Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz fireproof #25181 üzenetére
első autónak lehet erős lesz az a 160pac, nehogy visszájára forduljon
5 v 6 gen -> amelyik jobban tetszik, találni mind2ből nagyon rosszat és nagyon jót is
én 8,5es éves átlagfogyasztással eljárkálok (~14ekm) és ebbe pályázás is van (ott meg lehet etetni a 12+litert, nem számoltuk még ki soha h mennyit is)
fenntartásuk szerintem nem drága, ezért is maradtam én is ennél a típusnál (6g4d)
nem ártól nézünk autó, hanem az állapotát nézzükLife is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
válasz fireproof #25187 üzenetére
Én először egy 105 lovas amerikai 1.6-os civiccel kezdtem a pályafutásom 4,5 évig, majd jött 2,5 évig a vti, 2-3 hónap után teljesen megszoktam a 160 lovat, majd most márciusban jött a 200 lovas type-r civicem, és tegnap végig előzve a 81-esen a sok béna autóst, rájöttem, hogy már szinte ez is kevés, mert megszoktam.
Tehát 2-3 hónap alatt teljesen rá tudsz hangolódni a vtire, első három fokozata nagyon jó, négyes, ötös már gyenge volt számomra. Nagyon pörgős a motorja, nálam a vti fogyija 9 liter volt 4 ezernél elváltva, ha vtecet folyamatosan használtam, és nagyobb sebességgel mentem, 12-13 liter is meg volt nekem.
Fogyid csak a lábadtól fog függeni.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
nagyúr
-
zolynet
addikt
válasz fireproof #25189 üzenetére
az a kérdés h mennyi kess van a fenntartásra, mert ha van szarásig akkor éppen propellerest is vehetsz
nem vagyok elfogult a hondával szemben, szintén van olyan amibe átülnék és nem elrugaszkodott soktízmillióba kerül ...majd, ráérek veleLife is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
válasz fireproof #25189 üzenetére
Ha érdekel, mire kell figyelni vti vásárlásnál, priviben leírom.
BMW van a családomban kettő, sajnos sok velük a baj, igaz nem a legújabb darabok.
Nem rossz autók, csak sajnos megbízhatatlanok egy japán autóhoz képest.
3 Hondám volt eddig, egyik sem állt meg, sőt egy japán autó sem állt meg a családomban, ami német, olasz és francia gyártmány, az összeset vontatták a családban már nem is egyszer: Ford, Fiatok, Opelek stb...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
válasz fireproof #25191 üzenetére
Nálam egy A6 Avant 3.0TDI lenne a családi utazóautó, egy M3 lenne a hülyegyerekautó, lenne valami apró hibrid városozni, ingázni, meg lenne egy Patrol vagy Explorer ha télen eldurvul a hóhelyzet, vagy ki kell ugrani telekre. Nincsenek nagy igényeim, 60-70 millát simán el tudnék költeni hasznosan csak autóra.
De nem adnám el a Civicet...Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DeathAdder
veterán
válasz fireproof #25189 üzenetére
Nincs ezzel semmi probléma, de E36 320i azért elég meredek szvsz. Még ha 46-os lenne erősebb motorral oké
Úgy vettem ki a szavaidból, hogy neked számít a fogyasztás, hát az a 6 hengeres 20-as bönci nagyon szereti (ahogy mindegyik benzines) és a VTi-hez képest sehogyan sem megy. Emlékszem többek között ezt a tesztet is olvastam amikor vettem a VTi-t
szvsz. az E46-ossal inkább összehasonlításai alap. A VTI nyersebb, kihegyezettem (meggyőződésem, hogy jobban is megy és szívósabb), de a bönci nagyobb, kényelmesebb minőségibb a belső tere, halkabb stb.. én pl. ennek függvényében gondolkodás nélkül a VTi mellett voksoltam - meg mert nem egy Hondánk volt már, és bmw is, ami igazi pénznyelő volt, ahogyan azt most a baráti köreimben is látom -, de mindenkinek szíve joga azt választani, amit szeret -
MacCaine
őstag
válasz fireproof #25198 üzenetére
Az elég kevés...
Szerintem valami olyan autó kellene elsőnek, ami megtanít türelmesnek lenni, meg lendületből vezetni. Valami régi szívódízel. Ezek ráadásul nem is esznek sokat, 5 liter gázolajból megvan a 100km.
Aztán amikor váltasz valami erősebbre, érdemes végigcsinálni egy egynapos vezetéstechnikai tréninget, hogy megismerd az autót. (Utána meg télen kimenni csúszkálni a hóba. ) -
Winner_hun
félisten
válasz fireproof #25198 üzenetére
Akkor kezdjük:
Kívülről illesztési hézagok, legyen mindenhol és párhuzamosak legyenek. Lámpák ne álljanak össze-vissza. Hátsó kerékjárati ív rozsdásodhat, típushiba. Messziről nézve a fényezést érdemes nézni, ha törve volt és nem a legjobb a javítás akkor az látszódni fog, akár 1-2 elem színe is árnyalatilag eltérhet.
Motorháztetőt felnyitva: elöl patentok közül mind meglegyen, lámpákon van-e a fülnél javítás. Csapadékszintek legyenek rendben. Direktszűrő lehetőleg ne legyen.
Én kocsimat anno Integra nézte át (6gen 3D VTi), néhány okosságot megtudtam tőle
Szőnyeget vagy ami van benne a kocsi széleinél szedd fel, nézz be alá hogy a hangszigetelő cucc benne van-e. Törés után azt nem mindig pótolják. Belseje lehetőleg ne valami nagyon lelakott darab legyen, ha a kormány nincs megkopva az jó. Elektromos ablakok rendesen járnak-e fel és le, felhúzásnál a helyükre mennek-e?Motornak nincs-e szokatlan zaja, alapjárat jó legyen, ne ingadozzon, klíma működik-e, ha igen akkor milyen gyorsan és milyen hideget csinál.. jó és rossz úton is ki kell próbálni. Jó úton egyenesen megy-e vagy esetleg valamelyik irányba elhúz. Rossz úton van-e a futómű felől oda nem illő zaj, kattogás.. Gumikat se árt megnézni milyen állapotban vannak, esetleg téli van-e hozzá.
Plusz ha van szervízkönyv akkor meddig volt szervízbe hordva, arra is kérdezz rá hogy milyen olajat és milyen gyakran cseréltek, illetve olajszűrőből milyet raktak bele. Vezérlés mikor volt cserélve, van vagy volt-e baja, milyen alkatrészekkel lett akkor cserélve, stb...
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
honda23
aktív tag
válasz fireproof #25198 üzenetére
Amire figyelni kell
- hátsó tárcsafék féknyergei be szoktak rohadni, két porvédő gumival helyrehozható a hiba, nem drága tétel, 2-3 ezer Ft
-váltó ne legyen szinkronhibás, szeret recsegni
-kuplung ha nyikorog, nincs zsír a kiemelővillában, 5-6 gen típusbetegség, kinyomott kuplungnál hallasz egy kis zörejt, nyelestengelycsapágyas a váltó, benyomott kuplungnál hallasz egy kis zörejt, akkor a kuplung kinyomócsapágya ment tönkre
-hátsó kerékjárati ívek nagyon szeretnek rohadni, ha javították és rosszul egyből látni fogod
-ne álljanak össze vissza a lámpák, és ne legyenek benne gagyi 500 Ft-os izzók, törés után nem állították be a pozíciókat, ezt egy esti menetnél lehet nagyon látni, amikor jobbra balra egymásba világítanak az izzók
-szelepfedél tömítés és vtec szelep tömítés ha öreg, folyatja az olajat
-mindenképpen hideg motornál nézd meg az alapjáratot, ha össze vissza ugrál, az nem jó előjel(gyújtás, motor, alapjárati szelep, szelephézag, injektorok stb)
-törésnél a patentokat el felejtik visszatenni, vagy úgy teszik vissza, hogy eltörték, festés napsütésben milyen
-illesztések
-csavarok ajtóknál, motortérben ne legyenek elnyalva, utalás a törésre
-csomagtartó beázása
-klíma, elektromos ablakok, központi zárak működnek-e
-futómű ne kopogjon, kormány ne húzzon félre
-gumik oldalt ne legyenek megkopva
-motor ne füstöljön
-víz van-e a kiegyenlítő tartályban, olajszint mennyi elindítás előtt
Ha még valami eszembe jut, megírom este, megyek melózni.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs