.0-n 1210, de nyilván azért, mert ott gyöszös, 2666-os ramot használtak.
Mindegy, mostantól egy másodpercet nem foglalkozok többet a beállítgatással, marad az 5.1-1.31, ha esik, ha fúj. Mindez egy mezei léghűtővel félpasszív üzemben úgy, hogy míg az ibt a ramokat töltögeti két erős futás között, addig a cpu ventik le is állnak, míg 160w terhelésen 1000-es fordulattal mennek. Jó lett nagyon a delid, köszi.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #Morcosmedve #2508 üzenetére
És még ár-érték arányban is megérte a delid, mert 5% költségért kaptam +6% órajelet
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Bárki bármit csinálhat, csak épp semmi értelme. Nem lehet csak úgy alákukkantani. Sok melóval jár, spec. szerszám kell hozzá, stb. És 80 döglött példányból egy lesz buherált, nem éri meg a melót. Az emberi erőforrás drágább, mint a proci, sokkal.
Persze én nem meggyőzni akarlak, ha valaki nem akar kupaktalanítani, ne tegye. Én nem aggódok, de én máson sem szoktam sokat aggódni. De aki aggódós fajta, az maradjon az eredeti állapotnál.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz fudi2002 #2528 üzenetére
x58 proci egy csomó ment át a kezemen, és most is van belőle még egy kupaccal használatban, és kutya bajuk. De ez még mindig nem minta. Ugyanis iponnál a meghibásodási ráták 7700k 7600k és 6700k viszonylatában 1%. Ami ugye azt jelenti, hogy 100 prociból egy rossz. Szerintem ez nem rossz arány, sőt, igencsak jó.
Ugyanez AMDnél
1800x: 1,8%
1700x: 0,9%
1700: 1,0%
1600x: 0,6%
1600: 0,6%evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bajnokpityu #2548 üzenetére
4.8 fölött nálam ibt thermal throttlingolt (100+ °C), nálad is, azért áll meg 99-en mert nem engedi afölé. HWi jelzi is a túlterhelődést. 4.8-on pedig a linx alatt érte el a 100-at. A gyári trutyi tuningra teljesen használhatatlan.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz smekone #2550 üzenetére
Mennyi az a feszültség, amit nem emelnél? Nincs fix, állandó alapfeszültsége a procinak. A terhelésnek megfelelőt próbál kérni a laptól. Nálam a laptól 1.38-at kér automatán az 5.1-hez. Ezzel fűt, mint az állat, de pont ennyire instabil is, mert időnként úgy dönt, hogy talán kevesebb is elég lehet, és ebben látványosan téved. Fix feszkóval 1.31-en stabil, ami kevesebb, mint a gyári automata.
Az emelt órajelet csak terjedésen veszi fel a cpu, terhelés nélkül visszaveszi 800 MHz-re. És ez nem turbo, hanem standard működés.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz smekone #2553 üzenetére
A turbo szó használata megtévesztő az intel részéről, az pont azt a működést hivatott elnevezni, amikor komolyabb terhelés esetén nem bírja a proci, és órajelet csökkent. Ezt adják úgy el, hogy speciális terhelésen órajelet emel. Szóval tuning során nincs turbó, nincs órajelcsökkenés terhelés alatt. Beállítod az órajelet, annyin fog menni max, oszt' jónapot. Minden mag. A feszültséget pedig tényleg érdemes fixálni, mert a gyári automata, ugráló feszültség nem stabilizálható.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz smekone #2555 üzenetére
Tuning nélkül a proci terhelés nélkül alap órajelen (800 MHz) jár, szükség esetén emeli a turbó (mondjuk 4700 MHz) órajelre, vagy egy az alattira (mondjuk 4300 MHz), ha még tovább emeled a terhelést. A feszültséget magad választja a terhelés és az órajel függvényében.
Tuning alatt a proci terhelés nélkül szintúgy alap órajelen megy, amit terhelés hatására a maximumig emel, és ezt a legnagyobb terhelésen is megtartja. A feszültséget kérheti saját maga, de az jellemzően instabil, jobb ha te kézzel határozod meg.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz smekone #2557 üzenetére
ugrál össze-vissza az órajel, bármennyiről bármennyire akármilyen terhelés alatt. Magas terhelés alatt biztos, hogy magas lesz az órajel, terhelés nélkül pedig biztosan alacsony.
Delid nélkül levegővel 4.8 felett elég valószínűtlen, de gyengébb darabok lehet, hogy megállnak 4.5-4.7-en.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bajnokpityu #2566 üzenetére
Persze, az ibt fűt, mint a veszedelem. Csak az a baj, hogy mivel ibt alatt throttlingolt, valójában nem tudhatod, hogy a beállítás stabil-e. Kiderítheted a durvább, rázósabb úton: használod ahogy van, aztán amikor lerohad, adsz rá egy kis feszkót, amíg stabil nem lesz. Pech, ha nem amiatt rohadt le, hanem valami egyéb bug miatt, mert akkor ez a módszer nem fogja megoldani a problémát
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Trutyi nélkül egy húszezres léghűtővel simán meghűthető akár 5.1-en is úgy, hogy 80 fok alatt marad. És az full terhelés alatt teljesen néma, megállítható, míg egy vizesnek állandóan mennie kell, legalább a pumpának. Le nem cserélném a hűtőmet játékvízre. Korábban volt épített vizem, de vissza az alapokhoz, a hőcső a nyerő hőenergia továbbító nálam.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz snecy20 #2638 üzenetére
Én is ezt 10k-ért vettem használtan. De a használt árak nem érnek
Hely az valóban kevés van, de ennyi épp elég is. Miután összeraktam, évekig legfeljebb porszívózni akarom kinyitni, de nagyon még azért sem, nem akarok én hozzáférni a ramokhoz. A félpasszív, 0dB üzem kárpótol mindenért.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
De. De sajnos csak így tudtam beszerelni. Semmilyen más módon nem fér fel az alaplapra. Ha a ventiket rakom át, akkor a RAM van útban (magas DIMM-ek vannak bent), ha az egész hűtőt fordítom meg, akkor meg a VRM hűtés. De már nem egészen így néz ki a történet, a kép akkor készült, amikor a proci ment kupakolni, és beraktam a 8100-at.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
titán
válasz bajnokpityu #2686 üzenetére
A magokat fixáltad, de a feszültséget nem?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bajnokpityu #2689 üzenetére
Érdemes volna fixálni a feszültséget is. Stabilabb volna, és alacsonyabb lenne a hőmérséklet egyszerre. Az automata össze-vissza adja neki a fölösleges feszültséget, amikor nem kéne, ezért fűt, mint a veszedelem. Bezzeg amikor kéne egy kis plusz, akkor meg leveszi, ettől meg fagy. Ezért döglik kis terhelésnél, mert az ahhoz szánt feszültség nem elég, és stabil magas terhelésen, mert ott kap egy csomó fölösleget.
Az enyém full stabil volt 4.8-on gyári kupakkal, léghűtéssel, throttling nélkül.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bajnokpityu #2692 üzenetére
A feszültséget fixáld. Auto feszültsséggel, vagy offset beállítással még kupak nélkül sem stabil 4.8-on.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
pontosan
eddig volt értelme a mondandódnakés nálam nem tuning amit ezek tudnak, persze +1mhz is már tuning ( :
innentől viszont elveszettMost akkor akarsz tuningolni, vagy sem. Mert ha nem, akkor minek gondolkozol rajta egyáltalán, hogy mi az a tuning, vagy mi sem? Vagy ez amolyan szerelem, se veled, se nélküled?
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz bajnokpityu #2754 üzenetére
pucér csajok fogják fotózni a számítógépedet?Jaaa, a tükröződés, most értettem meg
Megnéztem a lap kézikönyvét, valami botrányos. Nincs benne semmi.
Próbáld meg az XMP-ről manualra állítani az AI OC Tunert
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz nubreed #2759 üzenetére
Semmi nem garantálja, de mindegyik lapban megy. De egyébként általános használatra valóban csak 1-2% hasznot hoz.
Van pár PCI buszos lap. Én Giga Z370 HD3P-t használok. És azt hiszem az Asrocknak van még egy ilyen lapja.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ Intel Core i5 11400F / i9 11900KF / i9 11900K tálcás processzorok 27% áfás számlával
- ELADÓ - Ryzen 7 5800X - ÉRTÉKELÉSRE VÁR
- Beszámítás! Intel Core i5 6500 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Pentium III 1400 MHz Tualatin processzor
- Beszámítás! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel