- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Amit a Coffee Lake-ről tudni érdemes!
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz #Morcosmedve #4307 üzenetére
Normál, 0-24 üzemi körülmények közötti csúcs? <70°C (100W alatt, pl Realbench). Játékok alatt <55°C (de majd megnézem pontosan)
Linx alatt nyilván magas >110°C, de jelentkezzen, aki linxre használja a gépét. Egyszer leteszteled, hogy stabil-e, arra nem okoz gondot.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Milka 78 #4315 üzenetére
8600k vs 8700k
A +30% nyers teljesítményelőny összehoz +30% fogyasztást is. Semmi meglepő nincs ebben. Nem golden sample kérdése. Az már igen, hogy az enyémnek a fal és a csúcsfogyasztás 5,1-en jön, a valamivel gyengébbeknél 4,8-on. (Egyébként ez az i7-i5 különbségből is fakad)
De ezekhez képest az i3 termeli az áramot és fagyasztja magát, azt bármilyen talicska alaplap elviszi.
Szóval oké, azt elfogadom érvként, hogyha valaki 8700k-t akar a falig elvinni, és ott vadul kitesztelni, akkor tényleg kellhet a nullánál jobb lap, de i3, i5 és nem-K i7 alá
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Cyberboy42 #4319 üzenetére
Adaptív feszültséget használsz? Mert akkor nagyobb kihívás lehet bootstabil beállítást találni, mint terheléses stabilt.
Ha adaptív, mennyi a beállított érték?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Cyberboy42 #4336 üzenetére
Akkor ott valami súlyos gebasz van. Nem a fesz a gond .
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz deadwing #4347 üzenetére
Nem látod a fejlődést?
Akkor kapcsold ki a plusz +50% magot, hisz az nem fejlődés. De ha lenne +5 pontod egy szálon, akkor örülnél? (mint korábbi váltásoknál mindig). Ráadásul sokkal jobban tuningolhatók, mint a Skyok. Szerintem az elmúlt 10 évben most volt a legnagyobb fejlődés.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #Morcosmedve #4466 üzenetére
Nálam tök jól működik a Kryo.
(#4465) tooolz
Hydro nem jó paszta. De annyira sok tényezőtől függ, hogy egy paszta az adott helyen hogy teljesít, hogy nem lehet direktben összehasonlítani őket. Két pasztázás ugyanazzal a trutyival is lehet +/-5 fok, akkor is, ha azt gondoltad, hogy jól sikerült mindkettő.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
titán
válasz milan18 #4496 üzenetére
Tiszta vizet a pohárba.
Z lapban K procival minden szabadon állítható.
Z lapban nem-K procival megy a turbó és megy minden magra, valamint maxon (TDP+25%) fixálható az energiafelvétel.
B/H lapban K és nem-K procival megy a turbó normál beállításokkal, azaz 6 magon alacsonyabb órajelen, és a TDP is alapon korlátoz, csak 30mp-ig lépheti át a limitet (+25%)[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Milka 78 #4498 üzenetére
A baj az volt ott, hogy csak 5 (vagy 10, már nem emlékszem) másodpercig boostolta a TDP-t a specifikáció szerinti 30 helyett. A 30 mp-nek normál, otthoni körülmények között általában elégnek kellene lennie, csak fűtőprogramok terhelnek tovább folyamatosan.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
titán
válasz #Morcosmedve #4509 üzenetére
6,5%-kal nagyobb órajel/jobb időzítés 11,5% felárral és ~0,5% fps növekedéssel. Ez a fél százalék VGÁ-ra átszámítva (1080 mellé) még a mai eszeveszett árazással is mindössze 2000 forintot ér. Ha memóriaigényes computing feladatokat futtat, nem pedig játékokat, akkor már 2-3%-kal is gyorsabb lehet. Ez CPU-ra átszámítva (8700k mellé) jelent 3000 forint értéket. Mindezt 6000 forintért. Szerintem rohadtul nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #Morcosmedve #4512 üzenetére
Nem teljesen értek ezzel egyet. Általános számítási feladatok esetén:
i5 8400 (4GHz) -> i5 8600k (5GHz) +25%, árkülönbség +28%
i5 8600K (5GHz) -> i7 8700K (5GHz) +30%, árkülönbség +30%Ehhez képest a Ram felárak teljesen abszurdak.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz EyEsOnU #4557 üzenetére
Pasztázott kupak az oka. A kicsi hővezető képesség miatt csak magas hőmérsékleten, nagy deltánál indul meg kellő mértékű hőáramlás. Emiatt "befülled" a proci. De mivel nincs komoly hőkapacitása a rendszernek, amint megszűnik a hő utánpótlása, rögtön visszaesik a hőmérséklet, azt a kevés maradék tárolt hőt még a paszta is elviszi. Pasztázott kupaknál normális viselkedés, és nem is okoz se rövidtávú se hosszú távú problémát, ha nincs számottevő tuning.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz csibuka85 #4582 üzenetére
Érintkezési hiba. Az is lehet, hogy túl szorosan tetted fel a hűtőt.
Nem kell, hogy nagyon elhajoljon, elég, ha nincs meg a tökéletes érintkezés. Rutinhiba az LGA foglalatoknál. Csodálkoztam is, hogy még egyszer sem jött elő ebben a topikban.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz #Morcosmedve #4621 üzenetére
Egy plusz, abszolút hőhidas réteg. Azért tegyünk különbséget a rossz hővezetők (szerves alapú paszta, oxidok) és a jó hővezetők (elemi fém) között.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz horvathpeter #4645 üzenetére
Deliddel sok minden elbír vele. Nálam egy Raijintek Tisis hűti 5,1@1,36Vmax-on
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz horvathpeter #4647 üzenetére
Kisebb OC-vel 1,2-1,25V-ig simán elég neki.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz horvathpeter #4649 üzenetére
nincs ilyen, hogy "gyári feszültség". Terheléstől és gyártási minőségtől függően változik.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz horvathpeter #4652 üzenetére
Van hivatalos, Alzánál lehet kapni, de azt te nem akarod megfizetni. Egyébként maguknak kevesen csinálják, vannak rutinosak, akik jól és problémamentesen megoldják ezt. Nekem #Morcosmedve csinálta. Egy jól megcsinált delid nem okoz gondot garinál, nincs az a sasszem, aki ezt kiszúrja.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz Shamli86 #4676 üzenetére
98 fok, ott már valószínűleg throttlingolt. 100-nál jön a throttling, de a mérő szoftveres kiolvasása nagyobb időközzel történik, mint ahogy az mér, ezért a szoftver lemarad a valódi csúcsokról. A CPU hamarabb bevágja a parát. Delid nélkül az 1.3V nem ajánlott, nem hűthető.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...
- AMD Ryzen 5 1600X
- Beszámítás! Intel Core i5 6500 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Garanciális Intel Core i5-13600K
- A legolcsóbb! Új bontatlan, dobozos, számlás, garanciális i9 13900K CPU akció!
- Beszámítás! Intel Core i3 9100 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel