- Yettel topik
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Amit a Coffee Lake-ről tudni érdemes!
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
-
titán
6700K@4,7Ghz, Asrock Z270 Pro4 lapban 1,42Vcore mellett volt stabil, mert állandóan beesett a fesz 1,35-ig, és kifagyott. VIII Ranger lapban, meg 1,325Vcore mellett betonstabil a proci. Ennyi a különbség egy jó lap, és a legolcsóbb (szar) között.
Szerencsére ez a probléma még a legolcsóbb Z370 lapokat sem érinti
Az olcsó lapokban is el lehet érni simán az 5,2GHz-et akár stabil 1,4V-tal, ha muszáj neki. Én még nem hallottam még himbilimbis Z370 lapról. Te melyik Z370 lapról hallottál, amelyik nem tud stabil feszt tartani nem user error beállítások mellett?
Az lehet, hogy szar a VRM hűtése (ha nincs rajta lófax se), és elmelegszik. De ott se az jön elő, hogy megy 1,28V-on egyik lapban, a másikban meg 1,25-ön. Ott annyi történik, hogy az egyik lapban megy 1,28V-on, a másik lap meg terhelés alatt nem lát el 1,28V-ig, mert beüt a hővédelem.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Photrik ^^ #7018 üzenetére
Miért ne. Ha akarod, lehet hűvösebb, még azzal a hűtővel is, állítsd agresszívabbra a légkavaró programját. Bár azt nem tudom, hogy mi értelme lenne ilyet tenni.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Cyberboy42 #7023 üzenetére
Akkor ez volt a baj nálad. Nálam márciusi bios van fent, ésez volt az oka a különbségnek.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Glaz-dozfhut #7025 üzenetére
Látom, ennél jobbnak kéne lennie.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Giga összes Z370 lapja megkapta az új 9000-es mikrokódot.
F8 6.51 MB 2018/07/18
Asia China America Europe
1. Update CPU microcode for upcoming CPU
2. Improve windows boot timeAz újabbak (H370 és lejjebb) nem, pedig kaptak új, friss biost, de mikrokódfrissítés nélkül. Lehet, hogy oda később jön?
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
Tudtommal osszteljesitmeny ugyanaz, jatekban pedig nehol jobb is az extra 2 kamu szal.
Dehogy. Csak az alap 7700k és az alap (jóval alacsonyabb órajelű) 8600k van egy szinten. Azonos órajelen a 8600k jóval erősebb. A 7700k 5,0-n 1080 körül van CB-ben, a 8600k szintén 5,0-n 1,250 körül.Játékban néhol jobb a 4/8, mint a 6/6, de a legtöbb helyen azonos órajelen jobb 6/6, mint a 4/8.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #Morcosmedve #7110 üzenetére
Azért mondom, van ilyen, de ez a jóval kevesebb. Persze, ha valaki épp arra a néhányra gyúr, akkor neki a 4/8 nyerő.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
Órajelben gyengébb. Ha IPC-ben is javul kicsit, meg órajelben is (a 4,5-4,6 elég lenne, az csak 5%), akkor a mag és száldömping megoldja az össze problémát a modern játékoknál. A régieknél meg úgyis elég, a régi játékok még az AMD-nél gyengébb magokra jöttek ki.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Én is lecsaptam rá az elején. Nem ezért, hanem mert sürgős volt, mert megmakkant a régi X58-am, és jó sokat (90k) fizettem a 8600k-ért, de legalább kaptam érte egy 5,1-5,2-n menni tudó példányt. De persze ez nem vigasztalja a új vásárlókat. Az viszont vigasztalhatja, hogy legalább már nem ilyen drága. Én 12%-kal fizettem többet, egy 6-7%-kal gyorsabb példányért, szóval a mostani még mindig jobb helyzet, mint korábban volt. Ráadásul mostani árakat a forint mélyrepülése is rontja, tavalyi árfolyamon nézve majdnem 30%-kal fizettem többet érte (volt már 70k is a 8600k)
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #Morcosmedve #7180 üzenetére
Egy magos terheléssel nagy nehéz (lehetetlen?) fogyasztási limitbe küldeni egy procit, és hőmérséklet korlátba is nehéz, ugyanezért.
Szerintem inkább nehéz cpu szempontból teljesen egy szálon terhelni, szerintem ez a lehetőség inkább elméleti, mint gyakorlati.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz kingpython #7192 üzenetére
Tényleg lehet, hogy 2-es avx offset van gyárilag belőve. Milyen szoftverrel próbáltad az egyszálas terhelést produkálni?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz kingpython #7194 üzenetére
És amikor HWinfoban követted a szálakat (feltéve ha, és ha nem, akkor most), úgy látszott, hogy csak egy szálon van terhelés?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz kingpython #7196 üzenetére
Mert az hülyén terhel. Nem is tudom, mivel lehetne igazán. Talán az egy szálon indított prime.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz gabesszor1 #7221 üzenetére
De jó hozzá. Intel hűtő szabvány lassan 10 élve változatlan.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
(#7310) mgabi
Én kísérletezgettem vele, 101,2 MHz után úgy fagyott csontkerményre a lap, hogy 3 órámba telt, míg sikerült visszahozni az élők közé. Z370 és K proci...
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Cyberboy42 #7395 üzenetére
8600k-n mindig többet dob az ibt, mint 8700k-n.
evDirect villanyautós töltőhálózat